Toinen lapsi 2014?

Adalie tota joo, mä en kyllä ovista bongannu.. Tai luulin, mut en ollu varma ja ääh öööh... mut siis jos se oli sillon ku luulin, ni nyt ois dpo 14(eli la ois ollu 12)..
Mut sit taas ku katoin netist, et koska ovis ois niitten mukaan ja kolme paikkaa sanos et 13.7, ni sen mukaan nyt ois sit dpo 16.. Sano ja tiedä sit näistä... :D
 
Moi!

Minä tulin taas takaisin tänne mutta voisin nyt toistaiseksi jäädä tuone taustailijoihin... Ei vain taas haluttu suua tuota pientä asukkia mielle..:( Niin voisin pienen tauon pitää tuosta yrittämisestä...
 
Onnittelut plussasta LilMy! :) Ja suurensuuret pahoittelut Eltsulle, Iitulle ja muille surun kohdanneille :( Kyllä osaa elämä välillä myös näyttää huonoja puoliaan, mutta sitten kun tuntuu hyvältä niin uutta yritystä kohti.

Itsellä on jännäpäivät käsillä, bongasin oviksen tikuilla + kipuilulla 13 pv sitten, huomenna pitäis siis menkkojen alkaa. Kaikenlaista pientä oiretta on ollut, ja koska en ole yleensä taipuvainen luulo-oireisiin niin ei se ihan mahdottomalta tunnu että joku siellä olisi kyydissä. Mutta, sen näkee tässä muutaman päivän sisällä, en oikein tiedä milloin uskaltaisi testata. Ei kyllä ole yhtään katastrofi vaikka menkat alkaisivatkin, jotenkin tämä kierto on mennyt totaalisen tjot-meiningillä, oviksenkin tikuttelin vain oman kropan tekemisten mielenkiinnosta. Ekassa kierrossa oli ihan polttava vauvakuume mutta nyt taas ihan lungi, kummallista. No, katsotaan miten käy, jotenkin se on niin elämää mullistava hetki tehdä raskaustesti (jos se sattuisikin olemaan positiivinen) että en tiedä milloin sitä uskaltaa :)

Tuli muuten mieleen, että pitäisikö tota listaa siivota silleen, että ne joilla ihan ylimaalliset kiertopäivät ja joista ei oo kuulunu mitään, siirrettäisiin taustailijoihin? En esim. usko että Rebsulla on oikeasti kp 118, ei varmaan vaan ole käynyt hetkeen täällä päivittämässä :) Mutta tämä oli vain ajatus, toki mulle käy lista näinkin.
 
Tää tahtois mukaan!:) Eli kp 20/30-32, yk1, ikää pian 24 ja esikoinen 11/11. En tiedä menikö värit oikein, kun puhelimella kirjoitan... Täälä kovasti toivottais sisarusta tuolle meidän esikolle ja nyt pitäis ainakin vielä ens viikon sunnuntaille asti jännäillä, ennen ekaa testiä. Poika meillä tärppäsi aikoinaan ekasta kierrosta, joten odotukset taitaa olla itellä turhankin korkeella tän kakkosen suhteen...
 
Onnittelut plussassa LilMy ja kovasti vahvistumista sille!

Täällä ollaan vuoristoradalla ja tunteet vaihtelee toisen lapsen haluamisesta, ei haluamiseen. Ovis jää ehkä käyttämättä (tai saattoi jo jäädäkin), kun ollaan nyt useampi päivä eri osoitteissa ja tää vuoristorata on nyt aiheuttanut sen, ennen eri osoitteissa oloa sekstailtiin kumin kanssa. No ehkä pitää vaan yrittää relata.

Mitkä fiilikset teillä on eltsu ja muut, jotka kohtasitte surun? (vai onkohan tää väärä ketju kysellä..)

Ikä 33
 
Mä oon voinut nyt ihan hyvin :) Ekat päivät tuntui siltä, ettei tästä ikinä selviä, mutta vähitellen on alkanut helpottaa.. Toki fiilikset vaihtelee ja välillä itkettää ja välillä harmittaa ja ärsyttää ihan kauheasti sekin, että saa taas alottaa kaikki alusta (eilen olis ollu np-ultra). Nyt lähinnä odotan menkkoja alkavaksi ja uutta yritystä :) Fyysisesti oon voinut ihan hyvin, vuoto ollut vähäistä, nyt näyttää ehkä loppuvan kokonaan (10pv km:stä). Oon nyt enempi kirjotellut tuonne km:n jälkeen yrittävien ketjuun, tänne varmaan sitte aktiivisemmin ku alkaa se eka yk :)
 
