Toisen ketjun inspiroimana: Pesettekö pyllerönne joka kakkelin jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja ghbj
  • Ensimmäinen viesti
ghbj
Mä en vaikka ansiokkaana päivänä saattaa poikia kaksi-kolme pythonia. Suihkussa tosin käyn joka päivä ja ryppyreiän seutu (ja etuberberi) tulee jynssättyä ja kiillotettua siinä samalla. Vielä oikein pH-optimaalisen saippuan avustuksella.

Entäpä pisu, jos olet mies niin huuhtasetko lerssisi lavuaarissa ja nainen puhutko p*upuhelimella joka lorinan jälkeen?

Itse en. Suihkussa tosin käyn joka päivä ja toosan seutu (ja pyllervö) tulee jynssättyä ja kiillotettua siinä samalla. Vielä oikein pH-optimaalisen saippuan avustuksella.

Nii.
 
pertza
Vielä kun saisi videokuvaa, niin tulisi tämäkin homman vielä selvemmäksi :D Pylleröitä, lolleroita, lillelöitä kaikki jynssätään 5 kertaa päivässä mäntysaippualla ja hinkataan harjalla niin että veri roiskuu.
 
ghbj
Vielä kun saisi videokuvaa, niin tulisi tämäkin homman vielä selvemmäksi :D Pylleröitä, lolleroita, lillelöitä kaikki jynssätään 5 kertaa päivässä mäntysaippualla ja hinkataan harjalla niin että veri roiskuu.
Joo. Hapollakin käsittellään aina lauantaisin. Joku osaava voisi kyllä tehdä filmin mistä käy ilmi oikeaoppinen pyllerönpesutekniikka. Pyllervönpesu for dummies, you know.
 
Huhai
Voi hitto sua, ap! :D

Mutta siis, minä pesen pyllyni iltaisin, pimppani myös iltaisin, kuukautisten aikaan useamman kerran vuorokaudessa. Pimppani siis. Tosin eikös se pylly peseydy siinä samalla?
 
ghbj
Voi hitto sua, ap! :D

Mutta siis, minä pesen pyllyni iltaisin, pimppani myös iltaisin, kuukautisten aikaan useamman kerran vuorokaudessa. Pimppani siis. Tosin eikös se pylly peseydy siinä samalla?
Tämä on vakava aihe.

Tarpeeksi laveassa kaaressa jos läträä niin eiköhän se pyllervökin hoitune siinä samalla. Tosin voi olla että se vaatinnee myös hieman manuaaliikkaa eli ns. kupsuttelua.
 
"jek"
No en todellakaan pese. Käyn joka päivä suihkussa, se riittää hyvin. Ihmisellä täytyy olla todella huono ruokavalio, jos peffan tienoo on jo yhden kakan jälkeen niin tuhruinen että se pitää pestä.
 
"vierailija"
[QUOTE="jek";29460897]No en todellakaan pese. Käyn joka päivä suihkussa, se riittää hyvin. Ihmisellä täytyy olla todella huono ruokavalio, jos peffan tienoo on jo yhden kakan jälkeen niin tuhruinen että se pitää pestä.[/QUOTE]

Minä taas haluan, että se on täysin puhdas, joten ehdottomasti pesen. Jos kakkaa jää paperiin, perse ei voi olla puhdas. Näin on näreet, mutta periaatteessa aivan sama miten te kakkapyllyt toimitte, kuhan ette tule iholle niin asia ok.
 
"alkup."
Alkuperäinen kirjoittaja Minkä hiton;29460935:
takia vessapaperia on sitten ikinä keksittykkään jos niitä etu ja taka pyllyjä pitää pestä joka asioinnin jälkeen?:O
Kyllä mä kuitenkin kuivaan pesun jälkeen ihan paperilla. Ja pissan jälkeen en yleensä tarvii muuta kuin paperikuivauksen.
 
"vierailija"
[QUOTE="alkup.";29460976]Kyllä mä kuitenkin kuivaan pesun jälkeen ihan paperilla. Ja pissan jälkeen en yleensä tarvii muuta kuin paperikuivauksen.[/QUOTE]

Sori en oo alkup. vaan ihan vierailija
 
[QUOTE="vierailija";29460923]Minä taas haluan, että se on täysin puhdas, joten ehdottomasti pesen. Jos kakkaa jää paperiin, perse ei voi olla puhdas. Näin on näreet, mutta periaatteessa aivan sama miten te kakkapyllyt toimitte, kuhan ette tule iholle niin asia ok.[/QUOTE]
Kai sä tiedät, että sitä persettä kuuluu pyyhkiä niin kauan, ettei siihen paperiin enää jää sitä paskaa? :D

Ja ei, en todellakaan pese joka kerta! Ei meillä edes ole mitään käsisuihkua vessassa, suihkuun pitäs mennä, toiseen päähän taloa, kakkimisen jälkeen. Ei tapahdu.
 

Yhteistyössä