Toinen lapsi 2014?

Sunnuntai 19.5.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 47/?..............yk1..............33..........07/11
Markke..............kp 29/30............yk 10...........30...........05/11
vauhtivekara......kp 25/?..............yk 2.............25...........05/11
jennii90.............kp 23/29.............yk 2............22...........03/12
eltsu81..............kp 16/27-............yk 2............31..........10/11
chiaraa..............kp 12/28-32.........yk 5............27v.........4/2011
nevis................kp 11/28..............tjot..............24..........08/11

MammaLa.........kp 10?/20-41.........yk 1............33............03/12
-Bambi-...........kp 10/28...............yk 1.............25............4/2012
jauhopeukalo.....kp 9/?...............2.pas............24...........06/12
Dafydd..............kp 8/28...............yk 2............21............01/11
yöperhonen-......kp 7/28-30..........yk 6............24............12/12
moulin rouge.....kp 7/28-30..........yk 6............34............09/11
-iitu_................kp 7/20-30...........yk 3............24............04/09
sekopo..............kp 4/28...............tjot.............29...........07/12

Daisy D...............?................yk 1(km 3/13).....31............01/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12
aguado................?......................yk 2............30............03/12
NiinaAnniina..........?......................?...............21............12/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Eireann................toukokuu 2013.......31....................09/11
Zuski...................kesällä 2013..........?......................
Hannasi...............syksy 2013............23....................02/13
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12






Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14.......08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Napsu! :heart:

Täällä alkaa kierto lähestyä loppuaan ja oireet ilmestyä. Parina päivänä tuntenut jotain ihme repäisykipuja (???), eilenkin ku aivastin ni pirusti sattu alavatsaan ja sit on viluttanut ihan kauheesti iltasin. Yksikin ilta ku istuin koneella ni tuli ihan hirvee kylmä ja piti ukolta viedä huppari päältä. Ja eilen ostettiin typylle sellanen hajustettu saippuakuplahärpäkkä ja se aine haisi ihan hirveelle :x tosin voihan olla että se haisee ihan muutenkin :LOL: jos sitä ensi viikolla sit testais, 1 testi oottais kaapissa :p ja onneksi kaupasta ja apteekista saa lisää :LOL:

plussatuulia kaikille!
 
eltsu81 Oho, mitenköhän mä oon tota listaa oikeen kattonut, kun siis katoin alunperin että ne on ihan sekaisin. Mutta se onkin vaan minä joka on sekaisin, ja toihan on siis ihan selkeä lista :) ehkä kun on tottunut katsomaan niitä käänteisessä järjestyksessä, niin ei aivot rekisteröineet kun oli näin päin :) sori!

vauhtivekara Onpa jännä juttu toi karppaamisen vaikutus.. en oo tollasta kuullutkaan, pitää yrittää kaivaa jotain tutkimustietoa asiasta.
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
No "hieman" riskillähän me mennään, kun ei mitään ehkäisyä käytetä. ;) Mutta tuskinpa mä vielä ovuloin, joten ei niitä menkkojakaan ole tiedossa. Oon myös kuullut noista, jotka ovat raskautuneet ilman menkkoja eli siis heti. Sitä ei kyllä mun kohdalla tule tapahtumaan. Pessimisti ei pety. :ashamed:

Kerro sitten täälläkin, chiaraa, jos löydät jotain tutkimustulosta tosta. Mä oon kyllä sellanen pullahiiri, että tuskin pystyisin karppaamaan. :) Tosin kesällä olis ehkä mukavempi testata.

Uuuh.. Daisy testaamaan! :) Mites meidän listan kärkipää? rebsu ja Markke?????? Kummasti sitä on vaan aktivoitunut tässä kirjoittelussa, vaikka periaatteessa taustailija oonkin vielä. :D
 
Mulle voipi päivitellä kp2/30. Eilen täti kurvas kylään Terolut-kuurin päätteeksi. Näin ollen meillä on nyt sitten tätä kakkosen yritystä vuosi takana. Esikoista tosiaan yritettiin melkein puolitoista vuotta, eikä tää kakkonenkaan sit yhtään helpommalla päästä.. ahdistaa ja surettaa tää joka kuukautinen tädin vierailu :'( Sais nyt jo ruveta pysyy poissa!!! :headwall:
 
Moikkarallaa!

