Toiveena vauva 2017-2018

Mulla oli nyt ovis kp 20 ja sain eri vahvuisia viivoja kp 8 lähtien. Luulin et ois aiemmin ovis kun aiemmissa kierrossa oli, mut ei :unsure:
Miusta on nyt jännä nähä millo ovis oikeesti on ku oon aikasemmi oon oireiden perusteella olettanu aina n.kp 17. Ja nyt jo alkaa alavatsa tuntemuksia tulla..mut nää voi johtuu kyl viel siitä et pillerit on vastikää lopetettu..
Et sinällää en ihmeytele viivojen haaleutta viel nyt, mut luulin et ne vahvistuis joka päivä. Mut eihän muillakaan kyl alkukierron viivat oo aina sillee vahvistunu..nyt ku mietin.. (n)
 
Onnea kaikille plussanneille!
Täällä eletään dpo8, tällä kertaa mieskin oli oviksen aikaan kotona niin nyt voi piinailla edellisenkin kierron edestä, tässä kierrossa myös preseed käytössä ja toivon että tuottaa tuloksia ja mulla on ollut tosi raskaus olo jo dpo4 asti, että toivotaan että on tärpänny koitan järkeillä itselleni että vasta tiistaina kannattaa testata mutta katotaan sorrunko ennen sitä.
 
  • Tykkää
Reactions: Unelmanaonni
@saraheinä kiitos. Täällä mä lueskelen teidän juttuja ja fiilistelen mm. @Nadine88 n plussatestejä!:love: kuulin myös tässä viikolla, että kahdelle kaverille on tulossa muksu:love: tulee kaikista uutisista sellanen pienen pieni höh, että miksei meille jo (hitto mulla on kaks pientä täällä eli onhan noita:ROFLMAO:) mutta ihan aidosti onnellinen kykenen olemaan muiden puolesta!:love: myös tää oman olemisen helppous saa miettimään, että onko sitä sittenkään valmis uuteen raskauteen. Henkinen hyvinvointi saattais olla kovalla koetuksella siinä kohtaa kun liikkuminen alkaa hankaloitua:unsure: ja se alkaa mulla todella aikasin kun raskaushormonit heikentää niveliä ihan hulluna:unsure:
 
Mua ottaa niin päähän:unsure:
Mulle flo laskee ovista ja se on pitänyt tosi hyvin paikkaansa, tai myöhästyy max alle 2vrk siitä lasketusta. Tänään ois laskennallisesti pitäny olla ovis ja testasinkin eilen vasta ekaa kertaa tälle kierrolle. Normaalisti tunnistan oviksen kivuista ja oloista. No haileeta viivaa tikutin näkyviin. Tänään sit iltapäivällä testasin taas odottaen että vois olla tasavahvat viivat... ja mitä:devil: ei melkein toista viivaa ollenkaan:cry:

Iski suoranainen epätoivo, ovis ei ole koskaan menny multa ohi ja nyt sit napsahti.
Eli ovis on ollut ehkä kp 13-15 välillä. Talletuksia oli kp 9, 12 ja 15. :cautious:

Tänään saapu pre-seed liukkari ja talleteltiin viel kokeeks silläkin:LOL: jospa siitä ois sit ens kiertoon apuja(n)

Viime kierrossa isännän selkä hajos päivää ennen ovista ja nyt hukkasin oviksen kun luotin kipujen tulemiseen:poop:

Tilattiin muuten piruuttaan ton liukkarin kans raskauskeijulta myös sperman kotitesti paketti ku tuntuu että isäntä on ”kade” ku testailen jatkuvasti:D
Sen verran "varoitus" siittä kotispermatestidtä, että meillä mies vaipui pienikseen "masennukseen" ja ahdistui kun testasi ja tuloksena 2 kertaa negatiivinen...

Sitten se varas mehiläisen vastaanotolle ajan ja siellä sperma tutkittiin ja vastaukset tuli kotiin ja sperma huomattavasti yli viitearvojen ja lausuntona että sperman laatu erinomainen...

Tämä siis toki vain meidän kokemus:)
 
Noista liukuvoiteista, ostin prismasta jotain liukkaria mitä oli siellä raskauskeijunkin sivuilla ja kun oletin että se on sitten siittiöystävällistä. Muuttei ilmeisesti ne kaikki liukkarit mitä raskauskeijun sielä liukuvoide osastolla on niin olekaan siittiöystävällisiä? Täytyy varmaan tilata tota preseediä sitten ja heittää tuo rfsu klick natural glide roskiin.

Tosin, ei silläkään varmaan oo mitään vaikutusta kun on ovulaatio ongelmia.. :(
 
Ja hei, mä sain jonkun todella haamujen haamun one stepin raskaustestiin vaikkei ole mahdollista raskaus, kun en edes ovuloinut tässä kierrossa että mä en kyllä noihin testeihin taida luottaa ja toisaalla (facessa) moni muukin näki muka siinä testissä haamun. Varmaan täällä on samanlaisia kokemuksia muillakin? Tämä one step raskaustesti tosin tuli ebaysta tilaamani clearblue kaksoishormooni testipaketin kylkiäisinä. Ihan vitsillä vaan tein sen.
 
