Toista yksin odottavia Helsingistä?

Odotan toista lasta yksin ja olisi mukava vaihtaa kokemuksia, tunnelmia jne muiden samassa tilanteessa olevien kanssa. Itse en ole vielä edes osannut päättää mitä tehdä tämän raskauden kanssa, eikä aikaa ole paljoa. Lapsen isä on niin karseasti häiriintynyt persoonallisuus, ettei ole kenenkään etu olla sen tyypin kanssa tekemisissä. Kaikki mitä sanoo on valetta, kalja maistuu, naisia riittää ja on pöllinyt muun muassa poikani possusta rahaa kaljan kittaamiseen. Eli järjrllä ajatellen abortti olisi kaikin tavoin paras ratkaisu, mutta silti; en tiedä mitä tehdä. Poikani toivoo pikkusisarusta ja olen nähnyt uniakin vauvasta. Paska tilanne kaikin tavoin. Tuntuu ettei kumpikaan päätös ole hyvä. Jos pidän vauvan, olen kahden yh, paska tulee roikkumaan oven takana mölisemässä lapsesta, opintoihin tulee tauko, ja en tiedä jaksanko yksin. Jos en pidä niin paska on varmaan silti oven takana roikkumassa ja mölisemässä kuin olen vauvan tappaja, mutta muuten voisin jatkaa elämääni ja keskittyä poikaani ja opintojen päätökseen saattamiseen.
Pelkään kuitenkin; jos teen abortin niin kadun sitä.
 
Mä olen kans hki..ja sama tilanne ku sulla...paitsi et mul joulukuussa laskettu aika, eli mä pidin...vaikka tiesinkin että yksin olen, mulla ennestään puoltoista vuotias poika.
voit laittaa mulle vaik s-postia Jesse.06@netti.fi
 
Moi mulla on nyt 3kk pieni tyttö. Odotin myöskin yksinäni, enkä mistään hinnasta ois keskeyttäny raskautta. Suunnaton palkinto tuli raskaalle odotusajalle. isä ei halunnut lasta alkuunkaan ja vahinkohan se olikin. nyt on sitten käyty isyystestissä ja odotellaan varmistusta asiaan. onpahan sitten edes paperilla se isä tytöllä... :hug:
 

Yhteistyössä