Toiveena vauva 2017-2018

Täällä on vähän wtf- olo. Tein päähän pistosta pc:n testin illasta ja siihen ilmestyi 5 min sisään haalea viiva :eek: kuitenkin sen verran selvä että ei testiä tartte käännellä.
Sehän se ihmetyttää, että dpot on vielä niin pienet tai sitten ovis on ollut aiemmin tai sitten testi antaa väärää plussaa.
Ja vasta eilen illalla tuli sitä punertavaa (kiinnittymis?) vuotoa.

Yritin kuvaakin ottaa mutta en saanut kuvaan siitä tuplaviivasta millään meidän surkealla kameralla :poop:

Musta tuntuu kans et silmällä näkee paremmin ja kuvaan saaminen vaikeeta. Tosin mua hirvittää ku nyt pitäs olla "jo" dpo 12 ja aiemmissa raskauksissa saanu niin selkeet viivat jo aiemmin...:oops: Ja munhan piti olla viilipytty tässä kierrossa ku mahiksia ei pitäny juur olla... joopajoo taas :D
 
Saanko liittyä seuraan?
Vaikka täältähän näyttää vikan sivun perusteella suurin osa lähtevän plussanneisiin (y) Onnea kaikille plussan tai haamun saaneille!

Täällä kolmas lapsi toiveissa, pillerit jätetty 3 viikkoa sitten ja nyt ois kai kp 20/?.
Mulla ei oo mitään käsitystä omasta kierrosta. Esikoista yrittäessä jätin pillerit ja plussasin ekasta kierrosta kp 45 (!). Tokaa yrittäessä oli kierto kai imetyksen jälkimainingeista ja minipillereistä niin lamassa, että kesti kauan ennenkuin palautui. Oisko siinä yksi vuoto ehtinyt tulla ennenkuin 6 kuukauden kohdalla taas jollain ihan omituisilla kiertopäivillä sain plussan. Nyt on taas keho 7 vuotta vanhempi joten yritän teoriassa ottaa alkuun rauhallisesti :whistle: as if...

Plussaonnea kaikille!
 
Tais olla pc:n testi viallinen. Tänään herkällä testillä puhdas nega. Toisaalta näillä dpoilla en uskonutkaan plussaa. Seuraavan kerran testiä sitten alkuviikosta.

Eilen illalla kipeyty hieman rinnat, mikä ei normaalia ole minulle. Väsymys tuntuu myös olevan riesana vaikka viimeyön sain nukuttua ilman heräämisiä.
 
Tänäänkään (kp34/29-31) menkkoja ei kuulu vielä ;) silti yritän malttaa vielä sunnuntaihin testin kanssa, ei menis "hukkaan" jos menkat alkaakin vielä tässä ja liian aikasin testailisin.. Ärsyttävää alkaa varailla lääkäriä taas, jos menkkoja ei ala kuulua. Onneks meidän työterveydessä pääsee yleislääkärin lähetteellä erikoislääkärille yleensä viikossa :) Toivotaan ettei nyt tarvetta lääkäriin tulis
 
Bertta ja miina toivottavasti viivat vahvistuis! :>

Nobelius sulla on kyllä hyvät hermot. Toivottavasti sunnuntaina tulee hyviä uutisia. :)

Uusille tervetuloa!

Sitte ON: tänään ovisplussa eli DPO -1 (en saa puhelimella punattua ja tietokoneen netti kaatu..) hyvä fiilis tästä kierrosta eli kahen viikon päästä tiputaan taas korkeelta ja kovaa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Armadillo
Bertta ja Miina : toivottavasti viivat vahvistuu:). Itse en ole koskaan millään testillä saanut muuta kuin selviä negoja testiin jos ei oikesti raskaus ole alkamassa ja testejä on aikoinaan esikoista yritettäessä tehty paljon.

Täällä dpo 2. Ovis plussat keskiviikko aamuna ja iltapäivällä. Miehelle en ole kertonut ovistestailusta mitään, koska tiedän että se ottais siitä paineita. Hämynä vaan viettelin sopivana päivänä ja hyvin onnistui!.
 
Tervetuloa uusille! :) kiva saada uusia yrittäjiä mukaan kun niin moni "vanha" on lähdössä ;) onnittelut kaikille plussista, toivon että pallitonkin nyt pysyy plussanneiden puolella :love::love:

Omaan napaan nyt ei kummia kuulu, yritys ei ole vielä(kään) alkanut. Nyt alkaisi ovis olla ovella ainakin appien mukaan ja on kyllä niin paha olo ollut tässä parina aamuna että varmaan pitää paikkansakin :geek: miehelle oon välillä jotain asiaan liittyvää heittänyt ja jotenkin tuntuu että ehkä hän nyt jo pikkuisen olisi lämmennyt asialle. Tai voi olla että vaan itse kuvittelen ja toivon että hän alkaisi lämmetä... jaksan edelleen toivoa että kohta alkaa meilläkin yritys :barefoot: raskauslaskureitakin olen välillä tutkinut ja nyt jos plussa pärähtäisi niin LA olisi parin päivän heitolla sama kuin kuopuksen laskettu aika oli :love:

Plussatuulia muille, toivottavasti pääsen pian teidän seuraan piinailemaan :love:;)
 
Onnea Palliton! :love:

Mä en muuten tiedä oonko ikinä esittäytynyt täällä vai ryhtynyt vaan juttelemaan. :) Mutta olen 29v nainen ja toinen lapsi haaveissa. Esikoinen täyttää talvella 7v. Yritys aloitettu puolisen vuotta sitten, välissä ollut pari pidempää kiertoa ja nyt menossa yk4. Pillerit oli käytössä kevääseen asti.

