Toiveena vauva 2017-2018

Joku kyselin e-pillereiden lopettamisesta, mulla kesti alkoi naama kukkia ja hiukset rasvottu tosi herkästi parin kuukauden ajan lopettamisen jälkeen. 10kk ajan kierto oli kaikkea 30-80 päivän väliltä, plussasin siis esikoisesta kun tuo 10kk oli kulunut. En sen jälkeen ole halunnut hormoniehkäisyä. Esikoisen jälkeen kierto palasi suht normaaliksi (26-32kp).
 
  • Tykkää
Reactions: Minimeistä
Ei mittään loukaantumisia, tosiaankaan! Puoliläpällä kirjoitettu. Ymmärrän täysin kyllä, ettei jaksa koko stooriaan laitella. Sulla oli oikein hyvä, lyhyt ja ytimekäs, vastaus mun kysymykseen. :)

Me ollaan yritetty lasta kohta kolme vuotta. Noin puolitoista vuotta sitten aloitimme lapsettomuushoidot. Ollaan käyty kaikki testit/kokeet läpi. Miehellä siittiöissä hieman epämuotosia yksilöitä jne. Itselläni ei ovulaatio tapahtunut joka kuukausihoitoja aloittaessa. Nyt olen sen pongannut joka kuukausi. Ollaan käyty kahdessa inseminaatiossa, joista ei raskauduttu. Ja yhdessä IVF hoidossa, (IVF hoitoon jono oli puoli vuotta) jossa käytettiin ICSI toimenpidettä, hedelmöittymistäei tapahtunut. Nyt odotan taas kuukautisten alkamista, jotta saisin soittaa IVF hoitajalle. Saadaksemme uuden hoitosuunnitelman tulevaa rupeamaa varten.
 
  • Tykkää
Reactions: Darni73
Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille!

Mulla on kai meneillään DPO3, jos laskut pitää paikkansa, ei ainakaan kovin paljon enempää voi olla. Kp24. Eilen juili ja vihloi oikeaa nivusta (oviksen aikaan polttelevat alavatsakivut oli myös oikealla) ja yöllä tuli aika voimakas menkkamainen vatsakipukohtaus. En kuitenkaan jaksa uskoa että noilla nivuskivuilla ja krampeilla olis raskauden kanssa tekemistä, eihän alkio ole voinut edes kiinnittyä vielä... Ja oviksen en usko olleen aiemmin, koska keskiviikkona vasta alkoi tulla vahvaa viivaa tikkuun o_O Pelkät jomottelut loppukierrossa ei mulla ole merkki yhtikäs mistään, mua jomottelee negakierroissakin, mutta noi viiltelevät nivuskivut oli uusi epämiellyttävä juttu. Noooo tämä hätähousu varmaan testailee joskus ensi viikolla sitten jo raskaustesteillä ja arpoo, että mikähän DPO ja kuinkahan pitkä kierto ja missä nyt mennään :whistle::p
 
Hirveästi tekisi mieli testata vaikkei näkyisi luultavasti vielä mitään kuitenkaan niin nega masentaisi kuitenkin. Eilen näin mainoksen jossa ihan pikkuvauvoja...riipaisi sydäntä. Nuorempi on nukkunut nyt kipeänä tosi huonosti, heräs viime yönä useamman kerran ja olo on nyt kuin zombiella.. tuli mieleen että mitenhän sitä jaksaa sitten vielä vauva heräilyt kun omaa ikääkin on tullut lisää, no turha murehtia etukäteen, on niistä jo kaksi kertaa hengissä selvinnyt.
Joku laittoi niistä liukasteiden käytöstä, mullakin on sellanen mielikuva että ne ei olisi hyväksi, itse joudun aina käyttämään kun olen niin tulehdusherkkä. Kellään enempää tietoa niistä?
Jaksamista kaikille!
 
