Toiveena vauva 2017-2018

pumpulipallerolle isot onnittelut <3

Ja nähtiinpä sekin, että maltti on valttia, kun joillakin tuo hcg nousee niin rauhalliseen tahtiin, ettei näy varhaisissa testeissä ja päiväpissoissa. :)


Maltti olisi hyvä muistaa täälläkin,
dpo 12 ja kp 34/35.
Kyllä alkaa aika kireä tunnelma olla pään sisällä, kun toivo plussasta olisi kyllä kova, mutta niin on epäilyskin. Huoh! :(
En jaksaisi enää piinailla ja uuden yrityskierron ajattelu vetää kyllä todella alakuloiseksi.
 
Kiitos paljon :) toivotaan, etta pysyy matkassa mukana! on kylla tosi outo tunne ja varmaan menee aikaa ennenkuin edes ymmartaa.
Paljon plussatuulia kaikille!! <3

kuhmura tosiaan hankalahan se on olla testailematta, mutta mullakin ihan paivassa oli ero. Eli maanantainahan ei testissa nakynyt viela mitaan. Sitten pikkuhiljaa siita rupes tummenee. Ens viikolla varmaan testaan viela digilla (kaapissa on kaks jaljella), etta mitenka noi viikot.

Tsemppia kaikille, alkaa lannistuko <3
 
inasofia, minkä testin/mitä testejä oot tehnyt? Aamu- vai päiväpissasta? Jos teit viivatestin, niin näkykö yhtään mitään?
Mun oli pakko juosta aamulla äkkiä pissalle, etten "vahingossa" nappaisi testiä mukaan. :D

Mähän aluksi kehuin kovasti malttavani testailua marraskuulle. Nyt mietin, että onko pettymys helpompi kestää testistä vai kuukautisten alkamisesta... Jos odottelee kuukautisten alkua/myöhässä oloa, ei tarvitsisi tuijottaa turhaan negaa testiä. Taas ensin nega testissä ja sitten vielä kuukautiset on kyllä tuplasti turpiin.
Eli ehkä tosiaan maltan marraskuulle. Ekaan päivään? :D Jos ne kuukautiset ei ala.
 
Kuhmura ostin eilen cittarista niitä rfsu:n liuskatestejä, kun on niin halpoja et raaskii testailla usemmin nyt kun kerta ratkesin :D Eilen illalla testasin sillä ja ei oikeen mitään näkynyt.. Tänään aamupissasta (ollut rakossa n. 4h) sain ehkä jonkinlaisen viivapaikan tms.. Mutta omaa kuvitelmaa kai vaan. :D Sä oot kyllä maltillinen! :) Olisimpa itsekin pystynyt..
 
inasofia, oli kyllä siinä ja siinä, etten tänään kaupassa etsinyt käsiini juurikin tuota samaa RSFU:n testipakettia. :D

Hmm... Viivanpaikka? Apua, kun niistä ei ikinä tiedä!!

Miten voi olla vasta torstai? Tää viikko on kestänyt ikuisuuden! :D
 
No älä muaki jännittää tosi paljon! :) On täällä vauvaa kovasti jo toivottu kun nuo kun nuorimmaiset 5 ja 7v pojat kyselee että koska meille tulee vauva:) Mutta jos nyt on tärppi käynyt ja päästään tonne viikolle 12 niin sit vois lapsillekki jo kertoa.
 
Onnittelut plussanneille! Jännältä näyttää! Mulla nipistelee alavatsalla ja tänään alkoi järkky väsymys.. ihanku ois kipeeks tulossa. Viikko pitäisi ainaki vielä malttaa.. mä oon kyllä aina tosi aikasessa vaiheessa huomannu olevani raskaana. Mut kun kaikki nää oireet voi olla menkkaoireitakin...
 
Digi tehty ja tulos ei raskaana mutta jotenki on hyvin rauhallinen ja luottavainen olo että siellä joku on kuiteskin.Nythä mulla on vasta kp 25 joten eihän se nyt voinutkaa vielä mitää näyttää kun mulla on nykyää että menkat alkaa joka kuun kuudes päivä ja tuo testihä alkaa jotai näyttää 4 päivää ennemmin..
 
Onpas ärsyttävää. Menkat piti alkaa eilen. Yleensä alkaa aamulla, mutta ei vieläkään. Ehkä ne alkaa sitten kun oon tänne valittannut, että ei ala. Testiä en uskalla tehdä, koska en uskalla pettyä. Mies yrittää pitää mua maanpinnalla, etten pety liikaa, vaikka tosiasiassa petyn varmasti, koska en voi estää itseäni toivomasta plussaa ja ajatuksia plussasta, koska menkat on myöhässä.
 
taaperotx5 mulla ei nayttanyt edes CB tai liuskatestit mitaan kp 24. Eka haalee plussa tuli kp 26. Eli malta nyt viela odotella :)

marpa no ei ihme etta on levoton olo jos ne sun kuukautiset ei oo alkanu. Meinasitko tehda testia tanaan tai huomenna?

titar voihan se nipistely meinata muutakin :)

Plussatuulia kaikille! Ja mukavaa viikonloppua :)
 
Onnea plussille, vahvistumista sitä odottaville:love:
Ovis plussan sain keskiviikkona, nyt dpo 1 ja taas alkaa tää "päivät on pitkiä" aika.
Marpa testaileppas nyt rohkeasti vaan. Odotellaan lisää plussia tänne:)
 
Joo varmaan testin käyn kohta ostaa. Pakko saada mielenrauha. Toiveet nousee koko ajan. Helpompi ehkä katkaista toiveilta siivet tässä vaiheessa. Todennäköistähän on että kierto hakee paikkaansa. Ennen kierrot tais olla aikalailla 30pv.
 

Yhteistyössä