Toinen lapsi 2014?

Toivotaan että MammaLa viiva tummuu lähipäivinä! Ja Hannasi toivottavasti olis raskaudesta tuo ovistestin viivanen vahvana :)

Täällä peittoja heiluteltu ja ovis joko tänään tai viimeistään huomenna. Eilen jo tuntu pientä kipuilua munasarjoilla, mutta ei ovis nyt vielä kp 13 voinut olla ;) Normaalisti joko 14 tai 15.

Tervetuloa tähtisilmä12!
 
Jännittää kyllä sun puolesta Hannasi :)

Ja Dafydd sä oot kyllä niin plussan puolella :) - mulla pitäis olla dpo15, kuvittelen olevani tästä varma, mut en oo aiemmin yrittänyt bongata ovista limoista ja ovistikuttamista ei tullut tehtyä oletettuna ovispäivänä :( - älä kysy et miks ;). No huomenna taas uutta testiä kehiin :p - tää on kyllä tosi rasittavaa joko ois tai sit ei ois, mut tää epävarmuus ei sovi mun luonteelle... Ja joo tiedän et se raskauskin jne on kuin ois heikoilla jäillä :)

Ja kiitos kaikille tsemppamisesta ja kanssa jännäämisestä :heart:
 
Viimeksi muokattu:
katso liitettä 18916
katso liitettä 18917
Tässä sitä taas mennään, kuuluisikohan nää mun pohdinnat enemmänkin tuonne hätähousuihin himotestaajiin?

Toi yksittäinen testi on tältä aamulta testiajan puitteissa. Näänköhän harhoja mut mun mielestä viiva vahvistuu? Pitäiskö sen vaan vahvistua nopeammin? Toisessa kuvassa on ylimpänä 4pv sitten tehty testi, keskimmäinen on 3pv sitten ja alin toi tän aamuinen. Kommentoikaa ihmeessä :)

Dafydd joko teit oman testisi vai säästeletkö huomiseen? :)
Hannasi toivottavasti oli kiva ilta möksällä ja mua kyllä edelleen jännittää sun puolesta :) - mut jos oot yhtä kärsimätön luonne kuin minä niin älä aloita testaamaan näin varhain(?) - tää menee maanisuuden puolelle :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hannasi ja Dafydd
MammaLa ihanaa! Tosiaan viiva vahvistunut! Tuohan on melkeensä plussa kun ei mitään tarvitse tuhrustaa ja arvailla. Varovaiset onnittelut :heart:

Ja juu tein viimosen testin tänään kp28/28 ja selvä, hieman tummentunut plussahan sieltä tuli. Koko ajan pelottaa että menkat alkaa ja aargh, mutta koitan pistää jäitä hattuun kuitenkin ja murehtia sitten jos jotain tapahtuu. Nyt olen virallisesti kuitenkin plussannut mielessäni :D
Muoks.
saa siirtää plussanneisiin, plussa siis tänään 8.6.2013 yk2 ja LA oois 16.2.2014
 
Viimeksi muokattu:
Paljon onnea teille kaikille plussanneille! Montahan teitä tosiaan onkin jo,hienoa! :)

Hannasi täälläkin jännätään puolestasi!


Täällä tuhrut meneillään,vuodoksi toivottavasti joskus muuttuu. Mutta kun titäs mistä lasken kp:t kun tuhru alkoi ihan punaisella vuodolla jota tuli kerran,sen jälkeen muuttui ruskeaksi ja nyt vissiin tullu 4pvää..Tuhruaa sen 5pvää ja yks munasarja toimii.. Ja sekin vielä kun imetän tyttöä sen 3-6 krt/pvä..
Kyllä v*tuttaa,miten tällä yhtälöllä voi koskaan raskautua uudelleen?
Toisaalta,esikoinen koettelee nyt kyllä kestävyyttä;heräsi 3 yönä putkeen huutamaan,huutaen niin kauan kun nostetaan sängystä,sit ei mitään hätää..Ja siis jokaisena yönä herättiin 02-04 välillä ja valvottiin sit 2-3h :headwall: Viime yön kyllä nukku onneks,mä taas en. Odotin että koska huuto alkaa..
Että jotenkin alko tuntua,ettei lisää tarvi tulla näitä huutajia..Vaikka toisaalta haluan sen toisenkin,enkä jaksais odotella..Ja pelkohan se lähinnä on läsnä,eli pelkään etten tule raskaaksi ja siksi kova halu ois yrittää,mutta kuten jo kerran todettu: stressaaminen ja yrittämällä yrittäminen ei auta mitään..Pitäs vaan ottaa rennosti ja nauttia esikoisesta vaikkakin rankkaa välillä on. Että kuten näkyy,epävarmuutta on.
Jos me nyt tää kesäaika vaan tjottaillaan ja syksyllä alkas yrittämään kun tyttökin kasvanut hieman. Paitsi että pitäs rikastuakin ensin,että saatais isompi asunto..



