Toiveena vauva 2017-2018

Ihanaa Mamadread, ihan selvät viivat näkyy kuvissakin!!(y)

Täällä hyödynnetty ovulaatio alkuviikosta, nyt sitten vaan odotellaan. Joulukuussa alkoi yritys, johan tässä on jo puoli vuotta yritetty :( Miten ihmeessä tämä voi olla näin vaikeaa, toiset raskautuu kun vaan katsookin miestä kohti...
 
Onnea haamuista ja vahvistumista niille, Mamadread ja Dana! :love:

Täällä olisi Period trackerin mukaan ovis huomenna, oireita ei vielä ole ollut. Tai no, seksihalut on ehkä hiukan kasvaneet.. :D Ehkä sitä voisi vielä käväistä hakemassa ovistikkuja. Onko kenelläkään suosituksia hyvistä merkeistä? :)
 
Nega testattu tänä aamuna, ei noita negoja jaksa enää katsoa. Testaan uudelleen viikkojen päästä, ellei tuu jotain tosi selkeitä oireita ennen sitä. Nyt sitten menkkoja odottelemaan, jotka voi alkaa millon vaan. Varmaan menee ens kuun puolelle..
Tiedän että tän vuoden jälkeen en jaksa tätä enää, sitten saa koko yritys jäädä pois. Ja eletään onnellisena ilman yhteistä lasta.
 
Kertokaas viisaammat, kuinka pitkään juotte sitä greippimehua? Koko kierron ajan vai ovulaatioon asti? On varmasti ollut puhetta, mutta laiskana en jaksanut alkaa selailemaan :LOL: Entä mistä kaupasta ostatte? Itse ekana ostin rybb&deckersin, kun oli ainoa greippimehu. Tänään kävin Prismassa etsiskelemässä täällä puhuttua Tropicanan mehua, kun tuntui olevan suosituin. Hinta oli vaan aika tyyris, 3,50e. Sitä nyt tässä pohdin, että riittääkö jos joisi vain ovikseen asti, vai täytyykö törsätä ja juoda koko kierto (n)
 
mamadread jos tuli testiajalla tuo viiva niin kyllä mä sanoisin että plussahan tuo! Onnea :)

Täällä on mahdoton turhautuma. Maanantaina alkoi tuntua pientä mahan juilimista, keskiviikkona oli aika kovat jomotukset ja ajateltiin hyödyntää olot, mutta ovistikkuja ei tosiaan ollut että olisin ovista varmistellut. Eilen ostin sit ovistestejä ihan uteliaisuudesta ja tuloksena oli aivan haalea haamu. Nyt sit ärsyttää että piti enää tässä vaiheessa enää edes testata, kun eihän tuo haamu nyt sit anna mitään infoa siitä että olisko se ovis ollut edellisenä päivänä vai tuleeko se kenties vielä myöhmmin vai eikö sitä tule taas ollenkaan. Tän aamuinen ovistesti oli himpun vahvempi, mutta kaukana ovisplussasta kuitenkin vielä. ARGH. Että pitikin. Täällä siis meneillään kp15 tai 16 ja yleensähän odottelen ovista joskus kp19-23...

Mistähän muusta tuollainen mahan juilinta kp 11-15 oikein vois johtua kuin oviksesta..? No, turhapa sitä on kysellä, eihän sitä kukaan voi kertoa (n):confused:
 
Kävin eilen ostamassa huomiseksi testejä ja otin ihan tavallisen PC:n ja sitten jonkun rfsu:n varhaistestin, olisko täällä jollain siitä kokemuksia? Siitä rfsu:n perustestistä en oo paljon hyvää kuullut, niin onko tuo varhaisversio yhtään parempi o_O Lupaa näyttää tuloksen jo 4 päivää ennen menkkojen oletettua alkua 99% varmuudella, herkkyys 15. Paketissa yksi puikkotesti ja maksoi 2,68€.
Varmaan testaan vertailun vuoksi molemmilla samalla kertaa, PC pitäisi ainakin olla luotettava :giggle:

Paljon vahvistumista haamun saaneille (y)
 
Varovaiset onnittelut haamuista mamadread ja Dana :) toivottavasti viivat lähtevät vahvistumaan!

