toinen "erilainen" äitienpäivä lähestyy..

Se olis edessä toinen äitienpäivä ilman rakasta tytärtä,viime äitienpäivä oli itkua täynnä,saa nähdä miten nyt menee..Tyttö menehtyi synnytyksessä -09. Ajattelin etsiä haudalle jonkin enkelipatsaan, mutta saa nähdä mistä tuon löytäisi..onko sellaisia esim. puutarha myymälöissä? sisustuskaupat on koluttu moneen kertaan ja hautaustoimistot myös, mutta kun ei löydy sitä "meidän näköistä" niin ärsyttää, katselen aina niin kateellisena toisten hautoja kun on niin paljon kauniita enkeleitä ja meidän enkelille ei sopivaa löydy :(
 
"vieras"
Voi,oikein paljon voimia sinun äitienpäivään. Ootko etsiny lahjatavarakaupoista? Jos osaisit vähän kuvailla millanen olis "teiän" enkelipatsas,niin voisin yrittää miettiä mistä sellanen vois löytyä..
 
"Miraa"
Se olis edessä toinen äitienpäivä ilman rakasta tytärtä,viime äitienpäivä oli itkua täynnä,saa nähdä miten nyt menee..Tyttö menehtyi synnytyksessä -09. Ajattelin etsiä haudalle jonkin enkelipatsaan, mutta saa nähdä mistä tuon löytäisi..onko sellaisia esim. puutarha myymälöissä? sisustuskaupat on koluttu moneen kertaan ja hautaustoimistot myös, mutta kun ei löydy sitä "meidän näköistä" niin ärsyttää, katselen aina niin kateellisena toisten hautoja kun on niin paljon kauniita enkeleitä ja meidän enkelille ei sopivaa löydy :(
Paljon voimia sunnuntaille<3 Itse olen löytänyt anttilasta ihanan enkeli patsaan... Tosin siitä on nyt kaksi vuotta aikaa. Mutta viime viikolla näin myös kodin terrassa aivan ihania enkelipatsaita... Toivottavasti löydät sopivan! Iso halaus<3
 
No nettikaupatki on koluttu ja esim.tuolla kaskimatissa on 1 semmonen joka on ihan ok, mut ei kuitenkaan sellanen 1 suosikki,mut pitää varmaan kiertää vielä nuo puutarhamyymälät ku kuitenki pitäs olla sellanen sään kestävä ja mielellään kun vielä talvikelitkin kestäis niin olis unelma.

Kiitos kaikille voimien toivotuksista :hug:
 
tupuna21
minä muistan sinut niin hyvin yhteisestä pinosta. tuli taas itku kun mietin menetystäsi. Olet ollut mielessäni monta kertaa kuluneen 1,5 vuoden aikana. jaksamista sinulle. toivottavasti löytyisi pian enkeli teidän tytölle.
 

Yhteistyössä