Toiveena vauva 2017-2018

Testeistä sen verran et mä oon saanu negan kp28/28 meidän tytöstä ja sit kp31 vahva plussa ja siitä päivän tai parin päästä digi näytti raskaana 2-3vko.. En sit tiiä et oliko viallinen testi vai mikä oli, mut hcg:n määrähän kasvaa ihan hirveästi siinä alussa.

Meillä mä oon aina kuumeillu enemmän ja mies pitänyt suostutella. Ekasta sovittiin keväällä, että lopetetaan ehkäisy syksyllä ja sit kun aika koitti niin mies oli kyllä tosi hyvin mukana! Nyt tätä toisen yrittämistä oon kyselly tosi pitkään ja mies oli pitkään vastahakoinen. Meillä oli parisuhteessa aika vaikeat ajatkin tässä ja käytiin parineuvonnassa ja mietittiin eroa, joten senkin vuoksi vähän pelkäsin et suostuukohan koskaan.. Nyt mennyt noin puoli vuotta todella hyvin. Vauvakuumeilijaa tuosta miehestä tuskin enää saa ja mäkin aina välillä ajattelen kauhunsekaisintuntein tulevaa ja sitä, että onkohan musta uudelleen vauvavuoteen. Silti huomaan nyt koko ajan tarkkailevani oloja ja miettivän asiaa :D Mut siis meillä esikoisen ensimmäinen vuosi oli aivan hirveä ja koko vuonna ei hirveästi nukuttu.. Tosin edelleen heräillään joka yö (nyt 2v8kk).. Kaiken väsymisen ja voimakastahtoisen lapsen myötä parisuhde ja oma mielenterveys kärsi.. Josko seuraavan kanssa menisi helpommin. Ainakin toivottavasti tuleva isosisko kovasti pyytelee pikkusiskoa tai -veljeä, joten apua ainakin löytyy omasta takaa <3
Oi että.. Mä lueskelin sun tekstin ja piti oikein tarkistaa nimimerkki. Luulin nimittäin, että olen itse kirjoittanu tuon sun tekstisi. Meillä ihan samanlainen kuvio. Esikoinen valvoo edelleen, on nyt 2v 7kk. Ainakin 2-3 x yössä herää. Miehen kanssa meinasi tulla ero, ja kävin yksin perheneuvojalla juttelemassa. Minäkin mietin aina välillä, ett kestänkö uuden vauvan, jos hän on kopio esikoisesta (heräili vauvavuotena n.20x yössä). Vois olla kiva kirjoitella ihan keskenään, ainakin olis joku joka on kokenut ihan saman näköjään :D
 
  • Tykkää
Reactions: Pintsu
Oi että.. Mä lueskelin sun tekstin ja piti oikein tarkistaa nimimerkki. Luulin nimittäin, että olen itse kirjoittanu tuon sun tekstisi. Meillä ihan samanlainen kuvio. Esikoinen valvoo edelleen, on nyt 2v 7kk. Ainakin 2-3 x yössä herää. Miehen kanssa meinasi tulla ero, ja kävin yksin perheneuvojalla juttelemassa. Minäkin mietin aina välillä, ett kestänkö uuden vauvan, jos hän on kopio esikoisesta (heräili vauvavuotena n.20x yössä). Vois olla kiva kirjoitella ihan keskenään, ainakin olis joku joka on kokenut ihan saman näköjään :D
Meillä vähän samaa. tuo nyt 1v 2kk heräili jossain vaiheessa just sen 15-25 kertaa yössä, ja vieläkin menee n. 10 kertaa, kun joudun laittamaan tuttia, antamaan tissiä tai milloin mitäkin. On muuten kyllä maailman iloisin ja helpoin lapsi, ja sen takia olenkin varmaan säilynyt järjissäni. Miehestä ei juurikaan ole apua ollut, kun vauvalle on aina kelvannut esim syöttäjäksi vain äiti. Lisäksi en halua valvottaa miestä, joka tekee töissä pitkiä päiviä. Haluaisin lopettaa tuon kanssa imetyksen kokonaan, mutta on tuollainen maitovauva, joka ei juuri syö ruokaa, niin en voi kaikkea ravintoa karsia. (saa kyllä pullomaitoakin paljon) Onneksi vähän parempaan menossa. Mutta pelottaa kyllä, jos tämä taapero ei ala nukkumaan jouluun mennessä edes suht kokonaisia öitä ja sitten tulisikin jo uusi vauva. (nyt vk 5+6 eli saapi nähdä tuleeko täältä mitään, huomenna uä! :) )
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Täällä kuumottelis testata jo uudelleen, kun jäi hiukan kaivelemaan, oliko siinä eilisessä testissä kuitenkin joku haamun esiäiti. :D Mutta yritän kerätä tahdonvoimaa ja odottaa keskiviikkoon, jolloin menkkojen pitäis alkaa.. Oireita (menkka tai raskaus) ei pahemmin ole, paitsi isoilta ja painavilta tuntuvat tissit ja eilen illalla iskenyt armoton väsymys. :cautious:
 
