Toiveena vauva 2017-2018

On kyllä tosi tosi lähellä. Tee parin tunnin päästä uus, sinuna en odottais aamuun ettei pääse livahtaa huippu ohi(y)
Jos tuo "ei mua mikään vaivaa"-mies ( :ROFLMAO: ) lämpenee mulle vielä illan mittaan, niin en tiedä onks sillä niin väliä testaaks vielä illalla vai kuluttaako tikut loppuun seuraavien päivien aikana? ;p En nyt kyllä oo mitään huomannut eroa kun greippimehua litkinyt. Märkyys tuntuu sisällä, mutta ei tunnu hulahtelevan juurikaan..? Eikä ainakaan vielä oo mitenkään kipeä alavatsa, enemmän tää on menkkamaista jomottelua. Ja sitä on kyllä ollut lähes koko kierto o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Nonsk minkä merkkisii noi sun ovistestit on? Vaikuttaa aika hyviltä, ni ajattelin jos kokeilisin JOS joudun uuteen kiertoon. Mulla oli sofin ovistestit ja ei tullut testiviiva läheskään yhtä tummaksi ku kontrolli. Vaikka oon kyllä melko varma että ovis silloin oli, koska muuten puhdasta negaa.
Btw jos olin malttamaton jo ovista odotellessa, ni nyt vasta oonkin... Tällä hetkellä negaolo silti. Vasta dpo 3-4 tosin menossa. Huooh.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Nonsk minkä merkkisii noi sun ovistestit on? Vaikuttaa aika hyviltä, ni ajattelin jos kokeilisin JOS joudun uuteen kiertoon. Mulla oli sofin ovistestit ja ei tullut testiviiva läheskään yhtä tummaksi ku kontrolli. Vaikka oon kyllä melko varma että ovis silloin oli, koska muuten puhdasta negaa.
Btw jos olin malttamaton jo ovista odotellessa, ni nyt vasta oonkin... Tällä hetkellä negaolo silti. Vasta dpo 3-4 tosin menossa. Huooh.
Ihan perusprisma kamaa, rfsu:t. ;) On mulla toimineet! Oisko hätähousuissa joku sanonut, että ne on vähän uudistuneet ja tummuu vasta kun ovis on. Viime kierrossa sain koko aika jonkinlaista testiviivaa, nyt on ollut aika valkoista eiliseen asti kun alkoi tummumaan. Paketissa 14testiä ja maksaa 7-8e, en osaa verrata netistä tilattuihin että onks halvempaa vai kalliimpaa, luuktavasti kalliimpaa? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
Nonsk minkä merkkisii noi sun ovistestit on? Vaikuttaa aika hyviltä, ni ajattelin jos kokeilisin JOS joudun uuteen kiertoon. Mulla oli sofin ovistestit ja ei tullut testiviiva läheskään yhtä tummaksi ku kontrolli. Vaikka oon kyllä melko varma että ovis silloin oli, koska muuten puhdasta negaa.
Btw jos olin malttamaton jo ovista odotellessa, ni nyt vasta oonkin... Tällä hetkellä negaolo silti. Vasta dpo 3-4 tosin menossa. Huooh.
Mulla on raskauskeiju one stepit käytössä ja toiminut loistavasti. Plussan pärähtäessä on testi viiva selvästi tummempi kuin kontrolli viiva, ei jätä arvailuja.
 
  • Tykkää
Reactions: Mandee
On kyllä tosi tosi lähellä. Tee parin tunnin päästä uus, sinuna en odottais aamuun ettei pääse livahtaa huippu ohi(y)
Testasin uteliaisuuttani sit kuitennii. Yks testi jäi enää. Hyvä istua pöntöllä ja pidättää sillee testatako vaiko eikö :ROFLMAO:
http://aijaa.com/jm98ic
muoks.ja nyt aamulla antaa vielä yhtä komiaa viivaa, samanvahvusta ellei hiukka vahvempaakin.
muoksmuoks. tänään dpo0 kun eilen se eka plussa?