Sarahiii mä join vain kierron puoliväliin asti tuota tropicanaa, kun täällä taisivat aiemmin siitä puhua, että riittäisi. Täältä sai ihan s-marketin kylmähyllystä.

Minzku en osaa tuosta rfsu:n herkästä sanoa, mutta mulla pc näytti ihan näkyvää plussaa siinä vaiheessa, kun vauvalasta ostetut "herkät" testit näytti epämääräistä viivanpaikkaa..

Tsempit uuteen kiertoon joutuneille!
 
Hei, ilmottaudun mukaan kuumeilemaan. Entuudestaan yksi lapsi, vajaa 2 v ja nyt vuoden alusta toisen yritys päällä. Eli yk5 menossa. Onnittelut ja peukut pystyyn haamuja saaneille! Täällä myös käytössä parin viime kierron aikana greippimehu (tai joku verigreippimehu taitaa olla) sekä ovistikut. Fabula mä olen tilannut kotitesti.fi -sivustolta ihan niitä halvimpia ja musta ovat toimineet hyvin. Ensimmäisen kanssa tärppäsi yk8. Ovulaatiosta nyt viikko ja tänään tuli menkkamaisia kipuja ja rusehtavaa vuotoa, niin toiveet korkealla että olisi ollut kiinnittymisvuotoa. Onko teillä ollut epämääräisiä vuotoja ja menkat alkaneet silti? Naeli, olisko tuo juiliminen voinut kuitenkin olla ovis? Jos stressiä tai muuta niin ovulaation ajankohtakin voi vaihdella (?)
 
Kertokaas viisaammat, kuinka pitkään juotte sitä greippimehua? Koko kierron ajan vai ovulaatioon asti? On varmasti ollut puhetta, mutta laiskana en jaksanut alkaa selailemaan :LOL: Entä mistä kaupasta ostatte? Itse ekana ostin rybb&deckersin, kun oli ainoa greippimehu. Tänään kävin Prismassa etsiskelemässä täällä puhuttua Tropicanan mehua, kun tuntui olevan suosituin. Hinta oli vaan aika tyyris, 3,50e. Sitä nyt tässä pohdin, että riittääkö jos joisi vain ovikseen asti, vai täytyykö törsätä ja juoda koko kierto (n)
Mä join kierron puoliväliin. Ei siitä toki varmaan haittaa ole juoda oviksen jälkeenkin mutta kaiketi sen pitäisi riittää että juo ovikseen asti, sen vahvistamiseenhan se on tarkoitettu.

Peukut vielä vehnikselle ja greippimehulle jos tästä kunnon plussa saadaan, ne nimittäin aloitettiin kierron alussa.
 
Mitä hyötyä vehnänalkioöljystä on? Mistä sitä vois ostaa? Mulla on käytössä raskausvitamiini missä on foolihappoa, mut en tiedä pitäskö olla isompi määrä vai riittääkö. Voiko olla että kemiallisen jälkeen kroppa on niin sekasin että ovuloin jo kp 7?(n) tuntemusten mukaan vois olla ovis, en ole testejä vielä saanut joten en pääse testailemaankaan.
 
Essi93: vehnänalkioöljyssä on paljon e-vitamiinia, ja sen pitäisi auttaa hedelmällisyyteen, hiusten kuntoon ja ihoon ja varmaan vielä johonkin muuhunkin, mitä en nyt muista. :) Itse olen vasta nyt pari viikkoa sitä ottanut, enkä vielä ole huomannut mitään suurempia vaikutuksia. Sitä saa esim. Ruohonjuuresta, varmaan myös isommista ruokakaupoista (Prisma/Cittari) löytyy.