Mulla vissiin nyt dop5 vasta ja tuntuu että olisi vaikka mitä oireita. En muista edellisistä raskauksista että milloin olisi tuntunut, mutta silloinkin oli ajoissa. Esikoisesta olin aika varma plussasta, ja sainkin testiin vahvan plussan jo kaksi päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Kakkosesta tein testin vasta viikko menkkojen pois jäännin jälkeen, mutta silloinkin tiedin olevani raskaana. Oltiin vaan anoppilassa silloin viikon verran, ja asuvat niin pienellä paikkakunnalla etten halunnut sieltä testiä ostaa.

Mulla nyt vatsa vihlonut menkkamaisesti ovulaatiosta asti, yleensä loppuu ovikseen ja alkaa sitten muutamia päiviä ennen menkkoja. Rinnat on edelleen turpeat ja särkevät. Vatsassa myös koko ajan sellainen kireä/ täysi olo. Myöskin hieman tuntuu etovaa oloa. Oikeasti luulen, että tää kaikki johtuu meidän perheessä pyörineestä flunssasta ja liian vilkkaasta mielikuvituksesta. Mutta nyt aloin miettimään noita edellisiä raskauksia, niin johan mun aivoni kehittävät ties mitä tuntemuksia. Voisiko joku nyt sanoa, ettei vielä voi tuntia mitään oireita. Mä jaksa odottaa vielä viikkoa, jos kuvittelen kaikkea. Sitä paitsi, jos tämä olo on vaan mielikuvituksesta johtuvaa niin haluan sen loppuvan. Pitäisi kuitenkin töihin mennä ja muutenkin puuhata kaiken näköistä.
Palauttakaa mut maanpinnalle! On se kumma että vaikka kuinka ajattelee olevansa jo kypsä ja aiemmin tämän kokenut, ja että ei enää lähtisi tähän hulluun kuumeiluun, niin silti tälle ei voi mitään. Ihme hormoonit
 
Ja sieltä lähti yk8 käyntiin 9 päivän tiputteluvuodon jälkeen oikeen poikkeuksellisen kivuliailla menkoilla. Täällä mä makaan sängyn pohjalla tuskissani itkemässä. :cry:

Mulle voi päivittää kp 1.

Nyt ei meinaa voimat enää riittää :cry:
 
Mulla vissiin nyt dop5 vasta ja tuntuu että olisi vaikka mitä oireita. En muista edellisistä raskauksista että milloin olisi tuntunut, mutta silloinkin oli ajoissa. Esikoisesta olin aika varma plussasta, ja sainkin testiin vahvan plussan jo kaksi päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Kakkosesta tein testin vasta viikko menkkojen pois jäännin jälkeen, mutta silloinkin tiedin olevani raskaana. Oltiin vaan anoppilassa silloin viikon verran, ja asuvat niin pienellä paikkakunnalla etten halunnut sieltä testiä ostaa.