En nyt tiedä mitä tapahtuu. Sain sunnuntaina ovistikkuun kirkuvan punaisen plussan ja tänään tullut verensekaista vuotoa alushousuihin asti. Ei kai menkat voi alkaa näin pian oviksen jälkeen? Edelliset menkat oli kyllä niin niukat että mietin oliko menkat ensinkään mutta ovis oli kuitenkin su/ma.
 
Ihanaa nähdä noita plussia Täällä useampi! Toivotaan, että pysyvät tiukasti kiinni :love:
ON: Oon vähän vietellyt hiljaiseloa täältä, lueskellut silloin tällöin vain. Nyt dpo4 ja oon ihan satavarma, ettei tärpännyt nyt, eikä tuu koskaan tärppäämään. Oon jotenkin ihan luovuttanut ja koko raskautuminen tuntuu ihan täysin mahdottomalta, en uskalla edes hiukkaakaan toivoa :unsure: jos siis nytkään ei mitään tapahdu, vaikka gynellä tsekattu hyvä iso folli ja ovisplussapäivänä pupuiltiin niin mä heitän pyyhkeen kehään ja poistun täältä ihan kokonaan ja unohdan vauva-asiat. Puoli vuotta mennyt Tässä sumussa kemiallisten ja negojen tuijottelussa, että pakko antaa olla. Tulipa vuodatus... :oops:
 
Ihanaa nähdä noita plussia Täällä useampi! Toivotaan, että pysyvät tiukasti kiinni :love:
ON: Oon vähän vietellyt hiljaiseloa täältä, lueskellut silloin tällöin vain. Nyt dpo4 ja oon ihan satavarma, ettei tärpännyt nyt, eikä tuu koskaan tärppäämään. Oon jotenkin ihan luovuttanut ja koko raskautuminen tuntuu ihan täysin mahdottomalta, en uskalla edes hiukkaakaan toivoa :unsure: jos siis nytkään ei mitään tapahdu, vaikka gynellä tsekattu hyvä iso folli ja ovisplussapäivänä pupuiltiin niin mä heitän pyyhkeen kehään ja poistun täältä ihan kokonaan ja unohdan vauva-asiat. Puoli vuotta mennyt Tässä sumussa kemiallisten ja negojen tuijottelussa, että pakko antaa olla. Tulipa vuodatus... :oops:
Voi että tuntuu tutulta. Tosin mä en oo saanut puolessa vuodessa aikaiseksi muuta kuin negoja. Nyt iloitsin oviksesta mutta ilo näyttää päättyneen kun menkat näköjään alkoi 4-5 päivää oviksen jälkeen. Huoh. Musta tuntuu kanssa ihan utopistiselta ajatukselta, että meillä olisi joskus vielä vauva. En oikein uskalla edes haaveilla.

Hetken aikaa jossain kierron vaiheessa elää aina pieni toivo, mutta voi että sitä rysöhtää korkealta kun ei tärppää. Ei auta lähipiirin hyvää tarkoittavat kommentit, että mulla on jo yksi ihana lapsi. Syli on vauvaa vaille.
 
Verta tulee niin kuin menkkojen kunnollisena vuotopäivänä konsanaan. Ei kai kiinnittymisvuoto voi näin runsasta olla?

Tää on kyllä ihan surkuhupaisaa. Eka varma ovis puoleen vuoteen ja tilanne nyt tämä.
Niin, mulla on kyllä mielikuva että kiinnittymisvuoto ois jotain ihan pientä. En keksi mitä se vois olla paitsi menkat :(
Toi kuulostaa tutulta viime yrityksestä, silloin alkoi hermot mennä kun kuukaudet kului ja kierto oli ihan sekaisin. Selkeämpää jos tietäis mitä vaihetta eletään.
Mä päätinkin viime kerran jälkeen et jos vielä alan yrittämään niin mennään kondomilla vikat puoli vuotta ennen kuin yritys alkaa jotta kierto ehtii toipua. Mutta kun mies sanoi ettei tässä kondomeja tarvita niin arvatkaapa kuka oli heti mukana (y) Joten täällä ollaan ja arvotaan taas seuraavat kuukaudet :LOL:
 
Kp2, yk5. On se uskottava. Toivottavasti tää olisi nyt meidän kierto. Ollut kevään jälkeen kierrot 21-56pv, toivottavasti alkaisi tasoittua.

