Toiveena vauva 2017-2018

@Möörtsi ihana plussa :love:

@viipulainen tuo preseed kuulostaa hyvältä! Usein ennen ovista ei oo vielä sitä täydellistä ovislimaa jos tuo auttaisi siihen! Laitan ostoslistalle. Miehelle en kyllä kerro pitää jo muutenkin ihan outona näitä yrityskikkoja :whistle: raskaudenkin kuulemma huomaa kyllä kun ei menkkoja tuu hetkeen.. Taidan pitää noi raskaustestit siis omana tietona ennen digiä :) miten ikinä malttaisin olla testaamatta dpo 10 jälkeen? :alien:
 
@Möörtsi ihana plussa :love:

@viipulainen tuo preseed kuulostaa hyvältä! Usein ennen ovista ei oo vielä sitä täydellistä ovislimaa jos tuo auttaisi siihen! Laitan ostoslistalle. Miehelle en kyllä kerro pitää jo muutenkin ihan outona näitä yrityskikkoja :whistle: raskaudenkin kuulemma huomaa kyllä kun ei menkkoja tuu hetkeen.. Taidan pitää noi raskaustestit siis omana tietona ennen digiä :) miten ikinä malttaisin olla testaamatta dpo 10 jälkeen? :alien:
Joo just tuohon mäkin tuon hommasin ku se hedelmällinen jakso alkaa. Vaikka kelit alkaaki liukastua, niin se oman koostumus ei oo silti ihan parasta niinä ekoina tärppipäivinä. Mulla se on aika, mites kuvailis...no aika sitkeää ja ei tosiaan erity aivan kovin valtaisasti. Mä oon laittanu vaan ton 1g vaikka paketin suositus on 3g. Toi 1g jäljitteli jo tosi hyvin tätä ihan parasta kahta tärppipäivää, joten 3g ois takuulla ollut aivan hasardi.:ROFLMAO:

Ja joo, mä en oo tästä maininnu miehelle enkä suuremmin muutenkaan julista mun metkuja. Sillon toissa yönä oli tosin pakko, mutta luulen ettei mies taas enään muista siitä paljoakaan. Ovistikun yleensä näytän tai jätän näkyville sille kun tulee plussa. Sen se vielä kestää ilman että tulee paineita.:LOL:
R-testi addiktiosta mies on täysin tietämätön ja saa sellaisena pysyä.:D
Niin ja siis tietää kyllä miksi mä syötän sille smoothieita, mutta koska maistuu hyvältä, ei varmaan ees aattele sitäkään mitenkään sellasena "tärppi" ruokana. Mä siis lisään kaikki lisäravinteet smoothien sekaan, koska mies vihaa ottaa mitään nappuloita, hyvä kun särkyyn ottaa särkylääkettäkään.:ROFLMAO:
 
Thoddiiih..ei tarvinnu iltaan asti ees oottaa. Ovisplussa tuli päiväliruista. Illalla varmaan jos teen ni räjähtää koko testi. Toi liru oli niin laihaa ja vajaa 2h edellisestä käynnistä ja silti tasavahva viiva tuli minuutissa.:LOL:
Yhet talletukset jo tälle päivää alla ja meinasin kyl koittaa vokotella miehen vielä illalla, mut jos ei heru ni nou hätä, huomenna sit.:D
 
Oon tehny eilen ja tänään ihan negatestit. One stepin herkistä oon saanu joka kierrossa jonkinlaisen viivanpaikan(?) esiin, ja niin eilisestäkin :D Tarpeeks ku tiirailee, ni menee silmät solmuun.

Mä oon sairaalassa töissä. Ja meidän osaston raskautuneet on jääneet pois aina jo toisella kolmanneksellä, kun on aika kiireinen ja fyysisesti raskas osasto. (n)

@Möörtsi lle <3 onnittelut!
 
Onnea @Möörtsi :love::love:

Mulla tänää töissä ihan hirveeee nälkä. Oli hyvää ruokaa eväänä, mut ku sain sen lautasen eteeni ni rupes hulluna yököttää. Piti oikein taistella, että sai syötyä. :oops:

Oon myös ihan hirvittävän tukossa!

Eilinen kipu/jomotus/nipistely/kirvely alavatsassa oikeella oli sen verran kova, että oli vaikea saada hyvää asentoa ja unta. Jossain vaiheessa se sit kuitenki helpotti et sain unen päästä kiinni. Tänään aamulla nippaili pienesti, mut ei jatkuvaa tunnetta enää. Nyt myös vasemmalla puolella pientä nippailua.

Rfsu r-testi näytti aamulla negaa. Nyt kp19/24-28.

