Toiveena vauva 2017-2018

Eilen olin tuntevinani oviksen, mutta tikuttamalla ei oo tullut kuin hailakka viiva. Mä vaan en pysty pidättää tarpeeksi kauaa, johtuisko siitä. Takana siis kohtutulehdus ja silloin tuli ravattua pissalla ja näin on edelleen :/ Eli kp16/28-30. Turha piinailijoihin vielä ilmoittautua kuitenkaan :| Mies sanoi, et ehkä sit parempi olla testailematta, kun tuntuu kurjalta. Mutta kyllä mä noi loput liuskat käytän, jos vaikka dpo0 olis vielä vasta tulossa :D Kyllä tää vauva täyttää ajatukset, vaikka vasta 2 viikkoa sitten tähän lähdettiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Saiskos hypätä tänne mukaan, jos nyt tästä kierrosta tärppäis niin LA osuisi kuitenkin vuodella 2017 :)

Yritys aloitettu 12/2012, diagnoosina pcos huhtikuussa 2014. Keskeytynyt keskenmeno koettuna tammikuussa 2013 ja kemialliset raskaudet 09/2014 ja 04/2016. Juuri siis viimesin kemiallinen takana, plussaa tuli testiin, vuoto alkoi melkein siitä heti ja nyt vasta vuoto ohi.

Kp 6/24 menossa. Viime kierto oli siis 24 päivää ja sitä ennen ties mitä, oli eka luomu kierto missä menkat alkoi ilman teroja. Niin kierrot ehkä hieman hakusessa vielä. Mennään kuitenkin viime kierron mukaan. Ovista kovasti odotellaan,. toivotaan että se tapahtuu myös tässä kierrossa. Pcos kun vienyt multa ovulaation moniksi vuosiksi. Luomusti ovuloin viime kierrossa ja se on jo voitto!
Hoitona tällä hetkellä laihdutus ja metforem. Paino pudonnut jo 6kg, senttejä senkin edestä. Eli hyvä jatkaa!

Kiitos jos pääsen mukaan :)

Kolmatta muksua siis yritellään <3
 
Aamulla testasin tämmösen, omaan silmään siin ä joku haamu tai viivanpaikka ois.. Maanantaina tein samanlaisen testin ja siinä ei näkyny yhtään mitään.. Hmmmmm!

Piti käydä ostaa lisää nii voi huomenna jatkaa testailu :p tänään siis kp29/30

Näkyykö muille mittäää vai kuvittelenko ku oikein toivon

http://aijaa.com/qZR2Fq
Clearblue antaa harmi kyllä viivanpaikkoja, jopa ihan värillisiäkin aika usein. Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kyse ihan muusta! :)
 
Tervetuloa haaveilija-31 ja plussatuulia kaikille!(y)
Omaa napaa pitkästä aikaa. Olen lukenut ketjua, mutta halunnut keskittyä muuhun. Kevättä on hurjasti rinnassa ja kaikki kuumeet päällä. Pillerit lopetin helmikuun lopussa(syönyt 3vuotta), maaliskuussa ensimmäiset luomumenkat ajallaan. Yrittämistä haluttiin lykätä, että lapsi tulisi vasta ensi vuonna ja noin kahden viikon kuluttua alkaa yrittäminen. Ei helpota kun kavereilla on lapsia, raskaana ja töissä myös on plussattu. Toivottavasti itsellä tärppää myös:LOL: foolihappoa olen syönyt n.2kk ja greippimehu on itsellä auttanut. Ollaan alettu yhdessä lenkkeillä ja syödään terveellisesti ja monipuolisesti. Talosta ollaan haaveiltu ja viikonloppuna ostetaan uusi auto:love: Onko teillä jotain kuumeilua jostain muusta tai olette innostuneet jostain eri tavalla? Mukavaa kertoa täällä, kun ei olla vielä julkisesti kerrottu aikeistamme. Itse haluaisin vasta kertoa lähipiirille kun plussa on varma ja "pahimmat" viikot ohi keskenmeno ym... Siihen on vielä aikaa:whistle:
 
Clearblue antaa harmi kyllä viivanpaikkoja, jopa ihan värillisiäkin aika usein. Toivottavasti sinulla olisi kuitenkin kyse ihan muusta! :)
Joo tuo on sen verran hailakka että ei vielä uskalla paljon innostua. Luulis että huomenna aamulla näkee jo onko vahvistumaan päin vai ei. Kauheeta tuhlausta :whistle: Viime raskaudessa sain samanlaisella testillä tätä selkeämmän haalean viivan jo 4 päivää ennen kuukautisia. Aika malttamatonta :D
 
Tervetuloa haaveilija-31! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille. Kyllä mä ainakin nään tossa Pauliinalin kuvassa jotain :rolleyes:...