Ei alkanut menkat tänäänkään. Olot oli aivan ku krapulassa olis edelleen ja tissit aivan saakelin kipeet. Lämmöt kuitenkin alhaalla. En testannut tänään ku koko päivän ajattelin että nyt ne alkaa. Jospa huomenna aamulla ne alkais sitten. Jos ei niin sitten varmaan testaan. Joku häikkä varmaan vaan, koska olisin odottanut sillon dpo 11 jo jotain näkyvän.
Vituttaa jos tää kierto venyy pitkäksi.
 
Noista liukuvoiteista, ostin prismasta jotain liukkaria mitä oli siellä raskauskeijunkin sivuilla ja kun oletin että se on sitten siittiöystävällistä. Muuttei ilmeisesti ne kaikki liukkarit mitä raskauskeijun sielä liukuvoide osastolla on niin olekaan siittiöystävällisiä? Täytyy varmaan tilata tota preseediä sitten ja heittää tuo rfsu klick natural glide roskiin.

Tosin, ei silläkään varmaan oo mitään vaikutusta kun on ovulaatio ongelmia.. :(

Joo siis raskauskeijullakin lukee ihan että mitkä on niitä edistäviä liukkareita, muistahan saattaa olla ihan haittaa siittiöille.
Täältä meiltä päin ei löytyny ees mistään apteekista preseediä niin piti tilata raskauskeijulta
 
Ei alkanut menkat tänäänkään. Olot oli aivan ku krapulassa olis edelleen ja tissit aivan saakelin kipeet. Lämmöt kuitenkin alhaalla. En testannut tänään ku koko päivän ajattelin että nyt ne alkaa. Jospa huomenna aamulla ne alkais sitten. Jos ei niin sitten varmaan testaan. Joku häikkä varmaan vaan, koska olisin odottanut sillon dpo 11 jo jotain näkyvän.
Vituttaa jos tää kierto venyy pitkäksi.
Jännä kyllä ku kuitenki tiedät oviksen. Tai eihän se ovisplussa oo ihan satavarma merkki että munasolu irtoaa mut yleensä joo. Ja tosiaan kiinnittyminen voi tapahtua viekö dpo12, eli kaikki on vielä mahdollista.
 
Ei alkanu menkat täälläkään vaikka illalla poltteli selkääki siihen malliin että olin ihan varma että tää ilo loppui lyhyeen. Jännää. Ihme juttu että oon nyt kahtena aamuna herännyt 7.15 vaikka sais nukkua pidempään. Testiä en viel oo tehny tälle päivälle mut aattelin sen viimesen pc:n tuhlata.
 
Onnittelut @Nadine88 :love::love: Hienosti on vahvistunut ja nyt ihan selkeä! Pitäiskö sitä itsekin laittaa preseed tilaukseen, kun sillä moni tuntuu raskautuvan. :LOL:

Meille ei varmaan tule jouluvauvaa. Itse olen ovisviikon koulutuksessa toisella paikkakunnalla ja olisin oletettuna ovispäivänä tullut takaisin kotiin. No, mies ei koko hommaa muistanut, niin sopinut työvuoron :( Eilen väänsin kyllä sellaiset itkut aiheesta, mutta nyt taas paremmin fiiliksin :)
 
Tsemppiä sulle! Onko yleensä tässä vaiheessa menkkakipuja?
Mulla on ollu kolme vuotta kapseli ja sen aikana menkat tuli muutaman kerran vuodessa ja nyt sen poiston jälkeen ei ole montaa normi kiertoa ollut. Joten en oikein osaa sanoa. Mutta tosta keskenmenosta oli menkkakipuja joku viikko ennen menkkojen oletettua alkua, ja ne siis jäi sitten tulematta. Muuten se oli kyllä tosi oireeton ennen kuukautisten poisjääntiä. Olinkin ihmeissäni kun tuli plussa kun olin ihan varma että ei ole tärpännyt.
 
@Nadine88 mahtavasti tummentunu viiva! Ei oo enää minkäänlaista epäselvyyttä :love: millon sulla on nyt sit LA? :love: @Wintersun toivotaan että se on kiinnitymisvuotoa(y)

Täällä oli ihan superlyhkäset menkat :eek: kaks päivää niagaran lailla vuosin ja sen jälkeen pelkkää tuhruttelua. No, käy mulle :ROFLMAO: en oo tilannu ovistestejä , mieli vaihtelee ihan laidasta laitaan. Kiertohistoriani perusteella ne ei välttämättömiä kyllä olekkaan jos vaan puuhailee aktiivisesti lähellä oletettua ovispäivää(y) tosin onhan se naisen kroppa kummallinen , kerran ovis myöhästyi tasan kahdella VIIKOLLA ilman mitään syytä .. :ROFLMAO:
 

Yhteistyössä