Mulla nyt vatsa vihlonut menkkamaisesti ovulaatiosta asti, yleensä loppuu ovikseen ja alkaa sitten muutamia päiviä ennen menkkoja. Rinnat on edelleen turpeat ja särkevät. Vatsassa myös koko ajan sellainen kireä/ täysi olo. Myöskin hieman tuntuu etovaa oloa. Oikeasti luulen, että tää kaikki johtuu meidän perheessä pyörineestä flunssasta ja liian vilkkaasta mielikuvituksesta. Mutta nyt aloin miettimään noita edellisiä raskauksia, niin johan mun aivoni kehittävät ties mitä tuntemuksia. Voisiko joku nyt sanoa, ettei vielä voi tuntia mitään oireita. Mä jaksa odottaa vielä viikkoa, jos kuvittelen kaikkea. Sitä paitsi, jos tämä olo on vaan mielikuvituksesta johtuvaa niin haluan sen loppuvan. Pitäisi kuitenkin töihin mennä ja muutenkin puuhata kaiken näköistä.
Palauttakaa mut maanpinnalle! On se kumma että vaikka kuinka ajattelee olevansa jo kypsä ja aiemmin tämän kokenut, ja että ei enää lähtisi tähän hulluun kuumeiluun, niin silti tälle ei voi mitään. Ihme hormoonit

Hih! Mulla samanmoista, vaikken ees 90% tod.näk. ovuloinu tässä kierrossa.. :ROFLMAO: Ihmismieli on välillä vähä höpsö.. :D:p Mullaki olevinaan vaikka mimmosia mahavihlasuja ja tissien myös, ja närästää ja öklöttää.. ja ei varppina oo ns oikeita oireita ku en oo neljässä aiemmassakaan raskaudessa oirehtinu.. :whistle:

Yuna, paljon voimanhaleja sinulle! :(
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mulla on yleensä näihin aikoihin jo semmosta tiputteluvuotoa mutta ei mitään! Tuntuu et keskiviikkoon /torstaihin on liian pitkä aika :D ollaan kans mökille menossa keskiviikkona joten siks pitää jo silloin testata kun en viitti sinne huussin vessaan mennä testailee :D

Meillä esikoinen täyttää kesän lopussa 7 v ja edelleen heräilee öisin. Milloin painajaiset milloin pissahätä tai muuten vaan. Esikoinen on aina ollu huono nukkumaa ja suurin syy varmasti allergiat jotka kutittaa ja vaivaa. Kuopus on kans vauva aikana nukkunu huonosti mutta kun vaipat jäi pois 2 v ja mentiin päiväkotiin ni sit alko hän nukkua yöt. Vauva aika vaan molempien kanssa on ollu tosi rankkaa just sen takia kun toinen heräili useita kertoja yöllä ja toinen nukahti vasta joskus 2 aikaan yöllä huudettuaan ensin ilta 7 eteenpäin. Voi sitä aikaa ja silti sitä on valmis lähtee siihen uudelleen vaikka nyt ollaan jo voiton puolella :D

Eniten mua pelottaa tässä se että synnytyksestä ei selvitä ilman komplikaatioita. Kuopus syntyi vkolla 36+6 ja kaikista lääkkeistä huolimatta joutui lastenklinikan teholla paineilma hoitoon. Siellä me oltiin pari päivää kunnes päästiin sit valvonta osastolle ja kotilomalle nenämahaletkun kanssa. Kaikki nää on jättäneet jälkensä mun mieleen ja pelottaa että sama toistuu mutta tällä kertaa ei päästä noin vähällä. Synnytys käynnistyi täysin spontaanisti, mun kroppa vaan ei kestä raskauksia loppuun asti. Molemmissa oon ollu vkolla 30 ensimmäisen kerran lepohoidossa ja takuuvarmasti se sama toistuu tulevassakin.
 
Voi ei Yuna, voimia sinne!

MannaL, kuulostaa tutulta, heh. Mutta dpo5 on tosi aikaisin, eihän silloin todennäköisesti ole tapahtunut kiinnittymistäkään, eli ei kai oikeasti voi olla oireitakaan. En tiedä, onko tästä mitään apua, mutta itse ainakin yritän järkeilemällä rauhoittaa mieltä, kun kuume alkaa nousta järjettömäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Meillä vähän samaa. tuo nyt 1v 2kk heräili jossain vaiheessa just sen 15-25 kertaa yössä, ja vieläkin menee n. 10 kertaa, kun joudun laittamaan tuttia, antamaan tissiä tai milloin mitäkin. On muuten kyllä maailman iloisin ja helpoin lapsi, ja sen takia olenkin varmaan säilynyt järjissäni. Miehestä ei juurikaan ole apua ollut, kun vauvalle on aina kelvannut esim syöttäjäksi vain äiti. Lisäksi en halua valvottaa miestä, joka tekee töissä pitkiä päiviä. Haluaisin lopettaa tuon kanssa imetyksen kokonaan, mutta on tuollainen maitovauva, joka ei juuri syö ruokaa, niin en voi kaikkea ravintoa karsia. (saa kyllä pullomaitoakin paljon) Onneksi vähän parempaan menossa. Mutta pelottaa kyllä, jos tämä taapero ei ala nukkumaan jouluun mennessä edes suht kokonaisia öitä ja sitten tulisikin jo uusi vauva. (nyt vk 5+6 eli saapi nähdä tuleeko täältä mitään, huomenna uä! :) )
Mä imetin esikoista 1,5v asti. Siihen saakka tuo ei myöskään syönyt juurikaan mitään. Maitoa vain joi. Imetys, kun loppui kokonaan, ihmeellisesti alkoi ruokakin kelvata. ;) Meillä tuo jatkuva yöheräily on ratkaistu niin, että nukutaan perhepetissä. Ei tarvitse raahautua kertaakaan yöllä lasten huoneeseen lohduttamaan itkevää taaperoa. Riittää, kun laskee käden toisen päälle :whistle: Toivottavasti uä:ssä kaikki hyvin siellä :)
 
Argh, mulla alkaa pää seota lopullisesti.

Aamuyöstä näin todella todentuntuista unta, jossa kävin aamupissalla (vessana toimi makuuhuoneessa ollut iso ämpäri :ROFLMAO::ROFLMAO:) ja tein testin, johon ilmestyi saman tien kaksi viivaa. Unessa herätin miehen ja kerroin sille, mutta se ei meinannut uskoa. Herättyäni sitten mietin, että uskaltaako jo soittaa neuvolaan ja kertoisinkohan äidille ensi viikonloppuna, kun on äitienpäivä... Kunnes sitten tajusin, että se olikin vaan unta. :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Heippodei! Ajattelin liittyä tänne tuntoja purkamaan. Meillä mennään toisella kierroksella nyt, ensimmäistä kertaa aloitettiin yritys 6/15 ja lopetettiin 12/15. Puolissakaan kierroissa en tainnut edes ovuloida, työstressi, epätoivo ja järkyttävä akne painoivat päälle niin että vihelsin pelin poikki ja ajattelin ettei enää ikinä. Aloitin uudelleen ehkäisyrenkaat, joita ehdin käyttää kolme ennen kuin mies sai suostuteltua jättämään ne pois. Missään nimessähän näin ei saisi tehdä.. Nyt on menossa kp 23/32. Nyt tosin kierto taitaa venähtää pari päivää pidemmäksi, koska ovulaatiotesti hymyili kp 19. Olin ajatellut, että koko ovulaatio oli mennyt ohi ja ajattelin testata parina päivänä ja sattuikin osumaan kohdilleen. Hyvin saatiin hyödynnettyä.

Luulin, että tähän osaisi suhtautua näin toisella kierroksella paremmin muttei näköjään. Asia pyörii päässä taukoamatta ja tuntuu kamalalta odotella vielä pari viikkoa. Ensimmäisellä kerralla taisin heittää pyyhkeen kehään aikalailla heti yrityksen alussa. En usko millään tasolla että meillä onnistaisi. Kaiken lisäksi koko kierto on ollut ihan ihmeellinen, ruskeaa vuotoa tuli alkukierrosta menkkojen loppumisen jälkeen ja ovulaation jälkeen eilen tuli kirkasta verta ja tänään ruskeaa vuotoa. Sen siitä saa kun sekottaa oman hormonitoimintansa.

Toistaiseksi en listalle vielä uskaltaudu, en tiedä kauan tätä yritystä enää jaksaa :)
 
Omaa napaa näin aluksi.
Ne perjantaina mainostamani menkat tais olla joku esiaste. Eli kolme päivää pientä tiputtelua ja nyt ei mitään. En osaa tosiaan sanoa, että oliko tuo nyt sitten menkat vai ei. Mutta näillä mennään ja katsotaan mitä tuleman pitää.
Vappuna mies ensimmäisen kerran lipsautti, että vähän odottaa, että se pienokainen saisi alkunsa... ;) Totesi uusille tuttaville, että meillä ei vielä ole yhteisiä lapsia! Hieno juttu, mutta toivottavasti ei pety, jos tässä joudutaan pitkäänkin yrittelemään. Mutta siis rauhassa mennään ja katsellaan.

Pahoittelut negojen testaajille, kyllä me saadaan vielä joku plussa-aalto tälle kesälle aikaan!!!! Tsemppiä!!!
 
Hellou kuumeilijat!!

Täällä mukaan ilmottautuu yksi uusi hätähousuhimotestailija ja pikkukakkosen kuumeilija. Toisen yrittämisen ryhmää ei näkynyt tossa aktiivisimpien aloitusten joukossa, mutta täällä näyttää olevan sitäkin vilkkaampaa keskustelua. Jos vaan siis mukaan huolitte!

Tämä on niin pitkä keskustelu, etten ihan alusta jaksa lukea, mutta rupean tässä pikkuhiljaa kommentoimaan muidenkin juttuja!

Meillä siis sellainen tilanne, että vauva 7kk ja ekat menkat alko imetyksestä huolimatta.. tai siis joku hyvin epämääräinen vuoto, minkä into pinkeenä halusin tulkita kuukautisvuodoksi. ihanaa päästä yrittämään toista pientä heti näinkin perään! Meillä esikoisen aluillesaaminen kesti 3 tuskallista vuotta, joten YRITÄN nyt hillitä itseni, enkä elättele liikaa toiveita! (Niin varmaan..... ) Meinasin viimeks menettää mielenterveyden!! onko kenelläkään kannustavia kokemuksia siitä, että kakkonen olis tärpännyt nopeammin??
 
Tervetuloa taas uusille! :)

Täällä oviksen metsästys käynnissä rfsu:n testien kanssa, samanlaista haaleaa viivaa pukkaa päivä toisensa perään o_O Eilinen saattoi hitusen tummempi olla kuin tänään, mutta saattoi olla myös laimeampi pissa tänään, pitänee vielä illalla tehä toinen testi jos se jotain selventäisi. Eli voi olla että on vielä tulossa tai sitten se on tänään, tiiä häntä kun tuntemuksiakaan ei ole ollut. Pupuiltiin kyllä eilen ja toissapäivänä ainakin :D Jänniä aikoja nämä nyt joka tapauksessa :p
 
ovistestit edelleen samanlaista haaleeta viivaa..ei edes testit mulle hymyile :unsure:
tänään haaleempaa kun eilen..eilen ihme kipuja alavatsassa, mutta luulis nyt testissä näkyvän jos ovis ollut eilen päivällä kun aina päivällä ne testitkin teen?? :(
 
