Toiveena vauva 2017-2018

Mitähän minä nyt oikein säädän tämän luurin kanssa... poistelen turhat viestit. Tekniikan ihmelapsi ilmoittautuu..! :D
Lumirinsessa, puhelin hukkaa mulla haamujen värit, en osaa sen tarkemmin sanoa.. testaa uusiksi vielä myöhemmin tsi huomenna!
Pitänee käydä hakemassa lisää testejä jos tässä nyt ei niitä menkkoja ala kuulua :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas ja Nonsk
ÄippäVm82 ihan selkeä plussa :) Lumirinsessa, tulkitsisin myös plussaksi, mutta huomenna varmaan näkyy jo paremmin :) jännää!!

Täällä ovista odotellessa.. Perjantai lähestyy :) tosin voisin tilata sen jo huomiselle kun perjantaina ois mökkeilyä suvun kanssa tiedossa x) jos ei huomenna yllätä niin pitää käyttää luovuutta hahah ;)

Saakohan muuten vielä nykyään neuvolasta niitä vauvakalentereita? Tietääkö joku.. Koitin netistä katsoa (siis ihan vaan mielenkiinnosta) olisiko voinut ostaa vuoden 2016 odotuskalenterin mutta ei tullut vastaan... Miten niin oon hätäinen? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Paljon onnea pussista! :love:

Itselleni on nyt vahvasti sellainen tunne, että en tule raskautumaan niin kauan kun vielä imetän. Esikoinen on nyt yli vuoden ja syö maitoa enää öisin. Käsittääkseni nuo yöimetykset voivat kuitenkin estää raskautumisen. Joka tapauksessa halusin imettää tuohon vuoden ikään asti (vauvahaaveista huolimatta) ja yöimetyksistä yritämme luopua kesän aikana.

Nyt täytyisi vaan malttaa tämän vauvakuumeilun kanssa ainakin syksyyn asti..(n)
 
ÄippäVm82 onnea, ihan on selkee plussa! :barefoot:

Lumirinsessa jotain viivasta on, toivottavasti vahvistuu! Itse en ole pc:n testeihin saanu ikinä edes viivanpaikkaa. (n)

Minimeistä tsemppiä, toivottavasti saat pian lääkityksen kohalleen! :(

ON: ovis ollut ja menny, toivottavasti hyödynnetty, maltoin olla tikuttamatta ;) Eilen mies oli vähän vastahankanen mutta ku sanoin että nyt tai ei koskaan niin äkkiä putos housut :p:D itelläki alkaa jo olemaan aika hyvä olo pääkopan kans. Kyl tää tästä!

Toivottavasti tää oli nyt plussavyöryn alku.. <3
 
Njääh, tais ne menkat olla väärä hälytys :cautious: odotellaampas vielä(n) kp64. :poop::poop:
Ja mitä kilppariin tulee, ths oli siis liian korkee, ja tuli viestiä et silti jatketaan entisellä lääkityksellä. Siis mitä?! Meinasin, jos ottais ehkäsyneuvolan puolelle puhelua ja kysyis sieltä vielä sen annostuksen..:eek:

Anteeks omanapa, ärsyttää niin paljon, kun mikääm ei tunnu onnistuvan:(
Mulla on kans kilppariongelmaa! Kk sit liikatoiminnalla ja nyt vajaatoiminnalle...
Miks just nyt ku yrittää lasta :/
 
Pc:llä mä oon saanut nyt tosi näkyviä viivanpaikkoja joten tähän kiertoon en niitä aio ostaa ellei sitten menkat ihan selvästi myöhässä ole. Mitkä netistä tilattavat on parhaita? Vai onko kaikki melkein samoja? Raskaustesteistä siis.

Nyt siis vasta kp5/30-34 että ei ihan hetkeen taida olla edes ovista tulossa :rolleyes: mutta ajattelin että kp13-23 vois joka toisen päivän taktiikkaa käyttää. Kaiken järken mukaan ovishan osuis johonkin kohti tuolla aikavälillä:D tai jos oikein haluaa osua ovikseen niin koko kierron joka päivä seksiä mutta ei taida kunto riittää :ROFLMAO::eek:
 
ÄippäVm82 ihan selkeä plussa :) Lumirinsessa, tulkitsisin myös plussaksi, mutta huomenna varmaan näkyy jo paremmin :) jännää!!

