Toinen nainen

  • Viestiketjun aloittaja nikki
  • Ensimmäinen viesti
nikki
Onkohan tällä palstalla ketään, joka on ollut toinen nainen ja alkanut suhteeseen miehen kans jonka vaimon tuntee myös? Tai tietääkö joku syyt siihen, että miksi nämä ns. salarakkaat panee ystäviensä miehiä jos on mahdollisuus?

Olisi ihan kiva kuulla sillai avoimesti, että mitä sellaisen naisen päässä liikkuu? Itse kun ei ymmärtää, että onko siinä kyse jostain itsetunnon pönkittämisestä kun pitää tarkoituksella rikkoa perhe toisilta.
 
Minä vain
Miten se nainen liittyy kuvioon jos ukkosi panee toista naista? Sen ymmärrän erittäin hyvin jos nainen on ystäväsi niin sitten minäkään en ymmärrä mitä kyseisen neidon päässä liikkuu, ei ainakaan ystäviään kunnioita.

Mutta jos kysessä joku nainen jonka kanssa olet joskus sattumalta jossain jutellut niin vastuu sinun ja miehesi suhteesta kuuluu miehellesi, ei tuolle ulkopuoliselle naiselle.
 
iiu
tunteilleen ei voi mitään, ja jos vielä käy ilmi että on molemminpuolisia, ei toisella naisellakaan helppoa ole. itsellänikin kovat omantunnontuskat ja mieli tekisi kertoa ystävälleni että hänen miehensä panee kanssani.
 
Minä vain
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
tunteilleen ei voi mitään, ja jos vielä käy ilmi että on molemminpuolisia, ei toisella naisellakaan helppoa ole. itsellänikin kovat omantunnontuskat ja mieli tekisi kertoa ystävälleni että hänen miehensä panee kanssani.[/quote

Tosi hyvä idea, kerro toki ja helpota omaa tuntoasi! :D
Kiva elämä sulla varmasti sen jälkeen...
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
tunteilleen ei voi mitään, ja jos vielä käy ilmi että on molemminpuolisia, ei toisella naisellakaan helppoa ole. itsellänikin kovat omantunnontuskat ja mieli tekisi kertoa ystävälleni että hänen miehensä panee kanssani.
Eikö se kuitenkin ole ollut tietoinen valinta sinulta. Suhteet ei ala sattumalta.

Miksi et kerro ystävällesi? Häpeätkö itseäsi niin paljon, ettet voi olla rehellinen?
 
niinpä
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
tunteilleen ei voi mitään, ja jos vielä käy ilmi että on molemminpuolisia, ei toisella naisellakaan helppoa ole. itsellänikin kovat omantunnontuskat ja mieli tekisi kertoa ystävälleni että hänen miehensä panee kanssani.
Mitä ne tunteet on? Panetusta, kateutta, välinpitämättömyyttä, yksinäisyyttä?
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
tunteilleen ei voi mitään, ja jos vielä käy ilmi että on molemminpuolisia, ei toisella naisellakaan helppoa ole. itsellänikin kovat omantunnontuskat ja mieli tekisi kertoa ystävälleni että hänen miehensä panee kanssani.
Eikö se kuitenkin ole ollut tietoinen valinta sinulta. Suhteet ei ala sattumalta.

Miksi et kerro ystävällesi? Häpeätkö itseäsi niin paljon, ettet voi olla rehellinen?
Häpeän.

ja toiselle vastaus: Tunteet on ihastumista toiseen ihmiseen. Peittelin ihastumistani neljä vuotta, sitten tuli hymyiltyä väärässä paikassa.
 
nikki
Jos neljä vuotta on ihastunut ilman vastakaikua niin eikö se ole enemmin pakkomielle? Ei terveeltä kuulosta. Ja minusta tuo kuulostaa siltä että odotin neljä vuotta mahdollisuutta.

Miksi et pyydä miestä eroamaan ja kerro ystävällesi?
 
iiu
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Jos neljä vuotta on ihastunut ilman vastakaikua niin eikö se ole enemmin pakkomielle? Ei terveeltä kuulosta. Ja minusta tuo kuulostaa siltä että odotin neljä vuotta mahdollisuutta.

