Toiveena vauva 2017-2018

Pahoittelut Junnila. Mulle terkkari sanoi et on ainakin täysin normaalia et hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kierto voi aluksi jäädä lyhyeksi. Mulla se oli vain 21 päivää eka kierto ja tokasta kierrosta sitten raskauduin. Kierukan kanssa mulla ei ollut menkkoja joten en osaa sanoa miten vaikuttaa missä kohtaa kiertoa sen poistattaa. Ehdin tosin käyttää ehkäisyrengasta kolme kuukautta kierukan jälkeen jonka kanssa kiertokin säännöllistyi.

Eiköhän teilläkin vielä tärppää pian ja jospa se olisi tämä yk2. :) Tsemppiä yritykseen! :D
 
  • Tykkää
Reactions: Junnila ja PAMPULI
Maria_82: Mikä sun tilanne on tällä hetkellä, ootko saanut plussan testiin? :)
Huomentapäivää :)
Eilen ei huvittanut yhtään tulla tänne kirjoittelee, sori älkää ottako henk.koht...
Ei oo plussaa tullut, ke ja to oli haamut, nyt en tiiä eilen ja tänään ehkä haamut tai sit ei mitään. ..vaikee sanoa valehteleeko silmät.
Oisko ollut sit joku kemiallinen? Pahoinvoinnistakaan ei oo enää tietoa, mut oisko se alkuviikon pahoinvointi ollut oikeasti mahatautia, kun tyttö alkoi oksentaa toissayönä.
Edellisen kierron mukaan menkat pitäiski alkaa ma kp 30(eikä su kuten eka olin laksenut)... vuosien takaisten kiertojen mukaan vasta ens ti tai eli kp 31 tai 32.
Äsken tuli paperiin pientä punertavaa/kellertävää tuhrua, joten odottelen alkaako mulla mahdollisen kemiallisen takia vuoto aiemmin :cautious:
Nyt on itellä fiilis ihan ok...odottelen että pääsisi uuteen kiertoon! (y)
 
Mä en ollu koskaan ennen kuullut tuota burana estää ovulaation + alkion kiinnittymisen, ennen kuin tähän ryhmään astuin. Kyllä se väite varmaan paikkaansa osittain pitää, mutta ainakin viimeksi, kun itse raskauduin söin siis buranaa (panadol ei auta mulla mitään) ihan normaalisti eli viikottain tulee kuitenkin otettua, ja plussa tuli. Kai se on vähän tapauskohtaista miten vahvasti keho buranaan reagoi? Ja vaikuttaako se yks burana, vai pitäiskö sit syödä monta päivää putkeen? Koeta nyt rentoutua, keho menee vaan stressistä solmuun ja sitten hommasta ei ainakaan tule mitään, kun keho on "taistele ja pakene-tilassa". (n)
Mulla tuli kans tässä kierrossa syötyä buranaa ja panadolia oviksen aikaan, kunnes vasta jälkikäteen luin, mitä burana saattaa aiheuttaa. Nyt odottelen menkkoja alkavaksi (mahdollinen kemiallinen, koska tein haamun)...ja ens kierrossa vältän buranaa :p
 
Mäkin tulisin tänne mukaan kuumeilemaan!

Ehkäisyrenkaan otin pois jo hetki sit ja ensimmäiset "luomumenkat" on tulleet ihan normaalisti ja ajallaan, joten nyt sit heti aletaan yrittelemää. Tai niin että nyt vielä kuulostella ja muistellaan, kuinkas niitä vauvoja tehtiinkään Kesäkuussa sit 100 lasissa, jossei siihen mennessä oo alkanut.

Meillä on -10 ja -12 syntyneet tytöt, jotka ovat saaneet alkunsa suurinpiirtein pelkästä ajatuksesta. Saas nähdä onko raskautuminen edelleen yhtä nopeaa vai onko ikä tehnyt tehtävänsä.


