Toi k-70 ohjelma

En tiä onko ollu siitä jo juttua,kun en paljoo täällä nykyään käy.Mutta tykkäskö joku??
Mä en ees halunnu kattoo koko ohjelmaa,kun kävi jo etukäteen sääliks mainoksien perusteella niitä "vanhuksia".
Voiko typerämpää ohjelmaa ollakkaan??!! Häh?? :eek:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
En tiä onko ollu siitä jo juttua,kun en paljoo täällä nykyään käy.Mutta tykkäskö joku??
Mä en ees halunnu kattoo koko ohjelmaa,kun kävi jo etukäteen sääliks mainoksien perusteella niitä "vanhuksia".
Voiko typerämpää ohjelmaa ollakkaan??!! Häh?? :eek:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t989887

Tässä yksi ketju

 
tykkäsin! ei missään laissa sanota mitään yläikärajoja millekään musiikille.
Ihanan näköistä miten ne jotkut irrotteli siinä ja todella näytti nauttivan 101 prosenttisesti ainakin.
Miksei ihmiset joiden nuoruudessa on rock'n'roll soinut, ei saisi tuollaista musiikkia esittää??!
ja sitäpaitsi iso osa niistä osasi oikein hyvin laulaa, verrattuna siihen että kaikilla nuorilla rokkareilla ei varmaan kovin hyvä laulunumero olisi jos oikea laulunopettaja arvostelisi
 
miekula
Alkuperäinen kirjoittaja Piiku:
En tiä onko ollu siitä jo juttua,kun en paljoo täällä nykyään käy.Mutta tykkäskö joku??
Mä en ees halunnu kattoo koko ohjelmaa,kun kävi jo etukäteen sääliks mainoksien perusteella niitä "vanhuksia".
Voiko typerämpää ohjelmaa ollakkaan??!! Häh?? :eek:
Vanhukset olivat itse vapaaehtoisesti ohjelmaan lähteneet, eli säälin tunteet on ihan turhia.

 
vieras
Vapaaehtoisesti lähtivät ja olivat innoissaan. Moni kertoi jaksojen aikana, että eivät edes nuorena olisi uskalteneet ryhtyä moiseen ja aivan huippu tilaisuus. Viimeiset hetket monille tehdä jotain järisyttävää. Kyyneleet oli monella vanhusten lapsella siellä katsomossa konsertissa.
 

Yhteistyössä