-Tipetsu
 
Mammala tuohan on jo selkeä plussa! Onnea :heart: Kovasti tekis mieli testailla, mutta pakotan itteni oottamaan vielä ainakin 6päivää :D

Ja Dafyddille onnittelut myös! Nyt vaan tarrasukkia matkaan molemmille :heart: Joko jännittää häät? Onko isot vai pienet häät tiedossa?

En kyllä jaksa uskoa että oisin voinu tästä kierrosta raskautua, ja vielä näin nopsaa.. Tipetsu , meilläkin herätään huutamaan joka yö noin klo 2-4.. Nälkäähän tuo pikkunrn huutaa, sitten on vielä ollut niin kuuma että toisella ihan hiki vaikka vaippasilteen nukkuu. Syönnin jälkeen sitä ollaankin sit jo ihan virkeenä kun nää yötkin jo niin ärsyttävän valosia! Argh! :D
Vaikka vauva-arki onkin vähän väsyttävää niin on ne silti vaan niin ihania! Tahtoo lisää! =)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Onnea Dafydd ja MammaLa! :heart:

Dafydd mä pelkäsin kanssa esikoisen kanssa kokoajan aluksi vuodon alkua, kun samanlaiset kivut oli kun menkoissa. Ravasin vähän väliä vessassa, enkä meinannu uskaltaa housuihin kurkata, mutta eipä vaan alkanut =) !

Hannasin puolesta myös minä jännään!

Tipetsu eikö joillain tule alkuun tuhrua tms. raskauden alussa? Vai johtuneeko imetyksestä..?

Täällä peittoa heiluteltu jo valmiiksi :D , oviksen testailun aloitan huomenna.
 
Sunnuntai 9.6.2013



Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 68/?..............yk1..............33..........07/11
nevis................kp 32/28..............tjot............24...........08/11
MammaLa..........kp 31/20-41.........yk 1...........33.............03/12
jauhopeukalo.....kp 31/?...............2.pas............24...........06/12
yöperhonen-......kp 28/28-30..........yk 6............24............12/12

moulin rouge......kp 28/28-30..........yk 6.............34...........09/11
-iitu_................kp 28/20-30...........yk 3............24............04/09
Tipetsu.............kp 27/26-30..........tjot.............29...........06/12
sekopo..............kp 25/28...............tjot.............29...........07/12
Hannasi.............kp 25/32...............yk 2............23............02/13
Markke..............kp 22/30..............yk 11............30............05/11
NiinaAnniina........kp 20/33...............yk 1............21.............12/12
Eireann..............kp 20/?..............yk 1/tjot.........31............09/11
jennii90.............kp 16/29...............yk 3.............22............03/12
tähtisilmä12.........kp 12/28-33.........yk 5.............30............4/12

Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Zuski...................kesällä 2013..........?......................
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12


Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013.....yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013.....yk 2........21.........16.2.-14.....01/11
 
Tänään tein testin ja sain haalean plussan!!! Kierto ollut niin epäsäännöllinen nuo pari kertaa, että vaikea tietää, olisiko kuukautisten vielä edes pitänyt alkaa... Todella epätodellinen olo tällä hetkellä, pitää käydä vielä jostain ostamassa tänään toinen testi. Viime yritykseen meni siis aikaa tosiaan reilu 1,5 vuotta, ja tämä oli nyt 3 yrityskerta, joten vaikea uskoa, että näin helposti olsiin raskautunut... Taitaa tämä päivä mennä tämän asian sulatteluun täydellisesti.
 
  • Tykkää
Reactions: Dafydd
Aguado kuulostaa hyvälle! Esitän jo varovaiset onnittelut! Itsekin tehtiin ekaa lasta reilu vuosi ja nyt näyttää että jonkinlainen plussa ois tullu jo ekasta yrityskierrosta. Mut itsellä kans plussa on melko haalea, eli vielä en kyllä uskalla sanoa olevani raskaana.
 
Tosiaan omassa innostuksessani unohdin täysin onnitella plussanneita, ihan hirmuisesti näitä on tullut!!! Tein tässä jo toisen testin, ja ei siinä kyllä ollut plussasta lähes merkkiäkään!! Voi apua... Mihin tässä uskoa, eka testi oli kyllä sellainen, jonka pitäisi havaita raskaushormoni jo ennen varsinaisten kuukautisten alkamista. Voivoi, no huomenna sitten uutta testiä kehiin, jos ei ole kuukautiset alkaneet. Mutta toisin sanoen, vielä ei siis saa siirtää plussanneisiin. Kyllä Mammala tuo sun testi näyttää melkoisen voimakkaalta plussalta munkin mielestä!
 
Aguado, mä tein kans ekana plussapäivänä toisen testin iltapäivällä ja se oli kyllä paljon himmeämpi, lähes näkymätön. Veikkaan et jos on tosi alussa, niin tota HCG hormonia ei sit vaan ehdi erittyä virtsaam riittävästi. Huomenna aamulla uusi testi vaan :) - itsellä poiskin huomenissa sit testi nro 6!!! Tän päivänen vaikutti taas haalealle, mut oli yhtä tumma eilisen kanssa. Tulis nyt kunnon kirkuvan värinen niin ei tarttis enää tätä murehtia, eli vois siis siirtyä jännäämään alkuraskauden ultraa, jonka aion teettää.
 
siis on tää kyllä yhtä kärvistelyä... mä luulen, että on vielä ennen huomisaamua pakko kokeilla kerran. jos toi mies viitsisi käydä vielä kerran kaupassa, kun ei itse kehtaa enää... kirkuvan punaista viivaa lähdetään siis tavoittelemaan kumpikin :)
 
Aguado teitkö vielä illalla testin?

Mä kyllästyin tänä aamuna totaalisesti noihin liuskatesteihin ja tein jemmassa olleen digitestin, tulos oli tämä :heart:
katso liitettä 18919

Aikaisessa ollaan ja eilen mietin et viittaiskohan noi mun hailakat testit myöhäisempään ovulaatioon kuin olen kuvitellut? Toivotaan näin ja muutenkin et kaikki ois kunnossa. Mutta digistä innostuneena ja ed. kuukautisten perusteella sekä keskimäärin 35pvn kierrolla, mut saa laittaa plussanneisiin :D

plussapv 10.6., yk1, LA 20.2.2014
 
  • Tykkää
Reactions: nibander ja Dafydd
Jeee täällähän on kunnon plussatuulet! Tuuttekos te sitten kanssa tonne helmikuisiin? Siellä on täältä sitten aika paljon porukkaa jo :) Ja MammaLa ihan samanlaisia viivoja mulle on tullut enkä ole huolissani, nuo liuskat ei muutenkaan mulle näytä niin tummaa kun esim apteekin oma. Ja tuo digihän kertoo jo kaiken oleellisen!
Ja aguado eiköhän se sunkin viivas sieltä tummu :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
Mielettömät plussapöhinät käynnissä - onnea kaikille tasapuolisesti!! :) <3

ON: kommentointi vähissä, kun nettiyhteydet on mitä on. :/ Ei menkkoja vielä ja hätäsenä testasin kp26 NIIN selkeen negan, että eiköhän tää kierto oo taputeltu..
 
  • Tykkää
Reactions: MammaLa
moulin rouge, Aguado, Hannasi plussatuulia teille ja kaikille muillekin! Kiitos myös tsempeistä!

Nyt vaan tarrasukkia matkaan itselle ja muille plussanneille! Siirtyilen tuonne Dafyddin ja kumppaneiden seuraan helmikuisiin. Käyn vielä täällä varmaan kurkkimassa ja kommentoimassa jonkun matkaa.
 
