Toiveena vauva 2017-2018

Tervetuloa uusille!:)

@Toukokuinen joo paitsi mulla on aina oviksesta menkkoihin lämmöt ylhäällä (37 tuntumassa), ainoa ero on nää kaksi heittoa, dippi alas dpo4 ja piikki ylös dpo7. Ne näyttää oudoilta.:D

Aamutesti käyttäyty samoin ku eilis aamuinen. Ilta testi jonka tein (aika laimee liru) ei inahtanukkaan. Mut luulen ton silti olevan vaan viivanpaikka, tulee varmaan esiin ku pissa on aamulla niin tujua tai jotain.:LOL:
Mutta kahtellaan. Ei oo kyllä niin mitään odotuksia tästäkään kierrosta, ainakaan olojen puolesta kun mulla voi olla kaikenlaisia oloja ilman oikeaa syytäkin.:D
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Kiitos @vuuti ja @viii ! Ja kiitos @viipulainen dpo avusta! Eli nyt olisi dpo1. Viikon päästä maanantaina pääsee siis tekemään ensimmäisen herkän testin :love:

@Jasuuu ihanat viivat (y) raskauskeijulta tuli keskiviikkona kirje kun sunnuntaina tilasin. Muuten olisi jo ollut tiistaina mutta kun postia ei jaeta silloin o_O

Listalle voi laittaa tiedot 28 v ja mies 29; yk1 ja dpo1 ja 16/29 kiertopäivä.
Okei loistavaa että tulee niin nopeesti :)
 
katso liitettä 2674 Rfsu merkin herkkä testi dpo 15 ( eikö vaan voi tulla niitä leffaviivoja et rauhotun) :D
Öö..noi nimenomaan ON leffaviivat. Nyt teet niin, että ostat pari digiä (viikkonäyttö). Ekan teet huomenna (yhdessä tavistestien kanssa joita sulla on saletisti jemmassa) ja toisen teet ens keskiviikkona tai perjantaina. Niillä seuraat, tavisteisteillä vaan katot että viiva on ylipäätään tallessa aamulla, vaikka tuskin ne mihkää enää häviää.:LOL::love:
 
Hah en mä noista kuvia vielä ota, kamera ei näytä mitään joten sillon niissä ei mittään oo. Se on mun motto. Sit jos puhelimen kamera näyttää ees toisen haalean siinä ni sit kuva ja tänne.:LOL:
Parin päivän päästä ne näk
Öö..noi nimenomaan ON leffaviivat. Nyt teet niin, että ostat pari digiä (viikkonäyttö). Ekan teet huomenna (yhdessä tavistestien kanssa joita sulla on saletisti jemmassa) ja toisen teet ens keskiviikkona tai perjantaina. Niillä seuraat, tavisteisteillä vaan katot että viiva on ylipäätään tallessa aamulla, vaikka tuskin ne mihkää enää häviää.:LOL::love:
Vitsi alko naurattaa toi että tavis testejä on saletisti jemmassa :D jep kyllä löytyy.. joo digi tulee ke ni pystyn tekee sen sillon ja teen sen toisen sit just vaikka pe-su ! Miten voi olla näin kamala paniikki oon todellinen himo testaaja :ROFLMAO:
 
Parin päivän päästä ne näk


Vitsi alko naurattaa toi että tavis testejä on saletisti jemmassa :D jep kyllä löytyy.. joo digi tulee ke ni pystyn tekee sen sillon ja teen sen toisen sit just vaikka pe-su ! Miten voi olla näin kamala paniikki oon todellinen himo testaaja :ROFLMAO:
Kato kyllä sitä kaltaisensa tuntee.:ROFLMAO: mut toi on hyvä plääni. Sit ku se näyttää 3+ ni voit olla huoleti.:love:

Ja joo, toivotaan et näkyis jotain tai sit ei mielellään yhtään mitään, viivanpaikat on ärsyttäviä vaikka oon jo tottunu niihin.:LOL:
Uitin samaan aamuliruun puikonki (10mIU) ja siihenki tuli vastaava hailura harmaa viiva.:D Rasittavaa.:LOL:
 
Kato kyllä sitä kaltaisensa tuntee.:ROFLMAO: mut toi on hyvä plääni. Sit ku se näyttää 3+ ni voit olla huoleti.:love:

Ja joo, toivotaan et näkyis jotain tai sit ei mielellään yhtään mitään, viivanpaikat on ärsyttäviä vaikka oon jo tottunu niihin.:LOL:
Uitin samaan aamuliruun puikonki (10mIU) ja siihenki tuli vastaava hailura harmaa viiva.:D Rasittavaa.:LOL:
Hah helpottavaa etten oo ainoo kellä lähtee homma käsistä välillä :D nyt sattuu jonkun verran alaselkään mut kai sekin ihan normaalia että niitä raskausoireitakin alkaa tulemaan :D sillä tilasin ne digit että kun oikeen ajan sisällä tulis se 3+ ni uskaltaa hetkeks hengähtää) (n)

