tökkiikö muillakin hotmail/mese?

  • Viestiketjun aloittaja tossuliini
  • Ensimmäinen viesti
tossuliini
no, suurimmalla osalla ei siis toimi kun luulin että mun yhteyksissä on jotain häikkää että sen takia ja välillä johtuu myös haittaohjelmista mutta poistin ne mutta ei silti auttanut sekään
 
Alkuperäinen kirjoittaja tossuliini:
ei pysty lataamaan uutta versiota kun tässä koneessa ei ole xp ja uusin versio vaatii sen
No samaa mä tossakatselin kun sitä uusinta kävin katsomassa.Meillä on meinaan vista.Yritin sitä kuitenkin ladata,luupää kun olen niin kaikkea pitää kuitenkin yrittää,mutta siinä ois tarvinnut jonkun aktivointikoodin.
 
tossuliini
ei voi olla totta, miksi on menty tähän ettei mese toimi normaalisti niinkuin pitäisi? eilen vielä toimi kunnolla mutta tämä aamu on ollut yhtä helvettiä sen kanssa, kauankohan tässä pitää odottaa vielä että pääsisi edes kattoo ne sähkärit? ne joilla toimii niin laittakaa sinne palautetta ja kertokaa meillekin mitä sanoivat
 
tossuliini
ei toimi vieläkään noi molemmat, kävin tietsikkaliikkeessä kyselemässä tosta asiasta jos tietäisi se kaveri jotain niin sanoi että se vika on msn:n päässä kun mese/hotmail:ssa on ruuhkaa eli se on voinut kaatua sen takia että varmaan huoltavat sitä tai sitten on ukkonen särkenyt niillä vehkeet
 

Yhteistyössä