Toiveena vauva 2017-2018

Onnea plussanneille!

Omia höpinöitä seuraavana. Oon koittanut löytää omasta kropasta merkkejä oviksesta, mutta en kyllä tosiaan tiedä. Toisaalta viikko sitten nippaili hetken toiselta sivulta alavatsasta, tällä viikolla ollut outoja päänsärkyjä ja menkkatuntemuksia eilen selässä ja mahassa. Ei kuitenkaan oo alkanut. Edellinen kierto tosiaan oli sen 39 päivää, niin ei tiedä yhtään mitä odottaa. Omasta mielestä valkovuoto on aina samanlaista, määrä vaan muuttuu.
 
Auringonlapsi: Onnistutko sä saamaan sitä valkkaria sieltä syvemmältä sormien väliin? Työnnät kaks sormee ja heiluttelet niitä siellä vähän, sit sormet yhteen ja vedät ulos ja kattelet mitä niitten väliin on jääny. Sillai mä saan bongattuu sen munanvalkuaisen.

Ovis on tulossa, testailen vielä illemmalla josko plussa tulis jo tänään. Huomenna aamulla on iha saletisti sit viimeistään.
 
Ikävä kuulla ettei teillä Anskuli vielä tärpännyt. :( Kauanko olette yrittäneet?

Mulla ollut nyt kolmatta päivää outo paineen tunne ja pientä polttelua alavatsassa,etenkin yhdynnässä tuntuu vähän ikävältä,ei varsinaisesti satu tai liikaa häiritse mutta kuitenkin uusi tuntemus. Mulla oli siis väliviikko renkaan kanssa ja ensin ajattelin johtuvan vuodosta joka todella olematonta mutta kun on jatkunut nyt kolmatta päivää eikä mitään vuotoja tullut sitten torstain niin en sitten tiedä. Aikaisemmin en muista koskaan tämmöistä olleen. Mietin jopa mahdollista raskautta,taasen,mutta testin mukaan nega tänä aamuna. Tai sitten jotain tulehdusta,mutta toisaalta olisi varmasti kipeämpi olo. Onko muilla ollut vastaavaa missään kohtaa kiertoa esim.tai alkuraskaudessa tms.? Me siis jätettiin rengas kokonaan pois ja eka yritys kuukausi alkamassa. :)
 
Heips Neitonen82 ja kiitos :)

Tää oli nyt kolmas kierto eli ei mitenkään kauaa. Mutta sitten kun on antanut itselle luvan toivoa niin pettymys on iso.. Mutta kohti uusia oviksiao_O Viime raskaudesta on yli seitsemän vuotta niin oon ihan kuin ekaa kertaa taas näissä puuhissa. Aika kultaa muistot:LOL:

Tsemppiä teille yritykseen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Heips Neitonen82 ja kiitos :)

Tää oli nyt kolmas kierto eli ei mitenkään kauaa. Mutta sitten kun on antanut itselle luvan toivoa niin pettymys on iso.. Mutta kohti uusia oviksiao_O Viime raskaudesta on yli seitsemän vuotta niin oon ihan kuin ekaa kertaa taas näissä puuhissa. Aika kultaa muistot:LOL:

Tsemppiä teille yritykseen:)
Kiitos ja toivotaan että teilläkin tärppäisi pian. :) Mullakin yli kymmenen vuotta edellisestä raskaudesta joten on kyllä vähän epävarma olo kuinka pian tulee raskaaksi. Mutta meillä ei ole sen suhteen mitään kiirettä. Toki olisi ihana jos pian tärppäisi ettei huoli pääsisi kasvamaan. Jännän äärellä ollaan tulevina viikkoina täälläkin. ;) Oviksia bongailemaan! :D
 
  • Tykkää
Reactions: anskuli80
Ikävä kuulla ettei teillä Anskuli vielä tärpännyt. :( Kauanko olette yrittäneet?

Mulla ollut nyt kolmatta päivää outo paineen tunne ja pientä polttelua alavatsassa,etenkin yhdynnässä tuntuu vähän ikävältä,ei varsinaisesti satu tai liikaa häiritse mutta kuitenkin uusi tuntemus. Mulla oli siis väliviikko renkaan kanssa ja ensin ajattelin johtuvan vuodosta joka todella olematonta mutta kun on jatkunut nyt kolmatta päivää eikä mitään vuotoja tullut sitten torstain niin en sitten tiedä. Aikaisemmin en muista koskaan tämmöistä olleen. Mietin jopa mahdollista raskautta,taasen,mutta testin mukaan nega tänä aamuna. Tai sitten jotain tulehdusta,mutta toisaalta olisi varmasti kipeämpi olo. Onko muilla ollut vastaavaa missään kohtaa kiertoa esim.tai alkuraskaudessa tms.? Me siis jätettiin rengas kokonaan pois ja eka yritys kuukausi alkamassa. :)
Mulla oli muutamaa päivää ennen plussausta illalla kovaa paineen tunnetta kohdussa. Vähän vois verrata harkkasuppareihin :)
 
Mulla oli muutamaa päivää ennen plussausta illalla kovaa paineen tunnetta kohdussa. Vähän vois verrata harkkasuppareihin :)
Oliko sulla vaan yhtenä iltana vai koko ajan sen muutaman päivän ennen plussausta? En oikein osaa kuvailla miltä nämä tuntuu kun on lähinnä yhdynnän aikana tuntunut sellasena jomotuksena/poltteluna mutta lievemmin välillä muutoin. Täytyy seurailla ja mennä lääkäriin jos ei mene ohi tai pahenee. Jotenkaan en usko että olisin raskaana mutta eihän se ihan poissuljettu vaihtoehtokaan ole.
 
