toinen vähän väsähti kesken ruokailun <3 *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti
ooo
Alkuperäinen kirjoittaja no:
Juu, aika hirveä kuosi tuossa sitterissä ja jotenkin vaan alkaa säälittää tuo pikkuinen sottapytty..
Kyllä muakin säälittää, että äiti joka ilmeisesti syöttänyt ei sen vertaa ole seurannut, että toinen on nukahtamaisillaan ja olisi edes siivonnut naaman.

Ja meillä ainakin sitterin kankaat oli ihan pestävät.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Alkuperäinen kirjoittaja jadal:
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Voi yrjötys. Likainen lapsi likaisessa sitterissä.
voi kamalaa! poika on jo 5kk, eikä osaa syödä sotkematta, pitäisköhän jo olla huolissaan :'(
Siis jo 5kk eikä osaa edes perunoita itse kuoria ja syödä siististi haarukalla ja veitsellä?
:D
mun varmaan pitää huomenna soittaa neuvolaan :( kun ei se sitäkään tajunnut kertoa, että se aikoo ihan yhtäkkiä nukahtaa ilman varoitusta, tai edes siivonnut sitteriään ennen nukahtamista :'(
 
nn
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain:
Miksi tarvii oman lapsen kuvia laittaa julkiseen kiertoon jonnekin keskustelupalstoille?
Ja mä mietin, että miksi täytyy heti alkaa negatiivista kommenttia?!?! murr... Täällä ei sitte ikinä voida pitää mitään ketjua silleen, että ei joku ois laittamassa väliin jotain "yök, ihan hirvee"-kommenttia.

Suloinen lapsi! ja yök on se ketä alkaa toisin väittämään! Nih!
 
hs
hitsi et on taas ongelmaporukkaa liikkeellä. :headwall:

hyvät on pojan unenlahjat. tyypillinen mies. :D ihana pieni! meiän J on niin possu ettei toi pääsis ikinä tapahtuu. :heart: joko teillä ryömitään? J oppinu istuu mutta muuten ei oikeen osaa mitään.
 
jadal
Alkuperäinen kirjoittaja Älä laita niitä kuvia:
Alkuperäinen kirjoittaja Mietin vain:
Miksi tarvii oman lapsen kuvia laittaa julkiseen kiertoon jonnekin keskustelupalstoille?
Aivan. Onko nyt aapeellä kivaa kun jotkut haukkuu hänen vauvaansa?
mä en pahoita mieltäni tuollaisesta, koska tuollaisille tärkeintä on päästä ilkeilemään, aiheesta viis. Joten miksi välittää :)
 

Yhteistyössä