Onko täällä muita epäsäännöllisestä kierrosta kärsiviä? Mulla on ennen pillereitä ollut kellontarkka kierto niin vielä odotan jos keho oman rytminsä löytäisi, mutta samalla mietin, olisiko gyneltä saatavissa asiaan apuja?
 
Täällä kp14, ovis on varmaan nyt tai parin päivän kuluessa. Mikä päivä sitä alotetaan se punkun juonti?

Mulla on vähä kuume hälvenny. On niin paljon kaikkee muuta etten ehdi kuumeilla. Lisäksi vauva ois ihana, sen haluan mut mua pelottaa raskausaika ja erityisesti synnytys. Jotenki tuntuu, etten selviä siitä uudestaan :confused:
 
Hyvää huomenta lauantai-päivään!

Olen tässä lueskellut, toivonut, juonut greippimehua, syönyt gelee royalea, kalaöljylapseleita ja parlodelia. Viimeistä jo neljättä kiertoa. Mutta ei niin ei, kp 1/28. Yk 18 sai luvan alkaa.
Tällä kertaa ei tunnu enää niin pahalta, toki tässä kierrossa ei ihan tainut talletukset osua kohdilleen miehen reissun vuoksi, mutta en jaksa vihoitella. Kyllä hän sen kiukutteluni silloin sai niskaansa, kun reissunsa ovulaationaikaan buukkas. Menkat sattuu, mutta sydämessä ei tunnu yhtä pahalta, kun jos tietäis että kaikkemme on taas yritetetty ja tulosta ei näy..

Gelee royalet kuitenkin vahvistivat ovulaatiolimoja ainakin, joten tässä alkaneessa kierrossa taas toiveet katossa...montakohan yrityskuukautta pettymisiä ihminen kestää? Minusta ei ainakaan saa enää edes sellasta valokuvaa, jossa ei silmistäni näkyis se suru mikä valtaa koko kehoni :(.
Tsemppiä muillekkin kamppailijoille! Uuteen nousuun niinsanotusti :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Pika päivitystä,
Kp2/25, yk2 starttaa.
Ei oo yhtää varmaa mihin tuo kiertopituus asettuu mutta muuttelen sitä ku useampi kierto takana. Kohti seuraavaan ovikseen metsästystä siis kun tää tulva vaan loppuu :D;)

Plussa tuulia kaikille!!
 
Plääh, se eka pc:n testi jonka tein niin viallinenhan se oli. Tänään saman pakkauksen toiseen testiin tuli hyvällä mielikuvituksella ja kääntelyllä just ja just viivanpaikka.

Nyt vannoin, että seuraavan kerran ostan jonkun halppis testin kaupasta ensiviikon lopulla jos ei menkat ole perjantaihin mennessä alkanut.
Ihan hullun touhua tehdä testejä tässä vaiheessa (dpo7) kun eihän niissä mitään voi näkyä.
Mutta minkäs tässä alkuinnostukselle mahtaa :whistle:
 
Onnea plussanneille
Olikohan se niin että clomit voivat vaikuttaa ovistestien tuloksiin? aamulla tein ja siinä näkyi jo toinenkin viiva, haaleampana tosin, mutta ei oikein tässä vaiheessa voisi ovis vielä olla kp11 joten arvelin jos lääkkeeseen liittyisi
 
Onnea plussista! Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!
Täällä tais olla ovis viime viikonloppuna, en tikuttanut edes, ei ollut energiaa ja en edes muistanut koko asiaa. Talletukset tehty. Tälläviikolla jatkuva väsymys ja nälkä, mutta tuskin se tässä vaiheessa edes vielä voisi oireilla. Viikko vielä piinailua :ninja: (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Kellistä varmuuden vuoksi ja hauskanpidon nimissä! :LOL:

Mitä tekee ananas? En jaksa selata ketjua taaksepäin tai googlettaa... :oops:
Emmäkään muista enää mut joku juttu siinä oli et oviksen jälkeen otettiin. Tykkään ananaksesta ni jäi mieleen :LOL:

Mies kellistetty tänäänki ja niin kivaaki oli et harkitsen vielä huomennaki :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja MamaBlue
Huomenta, tänä aamuna oli testausaamu nyt sitten ja...

Täällä PLUSSATTIIN!!! Ihan uskomatonta!

Clear bluen testi näytti 20 sek. jälkeen selvää viivaa ja digitaalinen sittrnperään, että 2-3 vkolla oltais tässä :love: LA 5.6 omien laskujen mukaan nyt sitten, eli pidemmällä toki kun testi näyttää.

Me ei täällä kauaa ehditty kuumeilemaan, yk 2 ja heti tärähti. Nyt sitten meidän pienille tulee 1v 7kk ikäeroa, jos ja kun tämä kyytiläinen pysyy matkassa :rolleyes: Tsemppiä, voimia ja haleja kaikille yritykseen, plussat tulee ennemmin tai myöhemmin, eikä toivoa kannata menettää missään nimessä! (y) Minä siirryn nyt kesäkuisiin 2017 ...
 

Yhteistyössä