Mä oon kuule ihan varma et jos nyt jo tulee viivoja niin pari päivää niin näkyy kunnon haamu ( mulla näistä molemmista tullu roskishaamut ja tässä lopputulos) ja jos sulla tulee vie testiajan sisällä niin hyvältä kuulostaa plus ne sun lämmöt ! (y)
 
Hah helpottavaa etten oo ainoo kellä lähtee homma käsistä välillä :D nyt sattuu jonkun verran alaselkään mut kai sekin ihan normaalia että niitä raskausoireitakin alkaa tulemaan :D sillä tilasin ne digit että kun oikeen ajan sisällä tulis se 3+ ni uskaltaa hetkeks hengähtää) (n)

Mä oon kuule ihan varma et jos nyt jo tulee viivoja niin pari päivää niin näkyy kunnon haamu ( mulla näistä molemmista tullu roskishaamut ja tässä lopputulos) ja jos sulla tulee vie testiajan sisällä niin hyvältä kuulostaa plus ne sun lämmöt ! (y)
Joo alaselän jomotukset on ainaki mulla ollu ihan perus. Ne on loppunu sit joskus rv8 kupeessa, mut sen tilalle tullu aivan jäätävä päiväväsy, semmonen ettei mitään mahista pysyä hereillä.:D

Niin, tottahan tuokin olis että ku testiajalla noi tulee ja se puikon hailu ei oo vieläkään kadonnu, jäi tosin ihan ohueksi viiruksi kuivuttuaan, ni voishan sitä jotenki ajatella että saattais olla yritystä.
Kuopuksesta se joku onneton hailura (harmaa) tuli dpo6 ja dpo9 oli jo miehen nähtävä pinkki hailura. Et vois aatella et 2-3vrk ja jotain pitäis näkyä jos noi ei ookkaan viivanpaikkoja.:D
 
Joo alaselän jomotukset on ainaki mulla ollu ihan perus. Ne on loppunu sit joskus rv8 kupeessa, mut sen tilalle tullu aivan jäätävä päiväväsy, semmonen ettei mitään mahista pysyä hereillä.:D

Niin, tottahan tuokin olis että ku testiajalla noi tulee ja se puikon hailu ei oo vieläkään kadonnu, jäi tosin ihan ohueksi viiruksi kuivuttuaan, ni voishan sitä jotenki ajatella että saattais olla yritystä.
Kuopuksesta se joku onneton hailura (harmaa) tuli dpo6 ja dpo9 oli jo miehen nähtävä pinkki hailura. Et vois aatella et 2-3vrk ja jotain pitäis näkyä jos noi ei ookkaan viivanpaikkoja.:D
En tajua mihkä tän keskenmenon pelon vois tunkee kun koko ajan vaan panikoi kaikesta.. esikoisesta oli kovat menkkakivutkin niin sillon olin vaa juu normaalia on ja nyt kun särkee alaselkää on tyylii pistämässä ovulaatio testejä tilaukseen et tää oli varmaan tässä :D se aamun testi jännittää ihan hulluna ( ihan niinkun jaksaisin odottaa aamuun.. sie mä oon illalla kusitikunkaa taas heilumassa :D )

Joo siis mä ainakin jos testiajan sisällä tullu hailuraa ni saanu pientä toivoo et eiköhän sinne jotain vahvempaakin vielä tuu :D super piinaillaan sit yhdessä ke kun sulta metsästetään kunnon haamua ja multa digistä viikkoja 2-3 :D mulla on sellanen olo et tammikuu tua kunnon plussatuulet tullessaan (y)
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Joo alaselän jomotukset on ainaki mulla ollu ihan perus. Ne on loppunu sit joskus rv8 kupeessa, mut sen tilalle tullu aivan jäätävä päiväväsy, semmonen ettei mitään mahista pysyä hereillä.:D

Niin, tottahan tuokin olis että ku testiajalla noi tulee ja se puikon hailu ei oo vieläkään kadonnu, jäi tosin ihan ohueksi viiruksi kuivuttuaan, ni voishan sitä jotenki ajatella että saattais olla yritystä.
Kuopuksesta se joku onneton hailura (harmaa) tuli dpo6 ja dpo9 oli jo miehen nähtävä pinkki hailura. Et vois aatella et 2-3vrk ja jotain pitäis näkyä jos noi ei ookkaan viivanpaikkoja.:D
Toivon et viikon sisään saan tsempata vuorostani sua kun himotestailet ja metsästelet paniikissa leffaviivoja! :D Sit voidaan olla yhdessä paniikissa :D
 
