Toiveena vauva 2017-2018

Huomenta!
.
Naurettavan nopeasti päivät ja viikot, jopa kuukaudet menee. Muistan joskus lueskelleeni noita huhtikuussa ja toukokuussa vauvan saavien kirjoituksia. Nehän kohta saa jo vaavinsa...:geek: Ja minä edelleen haaveilen...:D Ja tjottailen. :p:p Tämän "ehkä hukkakieron, (mutta toivottavasti ei)" koitan nyt keskittyä kaikkeen muuhun. Onneksi on pääsiäinen ja yhden lapsukaisen synttäritkin tulossa. :love: Tulee kaikkea muuta mietittävää..:)

Malttamattomana täälä odottelen Tanjuskan uutisia. Voi voi... millä me jaksetaan iltaan asti odottaa..:p:D(y);)

Hyvää keskiviikkoa kaikille!!! (y)
 
Dpo 7, voisko aika mennä nopeammin? Onneksi sentään töissä on kiire. :D Tässä kierrossa olen siis keskittynyt kohdun limakalvon parantamisen vippaskonsteihin, toivottavasti se on auttanut. Viime kierrossa siis kemiallinen ja harmittaa edelleen että ei onnistunut kiinnittymään. Mutta viime kierrossa olin oviksen aikaan influenssassa ja jouduin syömään särkylääkkeitä jne. Nyt on oltu ihan ilman lääkkeitä ja syöty helokkiöljykapseleita ja muita luontaistuotenappeja. :) Ihanaa kunbkevättäkin puskee, jotenkin tuntuu ettei aurinkoisilla kävelyilläkään varmasti huonoa vaikutusta projektiin ole. <3 Lauantaina aikaisintaan testiä... :)
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Täälä dpo 14 ja aamulla tehty apteekin oma testi. Negaa näyttää.. Viivanpaikkaa saan vaan joka testiin. Menkat myöhässä tai sitten kierto nyt normalisoituu.. Tissit kipeet, menkkajomotusta edelleen. Odotellaan siis tätiä saapuvaksi..
 
miss_piggy
Ovis ei tosiaan voi olla kahta kertaa samassa kierrossa ellei sitte välissä oo jonkunlaista tuhruttelua tms mitkä luetaan jonkunlaisiksi kuukautisiksi. Munasolu ei siis voi irrota kahta kertaa samassa kierrossa. Ovuloimattomia kiertoja kyllä on olemassa. Ite liputan ovistestien puolesta.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Darni73
Onks 26v sulla semmonen "ois kiva että ois ainakin yksi lapsi ennen sitä"? Mulla se on 30v, vielä ois 4v aikaa.:whistle:
Siis on mulla jo onneks kaks lasta, täyttävät pian 6 ja 4 :) mä en saa tehdä lapsia yli 30v munuaissairauden takia kun riskit kasvaa kokoajan mitä enemmän ikää tulee. Mut siis joo, mä haluan pois töistä ja lapsille tulee jo paljon isompi ikäero mitä ajattelin itse, mut eihän sille mitään voi :)
 
Pampuli olikos sulla nyt dpo5? Kohtahan olis kiinnittymisen aika :) oireitahan voi tulla heti kiinnittymisen jälkeen piankin jos hormoni arvo nousee heti nopeasti niin kyllähän siihen väkisinkin keho reagoi. Normi aikahan kiinnittymiselle on dpo6-8. Tsemppiä piinailuun (y) mulla menossa nyt dpo8/pp5.
No nyt olis dpo6 ja jännäillään mitä tulee :love::p tänään pääsee reissustaki kotsaa niin tuun tänne huuteleen tuleeko mitää oireen tynkää vai kuvittelenko vain :rolleyes:
Pari testiäkin on valmiina mutta oon luvannu etten niitä ennen kp 27/27 käytä viime kerran itkujen takia :(

Tanjuska toivottavasti nyt tärppää:love:(y)
 
Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Kuumeielin jo aiemmin, mutota silloinen mies oli tiukkana, että koulu käytävä loppuun (fiksua!)
Olen aina halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja todella onnellinen siitä, että olen löytänyt ihanan miehen ja vielä on vähän aikaa haaveilla lapsista. Itselläni on ollut takaraivossa aina lastensaanti takarajana 35 vuotta. Täytän loppuvuodesta 34. Haluan elää uskossa, että raskaudun pian. Toisaalta, löin miehelle aiemmin faktat pöytään, etten ole enää parhaassa lastensaanti-iässä. Siitä viisastuneena, sain siunauksen jättää pillerit pois hieman aiottua aiemmin (y)
Sittenhän voi käydä vielä, että halutalan lisää yhteisiä lapsia.

