Toi fiksuhuuto on vissiin oikeesti huijausta?

  • Viestiketjun aloittaja kumma
  • Ensimmäinen viesti
IIDA
Minäkin sinne tyhmänä rahaa laitoin ja voitinkin jopa kaksi tuotetta maksoin tuotteet ja en ole niitä saanut vielä tänäpäivänäkään maksusta on 5kk. Olen sinne laittanut 100 postia kun niillähän ei ole asiakaspalvelua jossa voisit jonkun kanssa keskustella vaan kaikki menee vaan s.postilla. Aina sieltä tulee joku surkea selitys esimerkiksi että tilaukset ovat menneet sekaisin joudumme käsittelemään ne manuaalisesti tai että rahdit on myöhässä ym ym ym...EI KANNATA IKINÄ PISTÄÄ SELLASEEN RAHAA!
 
J
1-5 viikkoa lupaavat toimitusajaksi tavaralle. Vaan 8 viikkoa olen jo odottanut ja asiakaspalvelun vastaukset on sangen ympäri pyöreitä. "ongelmia tavarantoimituksissa"
Verkkokaupat jotka myyvät tavaraa oikeasti rahalla toimittavat tavaran alle viikossa.
Ei luulisi liian vaikeeta olla, että toimittavat tavarat vaikka pixmanialta tai muusta isosta verkkokaupasta. Onnistuisi varmaan suoraan automaattisesti sopivilla kaluilla.
No tällaistahan tämä on. Koko firma on siirretty kyprokselle - ainakin verkkosivujen mukaan. Haiskahtaa pahasti huijaukselta kun näitä toimittamattomuuksia näyttää olevan.
Asia on jo iltalehdellä ja kuluttaja asiamiehellä syynissä -> laittakaa iltalehdelle kokemuksenne asia todisteiden kera ! Saadaan hyvä soppa aikaiseksi !
 
Defi89
Minä voitin 4-tuotetta. Yksikään ei ole saapunut, 4 kuukauden odottelu kiristi pinnaa ,joten tein sähköisen rikosilmoituksen ,jota suosittelen kaikille,jotta kyseinen sivusto saataisiin suljettua.

Nykyisin rikosilmoituksen voi tehdä sähköisesti kirjoittamalla vaikka googleen "rikosilmoitus" suora linkki avautuun ylimmäksi sähköisen rikosilmoituksen täyttöön. Tein rikosilmoituksen ja liitin mukaan laskut, sähköiseen rikosilmoitukseen siis voi liittää omia tiedostoja. Ei vaadi poliisiasemakäyntiä. Koko operaatioon kului n:15 min.
 
jepjep
Sama täällä, et tuotetta on odotettu tammikuun lopusta saakka ja aina saa kaikenlaisia selityksiä kun asiakaspalveluun ottaa yhteyttä. Nyt riitti ja kävin tekemässä valituksen euroopan kuluttajakeskukseen, et sinne vaan kaikki muutkin tekemään valitusta... http://www.ecc.fi/fi-FI/apua-euroopan-kuluttajakeskuksesta/
 
no
Jos joku oikeesti on noin ahne ja tyhmä, niin oottakoon tuotteitaan vaikka vuoden! Mä kävinsivustolla kun sain ilmaiset huudot rekisteröinnistä, huusin niillä ja sen jälkeen totesin ettei ole ihan kaikki kohdillaan tossa...
 
vierailija
Itse olen voittanut joulukuun alussa tuotteen fiksuhuudosta, jonka maksoin heti seuraavan päivänä voitosta. Tuotetta en ole saanut vieläkään vaikka viikoittain olen valittanut asiasta. Puolivuotta alkaa olla kulunut voitosta ja edelleenkään ei ole tietoa milloin tuote toimitetaan. Asiakaspalvelussa Markus vastaa ympäripyöreitä vastauksia sähköposti kyselyihini. Mitään puhelinnumeroa ei ole, minne voisi puhelimitse valittaa asiasta. Fiksuhuuto täyttä huijausta. Pysykää kaukana siitä!!!
 
huijattu
Pysykää kaukana tuhlaamasta tonne rahoja. Ei tule voitot, ainakaan nopsaan!
seuratkaapa näitä huutoja.huusin toisen huudon päälle jossa luki suljetaan niin heti tuli minun huudon päälle että suljetaan ja heti perään kolmannen huuto jossa luki suljetaan ja kaikki 3sekunnin sisällä.itse voitin yhden huudon jota en ollut edes huutanut.näitä suljettuja huuto juttuja on päivittäin eli yksi ja sama voittaa päivässä 3-4 kertaa ja sen jälkeen ei voitakkaan .saas nähdä millonka saan omani pois vai saanko ollenkaa kun voitin yhtenä päivänä viisi tuotetta ja voittajien nimet muutetaan myös.puhun omasta kokemuksesta.
 

Yhteistyössä