Mahtuuko sekaan?! Täällä huutelee pian 1v tytön 29v äippä :)

Täällä ei varsinaista yritystä ole (vielä),mä haluan lapset pienellä ikäerolla,mies haluaa eka ison omakotitalon..:rolleyes: D

Meillä oli hankaluutta saada esikoinen alulle,meni 2,5v. Mulla endoa taustalla,laparoskopia 2/2010. Clomikuureja ehkepä 8-12 joilla saatiin kaksi kemiallista aikaseksi. Lapsettomuustutkimuksia,ei varsinaista vikaa. Toinen munasarja kärsi laparoskopiassa,jotenka toinen munis vaan pelitttää -jotenkin.
Sittenpä ensin yli 1000e hormoneja nahkaan ja siitä jouhevasti epäonnistunut IVF,ei yhtään solua. Pyyhe kehään ja hanskat tiskiin,paineltiin sitten ukkelin kaa nollaamaan korpeen hotelliin ja kas kummaa,aloin odottamaan tyttöä tuolla reissulla :heart: :p

Tyttö syntyi 06/2012 sektiolla. Ihana tytöntyllerö ja vauvakuumetta pukkaa,ihan huolella :) Mulle vois listaan laittaa tjot ja kp 7/26-30
 
Maanantai 20.5.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 48/?..............yk1..............33..........07/11
vauhtivekara......kp 26/?..............yk 2.............25...........05/11
jennii90.............kp 24/29.............yk 2...........22............03/12
eltsu81.............kp 17/27-............yk 2...........31............10/11
chiaraa.............kp 13/28-32.........yk 5............27............04/11
nevis................kp 12/28..............tjot............24...........08/11
MammaLa..........kp 11?/20-41........yk 1...........33............03/12
-Bambi-.............kp 11/28..............yk 1...........25............04/12

jauhopeukalo.....kp 10/?...............2.pas............24...........06/12
Dafydd..............kp 9/28...............yk 2............21............01/11
yöperhonen-......kp 8/28-30..........yk 6............24............12/12
moulin rouge......kp 8/28-30..........yk 6.............34............09/11
-iitu_................kp 8/20-30...........yk 3............24............04/09
Tipetsu..............kp 7/26-30..........tjot.............29...........06/12
sekopo..............kp 5/28...............tjot.............29...........07/12
Markke..............kp 2/30..............yk 11............30............05/11

Daisy D...............?................yk 1(km 3/13).....31.............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12
NiinaAnniina..........?......................?...............21.............12/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Eireann................toukokuu 2013.......31....................09/11
Zuski...................kesällä 2013..........?......................
Hannasi...............syksy 2013............23....................02/13
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12






Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
 
Viimeksi muokattu:
Huh hui vklpusta selviydytty ja känkkis päivätkän vklpuna onneksi loppuvat eikun oviksia sitten ootellen...:) Tympiä vain ku mies on reissu hommissa jos sattuukin että meneekin sitten sivu suun jos mies jollakin pitemmällä reissulla mutta onhan tuo nyt kyllä saanut olla meleko pitkään silleen et tullu kumminkin kotia aina illalla..:) Mahtaako muuten olla kellään tietoo moisesta asiasta kun itellä sellanen tilanne että pitäs ens kuussa mennä sappikivi leikkaukseen ja jos nyt sattuis niin hyvä tuuri käymään että nyt tärppäis tuon peiposen kanssa niin vaikuttaako se leikkaus jotenki sitten siihen et voiko se sen takia keskeeytyä tai tekkeekö ne sitä leikkausta sit?
Onnea Napsulle plussasta!:heart:
 
Voisin kuvitella, ettei ne kovin mielellään nukuta raskaana olevaa eli sikäli varmaan leikkaus siirtyis? Toki hätätapauksissa on nukutettava, mutta jos ei ole ihan pakko. Multakin on sapikivet leikattu, tähystämällä :)
 
joko mä aamulla uskaltaisin varovasti testata... sit ois kp 27... ja ovulaatiosta päätellen kierto 29-30... joo, mä testaan aamulla... :)