31.07.2013 Keskiviikko




Nimimerkki......Kiertopäivät.....Yrityskerta.....Ikä......Esikoinen

tähtisilmä12.........kp 36/28-33.........yk 5...........30...........04/12
Eireann..............kp 36/37?.............yk 2...........3...1........09/11
Lunia12.............kp 36/28-31.............yk 4.........................06/12
Jadeline.............kp 32/28-30........yk 2...........21..............07/12
Adalie...............kp 30/28-30.............yk 2...........23..............09/12
Eisali................kp 26/?.................yk 1...........28...............06/09
Tuulikki85.........kp 22/27-31............yk 2...............27............09/12
Kirppu...............kp 21/30-32............yk 1.............24...........11/11
Ciraf................kp 185/30................yk 2.............24.............08/12
NiinaAnniina........kp 16/33.............yk 1................21.........12/12
Markke..............kp 16/30-?..............yk 13..........30.............05/11
Hannasi...........kp 7/32.................yk 2............23...........02/13
Apina25...........kp 6/35.................yk 1.............26..............10/12
mannamaaria.....kp 2/26-54............yk3...........32......... 5/12

rebsu...............kp ?/?.................yk1..............33..........07/11
nevis................kp ?/28...............tjot.............24............08/11
Ssyvi..............kp ?/27..................yk 1..............22........08/2012
Daisy D...............?..................tjot(km 3/13)....31............01/12
Annuski...............?.......................?................31...........08/12
Pomputtaa........?.........................yk 1.............18............07/2012
Mammala..........kp?/20-59...........yk2...............33.......03/12 (km07/12)

Jännäilijät:


Myöhemmin yrityksen aloittavat:

Nimimerkki........Yritys alkaa..........Ikä..............Esikoinen

Millimama...............kesä 2013.............32.............11/2012
Zuski...................kesällä 2013............?......................
Jepatin...............heinäkuu 2013...........22..................08/12
Pampula.............elokuu 2013...........28.............12/09
*saikku*..............syksy 2013..............25..................02/13
Karole..................syksy 2013.............28...................10/12
Sokruli................tammikuu 2014.........26....................01/12
jenninho.............2013....................30.......................01/2010
mammuttisi..........joulukuu 2013........23....................06/08 ja 04/10

Taustailijat:
yöperhonen
jauhopeukalo
Villaruusu
moulin rouge
-iitu_

Plussanneet::heart:

Nimimerkki....Plussannut.....Yk..........Ikä.........La.........Esikoinen

Merkillinen.........1.5.2013......yk 1.......23........7.1.14.........08/12
Naspu..............15.5.2013.....yk 2........24.........?..............05/12
vauhtivekara.....26.5.2013.....yk 2........25.........?..............05/11
eltsu81............30.5.2013......yk 2........31.........7.2..14?.....10/11
-Bambi-............2.6.2013.......yk 1.......25...........?.............04/12
chiaraa..............5.6.2013......yk 5........27..........?.............04/11
Dafydd...............8.6.2013......yk 2.......21.........16.2.-14.....01/11
aguado.............10.6.2013....yk 2...........30......16.2.-14........03/12
Jenniii90............19.6.2013.....yk 3-4........22....1.3.-14.........03/12
Tipetsu..............10.07.2013....tjot........29....18.3.2014....06/12
sekopo...............10.07.2013......tjot.....29......18.3.2014...07/12
nibander.........15.7.2013..........yk ?..........22......??.?.-??........11/12
LilMy...............31.7.2013.........yk 4.......21......5.4.2014....12/12

Toinen lapsi 2014 odottajien ketju:

http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/2275055-toinen-lapsi-2014-ketjusta-plussanneet/

Päivityspyynnöt punaisella, kiitos! :)
 
Viimeksi muokattu:
Nonni.. nyt on ekan kerran päivitetty, jos joku mennyt väärin niin ilmoitelkaas ni korjaillaan sitten! =)

Täällä odotellaan edelleen et vuodot loppuis ja nyt alkais tuntuu siltä et vois olla loppumassa! Se on ihan positiivista et päästäis tääs yrittämään! Tää kierto taitaa venyä aika rankasti, kun nyt vasta vuodot loppumassa ja tiedä sitten miten ovis sieltä mahtaa tulla..

