Toiveena vauva 2017-2018

No nää oireet tullu abaut vko oviksen jälkeen. Ja kuulemma n. Viikko voi mennä kunnes munasolu kiinnittyy ja muutenkin semmonen tunne et ois tärpänny .ohan toki tooosi aikasta ruveta spekuloimaan näin varhain mut kyllä sitä pienempäänkin mahikseen haluu uskoo <3 .. mä kyl taisin vähä innostua ku jo laskin la päivänkin,oli ihan pakko! :LOL: siit tulis laskurinmukaan jellona pentu niinku mäkin ;)
 
  • Tykkää
Reactions: mama?
No nää oireet tullu abaut vko oviksen jälkeen. Ja kuulemma n. Viikko voi mennä kunnes munasolu kiinnittyy ja muutenkin semmonen tunne et ois tärpänny .ohan toki tooosi aikasta ruveta spekuloimaan näin varhain mut kyllä sitä pienempäänkin mahikseen haluu uskoo <3 .. mä kyl taisin vähä innostua ku jo laskin la päivänkin,oli ihan pakko! :LOL: siit tulis laskurinmukaan jellona pentu niinku mäkin ;)
Hah hah. Mä oon laskenu kans. LA olis 21. Heinäkuuta. ;D
 
Ääääähhhh!! Minen kestä! :LOL:

Massussa polttelee ja kihelmöi koko aika. Mahallaan kun makaa niin alkaa poltellut kovemmin. :X3:

Tänään käydään kaupoilla, pakko varmaan odtaa testejä. Ja koittaa tehdä sunnuntaina eka.. :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Viime yönä heräsin pari kertaa siihen kun makasin mahallaan ja piti kääntyä. Tuo mahallaan makaaminen tuntuu tosi epämiellyttävältä. Nyt tuntuu koko ajan että tuolla alhaalla tapahtuu jotain. Ei satu, ei oo kipua. On vaan semmonen hassu, välillä ehkä painava tunne. Ja välillä polttelee jostaan suuntaa.

Tää sivu alkaa olla täynnä mun jaaritteluja, pitäskö mun jarrutella. :LOL::D:D
 
Varovaiset onnittelut Evemum! :) Siirrän sinut plussanneisiin kunhan viiva vahvistuu. Tsempit kaikille ja paljon plussia (y)

taaperotx5 mites sinun tilanne etenee?

mama? Elä ihmeessä jarruttele, anna ajatusten virrata meillekin :LOL: Mukavaa lukea teidän kaikkien juttuja vaikka ei aina kommentoikaan :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Evemum
Tein eilen negan ja tänään en tehny ku oireet puuttuu mutta mutta nyt lämmöt pomppaski kolmeseiskaan ja hirvee metallin maku suussa joten aamulla kyl testaan. Nyt siis dpo 9. Olis kyllä niin ihanaa saada se kauan odotettu plussa ja vielä isänpäivänä :D
No kohta tietty kolisten tiputaan taas alas.:(

Onnittelut evemum:love::love::love:
Mama
testailetko säkin huomenna?
 
Darni73: kyllä mä vähän ajattelin jos huomenna tekisin testin.. mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi silloin ehkä 12 päivää. En tehny ovistestiä ja nipistelyt jatku monta päivää, niin en ole ihan satavarma milloin ovis oli. Mutta eikös se raskaushormi ala jylläämään 11. päivän kuluttua hedelmöittymisestä, mitattavaan määrään.

Lämmöt 37.4.. toiveekkaana huomiseen. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Plussapeukkuja täältäkin :)
Hiljaiseloa kun Wanha Uskollinen läppäri hajos ja onhan tässä kaikenlaista muutakin eikä oikeastaan mitään ihmeellistä kerrottavaa o_O
Välillä sitä aina miettii pitäisikö suosiolla unohtaa koko juttu, kun kuitenkin on jo monta lasta. Että onko edes oikeutta haluta enää lisää.

Varmaan sitä yrittää miettiä kaikki tuommoisetkin, että jos ei saakaan niin olis helpompaa luovuttaa, vaikka ei varmaan olisikaan. No olipahan taas höpötystä
Mukavaa isänpäivää kaikille!
 
Darni73: kyllä mä vähän ajattelin jos huomenna tekisin testin.. mahdollisesta hedelmöittymisestä olisi silloin ehkä 12 päivää. En tehny ovistestiä ja nipistelyt jatku monta päivää, niin en ole ihan satavarma milloin ovis oli. Mutta eikös se raskaushormi ala jylläämään 11. päivän kuluttua hedelmöittymisestä, mitattavaan määrään.

Lämmöt 37.4.. toiveekkaana huomiseen. :p
http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test/dpo-chart.php?dpo=11
 

Yhteistyössä