Tissiasiaa!

Epäilen että ei ole hyvä isoille tisuille.
Eikä ollut mun kokoa.
Höh!
Esimerkkikuvissa oli isojakin lolloja!

Mä ajattelin kokeilla noita. On mulla ollut saman tapaisia, mitä oon käyttänyt kesäisin selästä avoimien toppien kanssa, mutta ne puristi sivuilta tisut yhteen. JA niissä oli ikävästi kiinnitys rintojen välissä!
Nää ilmeisesti kannattelee. Mietin että voiskohan näillä estää rintakudoksen venymistä.:geek:

Hakusessa on hyvät liivit ja jotkut Wonda bra-tekeleet kesää varten!:giggle:

Ehdotuksia otetaan vastaan!:love:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.
vierailija
Olen lukenut käyttäjäkokemuksia ja katsonut youtube-videoita ja fiilis on, että eivät välttämättä ole ihan hirveän hyvät, mutta kiinalaiset halpakopiot eivät ainakaan ole. Eli jos haluaa kokeilla, niin kokeilee sitten kallista merkkituotetta.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Höh!
Esimerkkikuvissa oli isojakin lolloja!

Mä ajattelin kokeilla noita. On mulla ollut saman tapaisia, mitä oon käyttänyt kesäisin selästä avoimien toppien kanssa, mutta ne puristi sivuilta tisut yhteen. Nää ilmeisesti kannattelee. Mietin että voiskohan näillä estää rintakudoksen venymistä.

Hakusessa on hyvät liivit ja jotkut Wonda bra-tekeleet kesää varten!

Ehdotuksia otetaan vastaan!
Missä sä näit isoja? Mä en nähnyt. :D
Ja noilla naisilla on kiinteät rinnat.
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Mitähän ftalaatteja ym ym myrkkyä nuo sisältääkään? Suora ja jatkuva ihokontakti, iho varmaan hikoilee tuon silikoninkaltaisen ja tiiviin massan takia? Sitten huokoset suurenee ja niistä menee vieraat aineet ihon sisään


Uudet lakanat ja ainakin alusvaatteetkin pitäisi muistaa pestä kun väriaineissa on aina myrkkyä.
 
Ei kyllä tulisi mieleenkään moisiin rahaa hassata.

*tekee sivumennen muutaman punnerruksen ja x-y-irvistyksen*
Juu, rintalihasten kunnossapito on erinomainen keino pitää tisut hyvännäköisenä. Vaikka juuri punnertamalla.
Ja ryhti on hyvä muistaa - paljon näkee ihmisiä joille tekis ihan hyvää kun olisivat rinta rottingilla!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jotenkin voisin kuvitella että nuo hiostaisivat inhottavasti. Kun olkaimettomatkin joissa on sitä hiivatin silikonia hiostaa ja tuntuu inhalta kun liimaantuu kiinni:unsure:
Ehkä just juhlien ajaksi vois, mut mitä jos se yhtäkkiä lumpsahtaa irti:X3:
 
  • Tykkää
Reactions: m.e.k.

Yhteistyössä