Todella typerä kysymys..

:ashamed:
Mietin sellaista että onko raskausoireissa ollut eroa, verraten siihen onko tulossa yksi tai useampi vauva?
Vaikuttaako kaksosraskaus esim. hormoonin määrään joka sitten taas näkyisi selvempänä plussana raskaustestissä (siis sellaisessa jossa tulee 2 viivaa)?
:ashamed:
Siksi mietin näin typeriä kun aloin odottaa edellistä niin testi näytti haamuviivaa ja nyt tässä raskaudessa siihen tulee heti, kun se tikku kastuu todella selkeä viiva.
 
Raskausoireissa on eroa, istukkahormoonin määrä on isompi ainakin jos on omat istukat! Eli pahoinvointi voi olla kovempaa kuin yhden alkion raskaudessa.
Tuosta testiasiasta en olisi niin varma..
Eli tuskin vaikuttaa asiaan ennenkuin istukkahormoonia alkaa erittymään.
En tosin ole asiantuntia mutta itselläni hcg arvo oli ihan samaa luokkaa kuin yhdestä lapsestakin vaikka kaksosia odotin.
 
Minä tein ekan raskaustestin kun kuukautiset oli 5 päivää myöhässä eikä viiva ihan hirmu tumma ollut, selkeä kuitenkin. Viikon päästä tuosta tein vielä toisen testin (niin, kun en meinannut uskoa, että raskaana tässä ollaan :ashamed:) ja silloin tuli jo tosi tumma viiva. Omista HCG-arvoista mulla ei ole tietoa.

Raskausoireet mulla on olleet tosi vähäiset, pahoinvoinnista en ole kärsinyt ollenkaan eikä oikein hirveästi ole muitakaan oireita ollut. Rintojen arkuus oli oikeastaan ainut oire pitkään, ne sitten olivatkin ihan tosi arat. Joten mulla ei käynyt mielessäkään, että tuplia odotan, olikin ihan hurja yllätys, kun varhaisultrassa (6+6) tuo kävi ilmi. =)

Nyt viikkoja tasan 30+0 ja olo alkaa pikkuhiljaa olemaan aika tukala, mutta muuten vointi ollut noin kaikenkaikkiaan ihan ok.

Szeret, aiotko mennä varhaisultraan tarkistamaan tilanteen? :)
 
Mulla oli menkat jo useita päiviä myöhässä ja testi näytti negaa. itellä ei mitenkään erikoisen huono olo ollut, vaan sellainen "tunne" että olis ylipäänsä raskaana. reilun viikon pidemmälle venyi laskettu aika ultrassa jossa myös varmistui identtiset kaksoset. En itse tuntenut voimakkaampia oireita kuin esikoista odottaessakaan.
 
No itseasiassa minulle kävi tuon testin kans päinvastoin, eli aiemmin tullut aina heti selkeä viiva, nyt tosi himmeä vaikka odotin päivän ylimääräistä ja ultra näytti että raskaus oli alkanut 4 pv oletettua aiemmin. Muut raskausoireet oli selkeesti tuplana, ja näin jälkiviisaana todennu että olishan se heti pitänyt arvata että tuplat tulossa :D
 
Peacock: Meinasin olla kärsiväinen ja odottaa kunnes eka neuvola. 26. päivä sit selviää.. :D Sitä odotellessa.. :)
Mutta raskausoireita ei ole juuri mitään, se ihmetyttää kyllä. :eek: Molemmissa aikaisemmissa on ollut edes jotain oireita *koputtaa puuta* En mä kyllä niitä kaipaa.. ;)
 
mulla raskaustestin tulos aina ollut todella selkeä,kaksosia odottaessani sekä yksöstä odottaessa :)

kaksosraskaudessa oli oireita vaikka kuin mutta yhtä odottaessani ei ollut mitään.
nyt tässä raskaudessa taas jälleen huono olo,väsyttää,närästää...mutta en tiiä vielä montaako odotan ;) :D
 

Yhteistyössä