Toiveena vauva 2017-2018

Hei kaikille!

Vihdoin uskaltaudun mukaan! Olen lukenut keskustelujanne jo pidempään, mutta nyt vasta tuntuu, että haluan liittyä mukaan.:)Edellisestä palstailusta on yli 8 vuotta, eli ennen esikoista ennätin viimeksi kuumeilla keskusteluissa... Todella pitkän harkinnan jälkeen meille toivotaan nyt neljättä lasta.

Tjot-meiningillä on oltu useampi kuukausi, tämä kierto oli sitten ihan tietoisesti toivottu plussaa: ovulaation sain tikutettua ja suunnilleen arvioitua (kp 14 limat, kp 15 ovisplussa, tosin kp 14 ei ollut mahdollisuutta testata). Yritys ajoittui kp:lle 11, uskon että silti mahdollisuus koska meillä nuorin lapsi on tiettävästi kp 10/28 aikanaan saanut alkunsa. ;)

Nyt mennään kp 25/27-30 (tämä kierto lienee 28-29). Rinnat on olleet - kuvitellusti? - aika turvoksissa/täyteläisen/pinkeän oloiset nyt kolme päivää. Miehelleni olen pähkäillyt, et onko tämä kuvittelua, mutta ei mulle mahdu yhdet uudet rintsikat, jotka juuri pari viikkoa sitten ostin! :D(y) Tältä osin tuntuu lupaavalta, ei mulla yleensä ennen menkkoja ole kuin nännit arat pari päivää oviksen jälkeen.

Ovistestejä on kaapissa läjäpäin, joten tänään testasin hätäisenä sellaisella eikä näyttänyt mitään. Siihen hieman petyin, sillä kaksi viimeiset raskautta olen saanut näkymään ovistesteissä pari päivää ennen raskaustestin tekoa. Mut onhan tässä vielä aikaa... Hitaasti se vaan tuntuu kulkevan! :ROFLMAO:o_O

Hannah4
Yk 1, kp 25/27-30, dpo 11
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Onnet plussista ja voimia pettymyksistä! En osaa tägätä tähän asianosaisia. :)

Mulla alkaa vissiin yritykset nyt, kp 8 on menossa. Itselläni on tosi lyhyt kierto (24-26 pv) ja ovu on tosi aikaisin. Mutta saas nyt nähdä pystyykö tässä miehen yövuoron takia saada mitään aikaiseksi..
 
Eilen taas testattu nega, nyt kp33. En vaan osaa enää pitää toivoa yllä. näin unenkin missä oli pikkuvauva ja aloin itkemään näntyäni sen. Ei nyt varsinaisia menkkaoireitakaan vielä jos ei menetettyjä hermoja lasketa, liekö johtua pettymyksestä vai kierron loppumisesta.
Miten paljon teillä miehet antavat tukea? Täällä ei ole kertaakaan kysellyt miten on käynyt eikä ole huomannutkaan pahaa mieltäni. Jotenkin tuntuu että jaksaako tätä enää, ainoa tuki tulee täältä. Ketään muutakaan ei ole kelle voisi puhua näistä.
 
Mmmarie ehdottomasti plussa, onnea! :love:

Onnea muillekin plussanneille ja tsemppiä muille!

Minä voisin nyt liittyä listalle eli kookospieni/26/ya 2/17

Täällä tais olla kemiallinen raskaus, tyhjennyksestä on nyt vajaa 6 viikkoa ja viime ke sain ekan hailakan viivan FR merkkiseen testiin, testiviiva tummeni pe selkeäksi viivaksi mutta la digi näytti ei raskaana joten epäilen vahvasti kemiallista. Eihän me tosiaan yritettykään vielä mutta olihan se pettymys silti:( Nyt sitten parin viikon päästä menen magneettikuvaukseen ja jos ja kun siellä ei uutta kasvainta löydy niin voidaan alkaa toivoa pikkukolmosta meille :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Onnet plussista ja voimia pettymyksistä! En osaa tägätä tähän asianosaisia. :)

