Törkeää että kertikset jää pois äitiyspakkauksesta!!!

Wide
Ne kestot on kyllä aika turhia siellä, kuinka monta % niitä käyttää? Ihan hyvä idea että joku innostuu ja alkaa käyttämään just ton takia kestoja mutta epäilen..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minä ainakin heivaan ne äitiyspakkauksen kestovaipat roskikseen, ne ovat työläitä, epämiellyttäviä ja haisevat pahalle.
Mitä jos kuitenkin antaisit ne jollekkin? Vie vaikka kierrätyskeskukseen. Tai vaihda ne jonkun kanssa kertiksiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minä ainakin heivaan ne äitiyspakkauksen kestovaipat roskikseen, ne ovat työläitä, epämiellyttäviä ja haisevat pahalle.
Myy mielummin ne kestot, jollet käytä. Aina niitä joku tarvii. Eikä ne työläitä ole. Vauvapyykin seassa peseytyy ihan helposti. EIkä ne pahemmalle haise, ku kertikset. Ainakaan miun mielestä. Ja miusta muoviset kertikset on paljon epämiellyttävimpiä lapsen päällä ku hengittävät kestot.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minä ainakin heivaan ne äitiyspakkauksen kestovaipat roskikseen, ne ovat työläitä, epämiellyttäviä ja haisevat pahalle.
No myy ne hyvänen aika! Kyllä ostajia riittää. Saat sitten sillä rahalla ostaa koko paketin 1-koon vaippoja.

Jos sieltä nyt muutama paperimuovivaippa on jätetty pois niin voi hyvänen aika ja herran pieksut sentään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wide:
Ne kestot on kyllä aika turhia siellä, kuinka monta % niitä käyttää? Ihan hyvä idea että joku innostuu ja alkaa käyttämään just ton takia kestoja mutta epäilen..
Ne voi myydä jos niitä ei halua käyttää...ostajia tuntuu riittävän kuitenkin aika kivasti.

Itselläni on oman pakkauksen vaippojen lisäksi vaipat 2,5 pakkauksesta, eli mulle ainakin on ne kelvanneet enkä ole ainoa.

Ja mulle se nimenomaan oli iso sysäys siihen, että aletaan kestoilemaan, kun niitä siellä pakkauksessa oli ja niihin pääsi sitä kautta tutustumaan.
 
ihmettelin kakkosta tehdessä synnärillä,että miksi kerttisvaipat vain käytössä siellä.
Ei löytynyt hoitajaa edes näyttämään miten sideharsotaitos tehtiin...esikoisen aikaan oli luonnollista,että vaippailu aloitettiin sideharsoliinalla.
Olisin vain kaipaillut muistinvirkistystä.

Kummastuttaa,että jo synnytyssairaalasta lähtien opetetaan tuhoamaan luontoa valmiiksi näiltä pikkuisilta tulokkailta.
 
Lammas
Minä olisin mieluummin jättänyt ne kestot pois sieltä pakkauksesta ja ottanut niidenkin tilalle vaatetta ja vaikka vielä niiden kertakäyttösten ja muiden turhanpäivästen opasvihkosten tilalle vaatetta kanssa.
 
sekakäyttäjä
Joo, onko mitään järkeä heittää upouutta tavaraa roskiin... taidat olla ap aikamoinen luonnon saastuttaja kun heti tuollaista mietit... oon ostanu/saanu niitä newborn kestoja ja meillä rupeaa kakkonenkin kestoilemaan heti syntymän jälkeen. Meillä 1-vuotias kestoillut koko ajan ja vaipat on siis nuoremmalle jo valmiina. Mut en tosiaan oo itseäni väsyttäny jos on tuntunu siltä, että pyykinpesu vie kaikki voimat. Meillä on käytetty myös kertakäyttöisiä. Ja öisin on pakko ku poika pissaa niin paljon, että mikään kesto ei oo pitäny koko yötä ja tosiaan ei jakseta keskellä yötä ruveta vaippaa vaihtamaan ku muutenkin esikko nukkuu huonosti.
Kestoilin rasittavuus on se pyykin määrä ja alituinen vaippojen viikkaaminen, mut sitte taas kertisvaippapakettien raahaaminen kaupasta jatkuvalla syötöllä olis varmaan kans aika rasittavaa. Ja roskapussien ulosvienti (asutaan kerrostalossa ja ulkoroskis ei ihan oven edessä)...
 
Alkuperäinen kirjoittaja PuuhakasNaimaSiviä:
No mikä siinä niin kauheeta on? Kyl vaippoja kaupasta saa.
Saahan kaiken muunkin ä-pakkauksen sisällön kaupasta. Se kun ei ole sen äitiyspakkauksen juttu ollenkaan.

Mitä mieltä olette: ne kenelle äitiyspakkaus tulee todelliseen tarpeeseen, ovatko he oikeasti kiinnostuneet kestoilusta?
 
myymä
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkelispokkelis:
Minä ainakin heivaan ne äitiyspakkauksen kestovaipat roskikseen, ne ovat työläitä, epämiellyttäviä ja haisevat pahalle.
Sehän on silkkaa tyhmyyttä, myisit niin saisit niistä muutaman lantinkin :LOL:

lisäyksenä vielä, että olen ymmärtänyt että se on se tavara mikä lapsesta tulee, mikä siinä haisee, ei se vaippa :D
 
vieras
Tästä laitoinki jo aloituksen illalla. Mut käviskö nyt niin, että jokainen, jonka mielestä kertisten poistaminen pakkauksesta EI ole suotavaa, kävis laittamassa kelan sivuilla palautetta asiasta?! :)
 
Musta taas on järkevämpää toisaalta, että niitä kestoja on siellä useampia, sitten niillä tekeekin jotain, se yks olis kuitenkin aina pesussa ja sillä ei kamalan hyvää käsitystä kestoilusta saa. Roskiin ei muuten kestoja kannata laittaa, myy ennemmin kestovaippainfon sivuilla, niin saat rahaa siitäkin riesasta :wave:
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kehnis:
ihmettelin kakkosta tehdessä synnärillä,että miksi kerttisvaipat vain käytössä siellä.
Ei löytynyt hoitajaa edes näyttämään miten sideharsotaitos tehtiin...esikoisen aikaan oli luonnollista,että vaippailu aloitettiin sideharsoliinalla.
Olisin vain kaipaillut muistinvirkistystä.

Kummastuttaa,että jo synnytyssairaalasta lähtien opetetaan tuhoamaan luontoa valmiiksi näiltä pikkuisilta tulokkailta.
Taitais olla vähän liian monumutkasta ruveta synnärin pesemään kestoja? Kai sitä ny pari päivää voi kertiksiä käyttää kunnes pääsee kotiin.
 
Ehkä esim. nää kaikenmaailman parisuhdelehtiset vois ennemmin jättää pois kuin ne vaipat. Valitettavasti ei kaikki tämän päivän vanhemmat tiedä vaipoistakaan juuri mitään ja näin ollen ne pienet näytepakkaukset on ihan oiva tapa esitellä että kertiksissäkin on eroja ja kaikki merkit ei joka pepulle sovi. Itse en kestoile, enkä tarvi asiasta mitään infopläjäystä, joten älkää vaivautuko :D Sanonpa vain mielipiteeni.

muoks. täällä ois myös vapaana sellanen tämän vuoden pakkauksesta saatu kestovaippa jos jollain kiinnostaa :wave:
 

Yhteistyössä