Anteeksi naiset en kykene vieläkään lukemaan kaikkia mutta tsemppiä kaikille!
Meillä tilanne tänää-ke ovis nyt en tikuta mutta buranaa ja panadolia joutunut nyt syömään migreeniin mitä ollut 3 päivää, tyttärellä alkoi eilen oksennustauti joten tämä kierto menee täysin puihin.. Siirryn tanjuska siksi aikaa taustailijoihin ja tulen kierron lopulla takasin! Lueskelen teidän juttuja ja pidän peukkuja kaikille :love::X3:
Olette ihania! Mukavaa kevään alkua kaikille:)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tervetuloa uusille!
Kkrise, jostain syystä mullakin on ollut jo melkein yrityksen alusta lähtien sellanen olo ettei tää tule ikinä onnistumaan. Jo ennen yrityksen aloitusta mietin että miten sen sitten jaksaa jos kestääkin puoli vuotta, vuoden, kaksi.. tai jos ei onnistu ollenkaan. En vaan osaa uskoa että jonain päivänä siihen testiin tosiaan pamahtaisi kaksi viivaa! Eikä kyllä sitten ole pamahtanutkaan :). Nyt menossa kp3, yk6 ja ensimmäinen lugesteronilla tuettu kierto takana. Oli muuten hieman jännät paikat kun menkat myöhästyi lugejen takia nelisen päivää ja ovulaatio oli kuitenkin tikuttamalla todettu. Eikä siinä silleen mitään että itse arvasin kyllä etten raskaana ole, mutta lääkäri väitti ettei noin pieni annos lugea "voi" estää menkkojen alkamista... Niin kyllähän siinä ehti mielessä käydä että entäpä jos sittenkin. Mutta ei muuta kun uutta kiertoa putkeen ja tsemppiä myös muille alkukiertolaisille!
 
Lindanen, mä aloitin tässä kierrossa tiputtelun hoitoon progesteronin (vastaava kuin Lugesteron, eri nimi täällä ulkomailla). Ohjeena yksi 200 mg kapseli päivässä kp 15-25, gyne sanoi ettei ole väliä ottaako suun kautta vai alakautta.

Nyt on dpo11 ja kp26 meneillään, menkkojen pitäisi alkaa tällä viikolla (kierto vaihdellut 26-31 pvää). Tosin näyttää kyllä, ettei tiputtelu ihan kokonaan pysy poissa näilläkään, nimittäin eilen tuli ihan vähän rusehtavaa tuhrua paperiin ja tänään aamulla jo punaista, tosin sen jälkeen on sitten tullut pelkästään vähäsen ruskeaa... Vähän myöhäistä kai olis kiinnittymisvuodolle?
 
Jännää että lääkäreiden ohjeet tosta progesteronin käytöstä tuntuu vaihtelevan aika paljon. Mulle sanottiin että alkaisin ottaa jo positiivisesta ov-testistä, ja sehän on tosiaan jo ennen ovulaation tapahtumista.. Ja lopetuksesta sanottiin että jatkan kunnes vuoto alkaa. Siksipä meinas hermot mennä kun tajusin ettei se vuoto alakaan koska se lisähormoni pitää sen poissa :X3:.. Mut tosta huolimatta gyne käski vaan jatkaa kunnes se vuoto sieltä tulee, ja onneks se sit tulikin ennen kun ehdin pimahtaa lopullisesti :D. Mut joo, sun vissiin Lallastiina käskettiin lopettaa jo kp25? Jännä juttu sinänsä, koska eikö sitä monet jatka ihan pitkälle raskauteen saakka jos on tosiaan keltarauhasen toiminnassa ollu vajavaisuutta..? Joka tapauksessa en sun tilanteessa vielä heittäis kirvestä kaivoon, koska kyllä mun käsittääkseni tossa vaiheessa voi ihan hyvin vielä kiinnittyä! Pidän todellakin peukkuja sulle (y)! Ja semmonen muuten vielä, että mun gyne taisi sanoa että ainakin noissa lugeissa vaikutus olisi alakautta otettuna merkittävästi suurempi kuin suun kautta otettuna.
 
