Toiveena vauva 2017-2018

@Appelsiiniomena mulla kans dpo 7, ja ei mitää tuntemuksia:cry: ei siis minkäänlaista, palellu oon kyl 2 se mut se johtuu vain ja ainoastaan säästä (en ees tiedä onks se "oire")

Ennen oon ees keksiny itelleni oireita, mut nyt ei mitää:unsure:

En oo viel päättäny et uskallanko alkaa täst kierrosta testailee ku harmittaa se nega sit kuitenki:(
 
@kirpsakka kiitos:) ihanaa ku täälä tsempataan :love:

@Appelsiiniomena tää olis mulla ensimmäinen kokemus niin en oikein tiedä mitä odottaa:oops: oon vaan ajatellu että ne oireet kuuluu tulla, kaikilla, aina... :ROFLMAO: kuten aamupahoinvointi, vaikka muutamalla kaverillakaan ei ollu, ollenkaan, mut silti mun mielestä se kuuluu siihen :ROFLMAO:
Mulla on tänään 4+4 ja päivällä mulla EHKÄ oli pahoinvointia. Oikeen muuta ku nälkä ei oo ollu vaikka edellisillä 3 kerralla oon ollu ku merisairas jo ennen plussaa tai vähintään heikottanut.:LOL:
 
miä oon kanssa joulukuun lapsi ja vaikka se lapsena vähän ärsytti niin kyllähän se aikuisena on ihan parasta! just joulutunnelmat ja synttärifiilikset ja oon kyl ihan superjouluihminen joten koko kuukausi on yhtä juhlaa. Ja itse henkilökohtaisesti uskon siihen että ne pienet kärsimykset lapsena johtaa vaan siihen että susta tulee vahva ja menestyjätyyppi! mm. Walt Disney, Tarja Halonen, Tuomas Holopainen ja tietty Lemmy Kilminster on joulukuun lapsia.

Toki toivon et plussaatte kaikki marraskuulle vielä mutta ei se joulukuukaan huono ole! :love:
 
Mulla oli esikoisesta ja tuplista lasketut ajat 31.12 :LOL: Toki sen eron esim. koulun alkaessa huomas saman vuoden tammikuisiin. Ei tämä kaikilla välttämättä päde mutta meillä huomas ainakin.

Haaveilen kesävauvasta mutta taas haaveeksi jäi, alkaa olla ihan sama koska tulee kuhan tulis :eek:

Mulla on kolme päivää ollut huonoa oloa, en oikein uskalla ajatella että olis raskausdesta kyse, koska pessimisti :LOL:
Luulen että se on toi inofolic mikä tekee sen ettei ole oikein nälkä ja kun ei syö tulee tosi huono olo. Ja palelen ihan hulluna, mutta sekin johtuu pakkasista :D
 
Jännää ku pääsette pian moni testaamaan :)

Ite sorruin aluks ajattelee lapsen syntymistä tiertynä ajankohtana ja halusin sen takia lykätä pillereiden lopettamista. Tällä hetkellä tuntuu että nyt mua rangaistaan ku ei vielä oo tärpännyt :( eli nyt mulle on ihan sama koska syntyy kunhan tärppäis ja sais terveen lapsen :love:

Ovistuntemukset lisääntyy ja Kohdunnapukka on sulanu olemattomiin kuten tän päivän tuntemuksista arvasin. Iltatesti ei oo viel kovin vahva mut jos huomenna aamulla rupeis jo vahvistuu
 
Hei, kiitti vinkistä! Mäkin tilasin nyt noita, niin voi sitten varmistaa liuskatestin jälkeen :) onko sulla näyttänyt jo useamman päivän etukäteen, niinkuin kuvauksessa luki?
Viime kesänä vilkutti 6 päivää hymynaamaa jonka jälkeen tuli pysyvä. Muuten mulla on vilkuttanu päivän tai kaksi ja sitten pysyvä naama tai sitten on tullut suoraan pysyvä naama kun on varmistanut liuskojen lisäksi.
Niinku mulla kävi marraskuussa niin, että sain kp22 heti pysyvän hymynaaman. Siitä ei ovista tapahtunut kun varmistettiin verikokeella. Seuraava hymynaama tuli kp38 ja siitä mulla sit ovis tapahtui. Ja tämäkin tuli heti, kun oireiden perusteella sen päätin tehdä.
 
  • Tykkää
Reactions: Minamona

Hei, voisiko joku lisätä tuonne plussanneisiin? :love: Tässä eilisen testi, yrityskierros oli 2. En aiemmin sinne vielä uskaltanut siirtyä.

