Toiveena vauva 2017-2018

Täällä ne kuvitellutkin oireet kadonnut ja nyt dpo9/10. Yks testi tuolla kaapissa olisi ja tekisi mieli tehdä ihan vaan itseään kiusatakseen se :D no jotain vihlomista on alavatsalla ja menkkamaista juilintaa mutta siinähän ne onkin. En toisaalta oikein usko että plussaa ekasta kierrosta tullaan ikinä saamaan ja vaikka saisi niin tuskin kaikki hyvin loppuun saakka menisi(n)
Tsemppiä plussaa toivoville, tie plussaan osaa olla kivinen :(
 
Dpo9 kp24/27-30
Ovis tikutettu ekaa kertaa eläissäin tässä kierrossa!

Päiväpissistä töiden jälkeen tuli testiin selkee, värillinen viiva (haamu, kai) Testiajalla! En saanu kunnolla kyl viivaa kiinni kuvaan, mutta siltikii. Oli pakko testata kun olo ollu niin raskautunu!!

Oireina mulla nyt et rinnat alkanu kipeytyy uudestaan varsinki kainalon puolelta. Oikee tissi törkeen kipee! Samasta tissistä tulee puristettaessa "maitoo"

Alamahaa tykyttää. Ihan kun oma syke tuntus siellä. Ihan siis alhaalla. Maha tuntuu tosi painavalta, ahtaalta jotenkin.

Nyt poskia kuumottaa aivan hulluna, silti näytän kalpeelta..

Tissit tuntuu kuumilta kun niitä koskettaa, pehmeiltä ja sileiltä. Muuten outo viileyden tunne rinnoissa, ihan ku maito pakkautus tisseihin

Väsyttäny on nyt sanotaanko 4-5 päivää ihan huolella!

Hiukan eto olo. Vkonloppuna oli oikeesti huono olo!

Tärisyttää ja kainalot märkinä! Vissiin jännityksestä :D

Tätä plussaa on ootettu kun kuuta nousevaa! <3 Toivottavasti vahvistuu!!
Ai sullakin etoo ;) täällä iski semmone olo eilen ja sama jatkuu vieläki..tää on semmosta vellomista ei niinku okseta mut olo on huono eikä oikee jaksais mitää tehä :unsure:
 
Eilen taas sanoin miehelle et hajuaisti/yökkäyksen perusteella laskis niin raskaana olisin.. :D Ensin mies tuli tyhjentämään "muutaman" päivän salikassissa olleen juomapullonsa kun olin omaani täyttämässä ja hyi yökötys mikä haju! Ja illalla laitoin roskiin edellisen päivän seitipala jämäni ja taas piti mennä ikkunalle etsii raitista ilmaa.. :D

Mutta se eilinen cb digital masentaa niin paljon et yritän olla testaamatta, ehkä torstaina ja sit la kun vuoto pitäis alkaa.. Tänään dpo 11, kakkosesta sain plussan dpo 12.. :)
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Tällainen tuli tänä aamuna dpo 11:love: 6 yk tuotti tulosta!!! Pitänee vielä dpo 14 asti testailla et saa vahvemman viivan ja sit todella uskoo et ollaan paksuna:) PC:llä tuli paljon vahvempi viiva kuin one stepillä.........ja ovistesti näyttää plussaa..... Kuvaa en ole tänne ennen laittanut mut kokeillaan toimiiko tämä:

http://aijaa.com/FVrKl2
 
Joo,täälläkin piti nega testata. Tuskin olis ees näyttänyt mitään vaikka olisikin joku tarrannut kyytiin. No viikonloppuna pitäisi alkaa ainakin tuhruttelu ellei sitten menkatkin.:unsure:

No jos tänään nauttisi vaan lämmöstä ja yrittäisi olla miettimättä asiaa :) sisällä kyllä palelee vaikka 27 näyttää mittari :ROFLMAO: tosin eilen keskimmäiselle nous kuume ja laski parissa tunnissa ja yöllä nuorimmalle joten olisko se mun vuoro sitten tänääno_O Onneks lapsilla ainakin meni tosi pian ohi, mitä lie onkaan:eek:
 
Moikka, olen ollut hiljaa tässä nyt pitkän aikaa kun ei oo ollu mitään uutta kerrottavaa... Oon lukenu kuitenkin teidän juttuja. Onnea kaikille joilla on pikkuinen pysyny matkassa ja voimia niille jotka vielä joutuvat odottamaan.
Minä söin viimeisen pillerini 7.5 ja vaikka aiemmin kirjoitin että yritys alkaa vasta elokuussa, niin huomaan nyt että tilaisuus tekee varkaan. Emme ole siis käyttäneet mitään ehkäisyä nyt. Pillereiden jälkeen oli tyhjennysvuoto. Toivon että ensimmäiset menkat ei edes alkaisi :) mutta ei olla tosiaankaan nyt yrittämällä yritetty, joten jos ei onnista niin sitten ei :) ja jostain luin ettei ovulaatioita oikein voi edes laskea ekassa kierrossa kun on pillerit lopettanut, että se voi olla ihan milloin vain... Onko muilla siitä kokemusta?
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Ihanan aktiivinen ketju! Muutamassa päivässä tulee jo luettavaa :)
Onnea plussista ja lisäksi toivotan uutta puhtia uuteen kiertoon joutuneille

Mun 5v kummityttö oli viikonlopun meidän luona hoidossa, niin voi että oman lapsen kaipuu iski taas entistä vahvempana meille molemmille! Miehen kanssa kun juteltiin, että kyllä me vielä se oma nyytti saadaan, niin melko nopeesti se haikeus vaihtuikin himoksi :rolleyes::LOL:

Sunnuntaina popsin letrokuurin vikan pillerin ja loppuviikosta alan tikutteleen ovista. Luulen, että ovis ajoittuu viikonlopun tienoille, niin on sitten hyvää aikaa talletella :D
 
  • Tykkää
Reactions: fabula
Onnea Selkkis!