Tosi kummallista tää oireilu? :eek:
 
@ möörtsi hienoa, onnea! :)

Kp 10. Nega ovaritesti aamupäivällä. Pitää täs la tai mielellään su hommailla vaikkei testi mitään näyttäiskään. Sain järkättyä meille kahdenkeskeistä aikaa la-su, ihanaa et saa omaa aikaa ja rauhassa yrittää toista lasta :D arkena täysin mahdotonta, koska lapsi roikkuu miehessä koko ajan. Jospa tää tästä. Hyvää viikonloppua kaikille :)
 
Onnea @Möörtsi :love::love:

Mulla tänää töissä ihan hirveeee nälkä. Oli hyvää ruokaa eväänä, mut ku sain sen lautasen eteeni ni rupes hulluna yököttää. Piti oikein taistella, että sai syötyä. :oops:

Oon myös ihan hirvittävän tukossa!

Eilinen kipu/jomotus/nipistely/kirvely alavatsassa oikeella oli sen verran kova, että oli vaikea saada hyvää asentoa ja unta. Jossain vaiheessa se sit kuitenki helpotti et sain unen päästä kiinni. Tänään aamulla nippaili pienesti, mut ei jatkuvaa tunnetta enää. Nyt myös vasemmalla puolella pientä nippailua.

Rfsu r-testi näytti aamulla negaa. Nyt kp19/24-28.

Tosi kummallista tää oireilu? :eek:
Ethän vaan ois ovuloinu eilen?:D
Vai oliko niin että olit jo bongannut aiemmin?
 
Voin omasta kokemuksesta nyt suoraan sydämestä sanoa, että se oireeton kierto oli se tärppikierto :ROFLMAO::ROFLMAO: Aiemmilla kierroilla oksentelua ja vaikka ja mitä kummallisia oireita. Nyt ei oo ollut yhtään mitään. Tässä vaan tajusin, että voi pirhana, pian alkaa sitten aamupahoinvoinnit ja muut :sick:
 
Voin omasta kokemuksesta nyt suoraan sydämestä sanoa, että se oireeton kierto oli se tärppikierto :ROFLMAO::ROFLMAO: Aiemmilla kierroilla oksentelua ja vaikka ja mitä kummallisia oireita. Nyt ei oo ollut yhtään mitään. Tässä vaan tajusin, että voi pirhana, pian alkaa sitten aamupahoinvoinnit ja muut :sick:
ei onneksi välttämättä tuu pahaa pahoinvointia, vaikka inha se on on lieväkin. Mulla ei oo koskaan ollu sellasta että olisin oksentanu. Pahimmillaan on tullu tosi voimakkaina aaltoina n.1h heräämisestä aamulla ja uudelleen illalla. Väsymys on ollu musta pahempaa ku pahoinvointi. Nimenomaan päivällä iskevä lamaannuttava väsymys. Mutta mulla noiki on kestäneet vaan muutamia viikkoja plussan jälkeen. Kannattaa ainakin sen verran varautua, että jos ei jo omista, niin nyt kandee hommata urheiluliivit. Jos iskee se tissikipu pahana, niin ne pelastaa elämän.:giggle: Tavalliset rintsikat vaan pahentaa ainakin mulla sitä kipua.
 
@viipulainen Onneksi on urheilurintsikoita jo jemmassa ja kaarettomia rintaliivejä myös. Vielä ei tisseissä tunnu mitään, mutta mitä oon seurannut näitä oireilukeskusteluja niin viikko plussasta alkaa tapahtua. :D Täällä just lueskelen varhaisultrasta, rv 7. Hirveästi haluaisin kyllä yksityisellä käydä.. Onkohan siinä mitään järkeä?
 
@viipulainen Onneksi on urheilurintsikoita jo jemmassa ja kaarettomia rintaliivejä myös. Vielä ei tisseissä tunnu mitään, mutta mitä oon seurannut näitä oireilukeskusteluja niin viikko plussasta alkaa tapahtua. :D Täällä just lueskelen varhaisultrasta, rv 7. Hirveästi haluaisin kyllä yksityisellä käydä.. Onkohan siinä mitään järkeä?
Mun mielestä siinä on silloin järkeä, jos se rauhoittaa mieltä. Eihän hekään voi antaa takeita niin varhain, mutta voivat varmistaa että alkio vastaa päiviään ja jos syke löytyy, se on jo aivan valtavan iso plussa.
Itse ainakin haluan päästä varhaisultraan nyt tällä vikalla kierroksella.:) Oon joka raskaudessa joutunu kauheaan painajaiskierteeseen joka loppunu vasta siihen ekaan viralliseen ultraan kun on nähnyt että siellä on elämää. Plussan jälkeen epätietoisuudessa eläminen sen 5-7vk on ihan kamalaa. Pelkään tuulimunaa, kohdun ulkoista, keskeytynyttä keskenmenoa jne. Että jos siihen rv7+5 tai 8+3 sais ajan niin olis enemmän ku helpottavaa.:D
 

Yhteistyössä