Oviksen jälkeen alkaa kyllä joka kerta niin jännät ajat, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta, niin silti vähintäänkin alitajuisesti kyttää olojaan. Mä olen päättänyt joka kierto ottaa rennosti ja testatakin vasta jos mekkoja ei kuulu, vaan ei oo kertaakaan vielä onnistunut :ROFLMAO:

Enkä taida onnistua nytkään kun aloin jo miettimään tota greippien syömistä. Onko jollain tietoa, että pitääkö vetästä joka päivä kokonainen vai riittäisi puolikas? o_O

Noista mun tiedoista unohtui kierron pituus, joka on siis 28-30. Eli tänään kp2/28-30
 
Tervetuloa haaveilija-31! Ja tsemppiä kaikille piinailijoille. Kyllä mä ainakin nään tossa Pauliinalin kuvassa jotain :rolleyes:...

Oviksen jälkeen alkaa kyllä joka kerta niin jännät ajat, vaikka kuinka yrittäisi olla ajattelematta, niin silti vähintäänkin alitajuisesti kyttää olojaan. Mä olen päättänyt joka kierto ottaa rennosti ja testatakin vasta jos mekkoja ei kuulu, vaan ei oo kertaakaan vielä onnistunut :ROFLMAO:

Enkä taida onnistua nytkään kun aloin jo miettimään tota greippien syömistä. Onko jollain tietoa, että pitääkö vetästä joka päivä kokonainen vai riittäisi puolikas? o_O

Noista mun tiedoista unohtui kierron pituus, joka on siis 28-30. Eli tänään kp2/28-30
Joo kyllä minustaki siinä jottain on. Paljaalla silmällä näkyi paremmin mitä kuvassa. Noo huomenna jatkuu tää pakkomielle. Mulla on ihan sama että mietin muka että otan rennosti enkä testaile vaan joka kuukausi testaan jo vaikka kuinka aikasin, kuvittelen oireita pitkin kiertoa ja mietin laskettuja aikoja, tuplavaunuja ymymym :D no ehkä se on sama luovuttaa ja hössötellä menemään. Ei tää onneksi vaarallista oo :D
 
Tänään siis dpo 3 tai 4. Menny ihan sekasin laskuissa kun alko työharjottelu koulun puolesta ja menee päivät ihan haahuillessa. Tänään oon huomannu kävellessä voimakasta ja outoo kipuu oikeessa nivusessa sekä jatkuva nälkä. Voisin syödä koko ajan mut rahat loppuu kesken jos niin teen :D ihan käsittämätöntä kuinka paljon ihmiseen voi ruokaa mahtuu. Myös valkkarin määrä ihmetyttää sillä yleensä näin "paljo" tulee just ennen menkkoja sekä oviksen aikaan. Viikonloppuna olis omat synttärit joten ehkä ehdin niitä hiukan juhlstaa :)
 
Oho, olipas tuossa monta plussannut, hirmuisen isot onnittelut ja toivottavasti kaikki sujuu mallikkaasti!

Seuraa pitkät pätkät omia juttuja, anteeksi jo etukäteen. Ei kuulu menkkoja täällä edelleenkään, soitin perhesuunnitteluun ja sanoivat että heinäkuussa voin soitella omaan terveyskeskukseen, jos ei ole alkanut. Että ihan normaalia pillereiden jälkeen. Huoh. Sitten toinen asia, miehen veli vaimonsa kanssa kertoi sunnuntaina, että saavat loppu vuonna toisen lapsen. Joo ei siinä mitään, ihana asia, mutta kun sanoivat että täysin vahinko oli (eka lapsi just täytti vuoden) niin kyllähän se pisti ketuttamaan. Ja miehen toiselle veljelle syntyy näinä päivinä lapsi myös. Ollaan ainoat joilla ei vielä lapsia ole.

No joo. Jatkan :D olin siis jo täysin menettänyt uskoni, että tässä mun kropassa tapahdu yhtään mitään. Viime viikolla alkoi tulla tosi paljon valkkaria, ihan kirkasta ja hajutonta. Ihmettelin että öö mitäköhän lie. Maanantaina olin töissä, ja tuli niin järkyttävät pistävät/viiltävät kivut vasemmalle alavatsaan, ettei ole koskaan tuntunut siltä. Kävellessäkin jokainen tärähdys sattui. Tätä kesti ehkä 6h yhteensä. Ja kuin seinään, maanantain jälkeen valkovuoto väheni todella paljon ja nännit on super arat. Onkohan mitenkään mahdollista, että ovuloin kiertopäivänä yli 50? :D tuntuuhan se hullulta, mutta toki jos se olisi eka ovulaatio pillereiden jälkeen, niin voishan se kai olla. Seksiä oli sunnuntaina illalla ja tiistaina illalla. Kai minä jatkan menkkojen odottelua.
 