Täällä ovista odotellessa.. Perjantai lähestyy :) tosin voisin tilata sen jo huomiselle kun perjantaina ois mökkeilyä suvun kanssa tiedossa x) jos ei huomenna yllätä niin pitää käyttää luovuutta hahah ;)

Saakohan muuten vielä nykyään neuvolasta niitä vauvakalentereita? Tietääkö joku.. Koitin netistä katsoa (siis ihan vaan mielenkiinnosta) olisiko voinut ostaa vuoden 2016 odotuskalenterin mutta ei tullut vastaan... Miten niin oon hätäinen? ;)
Joistain apteekeista ainaki ihan pyytämällä saa tommosen kalenterin. Joskus kysyin et miten on hyllyssä mut ei oo hintaa :D
 
Muips! Kyllä ne vaan nuo tikut antaa kahta viivaa, joten uskottava kait tämä on.. :whistle::love:

Eli siirryn varovaisesti tuonne odottajiin, ja toivon että kaikki menis hyvin, ja että pian saan teidät kaikki odottajien puolelle mukaan!! Ihan älyttömän paljon onnenhenkäyksiä kaikille matkaan, jotta toiveet kävisi toteen! :love::love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Qia
Kuinkahan kauan kestää tulla raskauskeijulta testit? Tilasin tänä aamuna pikku kasan ovulaatiotestejä ja nyt vasta tajusin,että huomennahan on jo perjantai. Ehtiiköhän ne tulla huomiseksi? I hope so,koska laskureiden mukaan mulla olisi ovis sunnuntaina ja jostain kumman syystä haluaisin nähdä sen liuskassa ,ikäänkuin varmuutena,että mä ovuloin.
Alan kai sekoamaan tässä yli vuoden yrittämisen jälkeen..o_O:D

Paljon onnea plussanneille. Ihanaa,ihanaa.:love:
 
Mulla tullut raskaiskeijulta kans tilausta seuraavana päivänä kun on ollut kirjeeseen mahtuvaa tavaraa :rolleyes:
Täällä odotetaan jo malttamattomana et koska saa alkaa tikuttaa ovista, nyt siis kuitenkin jo kp 5/28 mut ku vuoto kesti kaikki 2pv niin mies jo kyselee että "joko joko?" :) Sanoinkin että "joo joo, joka päivä tästä loppu kuuhun niin eiköhän osu kohilleen..." :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Jaksamista kaikille pettyneille ja tsemppiä uusiin kiertoihin :) Täällä jännitän muidenkin puolesta!

Mulla pitäisi olla tänään ovulaatio kaikkien kuvitelmien mukaan, mutta viime kierron 13päivän heiton vuoksi en oikeen uskalla luottaa siihen. Eilen kyllä juili alavatsaa ja rinnat vihloo välillä, että saas nähdä :)
 
Joistain apteekeista ainaki ihan pyytämällä saa tommosen kalenterin. Joskus kysyin et miten on hyllyssä mut ei oo hintaa :D
Hahah :) ehkä odotan siihen saakka että ees näkyy joku merkki mahdollisesta raskaudesta :D Kertaalleen jo niin kovin varmana "vahingossa" raskautumisesta hain vitamiinit valmiiksi :) mut mikäpäs siinä, kun nyt tulevat hyvään käyttöön!

Ainiin. Löysin puhelimeen sovelluksen nimeltä Period Tracker (mulla siis Microsoft puhelin), jonka kanssa voi kirjailla ylös erillaisia juttuja kiertoon ja ovikseen, talletukseen, mielialaan ja vuotoon liittyen jne. Suosittelen :)
 
Hienoa,jos saankin ovistestit tänään. :) En ole aiemmin tilannut raskauskeijulta ja aika vähän olen muutenkaan testaillut oviksia. Olen luottanut siihen,että kunhan tarpeeksi usein laittaa peiton heilumaan,se tärppää joskus, mutta näemmä se ei ole toimiva meidän kohdalla.o_O