Mulla kesti suunnilleen vuosi pillereiden poisjätöstä että kierto kävi säännölliseksi. Olisi kyllä ollut vähän "neulaa heinäsuovasta" -tilanne jos olisi silloin yrittänyt tikuttaa ovista :confused: Mutta toisillahan kierto asettuu uomiinsa saman tien ja silloin oviksen löytäminenkin on varmasti helpompaa!

Tänään dpo 7 ja oireena pistelyä alavatsalla vasemmalla. Vähän etovaa oloa myös, voi tosin johtua väsymyksestä ja helteestäkin..
 
  • Tykkää
Reactions: Cicada
:(:( Olitteko joissain hoidoissa..? No joka tapauksessa mä toivotan hirveesti vielä yllätysplussatuulia, vaikka aktiivinen yritys loppuisikin..
Kiitos <3
Ei meille annettu hoitoja vaikka yritin saadakin. Kunnalliseen en pääse edes, mun ylipainon takia evättiin hoidot. Sanoivat kyllä helmikuussa että aloitetaan hoidot 6kk päästä, JOS mä laihdun 20kg. Olen saanut 8kg pois nyt, ja enää pari kuukautta aikaa. En mä laihdu 12kg parissa kuukaudessa, sillon se ei ole tervettä enää. Niin en mä viitsi enää mennä kuuntelemaan miten pitää painoa pudottaa. Ja mä luulen ettei mun psyyke kestäis enää yhtään pettymyksiä, jos ne sit sanois että odotetaan taas puol vuotta. Puol vuotta on pirun pitkä aika!
 
Kiitos <3
Ei meille annettu hoitoja vaikka yritin saadakin. Kunnalliseen en pääse edes, mun ylipainon takia evättiin hoidot. Sanoivat kyllä helmikuussa että aloitetaan hoidot 6kk päästä, JOS mä laihdun 20kg. Olen saanut 8kg pois nyt, ja enää pari kuukautta aikaa. En mä laihdu 12kg parissa kuukaudessa, sillon se ei ole tervettä enää. Niin en mä viitsi enää mennä kuuntelemaan miten pitää painoa pudottaa. Ja mä luulen ettei mun psyyke kestäis enää yhtään pettymyksiä, jos ne sit sanois että odotetaan taas puol vuotta. Puol vuotta on pirun pitkä aika!
Aivan, siinä onkin semmoinen mutka ollut matkassa, onhan se pitkä aika puoli vuotta.. :unsure: Mutta 8kg kuitenkin jo painoa mennyt alas niin sehän on jo hieno saavutus! Pikkuhiljaa hyvä tulee ja ehkä se tuliskin sitten sillävälin yllätysplussana teille, vaikka tuolla seuraavalla kerralla pyydettäisiin jatkamaan painonpudotusta vielä seuraavatkin puoli vuotta, ainakin toivon kovasti teidän puolesta, että plussan sieltä vielä saatte :love:
 
Halaus Palliton :(

Haaveilija-31
olen niin pahoillani, pidän sormet ja varpaat ristissä että saisitte luomuyllärin <3

Täällä virallisesti aloitettu ensimmäinen IVF-hoito (hedelmöitys ICSI-tekniikalla). Kaksi iltaa Menopur-pistoksia takana. Tämän illan pistos sattui aika paljon ja vähän itkua tihrustin. Mies siis pistää, itsellä ei hermo kestä. Lähti kaupassa käymään ja soitteli kesken matkaa että oonhan kunnossa. Kotiin tullessa sanoi että koko matkan pelkäs että löytää mut lattialta suu vaahdossa. Selitin että ei toi aine sentään niin vaarallista ole :LOL: Fiilikset hoidosta vaihtelee noin sekunnin välein, yhtenä hetkenä olen ihan varma että tällä onnistuu ja toisena ihan varma että ei onnistu. Jos jollain olis ylimääräistä hermokapasiteettia niin viitittekö lähettää tännepäin? :ninja:
 
Tänä aamuna step onen testiin jonkunlainen haamu saatu. Ja oireita on, miksi oi miksi on vahvistuvia oireita mutta ei kunnon viivaa. Okei, on vasta DPO 8 ja kp 25/28-30 mutta silti!

Mulla nippailee ja särkee mahaa mitä ei nyt oo ollu ennen ainakaan päiväkirjan mukaan. Ja mun syljeneritys on iha kauheeta! :eek:

Iltaisin väsyttää, nukun pari tuntia aiemmin mitä normaalisti ja herään aamulla ennen lapsia virkkuna. Mutta esimerkiksi kuukautismaisey kivut puuttuu mitä on ollu kaikissa kolmessa edellisessä raskaudessa. Niin ja eilen illalla iski yhtäkkiä huono olo. Sain kuitenkin nukahdettua.

Tää lähettää marrasmaille hermokapasiteettia. :love:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä