toinen nainen......

  • Viestiketjun aloittaja "ihastunutko?"
  • Ensimmäinen viesti
"ihastunutko?"
Outo tilanne meneillään, olen luultavasti ihastunut toiseen naiseen vaikka seurustelen miehen kanssa ja meillä on yhteinen lapsi. Tämä henkilö on kanssani samassa koulussa ja on mieheni ikäinen, hän ei myöskään ( ei nainen eikä mies ) ihastuksestani. En tiedä mitä pitäisi tehdä ja mitä uskallan kun välillä tämä näyttäisi olevan utelias ja taas sitten ei, en uskalla kysyä tai tehdä aloitetta, koska pelkään että vain torjuisi totaalisesti.
 
Niin, en tiedä miksi se tuntuu olevan oikeastaan sallittua naisille aloittaa sala- tai muita suhteita toisen naisen kanssa, vaikka ovat vielä parisuhteessa miehen kanssa? Tai siis en tiedä onko näin, mutta jotenkin tuntuu ettei näitä "lesbopettäjiä" niin pahalla kukaan katso kuin että jos pelehtisi toisen miehen kanssa. Ja joitakin miehiä se tuntuu jopa kiihottavan että omalla naisella olisi peliä toisen naisen kanssa.

Mutta toisin päin ajateltuna en haluaisi että minun mies pettäisi minua, ei naisen eikä miehen kanssa. Eikö tätä voisi ajatella siltä kannalta, että mitä haluaisi itselle tehtävän? Minusta parisuhde on nimenomaan PARIsuhde, mutta en tiedä ehkä olen vanhanaikainen.
 

Yhteistyössä