Omanapainen dpo7/8? päivitys.
Tänään on ollut sellaista menkkamaista juilintaa että taidan kohta laittaa siteen jo varulta jos vuoto alkaakin jo :unsure: en tiedä miten voikin olla näin pihalla omasta kierrosta:confused: Mutta nyt ulos, naapurin lapset kävi pyytää mua (ja lapsia) ulos:LOL: kiva olla sentään jonkun suosiossa:love:
 
Täällä on jääny vähälle kirjottelu mutta kun ei oo jaksanu kirjottaa mitää vaikka lukemassa oonki välillä käyny :)

Täällä on pari päivää ollu iha jäätävän kipeet munasarjat ja myös tänään on juilinut hieman ja rinnat ja varsinki nännit kutiaa ihan hirveesti (n) menkat pitäs alkaa ma tai sit pe saa nähä miten käy tällä kertaa :sneaky:

Onnittelut täältäkin kaikille plussanneille! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Haaveilija-31 pahoittelut :( jaksamisia myös muille uuteen kiertoon joutuneille..

vasta dpo 8 mutta jo kiertopäivä 25/26-30 joko saa testata! Ei oo yhtään semmonen olo että menkat alkais, toki päiviä vielä jäljellä.. viime kierto oli sen 26 päivää.. en kestä :rolleyes: mies koittaa toppuutella :LOL: En haluais huomenaamuna testata ku pitää töihin kuitenki..:unsure: olipa sekavaa vuodatusta, no tiiätte tunteen :ROFLMAO:
 
Tämä viikonloppu tuntuu kestäneen ikuisuuden. Vaikka oon yrittänyt kehittää tekemistäkin itselle. Shoppailua ja liikkumista. Kaipa sitä kaipaa jo oviksen jälkeistä piina-aikaa. ;)

Haaveilijalle, että oon seuraillut sun laittamia kuvia tuolla toisessa ketjussa. Toivotaan vahvistumista!
 
Mä just eilen tutkin liukkareita ja ilmeisesti on vähän soopaa että pelkästään Preseed ja vastaavat olis käypiä. Periaatteessa mikä tahansa liukkari, jossa ei ole spermisidejä ts. niitä siittiöitä tuhoavia aineita, ja joiden pH on enempi emäksinen, voi käyttää ilman että ne merkittävästi vaikuttaisi.

Löysin esim. tällaisen listan, jonka tuotteista ainakin osa löytyy esim. Amazonista ja on kohtuuhintaisia:
http://www.fitpregnancy.com/pregnancy/getting-pregnant/sperm-friendly-lubricants-help-you-conceive
 
Dpo 9 menossa ja nega testattu. Nyt on kyllä muutaman päivän ollut menkkakipuja selässä, mahassa ja reisissä. Nytkin melkoisesti polttelee. Eilen myös huimasi. Lämmötkin välillä käyneet korkealla ja valkkaria välillä lorahtaa....jotenkin nyt aika vahva tunne et ois tärpännyt. Mutta niin kauan on epävarmuutta kunnes plussa pärähtää tikkuun.....jos nyt ei tärppää niin kyllä ihmetyttää mitä tää kipuilu on?
 
Täällä dpo8, ja aiempi pessimistinen fiilis tärpin käymisestä häipyi sen siliän tien, kun mies totesi päivällä, että oletkohan sä raskaana, kun sun tissit on kasvanu. :X3::D
No, eiköhän tässä ehdi vielä ajatukset seilata suuntaan jos toiseenkin, ennen kuin tulee varmuus kierron lopputuloksesta.

Tsemppiä muille piinailijoille ja voimia uuteen kiertoon joutuneille!
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna ja Nonsk
Heips! :)

Meillä käytössä välillä tuo aquaglide, ja siitä googlailemalla löytykin että ei pitäs olla vaikutusta raskautumiseen ainakaan negatiivisessa mielessä.. Ja harvakseltaan tulee kyllä käytettyäkkään ees.. Aiemmin taisin epäilyjäni kirjotella, että tuntuu ettei ovulaatiota tässäkään kierrossa tulisi, mutta viime yönä ja tänään on kyllä liukasta rataa ollunna.. :whistle::whistle::whistle: Eli pieni toivonkipinä ovulaatiosta nyt sitten syttyi.. :love:

Haavelija-31 :cry::cry::cry: Silti pidän vielä peukkuja, kun sen haamulaisen kyllä minäkin näin kuvassa.. Josko oli testissä joku huonoyksilö kun vaan viivanpaikkaa näyttäny.. Niin kauan kun ei verta vuoda niin toivoa on.. (Tosin itsellä tuli kakkosta odottaessa viikolla 10 toooosi runsaasti verta. Yöllä heräsin ku kaikki ihan veressä, mutta mikä lie viaton vuoto ollu..)
 