Tervetuloa haaveilija-31 ja plussatuulia kaikille!(y)
Omaa napaa pitkästä aikaa. Olen lukenut ketjua, mutta halunnut keskittyä muuhun. Kevättä on hurjasti rinnassa ja kaikki kuumeet päällä. Pillerit lopetin helmikuun lopussa(syönyt 3vuotta), maaliskuussa ensimmäiset luomumenkat ajallaan. Yrittämistä haluttiin lykätä, että lapsi tulisi vasta ensi vuonna ja noin kahden viikon kuluttua alkaa yrittäminen. Ei helpota kun kavereilla on lapsia, raskaana ja töissä myös on plussattu. Toivottavasti itsellä tärppää myös:LOL: foolihappoa olen syönyt n.2kk ja greippimehu on itsellä auttanut. Ollaan alettu yhdessä lenkkeillä ja syödään terveellisesti ja monipuolisesti. Talosta ollaan haaveiltu ja viikonloppuna ostetaan uusi auto:love: Onko teillä jotain kuumeilua jostain muusta tai olette innostuneet jostain eri tavalla? Mukavaa kertoa täällä, kun ei olla vielä julkisesti kerrottu aikeistamme. Itse haluaisin vasta kertoa lähipiirille kun plussa on varma ja "pahimmat" viikot ohi keskenmeno ym... Siihen on vielä aikaa:whistle:
Mä haaveilen ja vöyhään vaunuja mahdolliselle tulevalle lapselle! Meillä oli vuosia easywalkerin tuplat käytössä ja niilla rullattiin neljä ekaa. Nyt myin ne pois ja jäljellä enään juoksurattaat ja matkarattaat nuorimman vuoksi. Voi miten hienoja yhdistelmiä nykyään onkaan markkinoilla!:love: Vaikka vastahan mä -10 kuumeilin tuplia meille...:ROFLMAO: Haaveilen myös uusia istuimia lapsille autoon, kun huomattiin meillä olevan isofix kiinnikkeet. Ostettiin syksyllä uusi auto ja nyt vasta tajuttiin, että saataisiin paremmat penkit lapsille. Esikolle jo ostettiin, kakkoselle kesän aikana ja lopuille sitten kun vauvan istuinkin mahdollisesti tulee tarpeeseen. Mulla on paha tapa innostua kaikesta ihan hetkessä.
Auringonlapsi92, kuulostaa kyllä ihan ovulaatiolta! Ei kai pitkä kierto sitä voi estää. Peukut pystyyn ja peitot heilumaan! (y):D
 
Paljon onnea plussanneille! :) Jospa tämä plussa-aalto lähtisi tästä vaan leviämään lisää kesää kohti ;)

Itsellä menossa nyt yk1 ja kp11/28(?) ja vähän ristiriitainen olo. Olemme lähdössä ensi kuussa reissuun ja mietin että yritetäänkö kuitenkin jo ennen sitä (kun aika epätodennäköistä että heti tärppäis!) vai jätetäänkö suosiolla yrittäminen reissun jälkeiseen elämään. Toisaalta en haluais odotellakaan kyllä. Tämä kierto mennyt tähän asti aika hukkaan, työstressi on kyllä vahvasti toppuutellut talletteluja (n) Eikä tietoa tunnistanko oviksen, jos sellainen tulee. Noh, ensi viikolla kai se selvinnee :sneaky:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Päivät vierii ja kierii:ROFLMAO: tänne ei mitään erityistä kaikki ns normaalisti. Tässä kuukauden päivät oon kärsiny ajoittaisesta närästyksestä mutta nyt tämän viikon ollu joka ruokailun jälkeen muutama tunti..:mad::confused:

Ihania plussia ja toivottavasti pauliinail lähtee vahvistumaan! Tehdään plussatsunami :p:love:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Tänään siis dpo 3 tai 4. Menny ihan sekasin laskuissa kun alko työharjottelu koulun puolesta ja menee päivät ihan haahuillessa. Tänään oon huomannu kävellessä voimakasta ja outoo kipuu oikeessa nivusessa sekä jatkuva nälkä. Voisin syödä koko ajan mut rahat loppuu kesken jos niin teen :D ihan käsittämätöntä kuinka paljon ihmiseen voi ruokaa mahtuu. Myös valkkarin määrä ihmetyttää sillä yleensä näin "paljo" tulee just ennen menkkoja sekä oviksen aikaan. Viikonloppuna olis omat synttärit joten ehkä ehdin niitä hiukan juhlstaa :)
Mulla tänään ehkä dpo 4 (voi olla enemmän tai vähemmän, mut tuo oli 14pv ennen mennkoja)...mulla sama! Eilen heräsin siihen, että mietin ruokaa koko ajan...kamala nälkä koko ajan vaikka normaalistikin olen kova syömään. Eilen autoa ajaessa tuntui viiltelyä emättimen oikealla reunalla... Se oli uusi tunne (n) onko muilla viiltävää tunnetta emättimessä?
 
Semmosta haluisin kysellä, onkohan ihan oikea ryhmä...kysellä autoista :)
Meillä tosiaan tilanne, että mulla kaks koululaista ja silloiseen aikaan meillä oli aina farmariauto.
Nyt siis meillä tavallinen porrasperä auto perheessä ja mun puolisolla ei lapsia entuudestaan. Oon sanonut, että pitää auto vaihtaa farmariin sit kunnes lapsi tulee (vaunujen ja kaikkien kamojen vuoks...jos reissuunkin löhtee). En edes oo ajatellut että voi tulla toimeen ilman farkkua.
Mun mies on kuitenkin sitä mieltä, ettei sen tarvii farkku olla. Mutta eihän hän tiedä mitä on käytännössä nostella vaunuja takakonttiin reunan yli ja onko muut autot niin tilaviakaan...:unsure:
Onko teillä mitään käytännön kokemuksia?
Tuleeko perusautolla toimeen? Meillä ois siis parhaimmillaan kaks koululaista, vauva ja aikuiset kyydissä.
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Pieni haave: vähän samat fiilikset oli, meillä on reissuun lähtö myös ensi kuussa enkä tiedä haluaisinko olla silloin raskaana. Miehen kanssa todettiin, että tämä on kuitenkin semmoista arpapeliä, että mitä sitä suotta enää lykkäämään kun asiasta on sovittu että vauva saa tulla. Ja todennäköisyys siihen, että heti tärppää ei ole kuitenkaan 100%. Eikä ihan 50%:kaan.

Auringon lapsi: ovulaatio kuulostaisi mielestäni loogiselta selitykseltä. Pidetään peukkuja, että olisi ollut se :)

Sitten lempiaiheeseeni, eli omaan napaan ;). Eilen aamulla sain hyvin selvän ovisplussan. Tänään piti vielä kokeilla testata ja viiva oli selkeästi haalentunut. Vaikka molemmat olemme olleet kipeinä, olon hiukan parannuttua sain miehen illalla suostuteltua peiton heilutukseen. Tai no, ei tuota tarvinnut kauheasti suostutella kun oli monta päivää taukoa. Ja tänään on sen verran parempi olo, että sitä voisi vielä vähän koittaa talletella. Tänään on dpo1, joten näillä mennään. Eikä se maailma siihen kaadu jos ei heti tärppää, laskeskelin että seuraava ovis sattuu reissulle. Ei huono asia ollenkaan, siellä olemme viikon ihan kaksin ilman lapsia (y)
 
Joku kyseli että onko muuta mistä on innoissaan.... Me ollaan rakentamassa omakotitaloa... tällähetkellä yläkertaan tulossa vaan kaksi makuuhuonetta... Esikoiselle oma huone ja vanhemmille toinen, sinne saa kyllä helposti kolmannenkin... Mutta mietin vaan että tarviikohan, kun olisi niin kiva sellainen iso aulakin... Kuinkahan vanhaksi lapset voisivat olla samassa huoneessa (ikäero 4 vuotta)? Talo pitäisi saada valmiiksi ennen kuin vauva tulee :)

Minä en osannut edes tulkita tota clearblue testiä, mutta näin siinä ekassa vaakaviivan ja toisessa aukossa pystyviivan... Olisko vielä pitänyt muuta nähdä? Tietysti toivon plussaa sinulle ja että se vahvistuu siitä vielä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Joku kyseli että onko muuta mistä on innoissaan.... Me ollaan rakentamassa omakotitaloa... tällähetkellä yläkertaan tulossa vaan kaksi makuuhuonetta... Esikoiselle oma huone ja vanhemmille toinen, sinne saa kyllä helposti kolmannenkin... Mutta mietin vaan että tarviikohan, kun olisi niin kiva sellainen iso aulakin... Kuinkahan vanhaksi lapset voisivat olla samassa huoneessa (ikäero 4 vuotta)? Talo pitäisi saada valmiiksi ennen kuin vauva tulee :)

