todella toimii tää..

  • Viestiketjun aloittaja pvartijoissa käyvä
  • Ensimmäinen viesti
pvartijoissa käyvä
olen ollut 10v yli 110kiloinen ja kaikkea laihdutusta on tullu kokeiltua paitsi Painonvartijoita ja aloitin ryhmässä syyskuun alussa.
3kiloa lähtenyt jo..ihanaa :D
 
Anteeksi vaan mut kuin niin ihanaa? Eihän noin vähäinen painon pudotus vielä missään tunnu. Itsekin painoin melkein saman verran ja aloitin elämäntavan muutoksen elokuun puolivälissä ja kahdeksan kiloa on jo mennyt, tuntuu ett ihmeen helpolla. Mielestäni ei siihen mitään kalliita painonvartioita tarvita kun alkaa tarkkaileen syömisiään ja liikkumaan enemmän. Tsemppiä kuirenkin!!!
 
Typerää!!!!!!!!!!
Jokainen laihduttaa tyylillään ja omalla vauhdillaan!
Jos se toisesta on ihanaa niin ei todellakaan tarvitse noin mennä sanomaan!!!Ei kai luulis sinua haittaavan!?
Ole tyytyväinen omista saavutuksista äläkä muita mollaa!!!
Tsemppiä sulle 3kg laihduttanut!!!Siitä se alkaa! =)
 
pvartijoissa käyvä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 20:26 hoitsu kirjoitti:
Anteeksi vaan mut kuin niin ihanaa? Eihän noin vähäinen painon pudotus vielä missään tunnu. Itsekin painoin melkein saman verran ja aloitin elämäntavan muutoksen elokuun puolivälissä ja kahdeksan kiloa on jo mennyt, tuntuu ett ihmeen helpolla. Mielestäni ei siihen mitään kalliita painonvartioita tarvita kun alkaa tarkkaileen syömisiään ja liikkumaan enemmän. Tsemppiä kuirenkin!!!
Ettei tunnu vai? :LOL: :LOL: :LOL: mulla ainakin itsetunnossa.
Alaspäin mennään. Mielestäni Painonvartijat ei ole kallista.Se antaa koko rahan edestä. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.10.2005 klo 21:46 mahakas kirjoitti:
Typerää!!!!!!!!!!
Jokainen laihduttaa tyylillään ja omalla vauhdillaan!
Jos se toisesta on ihanaa niin ei todellakaan tarvitse noin mennä sanomaan!!!Ei kai luulis sinua haittaavan!?
Ole tyytyväinen omista saavutuksista äläkä muita mollaa!!!
Tsemppiä sulle 3kg laihduttanut!!!Siitä se alkaa! =)
samaa mieltä sun kans :) mä iloitsen jo 100 grammastakin .. :D
 
Kolme kiloa on jo hyvä alku!
Meillä jokaisella on oma tahtimme ja elämäntilanteemme. Niin moni asia vaikuttaa laihtumiseen, mutta tärkeintä on edes yrittää, sillä jos ei yritä ei voi onnistua.
Kauniita syyspäiviä sinulle kolmen kiloa laihtunut, kohta kuulemme varmaan kuinka yhtäkkiä lähtikin enemmän, näin minä uskon! =)
 

Yhteistyössä