toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

  • Viestiketjun aloittaja erilainenko
  • Ensimmäinen viesti
Heip, täällä taas yksi kiinni jäänyt istukkanäytteen tulosten odottelija.
Olen hieman epätietoisena kaikesta, tuntuu että kukaan ei kerro mitään ellet itse osaa kysyä oikeita kysymyksiä.
Meillä oli siis ensimmäisessä ultrassa kaikki muu hyvin, sikiö liikkui tosi paljon ym. mutta np oli 3,0:( Ja hoitaja sitten suositteli jatkotutkimuksia, jonne mentiin 2 päivän päästä. Multa ei oltu sitten otettu mitään verikokeita vielä jouduin niihin samantien, meinasin sinne sitten pyörtyäkin.
No seuraavana päivänä taas verikokeisiin kun olivat hukanneet jonkun näytteen joka kiireellä tarvittiin istukkanäytteen yhteyteen.
Istukkanäytteessä kukaan ei sitten mainittukaan mistään verikokeen tuloksista vaan otettiin vaan näyte. Mutta "riskiarvio oli sama kuin aikaisemmin, eli ilmeisesti verikokeissa ei ollut ilmennyt muuta hälyttävää. Nyt pitäisi jaksaa odottaa piinaava viikko..
Ja ihmettelen paljon että mahdollisia tulehduksia ei tarkisteta ennen noinkin riskialtista näytettä otetaan! Kun ilmeisesti sekin voi vaikuttaa np näytteeseen.
Itselläni kun on vielä ollut monen monta virtsatietulehdusta, eikä sitäkään näytettä ole voitu ottaa ennen kun vasta nyt 12+3, senkin tein itse kun sain labrasta purkit kotiin.
:|
 
1:5 riskiluku, sikiö kauttaaltaan turvoksissa. Tällähetkellä viikkoja 11+6. Ainoastaan olen huonoa kuullut ja lukenut.. ymmärrän itsekkin kyllä ettei hyvältä näytä mutta jos jollakin vastaavaa, ihan mitä vain niin kuulen mielellään. Nimim. Järkyttynyt :( Tutkimukset viikon päästä ja tuloksiahan odotellaan sitten monta viikkoa ( jos vauva elossa vielä)
 

Yhteistyössä