Minä en osannut edes tulkita tota clearblue testiä, mutta näin siinä ekassa vaakaviivan ja toisessa aukossa pystyviivan... Olisko vielä pitänyt muuta nähdä? Tietysti toivon plussaa sinulle ja että se vahvistuu siitä vielä :)
Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia :) Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja sopeutuvaisia. Murrosikäisenä ne alkaa vaatimaan omaa aikaa ja tilaa.
 
Minä nukuin kolmen siskoni kanssa yhdessä huoneessa kunnes olin noin 9-10. Ja siskot olivat minua 1 ja 3 vuotta nuorempia :) Olisi se toinenkin huone ollut, mutta tykättiin olla paljon yhdessä. Isä sitten rakensi yläkerran, huoneet minulle ja vanhimalle pikkusiskolle. Lapset on mukautuvaisia ja sopeutuvaisia. Murrosikäisenä ne alkaa vaatimaan omaa aikaa ja tilaa.
Meillä on myös isomman kodin etsintä käynnissä...oma asunto pitäisi saada myydyksi, yksi kiva paritalo olisi kiikarissa, jossa ois isommille lapsille omat huoneet ja meillemmalla tilava makkari, johon hyvin mahtuu pinnasängyt ja kaikki.
Itse mietin mielessäni, että ehkä jompikumpi isommista tytöistä ottaisi ylpeänä mielellään pikkukolmosen samaan huoneeseen sitten myöhemmin, jos vain nukkuu hyvin...mutta saapa nähdä :ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Neitonen_82
Heipä hei ja aurinkoista kevättä kaikille! :)

Päätin nyt vähän kirjoitella omia kuulumisia pienen tauon jälkeen. :) Lukenut olen muutamana päivänä teidän kirjoituksianne ja paljon onnea plussanneille! :)

Täällä eletään niitä kuuluisia piinapäiviä. :D Oletettu ovis oli taas ajoissa, vaikkei niin aikasin kuin viimeksi mutta kp 11 eli nyt pitäis olla dpo 6. Sen verran on eroa viime kiertoon, että ovis ei tuntunut yhtä kivuliaalta, tosin en huomannut mitään limojakaan niinkuin en viimeksikään, enkä ole lähtenyt ovista tikuttamaankaan. Tissit kipeytyivät heti oviksen aikoihin kuten edellisessä kierrossakin. Nyt eivät ole enää niin arat. Viime yönä heräsin kovaan pissahätään, jota normaalisti minulla ei ole öisin. Yöllä yskin pariin kertaan ja tuntui repäisykipuja alavatsalla, mikä myös nyt "uusi oire". Myös valkovuotoa ollut enemmän. Jotain pientä vihlontaa silloin tällöin ja tänään huomasin alaselkä vasemmalta puolelta vähän kipeä, mutta ajattelin sen johtuvan eilisestä istumisesta koulutuksessa.

Vaikka lähdin uuteen kiertoon sillä asenteella, ettei kuitenkaan nappaa ja en enää ota ressiä siitä sen enempää, niin nyt on alkanut taas heräämään toiveet, et jos kuitenkin olisikin tärpännyt toisella yrityksellä. ;) Laskin että jos menee niin kuin viime kuussa, niin menkkojen pitäisi alkaa tasan parin viikon päästä oviksesta eli noin viikon päästä pe. Ja olin päättänyt etten enää ala testailla turhan aikasin pettymysten vuoksi, niin mietin jos kuitenkin ens la testais, ihan sillä, koska olisi juhlat tiedossa jossa tulisi juotuakin, niin olisi itsellä rauhaisampi mieli, et on ainakin tehnyt testin, vaikkei se välttämättä mitään muuta vielä kerrokaan, kuin puhdasta negaa. :D
 
Minä en osannut edes tulkita tota clearblue testiä, mutta näin siinä ekassa vaakaviivan ja toisessa aukossa pystyviivan... Olisko vielä pitänyt muuta nähdä? Tietysti toivon plussaa sinulle ja että se vahvistuu siitä vielä :)
Sama juttu, siksi en kommentoinut mitään :LOL:
Kun kaksi viivaa näkyy aivan selvästi, mutta mitä se sitten tarkoittaakin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Pauliinali

Yhteistyössä