TÖRKEE myyjä kahvilassa

Kävin lapsen kanssa kahvila/ravintolassa.
Ostin meille syötävää ja lapselle pyysin pillimehua.
Myjä tiuskas että ei meilä ole mehuja. Kysyin ystävällisesti, josko lapsi saisi juoda omaa mehuaan mikä oli kassissa. Myyjä vastasi jotta ravintolassa ei saa jjuoda omia juomia.
Lapsi sitten hörppi vähän vettä mistä siitäkin piti maksaa 1,2e. :kieh: :headwall:

Koskaan missään muualla en ole tälläiseen törmänyt. Lapsia (1-4v) ei ole koskenut nämä säännöt muualla.
Jos kyseessä ois ollut joku vajaa 1v lapsi niin näinköhän sekään ois saanu omasta pullosta omaa maitoa juoda :headwall:
Oli nimittäin niin törkeä se myyjä ja ne sanat ja se tapa millä vastasi \|O
 
neponen
Huh, ens kerralla et kysele mitään, vaan kun meette pöytään niin kaivat lapsen pillimehun pöytään.
Tuosta voisi tehdä jo valituksen firman pomolle! Minä ainakin haluaisin tietää, jos maksaisin palkkaa tuollaiselle 'asiakaspalvelijalle'
 
vieras aapee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:28 vieras kirjoitti:
Kävin lapsen kanssa kahvila/ravintolassa.
Ostin meille syötävää ja lapselle pyysin pillimehua.
Myjä tiuskas että ei meilä ole mehuja. Kysyin ystävällisesti, josko lapsi saisi juoda omaa mehuaan mikä oli kassissa. Myyjä vastasi jotta ravintolassa ei saa jjuoda omia juomia.
Lapsi sitten hörppi vähän vettä mistä siitäkin piti maksaa 1,2e. ja siis pilli mehu ois maksanut 1e jos ois ollut. :kieh: :headwall:

Koskaan missään muualla en ole tälläiseen törmänyt. Lapsia (1-4v) ei ole koskenut nämä säännöt muualla.
Jos kyseessä ois ollut joku vajaa 1v lapsi niin näinköhän sekään ois saanu omasta pullosta omaa maitoa juoda :headwall:
Oli nimittäin niin törkeä se myyjä ja ne sanat ja se tapa millä vastasi \|O
 
jaa
meillä lapset on syöny purkkiruokia kahviloissa joita ei sieltä ole ostettu, juoneet omista vesipulloista ku sellaset on muutenkin reissussa mukana. itelle vaan ostettu jotain ja eipä oo kukaan koskaan sanonu mitään.
 
Bodomska
No joo olipa törkee, jostain näitä aina kömpii palveluammatteihin vaikka osa tuntuu vihaavan muita ihmisiä.
Mutta mulla kun ikää mittarissa kohta 40 niin olen huomannut että mulle ei monetkaan väitä vastaan kun sanon että me nyt heh heh juomme tässä näitä omia mehuja. Ei kannata kaikkea uskoa, anarkiaa kehiin.
Mutta ap on varmaan minua nuorempi ja vielä kotikasvatuksen tuloksena aika kohtelias... ??
 
Olisit vaan ottanut pelkät syötävät ja omat pillimehut kassista kun kerta ei ollut myynnissä. Maksavia asiakkaitahan te kuitenkin olitte. Siinäpähän olisi mulkoillut, tokkopa tuollaiseen paikkaan tulee toiste mentyä, vai mitä?
 
vieras aapee
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:32 Bodomska kirjoitti:
No joo olipa törkee, jostain näitä aina kömpii palveluammatteihin vaikka osa tuntuu vihaavan muita ihmisiä.
Mutta mulla kun ikää mittarissa kohta 40 niin olen huomannut että mulle ei monetkaan väitä vastaan kun sanon että me nyt heh heh juomme tässä näitä omia mehuja. Ei kannata kaikkea uskoa, anarkiaa kehiin.
Mutta ap on varmaan minua nuorempi ja vielä kotikasvatuksen tuloksena aika kohtelias... ??
Nooo... Tosi on että en oikein osaa pistää "vastaan" tai jotain.
(jos se nyt niin kiinostaa niin oonhan sitä jo kohta 22v ja lapsi pian 3v!