Maanantai 10.6.2013



Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 69/?..............yk1..............33..........07/11
nevis................kp 33/28..............tjot............24...........08/11
jauhopeukalo.....kp 32/?...............2.pas............24...........06/12
yöperhonen-......kp 29/28-30..........yk 6............24............12/12
moulin rouge......kp 29/28-30..........yk 6.............34...........09/11
-iitu_................kp 29/20-30...........yk 3............24............04/09
sekopo..............kp 26/28...............tjot.............29...........07/12
Hannasi.............kp 26/32...............yk 2............23............02/13
Markke...............kp 23/30..............yk 11............30............05/11
NiinaAnniina........kp 21/33...............yk 1............21.............12/12
Eireann...............kp 21/?..............yk 1/tjot.........31............09/11
jennii90..............kp 17/29...............yk 3.............22............03/12
tähtisilmä12.........kp 13/28-33.........yk 5.............30............4/12
Tipetsu................kp 1/26-30..........tjot.............29...........06/12

Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Zuski...................kesällä 2013..........?......................
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12


Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013.....yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013.....yk 2........21.........16.2.-14.....01/11
MammaLa...........10.6.2013....yk 1........33.........20.2.-14.....03/12
 
Viimeksi muokattu:
Onnea MammaLa! :) Ihanaa kun tulee näin paljon plussia tänne. Positiivisin mielin ollaan itsekin taas liikenteessä eli eiköhän se plussa sieltä itsellekin jo viimein tule kun ensi viikon pe testaillaan ;)

Pahoittelut Tipetsu uuteen kiertoon joutumisesta :hug: Toivotaan tärppionnea seuraavaan kiertoon :)

ON: Ovis oli la, koko päivän ihan hirveet jomotukset mahassa. Oli ilmeisesti hieman voimakkaampi kuin nuo aiemmat eli toiveet korkeella :) Ajoituskin oli loistava. Päätin testailla juhannusaattona, että voin sitten varmistaa, onko mun juhannus kuiva vai otanko alkoholia. Toivon tietenkin kuivaa juhannusta ;)

Aguado tsempit vahvemman viivan metsästykseen! Suosittelen myös ostamaan digiä, kun sillä saa sitten varmuuden ilman viivojen tihrustamista :)
 
Hei!

On ollut tää minun kirjoittelu tässä vähän hiljais elon puolella..Mutta lukemassa kyllä käynyt kyl melkeenpä joka päivä! Onnea paljon plussanneille ja plussa tuulia muille! :) Täällä on kans plussattu..Mutta hiukan on epävarma olo..Ollut pari viikkoo kunnon nuhan ja kuumeen kourissa..Nyt sitten ilmaantunu alamaha krampeja ja jomotusta...Ja tympiä kun tuntuu että vasemman puolen jalkaa niinku jomottas tai se heijastus tuosta alamahasta tuohon jalakaan..:/ Ja muuttenkin tuntuu että on jotenkin epämääräsen märkä olo? Et koko ajan saa rampata vessassa et alkokohan menka...Muilla tällästä? Ajattelin että jos sitten juhannuksen jälkeen vaikka sitten kyselisi sitä neuvola aikaa.. Toivottavasti siellä nyt oisi sitten se salamatkustaja kyytissä..:) <3
 
  • Tykkää
Reactions: jenniii90
Ompas ihana kuulla että noin monet jo saanut testiin kaksi viivaa! Oon kyllä hiukan kade :) Onnea kaikille tasapuolisesti :heart:

iitu Mulla on myös kahdessa raskaudessa tuntunut tuollaista jomotusta, ja sitä vielä vainoharhaisena käy kurkkimassa jatkuvasti että mitä sinne housuun nyt on tullut :D Nyt vaan rentoudut, nautit siitä onnesta minkä raskaus tuo tullessaan :)
 
Saanko mä liittyä joukkoon? Aivan valtava vauvakuume iski! Meillä on tyttö 9/12 ja nyt on taas alkanu kierto pelaan. 2 menkat on ollu, ja ollaan sillä asenteella liikkees, et seuraava saa tulla ku on tullakseen, eli nyt 2. yritys.. Nyt siis kp 21/28-30 ja ihan mieletön tuska, kun ei oikeen voi kellekään puhua! Siispä löysin taas tänne kaksplussaan. Kuvittelen itselleni kaikki maholliset raskausoireet, tää on niin piinallista! joko mä voin tehä teestin? Luulin, et ovulaatio tulee mulla kellontarkkaan, mut kippuilut yms tunteet tuli kyllä myöhemmin. En siis oo yhtään perillä, missä mennään

Esikoinen tuli 4. yrityksellä, taustalla myös yks keskenmeno.

Onnea kaikille plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille ja jännäilijöille!

Tää palsta on niin henkireikä ollu mulle, ku niin tuttuja aatoksia teillä.
 

Yhteistyössä