Toinen äiti haukkui tänään lasteni vaatteita :(

  • Viestiketjun aloittaja monen äiti
  • Ensimmäinen viesti
monen äiti
Oltiin tänään pienten kanssa toisen lapseni peliä katsomassa. Tulimme sinne suoraan yksiltä synttäreiltä ja lapsilla oli juhlavaatteet päällä. Olin pukenut tytöille päälle sellaiset muhkeat amerikkalaistyyliset tyllihameet, jotka oli minusta alle kouluikäisillä pikkutytöillä ihanat. No, vieressämme istui lapsen joukkuekaverin äiti ja hänen n. 4v tyttönsä, joka sano äidille innostuneena, että "onpa ihanat hameet noilla tytöillä, mäkin äiti haluisin tommosen!" Minä hymyilin tytölle lämpimänä ja olin sanomassa jotain, niin äiti sanoi tytölle oikein kuuluvalla äänellä "no et saa, nuohan on ihan hirveät!" Minulle tuli tosi paha mieli, lapset eivät noteeranneet millään lailla, eivät varmaan tajunneet. Minusta hameet oli tosi kauniit. Miksi haukkua toisten vaatteita, ja vieläpä lasten? Ja juu ihan turha huudella provoa, kun tämä ei sellainen ole. Oikeasti harmittaa :(
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28740156]Ei kyllä olisi minunkaan mielestä kovin nätit vaatteet.[/QUOTE]

Tästä ei nyt ollut kyse vaan siitä tarvitseeko muiden vaatteita haukkua. Varsinkin heidän kuullen ja muutenkin huonoa käytöstä.
 
[QUOTE="vieras";28740166]Joskus se vaan on palautettava toinen osapuoli maanpinnalle. Jos todellakin laitattaa lastansa tyllihameeseen ja vielä luulee sen olevan nätti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin sanoa se suoraan. Elämä on.[/QUOTE]

Ai että haukkujan mielipide ja maku on se ainoa oikea? Varsinaista putkikatseisuutta. Sullekin vissiin saa sitte haukkua päin naamaa kun naapuri ei tykkää vaikka siun tukasta. Sehän on sitte vääränlainen kun toinen on sitä mieltä.
 
ap.
[QUOTE="vieras";28740166]Joskus se vaan on palautettava toinen osapuoli maanpinnalle. Jos todellakin laitattaa lastansa tyllihameeseen ja vielä luulee sen olevan nätti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin sanoa se suoraan. Elämä on.[/QUOTE]

Sinusta olisi siis ihan ok että haukkuisin lastesi vaatteita hirveiksi heidän kuulleen ihan suoraan?
 
"mami"
[QUOTE="vieras";28740186]Saa jos niin haluaa. Kun ei vaan itse tiedä niin ei tiedä, mitä tuosta nyt jauhamaan.[/QUOTE]

Kerropa mitä sulla on päällä niin arvostellaan oikein urakalla :)

Mutta onpa tosiaan ollut tökerö äiti. Hän paitsi pahoittaa idioottimaisella käytöksellään toisten mielen, myös opettaa lapselleen että toisia saa arvostella ulkonäön perusteella. Vaikka en itse tykkäisi jostain kaverin ryysystä, en ikinä sanoisi sitä ääneen! Enkä myöskään jauhaisi sellaista lapseni kuullen, jos mieli tekisikin arvostella toisten ulkonäköä.
 
"vieras"
[QUOTE="mami";28740222]Kerropa mitä sulla on päällä niin arvostellaan oikein urakalla :)

Mutta onpa tosiaan ollut tökerö äiti. Hän paitsi pahoittaa idioottimaisella käytöksellään toisten mielen, myös opettaa lapselleen että toisia saa arvostella ulkonäön perusteella. Vaikka en itse tykkäisi jostain kaverin ryysystä, en ikinä sanoisi sitä ääneen! Enkä myöskään jauhaisi sellaista lapseni kuullen, jos mieli tekisikin arvostella toisten ulkonäköä.[/QUOTE]

Farkut, t-paita.
 
No tuota
[QUOTE="vieras";28740166]Joskus se vaan on palautettava toinen osapuoli maanpinnalle. Jos todellakin laitattaa lastansa tyllihameeseen ja vielä luulee sen olevan nätti, niin ei ole muuta mahdollisuutta kuin sanoa se suoraan. Elämä on.[/QUOTE]

Onko sulla tosiaan tapana kommentoida tosta vaan, ihan tuntemattomille ihmisille heidän pukeutumistyylejään, hiuksiaan, asuntojaan, autojaan ja mitä hyvänsä asiaa mistä et satu pitämään?
Jos on, niin on todellinen ihme jos et ikinä ole saanut oikein kunnolla turpiisi :D
 

Yhteistyössä