Mandee vähän jo kans meinas tiukoille mennä noiden kanssa. Yleensä on jäänyt kyllä seuraavalle kierrolle, kun oon saanut melko vahvat viivat kiinni vaikka oon testannut kerran päivään, muutamia poikkeuksia lukuun ottamatta ;)
 
Viimeksi muokattu:
Arvauksia, että olikohan mulla tässä kierrossa superaikainen ovis?
Yleensä ovis on ollut noin kp 14-16.

Tässä kierrossa menkkojen vika tiputtelu oli kp 7, sen jälkeen oli jonkin verran valkovuotoa ja kp 10 illalla selkeät, runsaat ovislimat. Vain sinä yhtenä päivänä, vaikka yleensä ovislimat ovat mulla jatkuneet kolmisen päivää. Sen kp 10 jälkeen on kuitenkin ollut ihan kuivaa, ei sitten yhtään valkovuotoa, ja nyt jo kp 16...

Joten arvauksia, meniköhän se ovis jo?
 
KevätTähti, voihan se olla et ovis on jo sit mennyt. Mulla oli pitkään jossain vaiheessa ovis vasta kp20 ja joskus on tullut heti vuodon perään.

Plääh, testasin nii selkeen negan ettei tarvii edes kuvaa laittaa ihmeteltäväksi. Kp 24/25-28 tänään ja pahaenteiset vatsakivut. :( Noo, ehkä sit ensi kierrolla tärppää!
 
Tervetuloa uusille!

Täällä meillä päin taitaa olla muitakin kuumeilijoita, kun greippimehu oli päässyt vallan loppumaan kaupasta :LOL: ostin sitten greippejä, ja puristan niistä mehua. Aloin jo testaamaan ovista. Aikastahan se on, mutta jospa saisin sen näin bongattua.
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk ja _garnet_
Moi kaikki! Voisin minäkin tänne liittyä.
Yritystä huhtikuulta 2015 asti ja nyt pari edellistä kiertoa yrittänyt 'unohtaa' tarkkailua. No, ei oo sekään toiminut.

Eli Toukokuinen (28) ya 4/2015, yk 11, kp 25/27

En tässä kierrossa ole testaillut, ja testaankin vasta, jos menkat myöhässä. Tänä aamuna lämpö 36,7 eli korkea. Eihän tuo ole varsinaista testaamista? ;)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Nonsk
Tervetuloa uusille!

Täällä meillä päin taitaa olla muitakin kuumeilijoita, kun greippimehu oli päässyt vallan loppumaan kaupasta :LOL: ostin sitten greippejä, ja puristan niistä mehua. Aloin jo testaamaan ovista. Aikastahan se on, mutta jospa saisin sen näin bongattua.
Huomasin, että täälläkin oli välillä hylly tyhjähkö kun kävin täydentämässä varastoa :D
 
Moikka

Miestä olen yrittänyt puhua ympäri viimeiset 6kk että vielä yksi lapsi, vastaus on aina että vähän myöhemmin, esikoisen vauva-aika ja vielä taaperona oli vaikea, kun syntyi voipaketin kokoisena, verotti meitä molempia. Toinen poika syntyi 3v sitten yllätyksenä ja nyt olen käyttänyt hormonikierukkaa ja poistamaan menen huomenna, mies heltyi ajatukseen nyt, eihän sitä tiedä saadaanko kolmatta koskaan mutta kokeillaan.
Voin ainakin näin aluksi taustalla, kunnes ne ensimmäiset kuukautiset tulevat, kierukan myötä on jääneet pois tai on ollut päivän pari vuotoa.

Ikää on tosiaan se 29v ja kolmannesta haaveillaan
 
Täälä taustalla olleena kun mulla tosiaan oli vuotoa parin viikon välein, mutta tänään testasin r-testin ja sain tooosi haalean haamun :X3: katsotaan lähteekö vahvistumaan :)

Plussatuulia kaikille! (y)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: anu84
Ohhoh, onpas tullut taas uusia :) Tervetuloa! :) Päivittelen listan tänään tai viimeistään huomenna, heti kun pääsen koneelle. Tällä mobiiliversiolla en viitsi alkaa siihen hommaan. :) Miwwi, pidä meidät ajan tasalla vahvistuuko viiva :) Täällä odotellaan menkkoja alkavaksi huomenna. Mukavaa viikon alkua kaikille ja plussatuulia! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk

Yhteistyössä