ON: Voiko ovulaatio aiheuttaa mielialan heittelyä?! Olen tänään melkein alkanut itkeä niin monesta tyhmästä asiasta, että en tajua, mitä on oikein meneillä. :confused: Esimerkiksi: töistä kotiin pyöräillessä joku urpo törmäs muhun niin että kaaduin (en pahasti), ja sitten yks toinen pyöräilijä pysähtyi kysymään, olenko kunnossa. Ja siitä meinasin alkaa pillittämään, kun hän oli niin ystävällinen. Wtf. :ROFLMAO::rolleyes:
 
@cubula mulla valitettavasti on useinki tullu vuotoa/tuhrua muutama päivä oviksen jälkeen ja silti menkat tullu :( toivotaan että sulla ois kiinnittymisvuotoa.

@Essi93 iherbistä saa vehnänalkioöljyn yli puolet halvemmalla kun mitä ainakaan mä oon Suomesta löytäny ja postikulutkin jotain 3,50, suosittelen!

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille, eipä tää aina kauheen kivaa oo (n) Itellä yk8 ja ekaa kertaa ikinä oviksen tikuttelu käytössä, pitäis kai su tai ma tulla. Tylsää tää odottelu!!
 
Tervetuloa cubula!

Fabula,
mulla ainakin ovis on vaikuttanut mielialaan.

Mä söin niitä kokonaisia greippejä tässä kierrossa kp9 - dpo7. En tiedä, tuleeko kalliimmaksi kuin mehun juominen, kun joku oli sitä hintaa miettinyt. Lidl:ssa oli muistaakseni 1,89e/kg.

Mun mies laittoi mut vannomaan, etten tänään testaa enkä stressaa, joten tänään en oo testannut. Aamulla ajattelin testata juurikin sillä rfsu:n herkällä kynällä, joka valikoitui mukaan kaupasta koska mahtui käsilaukkuun. :D Edelleenkään ei mekkoja, kaikkia oireitahan tähän nyt vois kehittää kyllä, mutta yritän ottaa iisisti... :whistle: Tänään kp 32/28-30 ja dpo 12 eli eikai se loppujen lopuksi oo edes mikään ihme jos ne testit ei vielä anna kovin selkeetä vastausta. Huomenna ehkä viisaampi!
 
Onnea haamuista!! Toivottavasti vahvistuvat ja pikkuset pysyy kyydissä loppuun asti. <3

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, on tää vaan välillä niin raskasta. Itellä ainaki turhautuminen on huipussaan..

Mutta jotain positiivistaki! Tänään ovisplussa eli mut voi päivittää piinailijoihin. :) dpo -1

Mukavaa viikonloppua!
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Kyllä tää kierto taitaa mennä ihan harakoille.. Limoja tullut jo useamman päivän, eilen tuntu että housut ois koko ajan märät :oops: mutta siis tuskin pyhästä hengestä nyt lasta alulle saa. Tänään jos ehtis hommailee mutta en tiedä onko jo liian myöhäistä (n) tänään ollut alavatsa kipeänä joten ehkä toivoa ettei ole ovis mennyt ohi? Meillä tosin pojat tärpit käynyt n.kp21 ultrien mukaan mutta sehän ei tarkoita sitä että nyt kävisi niin :cautious:

Onnea plussanneille ja tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille. Meillä tosiaan on ihan lyhin yritys kestänyt sen 6kk niin en nytkään ainakaan ekasta kerrasta plussaa. Pessimisti ei pety:D

Ovis mulla ainakin mielialaan vaikuttaa, ahdistaa aina kierron puolivälissä ja olo on muutenkin tosi outo. Yleensä särkee päätä ja ruokahalu katoaa ja mahaan sattuu. Ei yhtään himokas olo siis :ROFLMAO:
 
Mulle voisi vaihtaa listaan dpo 2-3

Tuli pientä limailuja alkuviikosta torstaihin asti, ja se tummahko viiva ovistestiin keskiviikkona. Niin nyt elän että ovis ois ollut silloin. Helpottaa mua että voin ajatella kierron olevan edes jossain vaiheessa, kuin etten ois ovuloinut. Vaihdellaan taas sit sen mukaan miltä sillä hetkellä näyttää, jos ei vaan haittaa että päivittelen tällein listoja koko ajan :unsure:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Testasin aamulla pc:n puikolla ja tuonne testailijoiden ketjuun laitoinkin jo kuvaa.
http://aijaa.com/prwjHV