Ja ISO kiitos kaikille viestiini vastanneille, teiltä löytyi erittäin asiantuntevia neuvoja! (y) :) Lievensitte huolta vuodosta, tiistaina ja keskiviikkona sitä tuli pari tahraa alushousuihin, mutta menkat ei onneksi alkaneetkaan vaikka olin jo ihan varma siitä. Vatsa on ollut turvoksissa ja janottanut on normaalia enemmän, mutta muita varsinaisia raskausoireita ei ainakaan vielä ole ollut. :)
 
@HFLvauva nyt vaan iloitsemaan odotuksesta :barefoot:

Mun esikoinen on syntynyt joulukuussa ja sillon sitä mietin et mitä tulevaisuus tuo. Kahdet lahjat on saanut aina ja oli niin ihanaa kun jouluna oli pieni nyytti sylissä :love: nyt on eskarissa ja juuri koulua varten käytiin keskustelua opettajan kanssa, täydet kouluvalmiudet on eikä eroa saman vuoden tammikuisiin ole. Joulukuiset on äärimmäisen fiksuja ;) suurin ”ongelma” joulukuisessa lapsessa taitaakin olla vanhempien lompakossa joulun alla.. :LOL::whistle:

Te muut jännäätte ovista ja plussia, mä siirryn jännäämään saanko lauantaina viimeisen kerran ottaa renkaan pois :ROFLMAO::cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Tiiättekö mihin asti tätä v 2017 äitiyspakkausta jaetaan? Mie oon ihan rakastunu niihin raidallisiin vaatteisiin mitä siinä pakkauksessa on :barefoot:
Nyt oon jo pukemassa vauvaa.. ja toisaalta mietin että jos ei saadakkaan sitä yhteistä, niin miten tästä ajatuksesta vois luopua :unsure: mut kaipa sitä saa ajatuksella leikkiä :whistle:
Alavatsa tuntemuksia on..tiiä sit mitä ne enteilee mut jotain tapahtuu ainakin! Ja tän viikon ollu tosi väsyny! Nukahtanu illalla normia aikasemmi ja nukkunu aika sikeesti aamuun asti!! Huomen aamulla teen taas testin. Kävin eilistä kurkkimassa roskiksesta, ni ei ollu ees roskis haamua :D
Pitää alkaa sitä ovista sit testailee ens kierrossa niin tietää varmalla sitten onko se siinä kohtaa missä epäilen.
Ja @viipulainen kiitos kierto selvityksestä (y)
 
@kirpsakka voi kökkö :( @äiti_82 samaa mieltä wintersunin kanssa, kevääseen asti.. tais -16 pakkaus kestää huhti-toukokuuhun asti eli aika pitkälle kun se pitää hakea 2kk ennen laskettua :cool: ens kuussa julkaistaan uusi pakkaus! Jännää nähdä millainen se on vaikkei ole itselle edes ajankohtainen:ROFLMAO: ja vaikka vauva tulisi niin pakkausta en valitsisi kun esikoisen äp-vaatteet (ainakin ne paksuimmat: villahaalari, vanuhaalari ja toppahaalari) on vielä tallessa :p laittaisin avustusrahan uuteen kaukaloon kun edellinen lensi roskiin, oli jo 7v vanha:cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: äiti_82
Piti vielä jatkaa kun tosta @äiti_82 tekstistä tuli mieleen.. eilen nyt sitten mietin, että jos tärppi olisi käynyt niin miten tämä vuosi menisi raskauden kanssa :LOL: palaan ensi viikolla töihin, plussa saattaisi pärähtää tikkuun juurikin vapailla. Np-ultra ajoittuisi juuri ekalle kesälomapäivälle , rakenneultra sit just kesäloman loppuun.. suunnittelin, että JOS plussa pärähtää niin kaavin joka nurkasta eurot ja sentit ja säästän niin että voisin olla 1kk hoitovapaalla. Sais siirrettyä töihinpaluuta mahan kanssa:ROFLMAO: meillä ei oikein ole mitään järkevää työtä supisteluherkälle raskaanaolijalle:unsure: eikä mikään turhauta niin paljoa, kuin istua turhan panttina töissä kun mitään ei voi tehdä.. siitä olisi sit alle10viikkoa äitiysloman alkuun, minkä uskon alkavan jo aiemmin juurikin supisteluherkkyyden takia (n) kaiken päälle tulossa on sektio koska molemmat aiemmat ovat syntyneet sektiolla:love: kyllähän sitä pettyy kun se nega sieltä pärähtää!:D mutta olen myös työstänyt päässäni ajatusta tulevasta vuodesta ilman raskautta..:rolleyes:
 
Höh.. Ovistesti edelleen tasaisen vahva mut odotin kyl selkeetä vahvistumista tälle päivälle. Mahatuntemukset bss lisääntyy joten pakko sen on olla tulossa sieltä lähipäivinä. Huomaan taas ottavani vähän stressiä aiheesta
 
Ihana @Tiutau13 ! Miä olin just samanlainen, raskausloman alku ja LA kalenterissa ennenkun edes plussattu :ROFLMAO:. Kovasti paljon vieläkin jännäilee meneekö kaikki niinkuin suunniteltu, toivotaan!

Elä @Nadine88 liikaa stressaa kun siul on kuitenkin noin selvät oireet ja kn elää siellä elämäänsä selvästi oviksen suuntaan ni tuollainen stressi on varmasti omiaan heikentämään sitä LH-hormonin tuotantoa :cry:. Miestä vaan kellistämään ja rennosti vaan :love:!
 

Yhteistyössä