Toiveena vauva 2017-2018

@viipulainen Mistä löysit niitä? Mulla oli esikoisesta myös Davidin testejä, tykkäsin :D
Mammaksilla myydään. Ostan sieltä niitä 10mIU puikkoja yleensä ja nyt ku raskauskeiju sekoili niiden testien kanssa, ni otin mammaksilta sit ne liuskat myös. :D
Ja mulla on sellanen muistikuva että niillä ei läpivalaisulla viivanpaikkoja näkyny ku siellä testin nurjalla puolen oli joku kalvo tms. Pitääki kattoa onks ne edelleen sellasia. :X3: olis enemmän ku hyvä jos ei näkyis.:ROFLMAO:
 
Mulla oli davidin ja one stepin liuskoja. Ekat 3 liuskaa oli takuulla davidin, mutta sit taisin tehä 3 one stepin liuskaa ja sit oli davidin puikot kai 2kpl joilla varmistin tulosta ja sit samana päivänä ku herkässä puikossa oli komea plussa, hain vielä apteekin oman ja sekin komia plussa.:LOL: Ja davidin liuskalla tosiaan sillon viimeks tuli se "tos on jotain" dpo6 klo.22.30 illalla ja parempi hailura dpo8 aamulla, sit tein 2 testiä dpo9 joissa haamut jo ihan selkeet, sit dpo11 ja lopulta lopetin dpo13 niihin selkeisiin plussiin. En kyl tajua miten mulla on ollu tonkaan vertaa malttia etten oo joka päivä testannu. Selkeesti pahenee kerta kerralta.:LOL:
 
Onnea plussasta @Jasuuu! :love:

Ja kovasti tsemppiä teille joilla menkat alkoi. Ehkä jo seuraava kierto on se mistä tärppää. (y)

Oma napa: kovasti odottelin eilen menkkoja alkaviksi, niiden piti ihan viimeistään alkaa eilen. Ei näy vieläkään! :eek: mulla ei oo tainnut ikinä kierto venähtää näin. Negatiivisen testin tein kaksi päivää sitten, ja nyt oon ihan pihalla että mitä mitä. :confused: Ei tunnu että menkat olis alkamassa, eikä tunnu että oisin raskaanakaan. Pissahätä on kuitenkin jatkuvasti, ja se ihmeellinen runsas valkovuoto on jatkunut jo noin viikon verran... Raskaustestiä en haluaisi tehdä, koska oon ihan varma että nega tulisi, ja sitten harmittaisi entistä enemmän....

Tuli myös mieleen, voisiko kierto venyä laihtumisen takia? Viime kierron aikana pudotin painoa 5 kiloa, voisikohan johtua siitä? (n)
Miehen ilme oli kuitenkin aivan ihana, kun kerroin että menkat ei oo alkanut. Se hymyili oikeen rauhallisen ja onnellisen näköisenä ja tuli halailemaan, ja mietti oisko jo tärpännyt. :love: Ei ainakaan tarvii epäillä mitä mieltä mies on mahdollisesta perheenlisäyksestä... :love:
 
@viii testaa ny ihmeessä! Eihän sitä tiedä jos on tärpännyt :rolleyes:

Toki kierto voi venyä laihtumisen takia. Ite olin fitfarmin kuurilla joku pari vuotta sitten ja sillo mulla tuli eka kerran välivuoto pillereiden liuskan aikaan eli hormonitoiminta sekos hetkeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Onnea plussasta @Jasuuu! :love:

Ja kovasti tsemppiä teille joilla menkat alkoi. Ehkä jo seuraava kierto on se mistä tärppää. (y)

Oma napa: kovasti odottelin eilen menkkoja alkaviksi, niiden piti ihan viimeistään alkaa eilen. Ei näy vieläkään! :eek: mulla ei oo tainnut ikinä kierto venähtää näin. Negatiivisen testin tein kaksi päivää sitten, ja nyt oon ihan pihalla että mitä mitä. :confused: Ei tunnu että menkat olis alkamassa, eikä tunnu että oisin raskaanakaan. Pissahätä on kuitenkin jatkuvasti, ja se ihmeellinen runsas valkovuoto on jatkunut jo noin viikon verran... Raskaustestiä en haluaisi tehdä, koska oon ihan varma että nega tulisi, ja sitten harmittaisi entistä enemmän....

Tuli myös mieleen, voisiko kierto venyä laihtumisen takia? Viime kierron aikana pudotin painoa 5 kiloa, voisikohan johtua siitä? (n)
Miehen ilme oli kuitenkin aivan ihana, kun kerroin että menkat ei oo alkanut. Se hymyili oikeen rauhallisen ja onnellisen näköisenä ja tuli halailemaan, ja mietti oisko jo tärpännyt. :love: Ei ainakaan tarvii epäillä mitä mieltä mies on mahdollisesta perheenlisäyksestä... :love:
Kiitos! Toivotaan että viiva viellä tuosta vahvistuu <3 Nyt kuule testi kaupoille! Vaikka se nega testi tulis niin sen avulla vois ne menkatkin alkaa ja siitä pääsis sit uuteen kiertoon! Jos esim jotain stressia asiaan liittyen niin voi ne menkat olla tulematta ja se nega testi houkutella ne esiin! Mutta kaikista parashan olis että testissä näkyis se plussa <3 eli nyt vaan testiä hakemaan! Ja ihana mies sulla :love:
 
  • Tykkää
Reactions: viii
Nojoo koitan rohkaista mieleni ja käydä tänään hakemassa testejä. Ja vaikka oonkin kova stressaamaan joka asiasta, niin silti menkat on tulleet aina ajallaan. :) siksi tuntuukin niin oudolta että nyt on näin myöhässä.... :giggle:
 
Huh huh kun ihminen voi olla hullu! Kattellu kaikkiaan muitten testejä dpo 13 ja miltä ne on näyttäny aikasemmin ja miten on vahvistunu yms yms ! Jotenkin niin jäätävä pelko perseessä et on taas kemiallinen.. jotenkin on tosi rauhallinen olo viime kiertoon nähden ( sillon sain ekan hailuran vasta dpo 13) mut apua että se huominen jännittää :D
 
Huh huh kun ihminen voi olla hullu! Kattellu kaikkiaan muitten testejä dpo 13 ja miltä ne on näyttäny aikasemmin ja miten on vahvistunu yms yms ! Jotenkin niin jäätävä pelko perseessä et on taas kemiallinen.. jotenkin on tosi rauhallinen olo viime kiertoon nähden ( sillon sain ekan hailuran vasta dpo 13) mut apua että se huominen jännittää :D
Mieti @Jasuuu sillai et nyt kun sait viivan jo 2 vai peräti 3 päivää aiemmin niin nyt sillä alkiolla on ollut siellä ainakin pari päivää kauemmin aikaa kiinnittyä :love::love:. Eli josko nyt olis saanut paremmin ankkuroiduttua ja siten kestäiskin paremmin :)
 
Mieti @Jasuuu sillai et nyt kun sait viivan jo 2 vai peräti 3 päivää aiemmin niin nyt sillä alkiolla on ollut siellä ainakin pari päivää kauemmin aikaa kiinnittyä :love::love:. Eli josko nyt olis saanut paremmin ankkuroiduttua ja siten kestäiskin paremmin :)
Täytyy koittaa ajatella positiivisesti ja toivoa parasta <3 Varautua pahimpaan :D ois kyllä niin huonoo tuuria jos tulis kaks kemiallista peräkkäin...
 
Kyllä noilla viivoilla @Jasuuu saa pian siirtyä jo listassa tuonne plussanneisiin :love: Huomista testiä innolla minäkin täällä odotan! Samoin @viipulainen ;) Koskas @Fritang aloittaa testailut? :LOL:

On kyllä kiva kun on muutama nyt itteni kanssa samassa rytmissä niin saadaan potea menkkoja yhdessä ja pian testata oviksia ja sitten päästäänkin taas siihen hermoja raastavaan odotusvaiheeseen :love: Miehelle eilen valitin kun ei ollut ottanut vitamiineja. Se sanoi mua vitamiinipoliisiksi. Tähän totesin, että tässä kuussa on parempi olla sitten hyvää spermaa :X3::LOL: ..ja itsellä munasolu tietysti myös :sneaky:
 
Luin tota preckchekin ohjetta niin siinä luki et pitää kastaa 3 sekunttia ja mä oon jostain muistista pitäny sitä 10 sekunttia sit tietty aloin miettii että johtuuko noi positiiviset tulokset vaan siitä et oon uittanu niitä liian kauan :ROFLMAO:
 
Joo toivon että alkais pian, niin pääsisin tuohon samaan sumppuun monen muun kanssa. Tää kierto on ollut juuri siinä mielessä hauska, kun tässä oli moni niin samoissa päivissä. (y)

@Jasuuu mäkin aina kastan niitä reilusti yliaikaa, vähintään 5 sekuntia... Joissakin testeissä (vissiin niissä sofi-testeissä) sanottiin että piti kastaa 10 sekuntia, ja mieluummin vähän yliaikaa (kuin liian vähän). Pelaan siis varman päälle. :D
 
Joo toivon että alkais pian, niin pääsisin tuohon samaan sumppuun monen muun kanssa. Tää kierto on ollut juuri siinä mielessä hauska, kun tässä oli moni niin samoissa päivissä. (y)

@Jasuuu mäkin aina kastan niitä reilusti yliaikaa, vähintään 5 sekuntia... Joissakin testeissä (vissiin niissä sofi-testeissä) sanottiin että piti kastaa 10 sekuntia, ja mieluummin vähän yliaikaa (kuin liian vähän). Pelaan siis varman päälle. :D
Okei hyvä ! Eli mun positiiviset tulokset ei voi johtua siitä et oon vaan dipannu liikaa pissaan :D kaikkee sitä ihminen alkaa miettiä kun pelkää :D Eikai sitä raskaushormonia voi olla sen enenpää vaikka sitä kuinka kastelis...
 
Ei helevetti, nyt on kyllä nää menkkamasikset aivan överit. Paniikkikohtauksen löi päälle. Kuinkahan tässä käydään vielä..
:( tsemppiä!

Mä oon pysyny "vahvana" ja ootan aamuun sen testin kanssa.:D mutta mä tein ovistestin vaikka ei se tässä kohti mitään meinaa. Mutta yllättävän vahva kierron vaiheeseen nähden, saman vahvuinen kuin vuorokausi ennen ovisplussaa.:p

Ja mä pidän kanssa vähän yliaikaa. Jos ohjeessa sanotaan 3s niin pidän 5s, jos 10s niin 12s. Siis tässä varhaisessa testauksessa. Sit jos jotain tosi selvää alkanu näkymään (edellisissä plussissa), niin sit oon kattonu myös ohjeen mukaisella ohjeella eikä se tulos oo ollu erilainen.(y)
 
@Möörtsi Meinasin testata torstaina eli dpo11. Perjantai olisi kyllä parempi päivä, koska olen yksin kotona ja voin kieriskellä täällä masennuksessa, mutta en varmaan jaksa kuitenkaan odottaa sinne asti... :D

Tsemppiä paljon, toivotaan että olo paranee kun kiertopäivät lisääntyy :(<3
 
  • Tykkää
Reactions: Jasuuu
:( tsemppiä!

Mä oon pysyny "vahvana" ja ootan aamuun sen testin kanssa.:D mutta mä tein ovistestin vaikka ei se tässä kohti mitään meinaa. Mutta yllättävän vahva kierron vaiheeseen nähden, saman vahvuinen kuin vuorokausi ennen ovisplussaa.:p

Ja mä pidän kanssa vähän yliaikaa. Jos ohjeessa sanotaan 3s niin pidän 5s, jos 10s niin 12s. Siis tässä varhaisessa testauksessa. Sit jos jotain tosi selvää alkanu näkymään (edellisissä plussissa), niin sit oon kattonu myös ohjeen mukaisella ohjeella eikä se tulos oo ollu erilainen.(y)
En malta odottaa sun testejä! Onneks alat oleen jo hyvillä dpoilla! Hyvä etten oo siis suurta mokaa tehty tolla kun dipannu kauemmin! Aloin jo miettii et huomenna kun testaan sillä oikeella ajalla tulee nega ja kaikki viivat vaan tullu sen takia kun oon uittanu liikaa :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: viipulainen

Yhteistyössä