Mulla alkaa vissiin yritykset nyt, kp 8 on menossa. Itselläni on tosi lyhyt kierto (24-26 pv) ja ovu on tosi aikaisin. Mutta saas nyt nähdä pystyykö tässä miehen yövuoron takia saada mitään aikaiseksi..
Mulla kp 12 ovis olis nurkilla.Tänään hommailua(jos ei miehellä suorituspaineita niinku viimeksi) Mutta ens viikolla on töissä 14-01.00 Että homnailut tosi haastavaa jos jaksaa työpäivän jälkeen ni sanoin et saa herättää mut yöllä kun kotiutuu,koska muuten ei ole mahdollisuuksia harrastaa.
 
Eilen taas testattu nega, nyt kp33. En vaan osaa enää pitää toivoa yllä. näin unenkin missä oli pikkuvauva ja aloin itkemään näntyäni sen. Ei nyt varsinaisia menkkaoireitakaan vielä jos ei menetettyjä hermoja lasketa, liekö johtua pettymyksestä vai kierron loppumisesta.
Miten paljon teillä miehet antavat tukea? Täällä ei ole kertaakaan kysellyt miten on käynyt eikä ole huomannutkaan pahaa mieltäni. Jotenkin tuntuu että jaksaako tätä enää, ainoa tuki tulee täältä. Ketään muutakaan ei ole kelle voisi puhua näistä.
Täällä mies ihan mukana mun vouhotuksessa :) Uutta sille ni viä varmaan jaksaakin (yk5 menossa)
On tukenut ja lohdutellut kun mää oon ollu maani myynyt.Jaksaa zempata et kyllä meillekkin vielä vauva tulee ennemmin tai myöhemmin.Halailee ja lohduttaa,puhutaan sekä pettymyksistä,mitä voidaan tehdä ja myös niistä vauva haaveista.
Eilen totes et tuleeko sulle nyt oviskivut vasemmalle puolelle kun viimeksi oli oikealla? Näytän myös kaikki ovistikkuni ja kerron ovislimojeni koostumuksen kiinnosti sitä tai ei ni kerron kuitenkin :)
 
@mmarie plussa se on :love:, onnea

@teris ymmärrän hyvin et raskasta on :(. Mulla ei oo mieheltä "tukea" vaan "yritysvastuussa" ja pettymyksissä olen yksin. Tämä koska miehelle ei voi mitään näistä puhua, koska sit saa paineita ja sit ei ainakaan plussaa koskaan tuu. Siispä täältä ainoa tuki. Mut jos täs nyt taas tulee vuosi täyteen ilman plussaa niin kai sit on pakko asiasta puhua et mitäs nyt.

Nyt ois dpo12 ja ei mitään oireita. Tällä hetkellä edelleen hyvin vahva olo et ei oo tärpännyt. En oo testannut mitään vielä enkä tiedä testaanko edes. Pettynyt olen jo tässä vaiheessa. Ja mietin et miten taas jaksais tsempata ensi kierrossa.
 
Mmmarie ehdottomasti plussa, onnea! :love:

Onnea muillekin plussanneille ja tsemppiä muille!

Minä voisin nyt liittyä listalle eli kookospieni/26/ya 2/17

Täällä tais olla kemiallinen raskaus, tyhjennyksestä on nyt vajaa 6 viikkoa ja viime ke sain ekan hailakan viivan FR merkkiseen testiin, testiviiva tummeni pe selkeäksi viivaksi mutta la digi näytti ei raskaana joten epäilen vahvasti kemiallista. Eihän me tosiaan yritettykään vielä mutta olihan se pettymys silti:( Nyt sitten parin viikon päästä menen magneettikuvaukseen ja jos ja kun siellä ei uutta kasvainta löydy niin voidaan alkaa toivoa pikkukolmosta meille :love:
Kiitos :love: mäkin kyllä pelkään kemiallista kun näin aikasin testasin :unsure:
 
Hei kaikki

mmmarie tuo on ehdottomasti plussa, varovaiset onnittelut ❤

Osaako kukaan kertoa milloin raskaushormonia sen verran että digi antaa tuloksen raskaana 2-3. Tarkoitan millä rv viikolla?

Oireita ei pahemmin uusia ole ilmaantunut, rinnat herkät, menkkamainen olo välillä ja palelee.

T. Enisa rv 4+1
 
@Enisa82 Miksi haluat tehdä vielä digin? Älä turhaan stressaa, sulla kuitenkin oireita on. Kyllä kaikki menee hyvin.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja @mmmarie lle onnittelut!

Itsellä sellainen tilanne, että alaselkä edelleen kipeä ja hirveä jano koko ajan. Lisäksi tissit kuumottaa ja tuntuvat vähän täyteläisemmiltä. Toki kyllä imetän vielä, mutta nämä oireet on uusia ja näitä en kuvittele. Salilla tänään piti vaihtaa yksi liike toiseen kun paino rinnan päällä sattui liikaa. Kai se täytyy huomenna ostaa raskaustesti... :eek:
 
  • Tykkää
Reactions: Enisa82
@Enisa82 Miksi haluat tehdä vielä digin? Älä turhaan stressaa, sulla kuitenkin oireita on. Kyllä kaikki menee hyvin.

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja @mmmarie lle onnittelut!

Itsellä sellainen tilanne, että alaselkä edelleen kipeä ja hirveä jano koko ajan. Lisäksi tissit kuumottaa ja tuntuvat vähän täyteläisemmiltä. Toki kyllä imetän vielä, mutta nämä oireet on uusia ja näitä en kuvittele. Salilla tänään piti vaihtaa yksi liike toiseen kun paino rinnan päällä sattui liikaa. Kai se täytyy huomenna ostaa raskaustesti... :eek:
Kiitos ❤ Toivotaan että nuo oireet sulla enteilee plussaa!

Laskurin mukaan mulla ( edellisten menkkojen ensimmäisestä päivästä laskettuna) nyt olisi vasta 3+2..
 
Hei kaikki! :)

Osaankohan käyttää tätä:whistle: mutta olen 27v yhden neljä vuotiaan tytön äiti ja nyt kuumeillaan kovasti toista murua perheeseen! 5/16 poistatutin kierukan ja nyt ensimmäinen kuukausi kunnon yritystä takana:) kierto on n. 29pv ja tässä kuussa ei ainakaan ovistestiin plussaa saatu:unsure: mutta peitto on silti heilunu ahkeraan :'D
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Jotenkin haluisin vaan vielä varmuuden tuolla digillä.
mmmarie: en oo testannut, mutta ajattelin tällä viikolla vielä sen digin ostaa :0
Hölmö minä
 
tein eilen vielä toisen testin ettei se eka vaan ollut joku maanantai kappale, ja haalee viiva siihen toiseenkin tuli :) tänään aamulla tein taas testin, onko se teidän mielestä jo haaleampi? :/
ylin siis toissapäivän nega, kaksi keskimmäistä eiliseltä ja alin tältä aamulta..

Joko tuo viiva haalistuu pois, vitsi että ahdistaa noin epäselvät viivat, ei uskalla yhtään luottaa tähän ja pelkään että päättyy menkkoihin :unsure:

http://aijaa.com/aTIib4
 
Viimeksi muokattu:
tein eilen vielä toisen testin ettei se eka vaan ollut joku maanantai kappale, ja haalee viiva siihen toiseenkin tuli :) tänään aamulla tein taas testin, onko se teidän mielestä jo haaleampi? :/
ylin siis toissapäivän nega, kaksi keskimmäistä eiliseltä ja alin tältä aamulta..

http://aijaa.com/aTIib4
Kyllä mun mielestä taas näyttää ihan
Paniikki omanapa... 5 päivää terolutien syömisestä ja tein testin.. voiko tuo olla terolutien takia vai voinko oikeasti olla jo raskaana Pamahti heti toi viiva kun pöydälle testin asetin

Ei pitäisi terolutien vaikuttaa tulokseen...
 
@Enisa82 Et ole yhtään hölmö. Kyllä minä ymmärrän, että raskaus on niin uskomaton juttu, ettei sitä voi uskoa todeksi :rolleyes: Itse kyllä olen tehnyt vain sen yhden testin ja sen jälkeen leijunut sitten omassa ihanassa vauvaunelmassa :love:

@mmmarie Ei tuo uusin testi minusta ole haaleampi. Oliko se niin, että raskaushormonit lisääntyvät aina 48h välein? Eli jos jaksaisit vaikka odottaa ylihuomiseen niin viiva olisi vahvistunut.

Omaa napaa sen verran, että kaikki ne ihmeelliset oireet ovat nyt kadonneet. Käyn silti ostamassa illemmalla testin ja tekaisen huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: mmmarie



1.3.2017

★ -tanjuska (23) | kp 17/26~73(143) | 1.lapsi | ya 1/-13

★ Nonsk | kp 39/32-33 | 1. lapsi | yk 15

★ Juliet86 (31) | kp 47/29-31 | 2.lapsi | yk 17

★ -dino- (24) | kp 31/25-30 | 1.lapsi | yk 20

★ Minzku90 (26) | kp 9/27-29 | 1.lapsi | tjot 10

Lumi87 (29) | kp 5/30-35 | 2.lapsi | yk 10

mincha | kp 25/26 | 3.lapsi | yk 6

tänttähäärää | kp 12/25-27 | 6.lapsi | yk 6

Suffeli80 (36) | kp 16/36-38 | 3.lapsi | yk 4

★ Tiituu (33) | kp 23/28-30 | 2.lapsi | tjot 6/-16 | yk 4 (km jälkeen)

1986/13 | kp 21/18-37 | 3.lapsi | ya 12/-15

saaruska86 | kp 32/28-40 | 3.lapsi | yk 4

höhhöö (36) | kp 40/31 | 4.lapsi | yk 7

Norway (26) | kp 19/28 | 1.lapsi | yk 3


Äitirouva M | kp ?/24 | 2.lapsi | yk ?

★ kookospieni (26) | kp 25/? | 3.lapsi | ya 2/-17

★ Hannah4 | kp 19/27-30 | 4.lapsi | yk 2

★ Nemmiina | kp 14/24-28 | 4.lapsi | yk 2

teris (36) | kp 18/? | 3.lapsi

Paips | kp 33/25 | 2.lapsi | yk 5

Mamushka32 (32) | kp ?/28-30 | yk 2

Taaartsan (35) | kp 23/29-30 | 1.lapsi | yk 1

serissamay (19) | kp ?/? | 1.lapsi | ya 2/-17

Sähkökissa (33) | kp 12/28-30 | 3.lapsi | ya -16

Ingaliini (31) | kp 6/27-28 | 1.lapsi | yk 1

N23 | kp 17/? | 2.lapsi | ya -17

keijuliini93 | kp ?/? | 3.lapsi | tjot ?



Toivon että listaan muuttuvat/ilmoitettavat asiat laittaisitte punaisella korostaen niin huomaan ne varmasti :) Päivitän listaa säännöllisen epäsäännöllisesti noin 2-4x kk :whistle:

Yli kuukauden mitään päivittämättä/kirjoittamatta olleet poistetaan plussaa odottavien listalta sen takia että se pysyy ajan tasalla. Mukaan voi tulla myöhemmin takaisin jos haluaa.

Mikäli et halua listalle ollenkaan, kerro siitä ensimmäistä kertaa kirjoittaessasi tänne :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hannah4

Yhteistyössä