Ja tuonne ei mennä enää toiste.
 
Bodomska
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:35 vieras aapee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:32 Bodomska kirjoitti:
No joo olipa törkee, jostain näitä aina kömpii palveluammatteihin vaikka osa tuntuu vihaavan muita ihmisiä.
Mutta mulla kun ikää mittarissa kohta 40 niin olen huomannut että mulle ei monetkaan väitä vastaan kun sanon että me nyt heh heh juomme tässä näitä omia mehuja. Ei kannata kaikkea uskoa, anarkiaa kehiin.
Mutta ap on varmaan minua nuorempi ja vielä kotikasvatuksen tuloksena aika kohtelias... ??
Nooo... Tosi on että en oikein osaa pistää "vastaan" tai jotain.
(jos se nyt niin kiinostaa niin oonhan sitä jo kohta 22v ja lapsi pian 3v!

Ja tuonne ei mennä enää toiste.
Totuus on se että teinejä ja nuoria aikuisiakin kohdellaan kaupoissa tylymmin kuin nelikymppisiä. Lohdutuksena sinulle että minä olen kanssa kulkenut tuon kohteliaan tien ja nyt ihan viime vuosina olen huomannut että ikä tuo karismaa ja uskallusta ilmeisesti ja ote asioihin on ihan toinen. Itse asiassa monet nelikymppiset mammat ovat varmaan aika rasittavia ja sen takia monet antaa niin helposti periksi. Tsemppiä vaan, myyjä tossa oli väärässä ja saa varmasti tuntea nahoissaan sen jos karman laki on olemassa.

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:39 Bodomska kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:35 vieras aapee kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.05.2007 klo 22:32 Bodomska kirjoitti:
No joo olipa törkee, jostain näitä aina kömpii palveluammatteihin vaikka osa tuntuu vihaavan muita ihmisiä.
Mutta mulla kun ikää mittarissa kohta 40 niin olen huomannut että mulle ei monetkaan väitä vastaan kun sanon että me nyt heh heh juomme tässä näitä omia mehuja. Ei kannata kaikkea uskoa, anarkiaa kehiin.
Mutta ap on varmaan minua nuorempi ja vielä kotikasvatuksen tuloksena aika kohtelias... ??
Nooo... Tosi on että en oikein osaa pistää "vastaan" tai jotain.
(jos se nyt niin kiinostaa niin oonhan sitä jo kohta 22v ja lapsi pian 3v!

Ja tuonne ei mennä enää toiste.
Totuus on se että teinejä ja nuoria aikuisiakin kohdellaan kaupoissa tylymmin kuin nelikymppisiä. Lohdutuksena sinulle että minä olen kanssa kulkenut tuon kohteliaan tien ja nyt ihan viime vuosina olen huomannut että ikä tuo karismaa ja uskallusta ilmeisesti ja ote asioihin on ihan toinen. Itse asiassa monet nelikymppiset mammat ovat varmaan aika rasittavia ja sen takia monet antaa niin helposti periksi. Tsemppiä vaan, myyjä tossa oli väärässä ja saa varmasti tuntea nahoissaan sen jos karman laki on olemassa.
Näin se menee. Muistan miten itse olin niin mielettömän epävarma parikymppisenä. Ihailin miehiä ja vanhempia ihmisiä, ja työssäkäymistä.

Nyt vanhana tajuaa, että oikeasti tuhkimon ja lumikin jatkuva puunaaminen ja ruoanlaitto ja toisten hoitaminen on sitä raskainta työtä, jota ei arvosteta. Ja siitä lähtein kun kristinusko tuli, alettiin väheksyä naisia.

Nuorena on niin kiltti ja naiivi.Niin, ja varmasti myös vanhemmat kuin nelikymppiset ovat rasittavia. Mitä vanhempi sitä rasittavampi.

 
on tietty monta tapaa sanoa asiasta kuin asiasta.... mutta kävikö mielessä että myyjä ehkä vaan noudatti esimiehensä antamia ohjeita... ohjeita joita hänen on pakko noudattaa että säilyttää työpaikkansa...

ja jos kahvilassa on selkeät säännöt että omien eväiden syöminen on kielletty niin silloin sääntö koskee kaikkia ja aina....

 

Yhteistyössä