Kiitos vinkistä, mamitas. Latasin heti tuon.
Ehkä mä nyt alan mittailemaan lämpöjä jne., vaikka olen yrittänyt välttää kaikkea "ylimääräistä" itseni kuuntelua/tutkiskelua, mutta onko se edes mahdollista,jos vauvakuume on mahdoton?
:D
 
  • Tykkää
Reactions: mamitas
Onko kukaan kuullut ovulaation aikaisesta flunssasta? Vai onko vaan sattumankauppaa ja oon töistä napannut jonkun pöpön, että oon toista vai kolmatta kiertoa ovulaation aikaan flunssassa? :ROFLMAO::whistle: alkuraskauden flunssasta oon kyllä kuullut
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Tajunnavirtaa tältä aamulta; en tiedä millaiset tilanteet teillä muilla on, onko suurin osa esikoista odottavia, mutta tajusin juuri että ihan mahtavaa taas tää vauvahömpötystouhu!! :ROFLMAO:

Siis tarkotan sitä että nyt selkeesti itsellä on taas, kuten esikoisenkin kohdalla se olo että "aika on oikea". Esikoinen täyttää ensi kuussa 4v. ja minusta ei olisi ollut klassiseen 2v. ikäeroon vaan halusin odottaa tätä että ensimmäinen on jo vähän isompi ja "aika on kerennyt jo vähän kullata" niitä vauva-aikoja :p

Tätä oloa olen odottanut; on jo kerennyt usemman vuoden nukkumaan hyvin, ollut takaisin työelämässä jo 2 vuotta ja saanut sitä omaa elämää tässä välissä takaisin. Nyt on sellainen olo että jaksaa ja on ihan 110% innostunut taas kaikesta; ovuloinnista lähtien ja kuume on kova!:love: Seuraavakin tulokas on siis tekemällä tehty ja todella toivottu! :love:

Toki tiedän että toisilla tulee vauvakuume jo heti kun synnäriltä pois kävellään :ROFLMAO: Itsellä taas oli ekan vuoden sellainen olo että never again! :LOL:
 
Tajunnavirtaa tältä aamulta; en tiedä millaiset tilanteet teillä muilla on, onko suurin osa esikoista odottavia, mutta tajusin juuri että ihan mahtavaa taas tää vauvahömpötystouhu!! :ROFLMAO:

Siis tarkotan sitä että nyt selkeesti itsellä on taas, kuten esikoisenkin kohdalla se olo että "aika on oikea". Esikoinen täyttää ensi kuussa 4v. ja minusta ei olisi ollut klassiseen 2v. ikäeroon vaan halusin odottaa tätä että ensimmäinen on jo vähän isompi ja "aika on kerennyt jo vähän kullata" niitä vauva-aikoja :p

Tätä oloa olen odottanut; on jo kerennyt usemman vuoden nukkumaan hyvin, ollut takaisin työelämässä jo 2 vuotta ja saanut sitä omaa elämää tässä välissä takaisin. Nyt on sellainen olo että jaksaa ja on ihan 110% innostunut taas kaikesta; ovuloinnista lähtien ja kuume on kova!:love: Seuraavakin tulokas on siis tekemällä tehty ja todella toivottu! :love:

Toki tiedän että toisilla tulee vauvakuume jo heti kun synnäriltä pois kävellään :ROFLMAO: Itsellä taas oli ekan vuoden sellainen olo että never again! :LOL:
Todellakin :) meillä 7 ja 6 vuotiaat ja ihan tuntuu kuin esikoista toivottaisiin :) jännää jännää!
 
Onnea plussanneille!

Pari päivää Kierukan poiston jälkeen alko tyhjennysvuoto joka jatkuu edelleen, eilen tuli viikko poistosta. Vähän kohdunnapukkaa kokeilin ja se on huomattavasti pienempi nyt kun kierukkaa ei enää ole, joten varmaan nesteet lähteny tuolta aika hyvin :geek: onko muita jotka tunnustelee kierron kulkua "luonnollisin" tavoin? Tästä on kyllä jo puhuttu aiemmin mut jos nyt uusiksi.

Nyt kun alkais ne ekat luomumenkat nii olis aika kiva ja päästäisiin yrittämään :)
 

Yhteistyössä