Mun piti alunalkaen viitata catharinan tekstiin, mut en näköjään saanut liitettyälä tähän :geek:
 
Onks 26v sulla semmonen "ois kiva että ois ainakin yksi lapsi ennen sitä"? Mulla se on 30v, vielä ois 4v aikaa.:whistle:
Mulla se oli kans joskus 30 v. mutta nyt siihen on enää kolmisen kuukautta. :censored: Mutta minkä sille mahtaa, että ennen oli väärä mies lastenhankintaan ja muutenkin huono aika.. Nyt toivon, että saisin edes plussan ennen kuin kolmekymppiä pamahtaa lasiin.
 
Taitaa olla turha laskea "oikeista" menkoista kiertoa.
Niistä laskien ois 34/32.
Tyjennysvuodosta laskien ehkä 27/32.
Jos olen ovuloinut 5.3 (tänään dpo18)kuten Oireista päättelin, en ainakaa ole raskaana ja tätiä pitää odotella.
Yhdet ovulaatiotyyppiset limat tuli 12.3 (dpo 11) tai sitten ovuloin vasta tämän viikon su- maanantaina (oireet oli aika vahvat) niin olis kai noin dpo 2
:whistle::alien:
 
Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Olen aina halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja todella onnellinen siitä, että olen löytänyt ihanan miehen ja vielä on vähän aikaa haaveilla lapsista. Itselläni on ollut takaraivossa aina lastensaanti takarajana 35 vuotta. Täytän loppuvuodesta 34. Haluan elää uskossa, että raskaudun pian. Toisaalta, löin miehelle aiemmin faktat pöytään, etten ole enää parhaassa lastensaanti-iässä. Siitä viisastuneena, sain siunauksen jättää pillerit pois hieman aiottua aiemmin (y)
Sittenhän voi käydä vielä, että halutalan lisää yhteisiä lapsia.

Mun piti alunalkaen viitata catharinan tekstiin, mut en näköjään saanut liitettyälä tähän :geek:
Samaten, eli en myöskään halua saada iltatähteä enää nelikymppisenä. Itse tulin ekaa kertaa äidiksi tosi nuorena. Olin myös 23 v. kuopuksen saadessani. :) Itsekin pitkään ajattelin että haluan kolme lasta, mutta onneksi ei tehty sitä kolmatta ex-miehen kanssa ja nyt haluan todellakin lapsen uuden mieheni kanssa. :love: Mulla tulee 34 täyteen parin viikon päästä, iiks! :eek:
Mutta silti haluan myös uskoa siihen, että raskaudun nopeasti, niin kuin nuorempanakin. :p Ja meillä myös oli tarkoitus jättää ehkäisy vasta myöhemmin tänä vuonna, mutta päätettiin näin, kun juteltiin miehen kanssa huolestani, etten ole enää niin hedelmällisessä iässä ja voikin mennä pitempään että tärppää. Mutta olisihan se ihan loistavaa jos näin ei kävisi eikä tarvitsisi kärvistellä kuukaudesta toiseen. (y) Nämä muutamat piinapäivätkin tuntuvat turhauttavalta odottaa.

Ja eihän sitä koskaan tiedä vaikkei jäisi kolmanteen.:LOL:
 
Heippa kaikki! Ajattelin minäkin nyt liittyä tänne kuumeileviin raskaudesta haaveileviin naisiin. :) Ensimmäistä kuumeillessa ja odottaessa olen täällä kirjoitellut, vuonna 2009-2010. Nyt olisi haaveissa kolmas. Meillä on tyttö v.2010 ja poika v.2012.

Tätä kolmatta olen jahkannut ja jahkannut. Pariin kertaan ollaan yritettykin, mutta sit on ruvennut pelottamaan. Kaikki on pelottanut, jaksaminen, taloudellinen tilanne, suomen ja maailman tila ja ihan kaikki. Nyt päätin lakata pelkäämästä. Meillä on kuitenkin hyvä ja tasapainoinen perhe ja omilla rahoilla on aina pärjätty. Innostus raskautumiseen on huipussaan. Meillä ei plussat ole koskaan kovin nopeesti tulleet. Ekaan meni reilu 1,5 vuotta, toiseen tasan vuosi. Katsotaan miten nyt käy. Toivottavasti tulisi ja tietenkin mahdollisimman pian. :) Minä itse olen ihan pian 33 vuotta vanha.
 
Onnittelut raskautuneille!! <3

Täällä yk 5, edellinen ovulaation ajankohta jäi hieman epäselväksi. Ovulaatiokalenteri väittää kovasti sen olleen 12. pvä tätä kuuta, eli sen mukaan dpo nyt 10. Ovulaatiotesti näytti silloin kuitenkin ihan haalean haaleata viivaa. Sen sijaan viime viikonloppuna, lauantaina 19 pvä näytti melkein yhtä vahvaa viivaa testiviivan kanssa o_O. Ja niihin aikoihin oli kyllä limapäiviä ja kovaa vihlontaakin kohdun suunnilla. Eli luulen, että ovulaatio oli myöhässä, ja menkkoja saa nyt odotella pidempään, kun ovulaatiokalenterin mukaan niiden pitäisi alkaa sunnuntaina. No, we`ll see. Älytöntä, kun aina ollut kierto hyvinkin säännöllinen, ja sitten kun pitäisi alkaa raskautumaan, alkaakin tulemaan kaikkea kummallista. Edelleen kohdun suunnilla omituinen olo jatkuu, pientä paineen tunnetta, ja tuntuu turvottavankin.
 
Kauheesti juttua tullut meidän reissun aikana. Nytkin pikainen viestitys autosta puhelimella.

Oliks uusia? Tervetuloa! :D

Mie en noita ruumiinlämpöjä seuraile. Nyt ainoastaan tein ovulaatiotestejä mut nekin nyt jätän pois. Mulla menossa kaiketi DPO 5 ja ei mittään erikoista mainittavaa. Naama kukkii niinku aika tässä vaiheessa eli en edes piinaile vaan odotan seuraavaa kiertoa ja toivon sen saapuvan pian.
 
Mulla on ollut aina ajatuksena, että lapset ois hyvä tehdä nuorena. Sain esikoisen ollessani 23. Kuumeielin jo aiemmin, mutota silloinen mies oli tiukkana, että koulu käytävä loppuun (fiksua!)
Olen aina halunnut enemmän kuin kaksi lasta ja todella onnellinen siitä, että olen löytänyt ihanan miehen ja vielä on vähän aikaa haaveilla lapsista. Itselläni on ollut takaraivossa aina lastensaanti takarajana 35 vuotta. Täytän loppuvuodesta 34. Haluan elää uskossa, että raskaudun pian. Toisaalta, löin miehelle aiemmin faktat pöytään, etten ole enää parhaassa lastensaanti-iässä. Siitä viisastuneena, sain siunauksen jättää pillerit pois hieman aiottua aiemmin (y)
Sittenhän voi käydä vielä, että halutalan lisää yhteisiä lapsia.

Mun piti alunalkaen viitata catharinan tekstiin, mut en näköjään saanut liitettyälä tähän :geek:
Mä olen kanssa halunnut ainakin kolme lasta, ennen kun kolkyt täynnä. No kolkyt tuli ja menikin! Olen myös saanut nuorena ensimmäiset lapset 20 ja 22v. Onneksi löysin miehen joka vielä haluaa lapsia Ja vihdoin viime kesänä antio luvan kierukan poistoon. Itse luulin raskautumista helpoksi, mutta kroppa tehnyt tepposet ja tässä yritys vaiheessa vieläkin ollaan.
Täällä ollut hiljainen kuukausi makkarissa ja nyt vaan menkkoja odotellaan. Sinne labraankin pitäisi mennä, mutta en tiedä haluanko sittenkään. Tuskin sitten taas tuo limakalvo itsestäänkään vahvistuu? :confused:
 

Yhteistyössä