Paljon onnea plussanneille :love::love:

Toivottavasti haaveilijankin pussa pysyy ja tummenee. Josko yksi testi vaan ei ollut niin herkkä. Toivotaan!

Omaa napaa: maha kipeenä ja :poop:.. Tietty kun on ovis käsillä. Mut voi morjens mä en kestä tätä kyl montaa kuukautta! Mulle ei sovi tää ilman hormonaalista ehkäisyä oleminen kun mielialat heittää ja oviksen aikoihin olo on ihan kipeä :sick: oikeesti oon oviksen aikaan kipeempi kuin kuukautisten.. Onneks ny sentään eilen saatiin peitto heilumaan ja limojakin oli, et josko ny kuitenkin.. Veikkaan kuitenkin et ovis osuu tarkemmin huomiselle ja mies koko vrk töissä tietty ja vasta ti illalla nähdään :mad: Eli tuskinpa tästä kierrosta tulosta syntyy, mut pieni toivo on kuitenkin..
 
Tää on kyllä vähän petollista kun täällä tippuu näitä plussia tällä tavalla. Onnea plussanneille silti ihan täydestä sydämestä! :love:Ja tsemppiä uusien kiertojen kanssa.

Täällä edelleen tympeä alkukierto ja ne oudot menkatkin meni menojaan. Ovislaskuri väitti että hedelmällisin päivä ois 31.5 vasta kun laitoin kierron pituudeksi 30pv. Noh se on vähän huono, miun valmistujaispäivä nimittäin niin ei varmaan nähdä miehen kanssa edes kun pikaisesti. Tosin tiedä sitten tuosta kierrosta kun toissa kierto oli 28pv ja nyt viimesin 32pv. Huoh...:cautious:

Aloin miettimään etä oonko jotenkin outo kun en oo ikinä käyttäny liukkaria kun noin monella oli käytössä. Kysyin mieheltäkin niin se totesi vaan että "Jaa noh oothan sie aika...märkää sorttia" :LOL: Muistan viimeks papa-kokeessa synnytyksen jälkeen terkka totesi että oho ei ainakaan kuivuuden kanssa ole ongelmaa. Joutu sit kaapimaan sitä limaa tieltä että sai sen kokeen otettua.

Mistä tulikin mieleen, että miten noita limoja siis pitäs tulkita? Oon käytännössä 24/7 housut märkinä paitsi ehkä pari päivää ennen menkkoja. Kun ootte noista ovislimoista ja muista kirjotelleet. Niin se sitkeä paksu lima on siis sitä kai? Vähänku jotai kalvoa. Niin meinaako se siis että ovis on jo mennyt vai?

Tulipa jokseenkin ällöttävä kommentti, laskekaa lima-sanat. :D
 
Ovisteja dippailtu parina päivänä, haaleita viivoja saatu. En tiiä miks piti ees näin aikasin aloittaa kun ovis on ehken ti-to väliin. :p
Ja hiukan asioiden edelle tämä mamma menny :LOL: Oon katellu jo isompia autoja. :ROFLMAO:
Jospa sitä helmikuisiin sitten pääsis. Välillä kyllä tulee mietittyä että vieläkö oikeesti yks? Mikähän juttu tässä naisen mielessä on kun tekee tämän kuumeen. :rolleyes:
 
Peukkuja pidetään pystyssä, että haaveilijan viivanpaikka muuttuisi vielä selkeäksi plussaksi <3

Täällä dpo 10 (kai). Tänään tuli yhtäkkinen hirveä halu testata aamulla, mutta dippasin vain ovistestin aamupissaan. Se näytti ihan haaleaa viivaa. Esikoisesta ovistesti oli selvä plussa tähän aikaan. Raskaustestiä en alkanutkaan sitten tekemään. Siinä kuitenkaan mitään olis vielä ollut. Kaveri kysyi eilen, olenko raskaana, kun ulkona haistelin erilaisia kukkien hajuja ja hän ei haistanut mitään. Kova vilu oli loppuviikosta, tänään ei enää niinkään. Ekan kerran itselle tuli tänään olo, että jos sittenkin on raskaana.. kun istuin aika rutussa ja sydämensykkeet tuntui kohdussa jännästi jomotuksena. Parin päivän päästä valkenee sitten se totuus..
 

Yhteistyössä