Miksi et pyydä miestä eroamaan ja kerro ystävällesi?
Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, en halua että he eroavat. Ovat oikein mukava pari. Ja ei, tunteeni eivät olleet pakkomielle, vaan ihan ihastus. En kytännyt häntä pusikoissa tai mitään sellaista. Juteltiin kun nähtiin eikä sen kummempaa yhteyttä.
Ystävälleni kertoisin, mutta en halua vierittää hänen niskoilleen omaa virhettäni. Kuulostaa ristiriitaiselta, sitä se onkin. Enkä puolustele tekojani millään tavalla, paska ihminen olen, ja heikko.
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja iiu:
Alkuperäinen kirjoittaja nikki:
Jos neljä vuotta on ihastunut ilman vastakaikua niin eikö se ole enemmin pakkomielle? Ei terveeltä kuulosta. Ja minusta tuo kuulostaa siltä että odotin neljä vuotta mahdollisuutta.

Miksi et pyydä miestä eroamaan ja kerro ystävällesi?
Niin tyhmältä kuin se kuulostaakin, en halua että he eroavat. Ovat oikein mukava pari. Ja ei, tunteeni eivät olleet pakkomielle, vaan ihan ihastus. En kytännyt häntä pusikoissa tai mitään sellaista. Juteltiin kun nähtiin eikä sen kummempaa yhteyttä.
Ystävälleni kertoisin, mutta en halua vierittää hänen niskoilleen omaa virhettäni. Kuulostaa ristiriitaiselta, sitä se onkin. Enkä puolustele tekojani millään tavalla, paska ihminen olen, ja heikko.
Minusta kuulostaa, että et olisi kiinnostunut miehestä jos hän ei olisi ystäväsi mies, kun kuitenkin haluat tilanteen jatkuvan näin.

Eikö se kuitenkin ole niin, että silloin kun valitsee tekemiset niin valitsee seuraamukset?

 
v
Mun kanssa on petetty , enkä mä ole siitä ylpeä. Yhden syy oli se , että se oli muhun ihastunut - sen kanssa menin sänkyyn , koska luulin niiden eronneen. Selvis vasta myöhemmin,että yhdessä ne oli olleet koko ajan.
Toisen kanssa eksyin samaan sänkyyn ryyppyillan päätteeksi ja siitä tuli sitten tapa , heidän parisuhteessaan ei ole ollut seksiä vuosiin. Tiedän asian varmaksi , koska kumpikin on mulle siitä erikseen puhunut. Vaimo ei vaan halua seksiä kuin yhdessä asennossa, pimeässä , peiton alla , eikä asiasta voi edes puhua , ja toinen osapuoli haluaisi seksiin myös mausteet mukaan , tai ainakin valot päälle ja peiton pois.
 
minä
Itse kysyisin ennemmin, miksi mies ryhtyy suhteeseen vaikka on aviossa? Mikä on suhteessa pielessä? Miksi ei eroa ensin ja ota sitten uutta naista? Koska pointti tässä on se, miksi sinun miehesi pettää sinua. Ei se, miksi juuri tuo nainen makaa sinun miehesi kanssa.

On helppo kääntää huomio pois oman liiton ongelmista, jos niitä on vaikea kohdata, ja keskittyä siihen vähemmän olennaiseen. Siksi kai petetyt naiset yleensä ovat niin raivona juuri sille toiselle naiselle, eivätkä läheskään yhtä paljon omalle miehelleen.
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Mun kanssa on petetty , enkä mä ole siitä ylpeä. Yhden syy oli se , että se oli muhun ihastunut - sen kanssa menin sänkyyn , koska luulin niiden eronneen. Selvis vasta myöhemmin,että yhdessä ne oli olleet koko ajan.
Toisen kanssa eksyin samaan sänkyyn ryyppyillan päätteeksi ja siitä tuli sitten tapa , heidän parisuhteessaan ei ole ollut seksiä vuosiin. Tiedän asian varmaksi , koska kumpikin on mulle siitä erikseen puhunut. Vaimo ei vaan halua seksiä kuin yhdessä asennossa, pimeässä , peiton alla , eikä asiasta voi edes puhua , ja toinen osapuoli haluaisi seksiin myös mausteet mukaan , tai ainakin valot päälle ja peiton pois.
Kuulostaa aika teiniltä tuo sänkyyn eksyminen. Eikö aikuiset ihan valitse omien pissavehkeidensä käytöstä.

