Toiveena vauva 2017-2018

Neitonen82 ja iinaalisa hurjasti onnea matkaan :love:
Tänne on tullut niin paljon juttuja että meni 30min lukea kaikki, ihanaa:ROFLMAO:(y)
Minust ainakin on ihanaa että ei ole näiden asioiden kanssa yksin ja saa jakaa sen näinkin ihanien ja tsemppaavien naisten kanssa!
Siitä menenkin omaan napaan... Dpo8 ei mitään ihmeellistä, maha ehkä enemmän turvonnut kuin muissa kierroissa. Ovistestejä tehty joka aamu/päivä ja saanut kerta toisen jälkeen hailakan viivan oli se sitten tunnin-3 tunnin pidätyksestä. Siispä tein raskauskeijun herkän r-testin ja aivan puhdas nega.. Alko ärsyttää kun on sellanen olo et 'jotain tässä on' mut tyhmänä tein liian aikaisin :mad:
Tässä itsekseni soffalla mietin että kohta vuosi takana tätä rumbaa ilman tuloksia, näinkin nuorella ikää, pistää kovin mielen matalaksi jos ei nyt ole tärppiä. :unsure: kiitos tanjuska kun päivität tuota listaa niin huomasin sieltä että menkat pitäisi alka vklp/viikon vaihteessa..:D Mikä olisi hyvä r testi jos vklp testailisi uudestaan?o_O
Tsemppiä kaikille kanssayrittäjille!:love:
 
Neitonen82 ja iinaalisa hurjasti onnea matkaan :love:
Tänne on tullut niin paljon juttuja että meni 30min lukea kaikki, ihanaa:ROFLMAO:(y)
Minust ainakin on ihanaa että ei ole näiden asioiden kanssa yksin ja saa jakaa sen näinkin ihanien ja tsemppaavien naisten kanssa!
Siitä menenkin omaan napaan... Dpo8 ei mitään ihmeellistä, maha ehkä enemmän turvonnut kuin muissa kierroissa. Ovistestejä tehty joka aamu/päivä ja saanut kerta toisen jälkeen hailakan viivan oli se sitten tunnin-3 tunnin pidätyksestä. Siispä tein raskauskeijun herkän r-testin ja aivan puhdas nega.. Alko ärsyttää kun on sellanen olo et 'jotain tässä on' mut tyhmänä tein liian aikaisin :mad:
Tässä itsekseni soffalla mietin että kohta vuosi takana tätä rumbaa ilman tuloksia, näinkin nuorella ikää, pistää kovin mielen matalaksi jos ei nyt ole tärppiä. :unsure: kiitos tanjuska kun päivität tuota listaa niin huomasin sieltä että menkat pitäisi alka vklp/viikon vaihteessa..:D Mikä olisi hyvä r testi jos vklp testailisi uudestaan?o_O
Tsemppiä kaikille kanssayrittäjille!:love:
Kiitos! :) Toivotaan, et säkin pääset kohta plussaamaan. :)

Ite oon nyt testaillut PC:n liuskoilla, jotka pitäis olla luotettavia ja tykättyjä täällä muutenkin. Niihin sain selvän plussan eilen ja tänään. <3 Nyt siis dpo 12.
Testaile vaikka huomenna tai ylihuomenna jos jaksat odottaa ja suosittelen siis niitä Pregcheckin liuskoja. :D

Tsemppiä sullekin! :)
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Tänään onkin just kauppapäivä niin täytyy yrittää muistaa :) toivottavasti tulisi jossain kohtaa.:love: onnitteluja vielä lisää sulle!
S4nnnn onpas viiva menny väärää paikkaa.. Ei oo ikinä tullu vastaan :eek: kyllä sieltä vielä kunnon haamu tulee!

Anu84 ihanaa:love: onnittelut vielä!

