Toiveena vauva 2017-2018

Suuret onnittelut plussanneille!

Liittyisin mukaan uutena.Tätä keskustelua oon seurannut jo muutaman kuukauden epäsäännöllisen säännöllisesti. Meillä olisi toinen lapsi haaveissa jossain vaiheessa mutta yritys ei vielä oikeastaan käynnissä. Pieni varaslähtö tuli kuitenkin otettua ja mahdollisuus raskaudelle olisi jo nyt.. Oman arvion perusteella menossa dpo 6 ja vähän meinaa jännittää. Oireita saattaisi olla tai saattaisi olla olematta. Esikoisen yrityksestä on vielä hyvin muistissa kuinka oltiin useampi kuukausi niin "raskaana" jo ennen plussaa, tai edes hedelmöitystä... :p
Eli nyt piinaa ja jos tästä varaslähdöstä ei napannut niin sitten seurailulinjalla.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska ja Nonsk
Täällä taas :ROFLMAO: Olipa tullut melkoisesti tekstiä reilun viikon aikana!

Onnittelut plussanneile ja pahoittelut uuteen kiertoon lähteville.

Tänään taitaa olla menossa nyt sitten kp 29. Vähän on menkkamainen olo alamahalla, joten en taida uskoa raskautumiseen tästä kierrosta vaikka yritystä oli kyllä enemmän kuin rittävästi :whistle:
 
Laskeeko muut aina kierrossa, et jos nyt tärppää niin millon ois laskettu aika vai oonko iha vinksahtanu päästäni?
hahaa... mulla ei kierrosta edes tarkkaa käsitystä ja miehen kanssa puhutaan siitä helmikuun vikan päivän vauvasta :) ja et kun mun äippäloma alkaa 24.1. :D eli olen vähintäänkin yhtä vinksahtanut... :D voisin siis ehkä kuvitella että 2 vk päästä olis oviksen aika, mutta ei mitään takeita kun hormonikierukka otettu pois 13.5. ja sen aikana ei vuodon vuotoa...
 
  • Tykkää
Reactions: Hantta81 ja fabula
Onnea Amiraali! :love: muidenkin haamulaisille vahvistumisia!

fabula mää aattelin huomenna testata (silloin dpo 10) kun pitäs kuitenkin pomolle ilmottaa että leikkaus tulossa jossei tässä sitte raskaana olla :ROFLMAO: alaselkä on kyllä kipee..

Palliton mäkin monesti lasken la:ta loppukierrosta ;) ja vaatteita kokeillessa aattelen kuinka kivoja oisivat mahan kans :barefoot:
 
Wuf
Vihdoin ja viimein saan tehdä tämän päivityksen eli uusi kierto on alkanut ja sen myötä myös awwkolmosen yritys käynnistyy <3 eli kp4/28-30 yk1 ja ikä 31

Elämäntilanne meillä on se, että itse olen työtön/kotiäiti ja mies on kolmivuorotyössä. Ja nyt ollaan mietitty, että olisin kotona vähintään syyskuun alkuun jotta esikoisen koulun alun ohi päästään ja mikäli nyt ei tärppi käy niin sitten jatkan työn etsimistä.
Lapset meillä on siis nyt 7v 3kk ja 1v 2kk ja molemmat on tärpännyt heti ensimmäisestä.
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
En tiiä mitä tää on mutta hiki haisee ihan kuolemalle eikä mikään dödö auta ja ilmavaivat ihan kamalat vaikka syön ihan tavallisesti:ROFLMAO: onko jollain ollu tämmöstä aikasemmissa esim?:LOL: vai onko tääkin jotain mun hurujuttuja.

Dpo 10 tänään.
 
Dpo9 kp24/27-30
Ovis tikutettu ekaa kertaa eläissäin tässä kierrossa!

Päiväpissistä töiden jälkeen tuli testiin selkee, värillinen viiva (haamu, kai) Testiajalla! En saanu kunnolla kyl viivaa kiinni kuvaan, mutta siltikii. Oli pakko testata kun olo ollu niin raskautunu!!

