Toiveena vauva 2017-2018

Sieltä se tiputtelu vaan tuli eli eiköhän ne menkat ala yöllä tai viimeistään huomenna. Hyvä kun ei itku pääse, miten tämä voi olla näin hankalaa. Pitää varmaan pari päivää miettiä että olisiko aika antaa tämän olla ja keksiä jotain muuta sisältöä elämään.
 
Täällä tullut nyt ovista edeltävä limatulppa? Tai ainakin jokin iso määrä venyvää limaa mutta väriltään ei kirkasta vaan kellertävää/punertavaa.. :unsure: tälläistä tulee joka kierto yleensä ja sitten usea päivä limaa niin ei oikein mitään hajua milloin ovis lopulta on :D nettilaskurin mukaan oli kp15-17 mutta nyt kait kp12 ja jos tänään touhuilis tai huomenna niin luultavasti siihen jäis tämän kierron yritykset niin ei kauheaa luottoa helmikuun vauvaan ole(n) ellei sitten ovis lopulta myöhästy kun saa kokoajan olla pää kolmantena jalkana tekemässä jotain :cautious:

Kauankos siittiöt elää naisen kropassa? :geek: tässä täytyy alkaa laittaa toivo siihen että olis sinnikkäitä pikku kavereita:D ja meidän piti mennä mukamas tjottailulla:rolleyes:
 
Akkuporakone ihanaa häämatkaa teille :love:
Minzku kiitos :)
Viiru mä tilaan mamin testeiltä, edullisia, tulee nopeasti ja minun mielestä hyviä testejä. Ainakin noi puikko ovistestit (tässä yksi jonka tein tänään tällein esimerkkinä :D http://aijaa.com/4CHnZp )

Tänään tummempi ovistesti kun koko kierrossa, saa nähdä alkaako tässä ovis tulla vai voisko meinata jotain muuta :ninja:
 
Oireista ja vainoharhaisuudesta: Itsestä ainakin tuntuu siltä, että naisen kroppa on sellainen mysteeri, ettei siitä ota Erkkikään selvää :confused::D Siis että voi olla kaikenlaisia oireita ja lisäksi voi vielä kuvitella sellaisia, ja sitten ne ei kuitenkaan tarkoita mitään. Tai tarkoittaa. Eli siis kaikki oireet ei varmastikaan ole kuvittelua, mutta niiden syystä ei useimmiten voi olla varma. :cautious:

kkrise: Kuulostaa tutulta, itselle ainakin iskee toi fiilis aina, kun menkat alkaa. :( Tsemppiä, toivottavasti sullakin mieliala paranee, kun kierto etenee!

avantasia: Siittiöt voi kai elää enimmillään 5 päivää, mutta en sitten tiedä, miten todennäköistä se on. Mutta kai ne vähemmän sinnikkäätkin siimahännät sitten pari päivää voi ainakin selvitä ;)

haaveilija-31
: Hienoa, toivottavasti viiva tummenee joko oviksen tai jonkin muun takia :)
 
Heippa kaikki!

Niin paljon oli taas ehtinyt tulla tekstiä tänne että hitaampia hirvittää :LOL:

Onnea plussanneille ja tsempit uuteen kiertoon joutuneille sekä piinailijoille!

Erityistsempit haaveilija-31! <3

Juuh, elikkäs, onkos kellään koskaan ollut raskausoireena kuumat tissit? :D Siis kirjaimellisesti, niin kuumat koko ajan että lämpö tuntuu paksumpienkin rintsikoiden läpi? En muista aiemmin tällaista olleen, tosin voi johtua myös Crinone-lääkityksestä. Ajatukset alkaa jo siirtyä ivf:ää kohti, mutta jospa sittenkin...:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Täällä on tosiaan tullut paljon viestejä, täytyy perehtyä ajan kanssa oikeen kunnolla. Ihanaa kun on niin aktiivinen ketju! (y)

Olin laskenut oviksen laskureilla n. kp 15, testit päätin jättää vielä kauppaan. Alotin greippimehun ja ensimmäistä kertaa tunsin oviksen pistelyistä ja limoista. Ovis oli kuitenkin jo kp 11, kuukautiset olivat loppu alle viikkoa aikaisemmin. Voiko ovis tosiaan olla noinkin aikaisin? (n) Ilmeisesti. Onko kellään muulla? Tietysti ovista ei voi varmaks laskea, mutta yllätyin kuinka aikaisin kierrosta se voi olla. Mulla on kierto siis noin 28-29.