Omaa napaa viimeyönä heräsin ihan hikisenä vaikka en kipeänä ole :ROFLMAO: ja nyt vähän sellasta mekka jomotusta mitä aina ennen mahalla-lantiossa ennenku pitäisi alkaa.. Yksi ero oikasin selkäni kun nousin ja repäsykipu tuntu oikealla puolella tosi inhottavasti.. :(
Mukavaa päivää:)
 
Tein vielä toisessa paikkaa raskauslaskurin viimisten menkkojen alkamispäivän mukaan ja jossa kerrotaan arvioitu hedelmöitymispäivä, joka natsais ovistuntemuksiinkin, niin mulle antoi la 30.12 ja rv 3 + 5 et tuohon mä nyt aion uskoa ainakin siihen saakka, kunnes ultrataan. :D Tai kattoo mitä neuvolan täti sanoo kun soitan sinne ehkä jo huomenna. :)
 
  • Tykkää
Reactions: PAMPULI
Mä testaan joko huomen aamulla tai perjantai aamulla ja jos on tummentunut niin sitten soitan neuvolaan kanssa :rolleyes:
Meinasin kans, et vasta pe soitan mut en välttämättä silloin ehdi, niin siks aattelin huomenna jos soittas. :) Tän aamun testi oli mun mielestä vähän tummunut eilisestä ja meinaan myös testata huomenna ja pe, kun kaks testiä vielä löytyy. :D
 
Meinasin kans, et vasta pe soitan mut en välttämättä silloin ehdi, niin siks aattelin huomenna jos soittas. :) Tän aamun testi oli mun mielestä vähän tummunut eilisestä ja meinaan myös testata huomenna ja pe, kun kaks testiä vielä löytyy. :D
Mullakin enään kaks :D Veikkaan että mun on pakko testata huomen aamulla, kärsivällisyys ei riitä!
 
Ainiin, eilen kävin sitten ostamassa raskausajan monivitamiinit. :)

Se meiän kiikarissa ollut asunto tais sitten mennä jo, ärsyttävää, kun ollut vapaana jo jonkin aikaa ja nyt kun oltas tosissaan oltu kiinnostuneita siitä niin eiköhän joku muu sen napannut meiän nenän eestä. Jospa tulis vastaan joku muu varteenotettava asunto vielä tämän vuoden puolella mielellään.

Jännä, miten mun nokkaan käy vähän väliä kissanhiekan haju! :D Meillä on kaks kissaa, mut ikinä ei ole töihin asti hajut kantautuneet. Yritän haistella vaatteita, josko niihin olis jäänyt joku haju, mut ei...onko tää nyt sitä raskaana olevan superherkkää hajuaistia! ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Pissu1 ja PAMPULI
Ainiin, eilen kävin sitten ostamassa raskausajan monivitamiinit. :)

Se meiän kiikarissa ollut asunto tais sitten mennä jo, ärsyttävää, kun ollut vapaana jo jonkin aikaa ja nyt kun oltas tosissaan oltu kiinnostuneita siitä niin eiköhän joku muu sen napannut meiän nenän eestä. Jospa tulis vastaan joku muu varteenotettava asunto vielä tämän vuoden puolella mielellään.

Jännä, miten mun nokkaan käy vähän väliä kissanhiekan haju! :D Meillä on kaks kissaa, mut ikinä ei ole töihin asti hajut kantautuneet. Yritän haistella vaatteita, josko niihin olis jäänyt joku haju, mut ei...onko tää nyt sitä raskaana olevan superherkkää hajuaistia! ;)
Huh muistan kans sillon ku kaikki hajut pisti nenään ja likanen tiskinen tai tiskit pisti yökkäämään :ROFLMAO::ROFLMAO: ajatella että kaikenlaisia oloja se raskaus toi ja nyt yrittämällä yrittää uudestaa :LOL: olikos muilla pahoinvointia jos on edellisiä? Itse oksensin 3-7kk koko ajan muuten olo oli ihan ok :sick::confused:
 