Punastuu (25) | kp ?/28 | 3.lapsi | yk 1

Tää on niin jännää
 
Hemmpsu Junnnila Maria82 ikävä kuulla ettei pikkuset tarttunu kunnolla matkaan, tsemppiä teille ja toivottavasti seuraavassa kierrossa olisi parempi onni mukana:love:

Oma napa jomottelua ja vihlomista vuoroin puolin oikea-vasen, valkkari muuttunu vetisemmäksi ja runsaammaksi. Normisti menkkojen lähentyessä on juoksevaa muutaman tunnin ja sitten alkaakin kipuilu ja menkat, nyt jo toista päivää:eek: kp 22 dp 12. Vimpan ovistestin teen puolelta päivin ja katsotaan onko eilinen viiva vahvistunu vai lähennelläänkö uutta kiertoa.. Ehkä pctestin kaupoilta nappaan mukaan tänään. :rolleyes:
Mukavaa viikonloppua :X3:(y)
 
Huomentapäivää :)
Eilen ei huvittanut yhtään tulla tänne kirjoittelee, sori älkää ottako henk.koht...
Ei oo plussaa tullut, ke ja to oli haamut, nyt en tiiä eilen ja tänään ehkä haamut tai sit ei mitään. ..vaikee sanoa valehteleeko silmät.
Oisko ollut sit joku kemiallinen? Pahoinvoinnistakaan ei oo enää tietoa, mut oisko se alkuviikon pahoinvointi ollut oikeasti mahatautia, kun tyttö alkoi oksentaa toissayönä.
Edellisen kierron mukaan menkat pitäiski alkaa ma kp 30(eikä su kuten eka olin laksenut)... vuosien takaisten kiertojen mukaan vasta ens ti tai eli kp 31 tai 32.
Äsken tuli paperiin pientä punertavaa/kellertävää tuhrua, joten odottelen alkaako mulla mahdollisen kemiallisen takia vuoto aiemmin :cautious:
Nyt on itellä fiilis ihan ok...odottelen että pääsisi uuteen kiertoon! (y)
Vilpittömät pahoittelut Maria! :(
Harmi ettei tärpännyt tässä toisessa kierrossakaan. Jos on nyt ihan varma ettei tärpännyt. Vaikea sanoa olisiko ollut kemiallinen jos kerta näit haamun testissä aiemmin. Inhottavaa se epätietoisuus. Testasit varmaan pc testillä, joka munkin mielestä luotettavin.

Ja täysin ymmärrettävää ettet halunnut eilen täällä kertoa tilanteesta kun varmasti harmittanut sen verta. Olis ollut kiva päästä samoihin tammikuun la mut jospa se kolmas kerta toden sanoo! :)

Mukavaa takatalven viikonloppua! :D Täällä Hyvinkäällä ainakin sadellut lunta mut onneks ei jää maahan. ;)
 
Pakko myöntää nyt, että välillä on ollu raskasta tulla tänne lukemaan kuulumisia, kun jo tuo plussanneiden lista muistuttaa siitä kuinka moni on viimisen puolen vuoden aikana vaan rynniny sinne autuaan odotuksen taipaleelle. Täällä myö vaan näppejä kahen vuoden jälkeenki nuoleskellaan eikä saada edes yhtä lasta aikaan. Koska miulla ei riitä nyt ymmärrystä kaikille niin siirryn taustailijoihin.
 
Vilpittömät pahoittelut Maria! :(
Harmi ettei tärpännyt tässä toisessa kierrossakaan. Jos on nyt ihan varma ettei tärpännyt. Vaikea sanoa olisiko ollut kemiallinen jos kerta näit haamun testissä aiemmin. Inhottavaa se epätietoisuus. Testasit varmaan pc testillä, joka munkin mielestä luotettavin.

Ja täysin ymmärrettävää ettet halunnut eilen täällä kertoa tilanteesta kun varmasti harmittanut sen verta. Olis ollut kiva päästä samoihin tammikuun la mut jospa se kolmas kerta toden sanoo! :)

Mukavaa takatalven viikonloppua! :D Täällä Hyvinkäällä ainakin sadellut lunta mut onneks ei jää maahan. ;)
Mulla on kyllä vahva olo että olisin raskautunut ja näytti haaleeta haamua kaks eri testiä silloin keskiviikkona. Nyt alko oikeesti just verinen vuoto eli kp 28 eli 2pv ed kiertoa aiemmin. Mulla ei oo ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa ja uskon että mun kroppa on aika säntillinen edelleen mitä on ollut aina..kyllähän menkat kuitenkin tuli nyt heti oikeeseen aikaan pillerien lopetuksenkin jälkeen.