Moikka, pitkästä aikaa!

Kierukka tosiaan poistettiin ja ensimmäiset kuukautiset poiston jälkeen alkoi viime perjantaina eli 4.3. Nyt on siis menossa kp 8 ja en vielä tiedä millainen kierto on, joten sen näkee tässä sitten.
Kuukautiset olivat aika normaalit niihin mitä ennenkin on ollut, kipuja oli jonkun verran.
Palataan taas!
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Oliko sulla vaan yhtenä iltana vai koko ajan sen muutaman päivän ennen plussausta? En oikein osaa kuvailla miltä nämä tuntuu kun on lähinnä yhdynnän aikana tuntunut sellasena jomotuksena/poltteluna mutta lievemmin välillä muutoin. Täytyy seurailla ja mennä lääkäriin jos ei mene ohi tai pahenee. Jotenkaan en usko että olisin raskaana mutta eihän se ihan poissuljettu vaihtoehtokaan ole.
Yhtenä iltana oli, muutoin oviksesta lähtien alamahassa jomotusta :)
 
Onnittelut plussanneille! ♡ Ja tervetuloa uusille!:)

Mulla on melkein 3vuotta siitä, kun plussasin nuorimmaisesta enkä kyl muista mitä oireita oli ennen plussaa. Mä en itseasias muista kummastakaan lapsesta mitään enteileviä oireita, kunnes menkat myöhästyi. Paitsi et järkyttävä kanasalaatin himo oli. :ROFLMAO:

Mulla on nyt kaiketi kp26 menossa ja menkkoja oottelen tiistaille. Laskeskelin tuossa just viime kiertoja ja ainaki pari kk ollut säännöllinen kierto. Vaik menkkoja oottelen alkavaksi, ni silti on pieni ajatus et josko ne ei alkaiskaan.. vaikka eipä täs nyt sen kummosempia oireita oo ja nekin voi selittää jollain muulla syyllä. Viime kierrossa lämpö oli 36,8-36,9 (normisti 36,2) ja tässä kierrossa on sahaillut 36,8-37,2 väliä. Luultavasti oon tulossa kipeeks, kun päätäkin särkee. Mut jännä näitä on seurata.:)
 
Vähästä sitä saa taas toivonkipinöitä aikaiseksi: en ole vielä saanut mihinkään megafinniä, jollainen mulle aina ilmestyy ennen menkkoja :ROFLMAO::ROFLMAO: Onneksi on ollut suht kiireinen viikonloppu, niin ei ole koko ajan tullut mietittyä vauvajuttuja ja kuviteltua oireita. :p
Kivaa sunnuntaita kaikille! :)
 
Vähästä sitä saa taas toivonkipinöitä aikaiseksi: en ole vielä saanut mihinkään megafinniä, jollainen mulle aina ilmestyy ennen menkkoja :ROFLMAO::ROFLMAO: Onneksi on ollut suht kiireinen viikonloppu, niin ei ole koko ajan tullut mietittyä vauvajuttuja ja kuviteltua oireita. :p
Kivaa sunnuntaita kaikille! :)
Tiedän tunteen. ;) mulla taas ei nykyään ole finnejä tullut ollenkaan mutta viime kierrossa niitä sitten tulikin yllättäen ja ajattelin kans et ehkä merkki raskaudesta. :D on se hassua miten jokaisen oireen yhdistää mahdolliseen raskauteen. :D ja kun ei olla vielä edes kunnolla päästy alottamaan yritystä...mitähän nää tulevat viikot tuo tullessaan. ;) :)
 
Mua vähän rasittaa, kun en tiiä tarkalleen mikä dpo mulla on menossa, kun lämpöjen perusteella ovis ois ollu kp 14, mut kp 15 on oletettu ovispäivä ja taas kp 15 ovistikku näytti mun mielestä aika plussaa, mutta näyttihän ne alkukierrossakin koko aika plussaa.. Eli joko mulla on menossa dpo 6,5 tai 4 (n)
 
Viimeksi muokattu:
Mulla nyt kp24 ja jännittää ihan kamalasti. Vielä kaks viikkoa saa jännittää, josko sitä sillon kp39 testais. Mites muut jotka lopettanut pillerit, koska ootte oviksia bongaillu? Tässä tokassa kierrossa niin paljon kaikkia oireita muka ollut, että toki kuvittelin oviksen kp 14 tai kp15 ja nyt jo kaikkia raskausoireita...

Mies totes tänään peiton heiluttelujen jälkeen pötkötellessä, että vauva tilaus tehty. Ensimmäinen kerta kun itse sanoo mitään vauvaan liittyvää ilman, että minä oon alottanu keskustelua. Haluaa siis kyllä lasta myös!
 
  • Tykkää
Reactions: Nonsk
Huomenta!

Pitkä ja stressaava työviikko edessä. Meillä on poikkeuksellisen vähän väkeä töissä ja taitaa tulla melkonen selviytymisviikko. Huhhuh. Mutta ensi viikolla onkin sit jo helpompaa, kun on pääsiäinenkin. :)

Ihanaa kun tulee kevät. Nyt aamusta käytiin tuon minun 7v pojan kanssa pienellä kävelyllä ja kylläpä piristi mieltä. Ihana auringonnousu.

Täytyy nyt yrittää miettiä kaikkea muuta, kun mennään näitä alkukierron päiviä...

Ihanaa maanantaipäivää kaikille!:love:
 

Yhteistyössä