Meillä meni miehen kanssa aikataulut jälleen ristiin. Ei keritty tässäkään kierrossa pupuilemaan tarpeeksi. Täytyy toivoa että simpat selviytyvät muutaman päivän :unsure: Täytyisi nyt vaan yrittää olla murehtimatta ja keskittyä muihin asioihin siihen asti kunnes selviää alkaako uus kierto.

Onnea plussanneille ja voimia kaikille keillä ei tärpännyt! Kyllä tämä yritys osaaki olla raastavaa, mutta ei luovuteta! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
R-testi näyttää negaa, 6 päivää vuodon alkamisesta. Eikai yk2 aloittamiselle pitäisi olla mitään estettä jos oli kemiallinen raskaus ja nyt jo näyttää negaa? Huh, pelkäsin että jää haamuilemaan pitkäksi aikaa, nyt katse kohti tulevaa
:) tsemppiä piinailijoille! (y)
 
Heippa taas. Oin ihan tarkotuksella eläny hiljaiseloo. Nyt vissiin kp 46 tai jotain. R-testit negoja. Soitin aamulla lääkäriin myös muissa asioissa niin sain ajan peräti 10.6. Mulla ois yks vajaa lista pillereitä. Mietin et pitäsköhän se tyhjentää jos niillä sais ne menkat alkamaan. Tervetuloa uusille ja onnea plussanneille.
 
Moikka....Minut voi laittaa piinailijoihin, sillä tänään tuli vahva ovisplussa dpo -1 ja kp 14 on menossa. Joten näyttää kierrosta tulevan normaalin mittainen. Erikoista tässä kierrossa on ollut munasarjojen jomotus, joka on kestänyt jo kolmatta päivää. Toissapäivänä oli kyllä tosi kipeänä, etenkin vasen puoli. Toivottavasti on tulossa oikein ekxtrasuperhyper ovis ja tärppi kävis. Su ja eilen on peittoja heiluteltu ja varmaan vielä kerran vois lähetyksen lähettää, jos sinne nopea poikasiittiö vielä uiskentelisi.

Mulla alkaa nämä ovis viikot stressata ja silloin alkaa mennä sekstailutkin pakkopullaksi. Ja illalla helposti uni vie voiton......ja varsinkin silloin jos oviksen aikaan ei ole tullut kuin kerran touhuttua, niin se masentaa....

Tsemppiä kaikille plussanneille, piinailijoille ja pettyneille.......
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Mä täällä avauduin joku aika sitten siitä kuinka mies pisti liinat kiinni sen vauvahomman kanssa. No, eilen illalla oltiin lenkillä ja yhtäkkiä se sit tokaskin että kyllä hän okin ehkä valmis siihen vauvaan, ajatus vaan tuntuu kuulemma välillä pelottavalta. Ja pelottavalta se varmasti tuntuu kaikista, riippumatta sukupuolesta, iästä tai elämäntilanteesta. :love:
Eli i'm back in! Ensi syksyä ja yrityksen aloitusta odottaen (edelleen). Lomamatkaa ystävän kanssa en kuitenkaan perunut, vaan päätin ottaa tästä kesästä kaiken irti! Matkustaa, rellestää, nukkua pitkään, laiskotella, tehdä töitä, treenata ja mitä kaikkee nyt tuleekin mieleen mitä ei sitten (toivottavasti) enää voikaan niin helposti tehdä! (y)
 
Täällä olen pihalla kuin lumiukko, te muut juotte greippimehuja ja syötte macaa ja mitälie :alien:

Tänään olisi se päivä kun normaalisti nappailisin hormonillisen Yaz-pillerin "taukopillerien" jälkeen. Nyt alkaa se jännä vaihe sitten, toivotaan ettei iho ala ihan hulluna kukkia.