Oireina mulla nyt et rinnat alkanu kipeytyy uudestaan varsinki kainalon puolelta. Oikee tissi törkeen kipee! Samasta tissistä tulee puristettaessa "maitoo"

Alamahaa tykyttää. Ihan kun oma syke tuntus siellä. Ihan siis alhaalla. Maha tuntuu tosi painavalta, ahtaalta jotenkin.

Nyt poskia kuumottaa aivan hulluna, silti näytän kalpeelta..

Tissit tuntuu kuumilta kun niitä koskettaa, pehmeiltä ja sileiltä. Muuten outo viileyden tunne rinnoissa, ihan ku maito pakkautus tisseihin

Väsyttäny on nyt sanotaanko 4-5 päivää ihan huolella!

Hiukan eto olo. Vkonloppuna oli oikeesti huono olo!

Tärisyttää ja kainalot märkinä! Vissiin jännityksestä :D

Tätä plussaa on ootettu kun kuuta nousevaa! <3 Toivottavasti vahvistuu!!
 
Teen vielä cb digi-testin loppuviikosta. Jos se näyttää, että raskaana ollaan, uskon itsekin. Kiitos onnitteluista <3 Toivottavasti te muut piinailijat seuraatte plussien kera odottavien puolelle :)


Mä en edelleenkään usko, että ekalla yrittämällä heti tärppäisi. Vähän on epäilevä olo. Varsinkaan ku nuo oireet on mitättömät.
 
  • Tykkää
Reactions: Hemmpsu
-dino-: Enköhän mäkin huomenna testaa, vaikkei olekaan yhtä hyvää syytä kuin sulla :D Toivottavasti plussatuuli puhaltaa! :)

Onnea Wufille yrityksen alkuun ja Hantalle viivan vahvistumista! Ja pahoittelut, jos oli jotain muuta, mihin piti vielä reagoida, niin paljon viestejä ja hatara muisti ettei pysy mielessä. :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Hantta81
Onnittelut ainakin mahdollisista plussista ja tsemit muille!

Huomenaamulla meinasin testata, nyt dpo10 vissiin. Jännittää kyllä, eilen tuntui alavatsalla kipuilua mutta muuten ei mitään.
Mietin jo syitä kun ei tärppää( vasta yk2 )mutta edellisestä tärppäsi heti ekalla mikä ajoitettiin heti hymiön näkyessä testissä mutta nyt ollaan oltu noin päivää aiemmin.. siittiöt kuitenkin pitäisi pysyä kunnollisina muutamia päiviäkin mutta jospa näin ei olekaan, uskallus vaan yrittää vasta oviksen näkyessä mietityttää koska todella haluan kokeilla keinoa vaikuttaa sukupuoleen.
 
Paljon onnea haamuista ja plussista!

Täällä alkoi uusi kierto ja nyt menossa kp3 ja yk 2. Vähän aavistelinkin kyllä jo tuossa loppukierrossa, että ei varmaan vielä ekalla kerralla tärppää. Hain kaupasta God morgonin verigreippimehua, eiköhän se samalla tavalla vaikuta greippi ku greippi, toivottavasti. Sitä aloin juomaan eilen. Tänään ostin vielä tyrni+omega7 -kapseleita, muistelen jostain (varmaan täältä keskusteluista) lukeneeni, että tyrni olisi hyväksi kohdun limakalvolle ja paketissakin lukee että iholle ja limakalvoille.

Nyt sitten vaan odotellaan ovulaatiota. Testit pitää ottaa taas käyttöön ja koittaa saada se tällä kertaa kiinni, vaikka sitten pari kertaa päivässä testaamalla. Se on vaan hankalaa, kun kierto heittelee useita päiviä, niin ei yhtään tiedä että millonhan se nyt tällä kertaa vois olla... Jos jollain on toimivaksi havaittuja kotikonsteja kierron säännöllistämiseen niin mielelläni niistä kuulisin :)
 

Yhteistyössä