Huh muistan kans sillon ku kaikki hajut pisti nenään ja likanen tiskinen tai tiskit pisti yökkäämään :ROFLMAO::ROFLMAO: ajatella että kaikenlaisia oloja se raskaus toi ja nyt yrittämällä yrittää uudestaa :LOL: olikos muilla pahoinvointia jos on edellisiä? Itse oksensin 3-7kk koko ajan muuten olo oli ihan ok :sick::confused:
Joo en oo kyl muuten huomannut et olis hajut vielä pistäneet nokkaan tai öklöttänyt mikään, edes se kahvi, mut luulenpa et vielä ne ajat edessä päin. :D
Mulla ollut lievää pahoinvointia edellisissä raskauksissa ja erityisesti aamupahoinvointia, mutta kestänyt vain sen ekan kolmanneksen. Eli varmaan nytkin samaa odotellessa. ;)
 
likanen tiskinen :ROFLMAO::LOL: olipas ajatuksissa kirjotettu..
Onneks ei sen pahempaa mutta parempi jos ei tuu pahoinvointia ollenkaa(y) mietin että jos nyt sattuisin olemaan raskaana niin mitenkähän hammaslääkäri sujuu? Olisi 3vk päästä viisurienpoisto kirurgisesti ja hammaskivenpoisto.. :eek::eek:
 
Pampuli, hammaskiven poiston voi huoletta suorittaa, mutta josbraskaus vahvistuu, niin sun kannattaa saman tien soittaa sinne hammaslaakariin ja kertoa raskaudesta. Ne todennakoisesti lykkaa sen hampaanpoiston sitten sinne raskauden jalkeiseen aikaan, ellei sitten poistamatta jattaminen saata olla isompi riski.

Yleisesti ottaen ne ei halua rontgenkuvata ja kayttaa niita puudutteita/nukutusaineita raskaana oleviin. Ja ohimennen mainittuna, raskaushaaveilijoiden olisi hyva muistaa kayda hoidattamassa hampaat kuntoon jos on pientakaan epailysta reijista, tulehduksista tms. Hammashygienia ongelmat on linkitetty monenlaisiin sairauksiin ja onglemiin.
 
  • Tykkää
Reactions: Pissu1 ja PAMPULI
Pahoittelut uusista kierroista.
Omanapaisesti ovis alkaa olla hollilla, greippimehu aiheuttavat normaaliakin maremmat oltavat. Tuntuu et tarttee alkaa kaytta pikkuhousun suojia tahan valumiseen.

Anyhow, kaikki varmasti tietaa, etta yli 100mg kofeiinia on paasta raskaana oleville, mut tiesitteko, etta se voi vaikuttaa myos ovikseen ja hoitoihin?

:eek: Tutkimuksen mukaan naiset, jotka kayttaa kofeiinia 5-50mg paivassa, saa huomattavasti huonompia tuloksia mm. IVF-hoidoissa.

Ainakin itsellani tama oli yllattava tieto. Taalla ainakin taitaa kahvi vaihtua kofeiinittomaan versioon :confused:
 
Heippa! Onnea plussanneille ja tsemppiä yrittäjille!:love:
Eilen alkoi menkat joka tarkoittaa että yritys alkakoon:D Minut voi siis lisätä yrittäjiin kp2/25-27 /1.lapsi/ yk1
Itse käyn parhaillaan hammaslääkärissä vanhan vaivan vuoksi ja juurihoitoja tehdään ja viisaudenhampaan poisto olisi myös tiedossa. Katsotaan mitä tuleman pitää.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tällä viikolla käytiin ivf hoito punktiossa. Vain kaksi hyvähköä, kuitenki pienehköä munarakkulaa löytyi. Toimenpide oli kyllä haastava mun osalta. Toinenhoitaja painoi käsillään mahaani, ettei munarakkulat karkaa kun niitä piikillä tyhjennettiin. Kohta kaksi hoitajaa painoi mahaani ja yksi piikitti. Oli kyllä täysi runnominen päällä. Ja kun siintä vuoteelta nousin siirtyäkseni toiselle sängylle, näin vain verisen lakanan.

Sanottiin, että myöhemmin tällä viikolla, on aika alkioiden siirtoon. No tänään tuli puhelu, ettei alkiot hedelmöittyneet, toiselle tekivät vielä icsi toimenpiteen. Mutta kävi niin kuin kävi

Nyt hoitovapaa kuukausi ja kesällä sitten uudestaan.. Semmosta.
 

Yhteistyössä