En tajua mihkä tän keskenmenon pelon vois tunkee kun koko ajan vaan panikoi kaikesta.. esikoisesta oli kovat menkkakivutkin niin sillon olin vaa juu normaalia on ja nyt kun särkee alaselkää on tyylii pistämässä ovulaatio testejä tilaukseen et tää oli varmaan tässä :D se aamun testi jännittää ihan hulluna ( ihan niinkun jaksaisin odottaa aamuun.. sie mä oon illalla kusitikunkaa taas heilumassa :D )

Joo siis mä ainakin jos testiajan sisällä tullu hailuraa ni saanu pientä toivoo et eiköhän sinne jotain vahvempaakin vielä tuu :D super piinaillaan sit yhdessä ke kun sulta metsästetään kunnon haamua ja multa digistä viikkoja 2-3 :D mulla on sellanen olo et tammikuu tua kunnon plussatuulet tullessaan (y)
Taitaa se jännitys päättyä vasta siihen rakenne ultraan. Tai itellä aina kauhee stressi siihen saakka et "mitä jos". Ihan pöhköä, mutta ei sille oikeen mahda mitään. Ja siis ei sentään oo päivittäin panikointia, mut sillon tällön se epävarmuus puskee. :whistle:

Keskiviikkoa odotellessa. Oon vaan niin kyynistyny noihin värittömiin viivoihin että ei ees tuu sitä 3 sekunnin "iiih mikä toi on" fiilistä. :LOL: Haluan sitä pinkkiä, muuten en aattele mittää mokomista.:D
 
Moikka, nyt mäkin vihdoin ja viimein saan aikaseksi tänne kirjoitella, oon seuraillut keskustelua jo viime syksystä viime elokuussa jätetty ehkäisy pois ja sitä plussa kuumeisesti odotellaan. Huomenna pitäs menkkojen alkaa, tai sitten sekin luulisin oviksen olleen uudenvuoden päivänä. Oon muutaman testin tehnyt näinä päivinä ja kaikki selviä negoja, eli aika varma oo että yk6 alkaa.
 
Hassu @Jasuuu ihan upeat viivathan nuo jo on, ala vaan rauhoittumaan :love:! Itse plussasin esikoisesta 4+4, sillo ainakin sai jo "elokuvaviivat" :ROFLMAO:.
Mulla tnä 4+0 niin ehkä mullakin vie toivoo niitten leffaviivojenkaa! :D miks se ei vaan voi olla itsestään selvää kun tikkuun pissaa että raskaana ollaan.. miks pitää olla kaiken maailmankohdunulkoset,tuulimunat ja kemialliset piinaamassa...
 
Taitaa se jännitys päättyä vasta siihen rakenne ultraan. Tai itellä aina kauhee stressi siihen saakka et "mitä jos". Ihan pöhköä, mutta ei sille oikeen mahda mitään. Ja siis ei sentään oo päivittäin panikointia, mut sillon tällön se epävarmuus puskee. :whistle:

Keskiviikkoa odotellessa. Oon vaan niin kyynistyny noihin värittömiin viivoihin että ei ees tuu sitä 3 sekunnin "iiih mikä toi on" fiilistä. :LOL: Haluan sitä pinkkiä, muuten en aattele mittää mokomista.:D
No mut hyvähän se on vaan malttaa mieli niin kauan kunnes sitä pinkkiä näkyy ettei heti innostu ihan täysin! Mitenköhän sitä malttais olla edes päivän testaamatta ni ei tarvis stressata niistä viivojen vahvuuksista :D
 
Onneks olkoon Jasuu!
Meillä on 14 ja 12v. tytöt ennestään.
Aloitettiin yksityisellä hoidot. Ensin otettiin kaikki labrat ja ensi viikolla aukkari.
Labran mukaan ovuloin ja muut tulokset saan tietää myöhemmin. (Tsh,amh,lh,ym.)ja miehen sperma tuloksia odotellaan.
Jos lääkäri toteaa että kannattaa niin aloitetaan inssillä.
Saa nähdä mitä tuleman pitää.

Onnea kaikille!!!!
 
  • Tykkää
Reactions: ahmis
Oon tilannut Raskauskeijulta ja päivässä/kahdessa tulleet!

Kerran meni viikko mutta taisi olla postin vika. Lähettivät uudestaan ja sanoivat että pidä molemmat mikäli ensimmäinen lähetys ikinä saapui,ja saapuihan se viimein.
 
Mulla oli tosta kemiallisesta sellasia toispuoleisia repäsy kipuja mut niitä nyt ilmeisesti saattaa olla ihan normi raskaudessakin mutta nyt mulla on niitä muutamia tullu ni on tosi ylhäällä tossa melkein navan vieressä ja tossa aika keskellä et mitä ihmettä :D? Tuntuu ihan joltain tosi nopeelta suonenvedolta tai joltain vastaavalta :oops:
 

Yhteistyössä