Toiveena vauva 2017-2018

Tein testin ja plussa tuli. Tiesin kyllä jo olojen perusteella..täytyy tässä sulatella asiaa. Onnellinen olo, mut hiukan jännittää tuleva. :)
Onnea kamalasti täältäkin!! :love:

Sitten vähän omaa napaa:
Oon vietelly hiljaiseloa kun mitään ei ole tapahtunu. Aioin tikuttaa oviksia jo tästä kierrosta mutta se siirtyy nyt seuraavaan kiertoon kun sain vasta toissapäivänä raskauskeijun ovistestit. Oviksen pitäis olla menkkalaskurin mukaan itse asiassa tänään (kp 15/30-31) mutta siihen on merkattuna vaan kahdet edelliset menkat joista noi edelliset oli yli viikon myöhässä joten tiedä häntä...:confused:

Tupakoimatta oon ollu nyt 19 päivää lukuunottamatta kahta repsahdusta mutta oon kyllä ylpee ittestäni! (y) Vielä kun sais alotettua salitreenin (oon ollu viikkotolkulla kipeenä, hirveen sitkeessä tää flunssa! :mad:) ja vähän ruokailutottumuksia paremmaks. Painoa on kuitenkin ruvennut jo pikku hiljaa tippumaan eli jes! :giggle:

Ylihuomenna alkaakin sitten kasvun tukemisen ja ohjauksen näyttöviikko ja jos sen saan kunnialla loppuun niin seuraavalla viikolla alkaa kuntoutuksen tukemisen jakso (5 vko + 1 vko näyttötilaisuus)! :barefoot: Enköhän siis saa koulunkin suoritettua vaikka olenkin alkuperäisestä aikataulusta pahasti jäljessä! :D
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
vauvahaaveita: Tervetuloa fabo ryhmään! Lähetä mulle yv:tä täällä ja kerro oma fb profiilisi nimi. Lisään sut kaveriksi ja sitä kautta sitten tähän salaiseen ryhmään :) Se ryhmä ei näy kenellekään ja siellä on niin raskaana olevia, kuin meitä kuumeilijoitakin.


Paperinaru: ONNEA ISOSTI! <3 <3 Ihanaa aikaa <3

ON: Kävin sillon keskiviikkona kp22 labroissa ja tuhruttelut alko heti seuraavana päivänä, eli kp23. Nyt menossa kp26 ja tuhruttelee vieläkin. En oikein voi laskia näitä menkoiksi, koska hädin tuskin siteeseen tulee kuin pari hassua tippaa. Pyyhittäessä hieman enemmän. Montakohan päivää se nyt tuhruaa, ennenko alkaa kunnon menkat. :( Ei pääse uuteen kiertoon sitten millään.
Labroista bongasin itte, et mulla ois keltarauhasen vajaatoiminta. Ei ihme siis, että tuhruttellee eikä tärppiä kuulu. Huomenna maanantaina lääkäri soitteleepi tuloksista ja mietitään jatkot. Kiva vaan, koska kyseessä tk-lääkäri, joten liekköhän tuo tuloksia kattellessa ajattelee samaa kuin minä. Vaikka siis selkeä tulos oli. Ovulaatio tod.näköisesti tapahtunut, mutta koska keltarauhasen puutostila niin ei jaksa ylläpitää mahdollista alkanutta raskautta, vaan vuotaa liian aikasin pois.. :( ääh! Huomennapa tuo seleviää sitten... toiv. sais Lugesteronit heti kättelysä.
 
Hyvää sunnuntaiaamua kaikille!:)

Nöyränä kysäisen, mahtuisiko tähän porukkaan mukaan? Olen aiemmin kirjoitellut tuola lievästi kuumeilevien joukossa, mutta se palsta on niin hiljentynyt, että täytyy etsiä uusi aktiivisempi kirjoittelupaikka. Vaikka täytyy myöntää etten aina itsekkään se aktiivisin kirjoittelija ole. Vähän sielä sun täälä kirjoitellut nyt, kun hakenut sopivaa ryhmää. Teitä olen taustaillut jo tovin. :)

Vähän siis tietoa minusta. Ikää 33v (en ole aikoihin ikääni kirjoittanut ja se tuntuu hirmu suurelta iältä...hyh) Mies on neljä vuotta vanhempi. Meillä on entuudestaan kolme poikaa, jotka ovat syntyneet -05, -08 ja -10. Kuparikierukan nappasin pois viime syksynä, eli puolisen vuotta sitten (muistaakseni lokakuussa). Sen jälkeen tulee jos on tullakseen periaatteella menty. Yritetään välttää "yrittämistä". Silti minä notkun täälä ja lasken päiviä. ;) Tjottailua olisi tarkoitus jatkaa nytkin, vaikka pakko sanoa, että olen jo harkinnut ovistestejä.... yritän nyt vielä kuitenkin pitää mieleni tyynenä. :rolleyes:

Negan testasin torstaina 30/30. Testi oli apteekin oma, jossa herkkyys 25. Nyt vasta tajusin, että tein testin aamulla vain alle 1h pidätyksellä. Olin siis käynyt aamulla jo veskissä ja parin kahvikupin jälkeen päätin tehdä testin ja puhdas negahan se oli. Nyt on menossa kp33. Vaihtelua kierrossa on ollut 25-35 välillä, joten ihan normaalia on edelleen. Jos menkkoja ei kuulu niin tiistaina ajattelin tehdä uuden testin... Nyt kuitenkin ihan menkka-olo, että voipi olla ettei testiä tarvitse tehdä.

Kaikille plussatuulia!!!:love::):ROFLMAO:(y):rolleyes::p
 
Taas plussia lisää ihanaa!! :love: jospa itekin tässä kierrossa sais plussan...eilen mulla oli (ehkä) ovisplussa päiväpissasta (laitoin tännekin kuvaa aiemmin) ja nyt siis ollaan eilen ja tänään aamulla saatu tehtyä talletukset :) tästä ne piinaavat 12 päivää alkaa että voipi testailla :ROFLMAO:
 
Elokuuvauva09 onko noi keijun testejä? Mulla on ne käytössä ja toi sun eilinen testi kyllä näyttää niin ovis lähellä, että hyvään aikaan aloititte tallettelut(y)
Testasitko vielä vai lopetitko tohon eiliseen?
 
Viimeksi muokattu:
Elokuuvauva09 onko noi keijun testejä? Mulla on ne käytössä ja toi sun eilinen testi kyllä näyttää niin ovis lähellä, että hyvään aikaan aloititte tallettelut(y)
Testasitko vielä vai lopetitko tohon eiliseen?
Joo keijun ovat :) tässä vielä kuvaa..ylin on sofin testi..Muut keijun..ja siis toi eka vahvempi viiva on eilen päivällä tehty, seuraava illalla ja toi ylin tänään aamulla..mitä mieltä ootte? :) ja talletukset tehty eilen ja tänään aamulla :love:
http://aijaa.com/rDNjeo
 

Yhteistyössä