nääh, alko aamusta niin vahvat menkka oireet että en masenna itseäni. pe vasta pitäis menkat alkaa joten ei se testi vielä mitään näytä... odotan v.loppuun jospa ne menkat tulis ennen sitä... mut eipä oo mitenkään "raskautunu" olo...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
täällä vissiin alko menkat.. Tai joku vuoto ainakin. :D eli se olis sitten vissiin kp1/33 yk1 jännää kyllä jos nää nyt oikeesti on menkat niin tässähän alko ihan jännittämään ja pelottamaan. Sitten on oikeesti mahollista olla raskaana jossain vaiheessa eikä enää vaan että sitten joskus kunhan kierto alkaa :D jänniä fiiliksiä sitä tuleekin. :) mut kattoo nyt eka rauhassa mitä tää nyt vaan on ja seuraava kysymys onkin että millähän kierrolla sitä oikein mennään :D pilleritkun lopetin sillon ennen esikoista niin alko heti menemään tuolla 33 päivän kierrolla niin kädet ja sormet ristissä että menis nytkin tasasella kierrolla. :) Hei tuli vaan mieleen että ite käytin ekassa kuumeilussa ja aion käyttää nyttenkin tällästä: Kuukautisp siitä tuo kuukautispäiväkirja. Niin siihen saa merkkailtuun millon täti tulee ja se laskee millon olis ovis mahdollisesti ja millon seuravat menkat.. sit se tekee samalla koontia keski arvoista omien kiertojen kohalla jne. Tosi kätevä siihen, että ei tarttee laskeskella aina että millon olis mahkuja jne.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Täältä oma napainen kirjoittelu: Eilen en sit tehny ovulaatiotestiä, kun ajattelin sen olevan liian varhaista, no kuitenkin illalla limoista päätellen ovulaatio ja pupuilua. Saapa nähdä miten käy, tänään aamulla ovistesti nega. Ajattelin kuitenkin jatkaa oviksen testailua, koska noi limat ois kyllä melko varhaisessa vaiheessa... No mut tää mun keho on kyl niin epäsäännöllinen et eipä voi tietää.

MammaLa..........kp 12/20-41........yk 1...........33............03/12

vauhtivekara toivottavasti noi menkkaoireet ois jotain ihan muuta... ja Daisy D mitkä fiilikset?
 
Viimeksi muokattu:
No en kyllä tiiä mitä lie vuotoo on aika minimaalista kylläkin.. Eli ei ainakaan vielä oo mitenkään menkkamaista tai mitään sinne päin ees.. ehkä se tässä yön ja huomisen aikana vaikka lisääntys.. jos ei lisäänny niin empähän sitten tiiä mmitä tää on :D
 
NiinaAnniina toivottavasti ois nyt menkat ja kierto tasottuis heti! Tai mikä parasta, raskautuisit :)
Mulla ekat menkat pojan syntymän jälkeen alkoi niukkana ja sit olivatkin aika runsaat ja kesti 10pv. Seuraavat tuli 30 päivän päästä ja sit kestivät 5pv. Siitä eteenpäin pysyny kierto tasasena ja vuoto kestää sen 3-4 päivää! Oon kyllä onnellinen et kierto on palautunu samanlaiseks ku ennen raskautta :) nyt vaan sais menkat jäädä jo pois!!! :D

ON: täällä on vaan oviksen odottelua ja joka toinen päivä pupuilua :) jätän nyt kokonaan ainaki hetkeksnoi ovistestit, vaik houkuttelis kovin tilata niitä!! :D
Hitsi miten ihania päiviä ollu! :heart: ei oo paljoo tullu netissä pyörittyä, eikä kyllä oo tullu kirjoteltua ku ei oo oikeen mitään kerrottavaa :D jahka ovis tekee tuloaan ja kierto lähenee loppuaan ni johan sitä rupee oireita kehittelee yms.....

Aurinkoisia päiviä teille naikkoset!! :)
 
NiinaAnniina, jospa ne tosiaan on menkat. :) Nehän nyt voi olla vaikka minkälaiset synnytyksen jälkeen. Jännittävää. Mulla on aina ollut niukat menkat. Jopa niin niukat, että on ollut vaikea laskea mitään kiertopäiviä, kun koko menkat on saattaneet olla vain sellaista tuhrua.
 
Keskiviikko 22.5.2013





Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

rebsu................kp 50/?..............yk1..............33..........07/11
vauhtivekara......kp 28/?..............yk 2.............25...........05/11
jennii90.............kp 26/29.............yk 2...........22............03/12
eltsu81.............kp 19/27-............yk 2...........31............10/11
chiaraa.............kp 15/28-32.........yk 5............27............04/11
nevis................kp 14/28..............tjot............24...........08/11
MammaLa..........kp 13/20-41.........yk 1...........33.............03/12
-Bambi-.............kp 13/28..............yk 1...........25............04/12
jauhopeukalo.....kp 12/?...............2.pas............24...........06/12

Dafydd..............kp 11/28...............yk 2............21............01/11
yöperhonen-......kp 10/28-30..........yk 6............24............12/12
moulin rouge......kp 10/28-30..........yk 6.............34...........09/11
-iitu_................kp 10/20-30...........yk 3............24............04/09
Tipetsu..............kp 9/26-30..........tjot.............29...........06/12
sekopo..............kp 7/28...............tjot.............29...........07/12
Markke..............kp 4/30..............yk 11............30............05/11
NiinaAnniina........kp 2/33...............yk 1............21.............12/12

Daisy D...............?................yk 1(km 3/13).....31.............01/12
aguado................?......................yk 2............30...........03/12
nibander.............?.......................yk 1............22............11/12
Annuski...............?.......................?................31............08/12



Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Eireann................toukokuu 2013.......31....................09/11
Zuski...................kesällä 2013..........?......................
Hannasi...............syksy 2013............23....................02/13
*saikku*..............syksy 2013............25...................02/13
Karole..................syksy 2013............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014........26....................01/12






Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013.......yk 1.......23........7.1.14........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
 
Viimeksi muokattu:
Huomenna olis testipäivä. :p Tai itseasiassa mä jo eilen tein päiväpissassa yhden, malttamaton kun olen ja olen ihan varma että siihen tuli joku esihistoriallinen haamu kun katsoo vaaleanpunaisten lasien läp i:rolleyes: ja vaikka niitä ei enää myöhemmin saisi katsella niin kyllä siinä tänäänkin jotain näkyi, ainakin se kuuluisa viivanpaikka. :D Tein siis apteekin oman rtestin. Eli jos huomenna tulis sit jotain selvempää. En mä sitä eilistä testiä ees kehdannut miehelle näyttää ku ei se siinä olis kummiskaan mitään nähnyt. :LOL:

Plussatuulia kaikille ihanuuksille täältä vaaleanpunaisten lasien takaa!
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
mä oon vaan niin varma etten oo raskaana. ja to-la siin välis ois 14pvä oviksesta. ja oon myös nynny, viimeksi kävi miten kävi niin en ees uskalla tehdä testiä ku putoon korkeelta ja kovaa ku katsoo negatiivista. jos su mennes ei oo tätiä kuulunu ni sit teen... eikä sairastelujen takia ollu pupuiltu ku kp 14 ja 15 mut silloin ois ovis pitänytkin ultran mukaan olla... et ihan oikeeseen aikaan kyl ollaan touhuiltu... ensin sitä odottaa ku kuuta nousevaa et ois loppukierto ja pääsis testailee ja sit yht´äkkiä oon alkanu pelkää sitä... mä mun polla... :)
 
Iltaa piiiitkästä aikaa! Pariin kertaan oon kännykällä pitkät pätkät kirjotellut ja vips, sitten on wlan pätkässyt ja tekstit on ollu tipotiessään, mur. :headwall:

Tervetuloa uusille! :wave:

Onnea Naspu plussasta, jos vielä tänne kurkit! :)

Daisy D:lle pidän peukkuja huomiseen testailuun!

jauhopeukalolle ovisonnea!!

Imettämisestä, kuukautisten alkamisesta ja raskaaksi tulosta: itse täysimetin
ja silti kuukautiset alkoivat 2,5kk synnytyksestä. :stick: Oon jo aikasemminkin kirjoitellut, että kuukautisethan voi tulla ilman ovulaatiotakin. En testaillut ovista vasta kun imetyksen päätyttyä 12/2012 eli satavarma ovuloinnistani imetyksen aikana en siis ole. Ehkäisyä meillä ei ole ollut ollenkaan käytössä synnytyksen jälkeen, mutta eipä tuota tärppiä ole siltikään käynyt.. Välillä kyllä tuntuu, että tuo poika (saa päivittää listalle) toimii oikeinkin hyvänä preserveraattina. :LOL:

ON: jees, eipä tässä muuta kun ovulaatiota odotellen. Ollaankin reissussa, että josko sitten tuotais reissutuliaisia. :)

Puuuh, puuuh, puuuh plussatuulia kaikille tasapuolisesti!!! :whistle:
 
noh eipähän tainnu olla täti. :D tänään ei nimittäin taas yhtään mitään :D tuommonen haamu vuoto ihme hommeli mutta ehkä se enteilis menkkoja vaikka tai jotain sinnepäin :D varmaan silti huomen aamulla testi tehtävä että saa sen vaihtoehon nyt ainakin pois. :D hassuu vaikka se testi pitää tehä vaikka tietää ettei niin oo raskaana. :D
 
Daisy D mikä tilanne?

Jauhopeukalolle tosiaan ovisonnea :flower:

NiinaAnniina oon jo kertonutkin tässä ketjussa, et mulla oli kans viime kuukautiset (tosin ne ei ollu ekat...) tosi oudot, et kesti vaan 3 pv. Mut gynellä ultrassa totesi niiden olleen normaalit. Et kai ne voi joskus vaan olla oudot vaiks normaalisti olisikin jotain muuta.

Mulla itsellä tänään ihme fiilikset ihan kuin menkat ois taas aluillaan, alavatsa turvoksissa ja nipistelee siellä täällä. Toiveet korkeella, mut ei kyl vielä voi millään opilla olla raskautumista. Pupuilusta on nyt 3pv - ehkä ne on noi clomit jotka pistää kroppaa sekaisin...
 

Yhteistyössä