Mut arvaapa mitä!! Ei heitetä vielä pyyhettä kehiin, laskin että mun seuraava ovis on noin 8.5 joten ehtisin sitten vielä tammikuisiin, jos seuraavasta kierrosta raskaudun :LOL::LOL::LOL:

Nyt korkkasin muuten lonkeron! Jäänee taas ainoiksi seuraavan kk aikana ;)
Enemmän potuttaa se, että meidän lauantain ohjelma peruuntui tytön oksennustaudin vuoksi joten kökitään kolmistaan kotona koko päivä eikä tännekään voi kutsua ketään.
Olin nimittäin miehellekin "antanut luvan" suunnitella ohjelmaa kavereiden kanssa, ennenkuin tiesin tästä yrjötaudista. Mies lähti jo ja tulee vasta huomenna.
Eli harmitus on kaksin ellei kolminkertainen :cool::geek:
Mut tää menkka-asia ei harmita tänään enää niin paljon mitä eilen :p
 
Mulla on kyllä vahva olo että olisin raskautunut ja näytti haaleeta haamua kaks eri testiä silloin keskiviikkona. Nyt alko oikeesti just verinen vuoto eli kp 28 eli 2pv ed kiertoa aiemmin. Mulla ei oo ikinä ollut näin lyhyttä kiertoa ja uskon että mun kroppa on aika säntillinen edelleen mitä on ollut aina..kyllähän menkat kuitenkin tuli nyt heti oikeeseen aikaan pillerien lopetuksenkin jälkeen.

Mut arvaapa mitä!! Ei heitetä vielä pyyhettä kehiin, laskin että mun seuraava ovis on noin 8.5 joten ehtisin sitten vielä tammikuisiin, jos seuraavasta kierrosta raskaudun :LOL::LOL::LOL:

Nyt korkkasin muuten lonkeron! Jäänee taas ainoiksi seuraavan kk aikana ;)
Enemmän potuttaa se, että meidän lauantain ohjelma peruuntui tytön oksennustaudin vuoksi joten kökitään kolmistaan kotona koko päivä eikä tännekään voi kutsua ketään.
Olin nimittäin miehellekin "antanut luvan" suunnitella ohjelmaa kavereiden kanssa, ennenkuin tiesin tästä yrjötaudista. Mies lähti jo ja tulee vasta huomenna.
Eli harmitus on kaksin ellei kolminkertainen :cool::geek:
Mut tää menkka-asia ei harmita tänään enää niin paljon mitä eilen :p
Oliskohan sulla sitten ollut kemiallinen jos haamua näytti ja alko menkat niin aikasin. Ikävä homma kun antoi uskoa et olis tärpännyt ja sit ei kuitenkaan.

Olispa kyl kiva hienoo jos sul tässä kierrossa tärppäis ja ehtisit tammikuisiin. :) Peukut pystyyn! :D

Varmasti harmittaa kun viikonlopun suunnitelmatki meni mönkään nyt ku olisit päässyt viihteelle. No nyt voit hyvällä omatunnolla ottaa lonkeroa ja vähän potutukseenkin. :) Täällä alkoi nyt piiitkä kuiva kausi sen suhteen,joten juhlimiset ja festarit taitavat nyt jäädä mun puolelta pannaan. Toki festareil vois edelleen käydä mut ärsyttäs vaan kaikki ne humalaiset. Meilhän olis kesäkuun alussa yhet festarit tiedossa mut taitaa mies mennä nyt ilman mua kun eihän sen tartte pidättäytyä noista jos en ite pääse. :D Ja ehtiihän sitä vielä itekin! ;)

Mut tsemppiä sinne kovasti ja koita ottaa ilo irti mistä pystyt! :)
 
Oliskohan sulla sitten ollut kemiallinen jos haamua näytti ja alko menkat niin aikasin. Ikävä homma kun antoi uskoa et olis tärpännyt ja sit ei kuitenkaan.

