Tiukka rahatilanne ja neljät kaverisynttärit viikon sisään

  • Viestiketjun aloittaja harmitus
  • Ensimmäinen viesti
harmitus
Huoh... aika sattumaa, että samaan syssyyn noin monet. Rahatilanne ihan hirmu tiukka, hyvä kun voita saa leivän päälle. Harmittaa ihan hirmuna jos lapset eivät pääse juhliin... :(
 
Aliana
Onko mahdollisuus lainata vähän rahaa jostain? Tai sitten annat itsetehdyt lahjakortit jossa lupaatte viedä päivänsankarit uimaan/leffaan/hoplopiin. Tai pienet lehtitilaukset,lasku tulee myöhemmin.
 
"vieras"
Myöhäistä nyt mutta minulla on varmaan 10 eri vaihtoehtoa kun tulee kaverisynttäreille kutsu, olen aleista ostanut varastoon lahjoja. Esim. Ellokselta tilasin 5e lakanoita hellokitty painatuksella,barbaba fleesepeittoalle kympin, homeenteriltä smurffipyyheitä alle 10 e kipales, erilaisia pikkuleluja alekopasta, kirjoja, jne. teille ei tähän hätään apua, mutta tulevaisuuteen.
 
"a.p"
[QUOTE="Xxxx";25451950]Neljä kertaa maks 10e= 40e? Tai vaikka 7e?[/QUOTE]

no huh... mielellään laittasin mut ku ei ole. :( Tuntuu ihan valtavalta summalta tällä hetkellä tuo 40 e.
 
"a.p"
En kehtaa lainata tällaiseen asiaan... ja periaatteena muutenki että omilla on pärjättävä viimeiseen asti. Ehkä mä koitan keksiä jotain, kuitenki niin ettei lasten tarvii hävetä lahjojaan :D

Tuo lehtitilauskin ihan kiva, kiitos vinkistä :)
 
"röyhkeä koira"
Esim. värikyniä voisi saada alesta halvalla.
Mielestäni paketti voi olla ihan pienikin. Kukin antaa kykynsä mukaan. Lapsi ei edes osaa miettiä mitään lahjojen hintoja. Sun lapselle on tärkeää, että voi antaa edes jonkun paketin. Hinnalla ei väliä.
 
"vieras"
Tuota lahjakorttia minäkin suosittelen, onko joku uutuuselokuva tulossa, että voi yhdelle luvata vaikka viedä sinne ja toiselle uimahallikerta vienti jne. ettei omat lapset joudu katsomaan elokuvaa moneen kertaan.
 
"Kiraki"
http://www.leikkien.fi/TacTic-Hullunkuriset-perheet

Prismassa 2e ja siihen kirje vihkopaketti (kynäpaketti tm.)..saa varmaan 3e = tosi hyvä lahja kaverille!

Samaa sarjaa esim. susipeli yms. Muumiversioina korttipelit 4e...
 
"vieras"
Jatkoa varten: näitä kaverilahjoja kannattaa pitää aina varalla! Kun sormivärit, hyvät muovailuvahat, kunnon liidut, askartelusetit tai mitkä tahansa lapsen ikätoverien suosimat jutut ovat tarjouksessa, niiin niitä kannattaa ostaa kerralla useammat.

Kaverisynttärit eivät lopu ikinä.
 
"vieras"
http://www.homeenter.com/807845 Tuolta tulee tavara ainakin tähän saakka viimestään parin päivän päästä ja lasku tulee muutaman viikon maksuajalla. Löytyy myös leluja, cd levyjä, ale dvd levyjä...
 
jöö
Olethan penkonut oman kodin kaapit ? Löytyisikö joku käyttämätön esine jonka voisi kierrättää ? Joillekin voi kelvata käytettykin !
Lupaa lettukestit kotonasi päivänsankarille, mukaan uimahalliin tms. Entä talviretki eväiden kanssa ? Joku elämys siis !
 
Löytyykö vaatteita/leluja, joita ette enää tarvi? Ainaki hieman isommilla paikkakunnilla fb:n myydään/vaihdetaan palstat toimii nopeasti, jos sitä kautta saisit hieman käteistä tai vaihdettua vaik karkkipussiin jne? Kyl meidän lapset on saaneet ihan pelkän karkkipussinkin lahjaks ja vaikka ovat jo kouluikäisiä, eivät tosiaan erottele lahjan arvoa.
 
"vieras"
Minkä ikäisistä lapsista kyse? Itse en oikein koskaan saanut rahaa tai lahjoja kavereille vietäväksi ja saatoin joskus sanoakin, että tulisin muuten mutta ei mulla ole lahjaa tuotavaksi. Kaikki toivottivat silti tervetulleeksi ja sanoivat, ettei lahjalla ole väliä, myös fiksut vanhemmat. Voisitko itse tai voisiko lapsesi tehdä jonkun lahjan päivänsankarille? Esim. Muotokuvan piirtäminen kaverista, lempibändin tai lemmikin kuva? Itse tehty helmi tai intiaanikoru? Kasvonaamari kankaasta tai pelkästä pahvista maalaamalla? Keppihevonen, itse tehty puinen leikkiase? Poltettu cd? Päiväkirja tai joku alekirja 2 e?
 

Yhteistyössä