Toiveena vauva 2017-2018

Tässä vie eilinen ja tän päivänen :) silti on kyl vie kauhee paniikki päällä et jos se lopettaa vahvistumisen.. mutta ei auta kun mennä päiväkerrallaan :)katso liitettä 2651
Ihan on kuule oivallisesti vahvistunu!(y)

@Möörtsi no 25pv on jo paaaaljon parempi kuin 20.:)

@Tänttähäärä kuulostaa nuo kivut kyllä pahalta. Kieltämättä, itselläkin kävi mielessä ettei vaan olisi umppari. :unsure: Jos olet makuulla selälläsi, pystytkö nostamaan jalat yhdessä ylös ilman kovaa kipua?
 
@Jasuuu on kyllä vahvistunut! Ihanaa :)

Mun ei sit tarvinnu testailla. Eiliset menkkajomotukset oliki ihan totta. Aamuyöllä jo heräilin menkkakipuihin ja kun äsken vessaan menin niin hanat aukes kerta laakista. Menkat siis alkoi päivää aiemmin ku olin laskenut :cry:

No ehkä se miehen flunssa nyt sit kuitenkin vaikutti sen verran. Miten voiki olla niin huono tuuri että se osui just oviksen aikaan ja oli pahimmillaan sillo. Muutenkin tietty joka kierrossa tais olla se 20% mahdollisuus tärppiin nii näin se menee.

Positiivista tässä se, että nyt ei tuhrutellu monta päivää ennen! Ja mun kroppa toimii. Ovuloin ja menkat tuli lähes ajallaan. Luteaalivaihe on tarpeeks pitkä. Ehkä tässä on siis mahdollista joskus se tärppi saada. Nyt toivon että ovis tulis aiemmin ja kierto alkais säännöllistymään:)

Ovistikut aion tilata myös tähän kiertoon kun ne kuitenkin toimi lopulta.
 
@Jasuuu on kyllä vahvistunut! Ihanaa :)

Mun ei sit tarvinnu testailla. Eiliset menkkajomotukset oliki ihan totta. Aamuyöllä jo heräilin menkkakipuihin ja kun äsken vessaan menin niin hanat aukes kerta laakista. Menkat siis alkoi päivää aiemmin ku olin laskenut :cry:

No ehkä se miehen flunssa nyt sit kuitenkin vaikutti sen verran. Miten voiki olla niin huono tuuri että se osui just oviksen aikaan ja oli pahimmillaan sillo. Muutenkin tietty joka kierrossa tais olla se 20% mahdollisuus tärppiin nii näin se menee.

Positiivista tässä se, että nyt ei tuhrutellu monta päivää ennen! Ja mun kroppa toimii. Ovuloin ja menkat tuli lähes ajallaan. Luteaalivaihe on tarpeeks pitkä. Ehkä tässä on siis mahdollista joskus se tärppi saada. Nyt toivon että ovis tulis aiemmin ja kierto alkais säännöllistymään:)

Ovistikut aion tilata myös tähän kiertoon kun ne kuitenkin toimi lopulta.
No voi harmi! :( Mutta positiivista se että kroppa toimii hyvin ja kierto alkaa oleen mallillaan ! Ens kierrosta se tärppi sitten tulee varmasti :love: eikä siihenkään kauaa oo kun pääset jo ovistakin metsästää!
 
Kipu ei ole koko aikaa mutta kun tulee niin aaltoilee ja kestää hetken. Tänään ei oo sattunut. (eilen kipristeli vaan illalla ja toissapäivänä vaan illalla) En tiä mikä on mutta kyllä sattu. Kuumettakaan ei enään että josko tässä tervehtyisi. Ite epäilen et alkavia menkkojamutta ovat vähän kipeemmät tällä erää.
 
11.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........18/26-31...yk6
Nadine88...........1/28-34....yk4
Möörtsi..............26/30........yk2
Tänttähäärää....24/23-29......ya 10/16
Viii......................34/29-33......yk3
Nelliida..............5/28-30....yk7
Fritang...............16/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......16/24-34...yk11
Vuuti...................21/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................25/30-33...yk1
Jasuuu................31/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................21/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 12/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..4/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........23/28.......yk 1
Ksennonen.......... 3/XX...ykX
Ahmis................ ..2/25-28.....yk2

Piinailijat:
Möörtsi...............dpo10
Jasuuu...............dpo12
Viipulainen..........dpo5
Fritang.................dpo4
Nasunen87..........dpo9

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
 
@Nadine88 kurjuus:unsure:
Mutta peukut kuitenkin sille, että kroppa pelittää. Sehän on kaiken a ja o tässä hommassa.:love:

@Tänttähäärä okei no sit ei varmaan oo umpparista kyse.(y) Josko millään sit kiinnittymisestä johtuvaa, jos tosiaan miehen näyte onkin ollut huti näyte. Eikös mies ollut näytteen annosta super stressaantunut? Se jos mikä vaikuttaa. Pidellään peukkuja.(y)
 
miulla apteekin testi ja liuska näytti aamulla negaa.. joten menkkoja odotellessa :( kylläpä harmittaa!!:cry::coffee::unsure:
Voi ei tsemppiä! :( Siitä kemiallisesta jää kyllä sellanen piru takaraivoon kun vaan voi.. mutta ajattele niin että mäkin sain sit heti seuraavasta kierrosta uudestaan plussan! Vaikka en tiedä vielä kuinka tää päättyy mutta kyllä toi kemiallinenkin kertoo sen että yritystä tapahtuu kropassa eli varmasti se tärppikin sieltä tulee! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Laurajy
Onnea plussan saaneille

Ja monella uudet kierrot alkaneen. Eli parempaa uutta kiertoa.

Omat menkat kans alkamassa. Tänään harrastettu seksiä ja sen jälkeen verta tuli et täti tuloillaan.
Kp 24/23-29 dpo 10
Katoin että mulla on viä loppuvuodesta ollu tuo luteaalivaihe miten se kirjotetaan) 12 ja nyt laskurin mukaan 15.
 
Viimeksi muokattu:
Hitto aattelin että pysyn positiivisena mut niin se masennus iski.. Itkettää, surettaa, suututtaa :cry: odotin että tärppäis nopeasti ku lähipiirissä kaikilla on lapsia eikä suvussa lapsettomuutta ole kummankaan puolella. Järki sanoo ettei 3kk ole aika eikä mikään mut on tää raastavaa varsinkin kun on yritetty niin tosissaan.. No nää pari ekaa päivää on pahimmat ja sit pystyy ehkä jo luomaan katseet uuteen yritykseen
 
Onnea plussan saaneilke

Ja monella uudet kierrot alkaneen. Eli parempaa uutra kiertoa.

Omat menkat kans alkamassa. Tänään harrastettu seksiä ja sen jälkeen verta tuli et täti tuloillaan.
Kp 24/23-29 dpo 10
Katoin että mulla on viä loppuvuodesta ollu tuo luteaalivaihe miten se kirjotetaan) 12 ja nyt laskurin mukaan 15.
Mutta jos sulla on tänään dpo10 ja huomenissa (ilmeisesti?) olis kp1 niin luteaali jäis 10vrk mittaiseksi. Vai onko oletettavaa että ovis olisi ollut sulla aiemmin nyt mitä olet laskenut? Vai oliko tuo 15 laskennallinen keskiarvo?

@Nadine88 halauksia täältä. Ymmärrän hyvin tuon pettymyksen määrän. :cry:
 
Mä tähän väliin piristän teitä omalla sekoilullani. :D
Eli tänään dpo5 ja oli vaan ihan pakko uittaa yks herkkä tikku.:ROFLMAO: One step ja sellainen ohut niinku pitää. Jotain häilyi testiajalla, mutta annoin testin olla koska näitä on tavattu tässä puolen vuoden aikana. Ja kun sitten 10min mentyä nappasin testin niin ah, tuttu ja turvallinen haalea viivanpaikka pinnassa ja valoa vasten kirkuvan selvä viivanpaikka.:LOL::LOL: Semmonen samanlainen mitä niihin viime kuun normi one stepin liuskoihin tuli josta kuvanki laitoin.:D
Mut toi oli ainoa tota merkkiä, katotaan mitä noi toisen merkkiset herkät liuskat tulevina päivinä näyttää. :giggle: Oon niin guru näiden viivanpaikkojen kanssa, saavutus sekin.:D(y)
 
@viipulainen mulla taitaa olla sama ku yhtään ihan puhdasta negaa en saanu tähän menneeseen kiertoon. Joko oli yritystä tai sit tosiaa kaikki viivanpaikkoja. Nii ja tuli mieleen että kyllä se lämmön laskuki oli merkki ettei tärpännyt. Toisaalta mietin olisko ollu kiinnittymisyritystä ku lämmöt nous jossai kohti ja pysyi 3 päivää ylhäällä, kunnes tipahti ja jäi sit alas.
 
11.01.2018

Nimi | kiertopäivät | yrityskierto
Viipulainen........18/26-31...yk6
Nadine88...........1/28-34....yk4
Möörtsi..............1/25........yk3
Tänttähäärää....24/23-29......ya 10/16
Viii......................34/29-33......yk3
Nelliida..............5/28-30....yk7
Fritang...............16/23-27...yk11 (km yk2 & yk4)
Pocahontas-......16/24-34...yk11
Vuuti...................21/28-32...yk9 (km yk7)
Salty....................25/30-33...yk1
Jasuuu................31/32-33...yk2(kemiallinen yk1)
Sonde................21/26-30....ya syksy -17-
lilia88.................. 12/27-31....... yk 1
Pikkutakkutukka..4/29-33....yk6 (km 6/17)
Nasunen87..........23/28.......yk 1
Ksennonen.......... 3/XX...ykX
Ahmis................ ..2/25-28.....yk2

Piinailijat:
Jasuuu...............dpo12
Viipulainen..........dpo5
Fritang.................dpo4
Nasunen87..........dpo9

Plussanneet:
Joulukuu 2017: Kiira29 (yk5)
 
@viipulainen mulla taitaa olla sama ku yhtään ihan puhdasta negaa en saanu tähän menneeseen kiertoon. Joko oli yritystä tai sit tosiaa kaikki viivanpaikkoja. Nii ja tuli mieleen että kyllä se lämmön laskuki oli merkki ettei tärpännyt. Toisaalta mietin olisko ollu kiinnittymisyritystä ku lämmöt nous jossai kohti ja pysyi 3 päivää ylhäällä, kunnes tipahti ja jäi sit alas.
Voihan se olla että ollut yritystä.
Noi lämmöt on vähän haaste muussa kuin oviksen bongaamisessa. Mulla ilmenee sitä sahaamista jos ei oo tärpänny ja se millaista se on, on joka kierrossa erilaista, mutta aina sit ku pärähtää kp1 niin sen kyllä hahmottaa sahaamiseksi. Voi yhtäkkiä nousta tai laskea ja palata siihen aiempaan 2pv ajaksi ja sit taas nousta tai laskea, käyrässä näkyy sit siksakkina. Ja mulla romahtaa lämmöt vasta kp2 sinne normaalille 36,4 tasolle, siihen saakka voi olla jopa 37 molemmin puolin, liki tai yli.
Mutta iltalämpö romahtaa aina dpo15 iltana josta tiedän sata varmaksi, että seuraavana päivänä aukeaa hanat.
Nää kommervenkit on selvinny mulle nyt tässä puolen vuoden aikana. 5kk ajalta tiukkaa dataa ja analyysiä.:rolleyes::whistle:
Eli oviksen saa lämmöillä kohdistettua ja mahdollisesti jälkeenpäin jos plussaa, pystyy näkemään kiinnittymis dipin, sekä toki ennakoimaan mahdollisesti tulevat menkat. Yleensä varmin näistä on toi ovis, muut on vähän epävakaita mittareita, mutta kartoitan silti aina. :)
 
Tässä vähän käyrää. Toi oviksen lämpödippi on kyl jäätävä :ROFLMAO: todellisuudessa ovis tosin oli tuosta seuraavana päivänä. Sovellus näyttää ekan plussapäivän. Mulla siis aina se dippi tulee päivää ennen ku munasolu irtoaa. Korkeimmillaan lämpö on tossa puolessa välissä piinailuja aina ja sit näköjään menkkoihin laskee tohon 36,2.
Tänään muuten testasin taas. Suusta lämpö 36,3 ja alapäästä 36,8. Menkkojen aikaan ei tee kyllä mieli tunkea alapäähän mitään joten taidan siirtyä siihen muttailuun kun vuoto loppuu :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen

Yhteistyössä