Toipuminen sterilisaatiosta

Onko kellään kokemusra kyseisestä operaatiosta?
Hyviä/ huonoja?
Itselleni se tehtiin reilu kolme viikkoa sitten ja kyllä on ollu hankala toipua....edelleen tulee kovia kipu kohtauksia ala- ja ylävatsalle, välillä vääntää niin että tuntuu kuin taju lähtisi. Leikkaushan tehtiin päivikirurgisesti, mutta kahden päivän päästä oli pakko kipujen takia
pakko mennä sairaalaan. Ja ultrassa näkyi vuotoa vatsaontelossa, lääkärit eivät sitten osanneet päättää voiko niin kovat kivut johtua siitä.....
 
Laitettiinko sulle spiraalit sinne munatorviin, vai ne perinteiset klipsit?

Mulla kun ois tuo edessä ja spiraalit ois takuuvarmat, kun ne tekee tukoksen munatorveen 3kk:ssa. Klipsihän voi irrota :headwall: :headwall:

Nyt rupesin miettii, että laittasinko sittenkin miehen menemään steriloitavaks :/
 
Siis ihan perinteiset klipsit, kun en tienny siitä spiraalihommasta että tehdäänkö tosta vaan ilman nukutusta/puudutusta.Muutenkin oli todella kova vakuuttelu että tämä on varma tahto. Enkä kyllä niiden spiraalien kohdalla halunnut sitä kolmen kuukauden odottelua, tosin mitä hyötyä tästäkään kun ei mitään voida harrastella kun tulee niin kipeäksi. Olen kuullut ihmisistä joille ei ole tullut mitään ongelmia :)
Itse en edes ajatellut et tämä tehtäisiin miehelle, eikä varmaan mun miehelle olis edes tehty kun meillä on yksi yhteinen lapsi, mulla on kaksi aiemmasta suhteesta.
 

Yhteistyössä