Jatkuuko suhde vielä? Onko se vaimo sinun ystävä?
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Itse kysyisin ennemmin, miksi mies ryhtyy suhteeseen vaikka on aviossa? Mikä on suhteessa pielessä? Miksi ei eroa ensin ja ota sitten uutta naista? Koska pointti tässä on se, miksi sinun miehesi pettää sinua. Ei se, miksi juuri tuo nainen makaa sinun miehesi kanssa.

On helppo kääntää huomio pois oman liiton ongelmista, jos niitä on vaikea kohdata, ja keskittyä siihen vähemmän olennaiseen. Siksi kai petetyt naiset yleensä ovat niin raivona juuri sille toiselle naiselle, eivätkä läheskään yhtä paljon omalle miehelleen.
Omassa tapauksessa ymmärrän miehen syyt, mutta en sen "ystävän" syitä. Tässä nyt haen nimen omaan ymmärrystä sille että miksi joku haluaa panna nimen ystäviensä miehiä.
 
minä
Onko sinulla siis tietoa siitä, että kyseinen "ystävä" on nimenomaan ajatellut haluavansa panna jonkun ystävänsä miestä? (Onko hänellä ollut tapana tehdä tätä muidenkin ystäviensä kohdalla?)

Vai voiko olla että on tapahtunut jotain ihastumista / vetovoimaa / himoa yms ja sen seurauksena sitten alkanut tuo peli. Ei sillä että se olisi sen hyväksyttävämpää, mutta onhan siinä vissi ero kuitenkin.
 
noh
En oo ollu koskaan toinen nainen, mutta keksin kyllä parikin syytä.

- Kynnys on tavallaan matalampi kun jonkun ihan tuntemattoman iskemiseen

- Ystävän miehestä tietää, että siitä on johonkin, kun onhan se ystävällekin kelvannut,
ja tietää ettei se varmaankaan oo mikään ihan psyko tapaus

- Naimisissa olevat miehet ei ehkä takerru niin helposti kun jotkut muut

On varmaan niitäkin, jotka vaan pönkittää itsetuntoaan panemalla ystävän miestä, ja niitä jotka tahtoo vaan rikkoa toisen perheen ihan vaan pahuuttaan. Ei kaikki toiset naiset kuitenkaan varmasti sellasia oo.
 
tiedän
Mun kaveri oli kaverinsa miehen kanssa. Ihan varmaan vain, koska pitää pönkittää omaa itsetuntoaan. Muutenkin on aina flirttaamassa viattomasti tuttaviensa miehien kanssa. Hän on saalistaja, pitää saada kaikki huomio itseensä. Tosi ikävää, arvatkaa luotanko häneen. Kivaa juttuseuraa on. mutta en todellakaan luota.
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Onko sinulla siis tietoa siitä, että kyseinen "ystävä" on nimenomaan ajatellut haluavansa panna jonkun ystävänsä miestä? (Onko hänellä ollut tapana tehdä tätä muidenkin ystäviensä kohdalla?)

Vai voiko olla että on tapahtunut jotain ihastumista / vetovoimaa / himoa yms ja sen seurauksena sitten alkanut tuo peli. Ei sillä että se olisi sen hyväksyttävämpää, mutta onhan siinä vissi ero kuitenkin.
Kyseessä on nainen joka nimenomaan pyrkii saamaan varattuja miehiä. Enkä oikein käsitä miksi.

Aivan kuten iiu:n tapauksessa. Ei halua, että ystävän mies eroaa mutta haluaa panna sitä.
 
nikki
Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:
Mun kaveri oli kaverinsa miehen kanssa. Ihan varmaan vain, koska pitää pönkittää omaa itsetuntoaan. Muutenkin on aina flirttaamassa viattomasti tuttaviensa miehien kanssa. Hän on saalistaja, pitää saada kaikki huomio itseensä. Tosi ikävää, arvatkaa luotanko häneen. Kivaa juttuseuraa on. mutta en todellakaan luota.
Kertoiko sille vaimolle kukaan? Miten tuo kaveri suhtautuu siihen kun asia tulee julki?
 
e
Jotkut kokevat olevansa silloin tavalla tai toisella ystäviänsä parempia. Kuvittelevat, että syrjähyppy tehdään ainoastaan omaa kumppania paremman (fiksumman, kauniimman, seksikkäämmän tms.) tyypin kanssa.
 

Yhteistyössä