No nyt ei naurata.(ja samalla pelkästään naurattaa) Olin siellä ultrassa tänään (n.6+0). Tiesin jollain tasolla saamani diagnoosin jo pari viikkoa sitten, mutta toivoin voimakkaan intuitioni olevan väärässä. Syke löytyi. Ja sitten toinenkin. Itkin vain kauhusta ja mistä lie siinä haarat levällään, että tämä ei voi olla totta. Nyt sitten sulattelen asiaa, vaikka voi toki olla, etteivät molemmat (tai kumpikaan) alkio selviä loppuun asti. Arvasin tämän, koska oviksen aikaan sanoin miehelleni, että tuntuu kuin munasolu olisi irronnut molemmilta puolilta (mikä viittaisi tietty ei-identtisiin kaksosiin) ja lisäksi aikainen plussa 3+3 sai miettimään tätä mahdollisuutta. Voi hyvä luoja. Miten tästä selviää.

http://aijaa.com/vvzSvq
 
Lindanen: Joo, kumman erilaisia ohjeita minäkin netistä löysin! Kävin siis gynellä kp14, just ovisplussapäivänä, ja gyne käski ottaa noita kapseleita kp:t 15-25 (eli ovispäivästä alkaen), tehdä kp 25 r-testi ja lopettaa jos näyttää negaa. R-testit sekä eilen että tänään näytti negaa... Mä kyllä ajattelin, että kun tuo kierto on viime aikoina ollut pitemmän puoleinen, niin ottaisin ainakin vielä yhden tänään ja testaisin sitten huomenna uudelleen, ihan vain JOS tämä tiputtelu nyt oliskin sattunut olemaan sitä "parempaa" vuotoa... :rolleyes: Ainakaan vielä ei sen aamuisen jälkeen ole tiputellut enempää. Alavatsa kyllä tuntuu välillä vähän siltä kuin olis menkat alkamassa huomenna, semmosta epämääräistä painon tunnetta.
Ensi kierrossa ajattelinkin kokeilla alakautta, jospa tehoaisi paremmin!

Hurjaa, foreverfever! Toivottavasti molemmat pysyisi matkassa, vaikka se aika hullunmyllyä tietääkin.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: foreverfever
No nyt ei naurata.(ja samalla pelkästään naurattaa) Olin siellä ultrassa tänään (n.6+0). Tiesin jollain tasolla saamani diagnoosin jo pari viikkoa sitten, mutta toivoin voimakkaan intuitioni olevan väärässä. Syke löytyi. Ja sitten toinenkin. Itkin vain kauhusta ja mistä lie siinä haarat levällään, että tämä ei voi olla totta. Nyt sitten sulattelen asiaa, vaikka voi toki olla, etteivät molemmat (tai kumpikaan) alkio selviä loppuun asti. Arvasin tämän, koska oviksen aikaan sanoin miehelleni, että tuntuu kuin munasolu olisi irronnut molemmilta puolilta (mikä viittaisi tietty ei-identtisiin kaksosiin) ja lisäksi aikainen plussa 3+3 sai miettimään tätä mahdollisuutta. Voi hyvä luoja. Miten tästä selviää.

http://aijaa.com/vvzSvq
Voi ihanaa! Kyllä te pärjäätte! Vaikka varmasti menee hetki ymmärtäessä, ihanasta asiasta siltikin kyse! Onnea!! :)
 
Uutena tulokkaana tuppaisin mukaan! :)

Täällä siis toista kuumeillaan, esikoinen 4/15 eli juuri täyttänyt vuoden. Todella rankka vauvavuosi takana (refluksi, ei tukiverkostoja, kaikkea pientä ja suurta hankaluutta) eikä esikoinen nuku vieläkään kovin hyvin öitään, että hieman kyllä jännittää toiselle kierrokselle lähtö, mutta samalla ei malttais odottaa! Mä olin suoraan sanoen ajatellut, että toisella kierroksella ollessa tää asia ei samalla tavalla koko ajan pörräisi mielessä, mutta aivan yhtä intensiivisesti on vauvaprokkis koko ajan ajatuksissa kuin ensimmäistäkin tehdessä. Mies suhtautuu ihailtavan pitkäpinnaisesti himotestailuun :D

Meillä ongelmana on ennen kaikkea mun pitkät kierrot, esikoista yrittäessä kiertojen pituus oli 33-80pv ja nytkin edellinen kierto 44pv... Esikko tärppäsi kuitenkin puolen vuoden yrityksellä, joten optimistisin mielin (vielä ainakin).

kp4/33-? / 2.lapsi / yk2
 

Yhteistyössä