Aluksi ei näkynyt mitään, sitten hyvin haaleasti jotain. Kunnolla tuli näkyviin vasta testiajan jälkeen joten viivanpaikka taitaa olla. Vähän harmittaa vaikkei näitä saisi myöhemmin enää katsellakaan, mutta ajattelin että pc:llä tulee selvä nega eikä tarvitsisi jäädä jossittelemaan. Nää onkin epäselvempiä kuin one stepin liuskat.
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Yuna
No no? Mamadread mitä testi näyttää tänä aamuna?!?
No kyllä sieltä sellainen selkeä, mutta edelleen tosi haalea viiva tuli :love: Oon testannut joka kerta erimerkkisellä testillä, niin en oikein tiedä voiko viivojen vahvuutta vertailla? Mut ei tän aamuinen Rfsu:n puikko merkittävästi vahvempi ollut kuin pc:n liuskalla testattu ja nyt oli siis herkempi testi ja aamupissa... :unsure: Jos taas pari päivää odottelis ja sitten kokeilis, josko se olis suvainnut kunnolla vahvistua.
 
Huomenta päivää ja varovaiset onnittelut haaleista viivoista :love:

Mä bongasin kans eilen ekan kerran kaupasta sen rfsu:n herkän puikkotestin...itellä tänään ehkä dpo 6 ja oon aloittanut jo testaamisen eilen :geek: todennäköisesti tuli viivanpaikka siihen herkkään...en ol kyllä ikinä ennen sellaista saanut, mutta voisin uskoa, että tämä oli sitä. Jotain näkyi vain, kun heilutteli puikkoa kunnolla...
Voi kun malttaisi olla testailematta. Kaks pc:tä odottaa kaapissa(y)

Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Onhan tää ihan mahdotonta :D Yhtenä päivänä on varma raskaudesta ja seuraavana ihan varma, et ei ja sitä rataa. Ei tätä turhaan kutsuta piinailuksi :)
Nyt siis dpo10, mahdollisesti vasta dpo6. Tuosta epävarmuudesta johtuen, testaan vasta neljän pälvän päästä, jollei vuoto ala. Tänään lellin vähän itseäni ja käyn ostaa muutaman vauvanvaatteen, jotta muistan miksi tässä piinaillaan :D Toivottavasti tästä porukasta mahd moni vielä siirtyisi tammikuisiin <3
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
^ Ihana asenne! Hyviä shoppailuja sinne :D Tuo mielenvaihtelu on kyllä tosiaan piinaavaa. Kai tässä rauhoittuu taas jossain välissä, tai en mä ainakaan jaksaisi tällaista joka kuukausi :confused:

Eri testejä ei tosiaan kannata vertailla ollenkaan.

Mut ei kai tuo mun viiva ainakaan ole haamu? Ei kai sitä viivaa lasketa kun se ei tullut testiajalla?
 
  • Tykkää
Reactions: Junnila
^ Ihana asenne! Hyviä shoppailuja sinne :D Tuo mielenvaihtelu on kyllä tosiaan piinaavaa. Kai tässä rauhoittuu taas jossain välissä, tai en mä ainakaan jaksaisi tällaista joka kuukausi :confused:

Eri testejä ei tosiaan kannata vertailla ollenkaan.

Mut ei kai tuo mun viiva ainakaan ole haamu? Ei kai sitä viivaa lasketa kun se ei tullut testiajalla?
Mun mielestä se voi olla haamukin, mun eka pc puikko kp 29/28-30 näytti suunnilleen tolta :) Toivottavasti vahvistuu! (y)

Mulla on aina lasketut ajat siirtyneet eteenpäin ultrassa. Nytkin jos ovis oli vasta 30.4., niin hedelmöittyminen ois silloin voinut olla vaikka vasta 1.5. Ja tolloin 1.5. mulla tuli muistaakseni vielä ovislimaa että voihan se olla että vasta 2.5. Silloin nyt olis vasta rv 3+5 tai 3+6 ja ihme, että testit ylipäätään näyttää jotain.
Odottaminen on piinalista kyllä :D
 

Yhteistyössä