Olispa kyl kiva hienoo jos sul tässä kierrossa tärppäis ja ehtisit tammikuisiin. :) Peukut pystyyn! :D

Varmasti harmittaa kun viikonlopun suunnitelmatki meni mönkään nyt ku olisit päässyt viihteelle. No nyt voit hyvällä omatunnolla ottaa lonkeroa ja vähän potutukseenkin. :) Täällä alkoi nyt piiitkä kuiva kausi sen suhteen,joten juhlimiset ja festarit taitavat nyt jäädä mun puolelta pannaan. Toki festareil vois edelleen käydä mut ärsyttäs vaan kaikki ne humalaiset. Meilhän olis kesäkuun alussa yhet festarit tiedossa mut taitaa mies mennä nyt ilman mua kun eihän sen tartte pidättäytyä noista jos en ite pääse. :D Ja ehtiihän sitä vielä itekin! ;)

Mut tsemppiä sinne kovasti ja koita ottaa ilo irti mistä pystyt! :)
Joo, kaikki "ilo" irti ;)
Mä halun ajatella että tää oli vasta yk 1 niinku se oikeastaan olikin, kun jätin pillerit kesken laatan eikä silloin harrastettu seksiä juuri nimeksikään, kun mies halusi että teen "elimistön puhdistautumisen ensin" ja sitten aletaan yrittämään oikeasti.
Tässä kierrossa sitten olikin yritystä melkein joka päivä ja ehkä tuottikin tulosta jossain määrin ;)
Mä yritän lupailla itselleni etten rupee testailee tähän malliin uudessa kierrossa :ROFLMAO: on se niin piinaavaa!
Mukavaa odotusaikaa sulle :) ja perästä tullaan kyllä!
Ja hyvää viikonloppua :)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Joo, kaikki "ilo" irti ;)
Mä halun ajatella että tää oli vasta yk 1 niinku se oikeastaan olikin, kun jätin pillerit kesken laatan eikä silloin harrastettu seksiä juuri nimeksikään, kun mies halusi että teen "elimistön puhdistautumisen ensin" ja sitten aletaan yrittämään oikeasti.
Tässä kierrossa sitten olikin yritystä melkein joka päivä ja ehkä tuottikin tulosta jossain määrin ;)
Mä yritän lupailla itselleni etten rupee testailee tähän malliin uudessa kierrossa :ROFLMAO: on se niin piinaavaa!
Mukavaa odotusaikaa sulle :) ja perästä tullaan kyllä!
Ja hyvää viikonloppua :)
Kiitos! :)

No jospa yk2 on se teiän vuoro sitten! :)

Meillä oli seksiä tosi paljon jo heti ekassa kierrossa mut mun kroppa ei varmaan vielä toiminut silloin toivotulla tavalla. Siks olikin suuri helpotus et nyt sitten tokalla kerralla nappasi kun yritystäkin ollut sen verta paljon. :D

Muistelen kans ekan kuukauden jälkeen kun lupailin itelleni etten ala enää testaileen niin aikasin turhien pettymysten välttämiseksi mutta kuinkas kävikään,olin tikuttamassa jo vieläkin aikaisemmin. ;) Ei sitä vaan itelleen mitään mahtanut. :D

Koitahan ottaa rennosti! :) Oot varmasti kohta odottajien puolella meiän muitten plussanneiden kanssa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Pakko myöntää nyt, että välillä on ollu raskasta tulla tänne lukemaan kuulumisia, kun jo tuo plussanneiden lista muistuttaa siitä kuinka moni on viimisen puolen vuoden aikana vaan rynniny sinne autuaan odotuksen taipaleelle. Täällä myö vaan näppejä kahen vuoden jälkeenki nuoleskellaan eikä saada edes yhtä lasta aikaan. Koska miulla ei riitä nyt ymmärrystä kaikille niin siirryn taustailijoihin.
Voimia ja kovasti tsemppiä, olet ajatuksissa <3
 
Täällä tapahtuu kummia! Oon nyt viikon ajan herännyt joka ikinen yö siihen että mulla on kammottava nälkä, vaikka illalla olen ihan normaalisti syönyt. Tulee ihan huono olo kun on niin kauhee nälkä mutta en jaksa yöllä nousta sängystä sen takia ja sit jään pitkäksi aikaa pyörimään . Onko vinkkejä mitä nyt ottaa siihen sängyn viereen ettei hampaat kärsi? Ei mulla ole tällästä koskaan aikasemmin ollu. Pakko oli tehdä testi ja negaahan se näytti, niin ku arvelinki. Tissit on taas kipeenä mutta ne on aina ovulaatiosta menkkoihin asti eli ei ole mitenkään uus juttu. Itkuinen olen ollut, mies eilen vitsaili pienestä asiasta josta sitten herkistyin ja aloin vollottaa ettei näin saa tehdä mulle :geek: todella outoja tapahtuu nyt tässä kropassa! o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
http://aijaa.com/iTWdJz

Täällä ei vieläkään muutosta r-testiin. Viivan paikkaa/haamua antaa mut ei muuta. Ovistestit huutaa välillä vahvemmin punasta ja välillä vähemmän vahvemmin. Ei oo mitään oireitakaan kyllä.
Menkat ei oo vielä alkanu mut eiköhän ne ala täs parin päivän sisäl, ellei nyt sit jostain syystä ovis oo ollu myöhemmin. Sainhan kuitenkin 2 eri päivänä vahvan ovisplussan ja tuntemuksiakin oli molempina päivinä. Jos olis ollu silloin myöhemmin ovis ni tänään ois varmaan dpo 9 tai 10. Kirvestä en heitö kaivoon niin kauan ku täti pysyy poissa :)
 
Onnea keväisille raskautuneille!! <3

Täällä yk 7, kp 24/28-29, dpo 8. (En tikuttanut ovista, oireista päätellen) Minulta lurahti dpo 6 pari pisaraa kirkasta verta, ja parina sen jälkeisenä päivänä ihan pientä rusehtavaa tuhrua. Olisikohan ollut kiinnittymisvuoto? Tänä aamuna rinnat hieman arat herättyä. Saas nähdä, kovasti olen muissakin kierroissa kuvitellut kaikenmaailman oireiden johtuvan raskaudesta, mutta väärässä olen ollut..
 
Masuu myllää ja nippailee kp23 dpo13.. Viime kierto alko 23pvä eli jäi lyhkäseks nyt odottelen mitä tulema tuo. Testin tein aamulla ja ihan puhas nega mutta ovistesti näyttää hailakkaa edelleen, ja viime yönä näin ensimmäisen plussaunen ja on oma olo sellainen erilainen:D viimeksi sellaisesta vk ja oli plussa.. ennen vappua jos ei menkat ala niin teen uuden testin muutoin sit uutta kuukautta kohti vain :)

Shakalaka kiva nähdä sinuaki taas! Mulla tuli samoihin aikoihin kirkasta verta ja jäi siihen! Peukut pystyssä ettei kuvitella (y);)

Mukavaa sunnuntaita!
 
Mullakin tuli eilen tuhrua vaikka oli vasta dpo 4 ja menkkoihin 9 päivää. Järjellä ajateltuna se ei voinut vielä olla kiinnittymisvuotoa mutta vauvakuumeinen mieli silti haluis ajatella että raskausoire se oli :love: Jännä miten vielä tässä seitsemännellä yrityskierrollakin sekoaa kaikesta minkä voi edes etäisesti tulkita raskausoireeksi :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Mullakin tuli eilen tuhrua vaikka oli vasta dpo 4 ja menkkoihin 9 päivää. Järjellä ajateltuna se ei voinut vielä olla kiinnittymisvuotoa mutta vauvakuumeinen mieli silti haluis ajatella että raskausoire se oli :love: Jännä miten vielä tässä seitsemännellä yrityskierrollakin sekoaa kaikesta minkä voi edes etäisesti tulkita raskausoireeksi :D
Se on hauska kyllä :D huomaan itsestä että oon rentoutunut paljon siitä alusta mutta nää piinapäivät on nimensä verosia edelleen! Jos mulla ei ala tänää tai huomenna elättelen ja luen oireita itsestäni enemmän.. :rolleyes: kaipa se toiveiden elättely joskus hiipuu mutta täytyy vaan jaksaa silti;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja Yuna
Sunnuntaita kaikille! :)

Omaa napaa kaivelen heti alkuunsa. Tässä kierrossa taitaa ovulaatio jäädä vaan haaveeksi kun on ollu melekolailla kuivaa niistä viime menkoista lähtien.. o_O Miettiny jo, että mikä hormonihäiriö se nyt on tullu, ku ei oo ikinä tämmöstä kyllä ollu.. HMPH! Ja yleensä ovulaation aikaan sitä ihanaa limaa erittelen ainakin jonkin verran... :D
:D

Onkohan täällä muita, ketkä ois luovuttanut munasoluja, ja sen jälkeen ite vielä raskautunu? Ku oon siitäkin asiasta yrittäny googletella, ja vähä ikävänolosia ketjuja vaan pari vastaan tullu.. Että ei oo enää raskautuminen kovin onnistunutkaan sitten.. :( Ja lisäksi oon miettiny, että kun teen vuorotyötä, että mitenkähän se tämä kroppa stressaa näistä yötyöhommistakin.. Kun aiemmat jälkikasvut oon saanu ns. seesteisemmässä elämänvaiheessa, jolloin ei oo öitä tarvinnu valvoa jne..

Vaikka eipähän tuota pitäne alkaa sen koommin murehtia.. Ku tää ihmiskeho kuitenkin niin monimutkainen systeemi.. Uskon että se vauva kyllä tulee ajan kanssa, jos niikseen on tarkoitettu.. :love:

Pahoittelut niille, joille ei vauveli vielä matkaan tarttunut, tai ei matkassa pysynyt tartuttuaan.. :(
 
ÄippäVm82, minä luovutin munasoluja aika tasan vuosi sitten. Raskautta ollaan miehen kanssa yritetty joku viitisen kuukautta, ei ole tärpännyt. Hyi kauhea jos tuolla munasolujen luovuttamisella olisikin jotain yhteyttä raskautumisen onnistumiseen o_O Uusiksi en lähde enää luovuttamaan, se oli aika kivulias kokemus toiselta puolelta. Tiedä vaikka jotain pientä arpeumaa olisikin jäänyt... Toki jälkitarkastuksessa gyne katsoi ultralla, ja sanoi ettei näy luovutuksesta enää jälkeäkään, mutta kaipa nuo voi olla niin pienestäkin kiinni, eikä ultrallakaan varmasti kaikkea nää.
 
Sunnuntaita kaikille! :)

Ja lisäksi oon miettiny, että kun teen vuorotyötä, että mitenkähän se tämä kroppa stressaa näistä yötyöhommistakin.. Kun aiemmat jälkikasvut oon saanu ns. seesteisemmässä elämänvaiheessa, jolloin ei oo öitä tarvinnu valvoa jne..

Vaikka eipähän tuota pitäne alkaa sen koommin murehtia.. Ku tää ihmiskeho kuitenkin niin monimutkainen systeemi.. Uskon että se vauva kyllä tulee ajan kanssa, jos niikseen on tarkoitettu.. :love:
Mäkin teen vuorotyötä, tosin 6-22 välillä ja arkisin. Varmasti keho jollain tapaa reagoi laajaan työvuoroskaalaan, mutta oon kyllä tykännyt iltavuoroista. Meillä ne on omalla tavallaan vähän rauhallisempia ja vapaampia, niin pääsee ns.lataamaan akkuja päivävuoroon kun on hektisempää. Vuorohoitopäiväkodissa siis olen töissä. Mutta kuten sanoit, ihmiskeho on mysteeri. Eipä tuota aina välttis itsekään tiedosta mistä asioista alkaa stressata ennen kun oikein alkaa miettiä!
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82

Yhteistyössä