Nii ja onnea LilMy plussasta!! Toivokaamme että tämä kaveri on tarrautunut tiukasti kiinni ja myös pysyy siellä loppuun asti! :heart:

-iitu_lle pahoittelut paluusta! :hug:
 
Sieltä se plussa tuli <3 elikkäs, mä siirryn tuonne plussanneiden palstalle, toivottavasti tulette pian perässä! :)
Itse päivittelin itseni jo plussanneihin tänään plussa ja laskettu aika olis 5.4.14, mun matikkapäällä :D

Markke laittelin noi kellä oli kp yli 50, ni kysymysmerkkeihin. Nyt jätän työn sitten sulle!
 
Juu, katos vaan :D ota siis sinä se, tuossa mun päivityksessä on tosiaan vähän siivottu listaa ja itteni siirsin plussanneisiin, et jos muokkaat ne tuonne sun listaan ni voin poistaa omani, turhaan on kaks peräkkäin :)
 
Vauvakuume vaivaa täälläkin.... heti ekan jälkeen on toivenpilkettä ollut silmässä molemmilla... jospa se joskus tärppäisi.... ei ajalla väliä, kunhan joskus vielä saisi kokea vauvan ihanuuden uudelleen... huokaus. Mies on aina kuumeillut melkein pahemmin kuin minä, välillä toisella on toiveet katossa ja välillä toisella, ja pettymyksetkin kuuluu asiaan.
 
Ompas mulla hurjat kiertopäivät :LOL:
Täältä on ihan mahtava käydä selaamassa oma kierto, ei tartte itse laskeskella, eipä tule stressiäkään kun ei tiedä missä ollaan menossa. Joka tapauksessa parin viikon sisään nähtävästi pitäisi menkat tulla. :)

Ovista bongailin tuossa muutama päivä sitten, kipuili kyllä ihan hullun lailla koko alaseutu, persuksissa asti tuntui. :/ Ajoitus ainakin on ihan kohdillaan, aktiivisesti oli yritys päällä.:)
 
Tänään aamulla Dpo15 päätin testata, ja tällainen pärähti ruutuun:


Olin tosiaan olojen perusteella jo vähän uumoillut, mutta kyllä se silti jotenkin pääsi yllättämään. Uskomatonta, mulla ei tässä kierrossa ollu mitään kummempia limojakaan ja halutkin oli pienemmät kuin normaalisti oviksen aikoihin! Kyllä on kumma juttu, oon käyttänyt n. 10v nuoruudestani alitajuisesti sen panikoimiseen, että raskaaksi tuleminen ois mulle tosi vaikeaa sitten kun sen aika on (nuorena oli tosi pitkä ja epäsäännöllinen kierto ja aivan järkyttävät menkkakivut, niin olin "varma" että jotain häikkää on) ja nyt sitten toistamiseen raskaus alkaakin käytännössä heti kun sille on annettu mahdollisuus. Vaikka, eihän tämä vielä mitään takaa, kuten tämäkin ketju on todistanut niin mitä tahansa voi vielä tapahtua. Mutta ainakin näillä näkymin mut vois siirtää plussanneisiin, plussa siis tänään ja LA 8.4.2014 :)
 
Viimeksi muokattu:
Olis jo huominen ja alka ne hiton menkat niin ei tarviis ootella ja ootella... Ja keksiä muka raskausoireita. Mulla on tänään kp30 ei 31 niinkun listassa lukee :)

Kirjotin olevinaan jo aiemmin mut eipä näy! Onnittelut Eireann ja LilMy :heart:
 
Tulin pikaseen tuolta odotuspuolelta huuteleen, edelleen luen teidän juttuja päivittäin. Ihanaa kun noin monta plussaa tullut, onnea!

Ajattelin vähän muokata tuota odotusketjua, jotta saadaan aktiivisempaa keskustelua sinne!

Tulkaapa muutkin pian perästä! :) Plussatuulia tänne paljon!

Jenniii90 & pikkunen 9+4
 
Täällä vihdoin vuodot loppu ja eilen r-testi näytti negaa, joten kohti uutta yritystä mennään! On se outoa kun sitä suorastaan pelkäsi että tulee vielä viiva testiin, mut onnellinen nähtävästi negastakin joskun voi olla! Joten tämä km alkaa olla selätetty ja uutta yritystä aloitellaan hyvillä mielin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: eltsu81
Nyt en enää ymmärrä!!! Onko oikeasti mahdollista olla valeraskaana? Kuukautiset kolme päivää myöhässä, maitoa tulee kipeinä olevista rinnoista ja vessaan pitää mennä yölläkin. Mutta testi näyttää negaa!!!!! Mitä mä teen?! Pää hajoaa ihan urakalla kun olen vielä vähän aikaa yksin kotona :( Auttakaa nyt!
 

Yhteistyössä