Vauvakuume kasvaa kasvamistaan, haluaisin niin saada sen oman pikkuisen jo syliin :D Tää on ihan hassu ja uusi tunne mulle, vauvakuume. Ennen olen haaveillut vaan kissan-ja koiranpennuista!

Ehkä kohta pääsen jo näihin teidä juttuihin mukaan ja tajuan mistä puhutte. Tänään alkoi tyhjennysvuoto.. vai onko tämä sitten jo ne kuukautiset ;) taitaa olla vielä tyhjennysvuoto.
 
Viimeksi muokattu:
Maya123 No niin, tosi hienoa (y) Nyt vielä, kun ei "hiillosta" miestä vaan antaa ajan kulua, ja vauvakuumeilet täällä meijän kanssa, niin kyllä varmasti hän on kypsä ajatukselle sitten syksyllä :p

ViiruP Mä en saanut niistä liuskatesteistä oikein selvää, lähinnä vaan hermoilin sitä, että onko ovis vai eikö ja tulkitsinko oikein. Joten tilailin Clearbluen "hymynaama"-ovulaatiotestipaketin. Se on niin selvä peli :geek: Testin näyttöön kun putkahtaa hymiö, kun ovulaation aika on koittanut. Tilailin joko kotitesti tai raskauskeiju -sivuilta.

Minzku90 Mä en kanssa ymmärrä tätä juoppokultturia :ROFLMAO: Itsellä aina tullut paha olo jo parin siiderin jälkeen. Ei siis sellanen oksetusolo, vaan sydän alkaa tykytellä ja päässä humisee/pyörryttää. Se olo on niin kaamea, että olen lopettanut melkein kokonaan nämä ryypiskelyiltamat. Ja sitten aina vittuillaan, että "oletko raskaana". :eek::eek::poop: Ärsyttävää.. Kai sitä nyt muutenkin voi iltaa istua, ettei tartte räkäkännissä olla..

Täällä tikuteltiin eilen hymynaama illalla ovistestiin :love: Aamulla vielä oli tyhjä ruutu, mutta iltaa kohden alkoi alavatsa jomotella, joten testasin iltapesuilla sitten vielä varmuudeksi, hymyukkoa näytti, ja niinhän siinä kävi, että pesujen jälkeen lähti miehen simppa-armeija kohti taistelutannerta :whistle: Toivotaan jonkun löytävän perille ja munasoluni olevan suosiollinen :rolleyes: Eli täällä piinailija, tänään dpo 0.
 
  • Tykkää
Reactions: naeli ja Maria82
Tänään kp31/28-30 ja tyylipuhdas nega iltapäivällä 3h pidätyksen jälkeen :cry::cry: Olisi siihen kai jotain tullut jos ois tullakseen. Pian alkanee viides yrityskuukausi ja jostain pitäisi taas repiä jotkut tsempit kehiin. :(
Voi kökköjen kökkö kun tää vauvantekohomma voi olla näin vaikeeta. Ei se meillä näiden kuukausien aikana ainakaan yrityksen puutteesta johdu että väkisinkin tulee mieleen onko tässä jotain probleemaa vaI mikä mättää... :(:(

Nojoo. Anteeksi omanapajutut ja huomenna taas paremmin mielin?
 
Täällä kp16 eikä aamulla ainakaan vielä hymiötä, mahakipua tuntuu jo lupaavasti taitaa taas mennä sinne pidemmän kierron puolelle. Muutama päivä ollut vaan niin väsy töistä ettei ole jaksanut ajatellakaan makuuhuoneessa kuin nukkumista, pitäisi olla ehdottomasti ovuloimisvapaat. josko tänään tai viimestää viikonloppuna. Meillä kun yritetään tyttöä niin ennen ovista olisi ehdittävä.
Tsemppiä kaikille!
 
Pahoittelut kp1:sta mirajalapset :(

Haamujen haamu bongattu. Nyt dpo11. Niin haalea että sen väristä ei saa selkoa mutta samat testit aiemmin viikolla ei näyttäneet edes tätä. Mieskin näki kun näytin ensin mihin pitää katsoa :D :ninja:

Ihan superväsynyt olo tänäänkin, tuntuu kuin yhtään ei olisi nukkunut. Eilen simahdin kasin jälkeen melkein seisoalteen.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä