Todella hyvin kirjoitettu Keskisarjalta Gazan tilanteesta

vierailija
Muumio Teemu Keskisarja.
Ei noin sivistymättömällä kielenkäytöllä huolita muualle kuin persuihin.
Teksti on sekavaa settiä.
Vapaakirkko antaa itsestään huonon käsityksen julkaisemalla muumion artikkelin.
 
vierailija
Hamas on terroristijärjestö, se on todettu moneen kertaan. Arafat ei olisi tällaista massakrointia sallinut, veikkaan mä.

Israel ei ole syytön, se toteuttaa kansanmurhaa ja näemmä kristitttyjen Echojen kaltaisten mielestä se on ok, että lapset kuolevat nälkään. Samat ihmiset haluavat kieltää abortin. Olette kuvottavia ja tekopyhiä olentoja, joilla ei ole sydäntä paikallaan.
 
Hamas on terroristijärjestö, se on todettu moneen kertaan. Arafat ei olisi tällaista massakrointia sallinut, veikkaan mä.

Israel ei ole syytön, se toteuttaa kansanmurhaa ja näemmä kristitttyjen Echojen kaltaisten mielestä se on ok, että lapset kuolevat nälkään. Samat ihmiset haluavat kieltää abortin. Olette kuvottavia ja tekopyhiä olentoja, joilla ei ole sydäntä paikallaan.
Ymmärrän ettei kukaan seuraa mun kaikkia tekstejäni.
Mutta olen kertonut useaan otteeseen etten pidä Israelin sotatoimia oikein mitoitettuina, ja siviileille pitää kohdentaa avustuskuormat jne.

Mutta en ole pale-faneilta saanut vielä kertaakaan vastausta tähän:
Miten te kukistaisitte Hamasin, joka on siviilien lomassa lymyilevä terroristijärjestö?

Kertokaatten?
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Muumio Teemu Keskisarja.
Ei noin sivistymättömällä kielenkäytöllä huolita muualle kuin persuihin.
Teksti on sekavaa settiä.
Vapaakirkko antaa itsestään huonon käsityksen julkaisemalla muumion artikkelin.
Mitä sivistymätöntä tai epäselvää tuossa oli?

"Hamas ei tavoittele rauhaa Israelin kanssa vaan rauhaa ilman Israelia. Ja he ovat tyytyväisiä vasta sitten, kun viimeinenkin juutalainen on siellä niitattu."

"Keskisarja huomauttaa, että Hamas nauttii Gazan palestiinalaisväestön keskuudessa vahvempaa kannatusta kuin yksikään maamme eduskuntapuolue suomalaisten keskuudessa"
 
vierailija
Mitä sivistymätöntä tai epäselvää tuossa oli?

"Hamas ei tavoittele rauhaa Israelin kanssa vaan rauhaa ilman Israelia. Ja he ovat tyytyväisiä vasta sitten, kun viimeinenkin juutalainen on siellä niitattu."

"Keskisarja huomauttaa, että Hamas nauttii Gazan palestiinalaisväestön keskuudessa vahvempaa kannatusta kuin yksikään maamme eduskuntapuolue suomalaisten keskuudessa"
Lue muumion teksti läpi uudestaan, jos ensimmäinen lukukertasi oli hatara.
Linkin lähettäjä lienee jo muumiona jossain museossa.
 
vierailija
Hamas on terroristijärjestö, se on todettu moneen kertaan. Arafat ei olisi tällaista massakrointia sallinut, veikkaan mä.

Israel ei ole syytön, se toteuttaa kansanmurhaa ja näemmä kristitttyjen Echojen kaltaisten mielestä se on ok, että lapset kuolevat nälkään. Samat ihmiset haluavat kieltää abortin. Olette kuvottavia ja tekopyhiä olentoja, joilla ei ole sydäntä paikallaan.
Arafat järjesti massakroinnin Münchenin olympialaisiin.
 
vierailija
Keskisarja on oikeassa. Ja jos abortti on niin maailman ongelmat ja ilmastomuutokset häviäisivät massa-abortilla kehitysmaissa ja takapajuisessa "globaalissa etelässä".
 
vierailija
Ymmärrän ettei kukaan seuraa mun kaikkia tekstejäni.
Mutta olen kertonut useaan otteeseen etten pidä Israelin sotatoimia oikein mitoitettuina, ja siviileille pitää kohdentaa avustuskuormat jne.

Mutta en ole pale-faneilta saanut vielä kertaakaan vastausta tähän:
Miten te kukistaisitte Hamasin, joka on siviilien lomassa lymyilevä terroristijärjestö?

Kertokaatten?
Samalla tavalla mitä Venäjä käyttää Ukrainassa tuhotessaan Azovia ja muita äärioikeistolaisjärjestöjä.
Välttäen siviiliuhreja.
 

Yhteistyössä