Toiveena vauva 2017-2018

Aika hurjia olet kokenut :eek: Ihanan positiivinen ajattelu kaikesta huolimatta :oops:
Toivottavasti meitä onni potkasee ja kaikkia muitakin jotka kovasti vauvaa toivovat :love:
Kiitos tsempistäsi❤ !
Ei tässä muu auta kuin olla positiivinen, elämä on sen arvoista. Fiilis voisi olla eri, jos ei olisi vielä yhtään lasta, mutta olemme saaneet jo kuitenkin kaksi ihanaa❤ .

Kaikkea hyvää sinulle ja muille kuumeilijoille ❤ .
 
Keskenmenojen aikaan minulla oli tsh yli kaksi ja väestöliitolta sanottiin tuolloin, että jos tulemme hoitoihin, niin sen olisi hyvä olla alempi. Nyt ennen yrityksen aloitusta kävin ottamassa arvot ja tsh oli 1. Hirvittää kyllä jos sama rumba taas toistuu, enkä tiedä miten siihen reagoisin, mutta täytyy olla kiitollinen näistä kahdesta lapsesta jotka on jo saanut ja toivoa parasta❤ . Ehkä tällä kertaa en testaile kovin helposti jos oireita tulee paljon varhain, sillä sellaiset raskaudet ovat päättyneet minulla keskenmenoon. Onneksi meillä on miehen kanssa hyvä pitkä suhde ja hauskaa lasta yrittäessä❤ .

Tsemppiä kovasti ❤ !
Kiitos :)

En ole saanut tietää tarkkoja arvojani, tarkoitus on käydä kysymässä heti kun palaan yli kuukauden kestäneeltä reissulta. Koska jos ne arvot ovat korkeat (se viiterajahan on ihan järjetön), niin aion tasan vaatia siihen apua. Sen verran paljon tutkimusta on joka tukee sitä, että aiheuttaa keskenmenoja vaikka olisi ns. viiterajoissa. Ja jos tulen raskaaksi niin onneksi varmaan muutenkin seuraavat niitä kilppariarvoja nyt kun vasta-aineita on löytynyt.

Mulla muuten ihan sama. Tuulimunassa ja tuossa tosi varhaisessa keskenmenossa oireet tulivat voimakkaina tosi varhain. Siinä raskaudessa jossa alkio kehittyi pisimmälle, sydän löi ja kaikkea, oli kaikkein vähiten oireita.
 
On noi testit kyllä ihmeellisiä ja niiden tulkitseminen ihan oma lajinsa :p Niin pidän peukkuja teille kenen testit ovat virlä haaleita ja epäselviä!!!! Mä jännityksellä taas odotan tuleeko nyt aamulla vahvempia plussia :love:
Täällä ovistestejä oon uitellut muutaman päivän ja ei sieltä mitään selkeää vastausta tullut :rolleyes: Mitäs mieltä te ootte, missä kohtaa saattoi olla huippu, kun testit näyttivät ke aamu tummempi viiva, iltapäivä ihan haalea, eilen aamulla taas tummempi viiva ja iltapäivällä haalea ja tänään aamulla ihan haalea??? o_O eilen tuntua muniksissa eniten vihlontaa. Talletukset tehtiin eilen ja tiistaina :D
 
Huomenta vaan piinailijat, testailijat ja kuumeilija!

Täällä mennään nyt kp9/kp24-29 ja yk1. Olipas levoton yö ja joskus kolmen aikaa olin ihan hereillä. Yöllä alavatsaa hieman nippaili ja pissitti. Tässä kierrossa ei ole kuivaa aikaa ollutkaan vuodon loputtua, joten saa nähdä tuleeko lyhyt kierto. Jos ovulaatio on ollut ja aikaisin, niin se on hyödynnetty . Muita oireita odotellessa...
 
Moikka kaikille!
Olen uusi täällä omalla käyttäjätunnuksella vaikka puolison (nachsal) vieressä teitä tovin jo lukenut enemmän ja enemmän!

Mehän käytiin toissapäivänä siellä foliikkeliultrassa kun ei me maltettu oottaa epätoisena osuuko ovis juuri lauantaiksi jolloin inseminaatio ei enää onnistuisi. Saatiinkin se irrotuspiikki ja pistettiin se eilen Flamingossa kun mä olin unohtanut ja juuri "vaan" 6 lapsen kanssa uimaan mennessä muistettiin ja jätin sit puolison ja lapset sinne ja lähdin ajaa hakee kotoa reseptin ja apteekista sen ja siellä sitten kaiken sähläyksen jälkeen pistettiin. Oli muuten musta kiva kun oli iso sateenkaari Flamingosta kotiinajaessa, mä sanoin Rakkaalle et tää on joku merkki meille niin mä sain tosi söpön katseen ;)

Mutta nyt nyt nyt! Mä oon ollut eilisen ja tän aamun rasittava höyrypää (oon mä vähän muutenkin tän vauva-asian kanssa) kun me ollaan matkalla Tallinnaan inseminaatioon!! Jee... kello 15 ois aika ♡ todella ihanaa... mähän oon ihan varma et tästä alkaa meidän yhteisen vauvan taival ♡

Mä olen itse 33v ja meillä ei ole vielä yhteisiä lapsia. Mulla on kyllä 5 ja puolisolle 3. Meidän nuorimmat on 7.5v ja 9v joten meidän nuorimmaisista on aikaa. Tää on meidän Iltatähti ☆☆☆
Mulle myös ensi kertaa näin että olen sosiaalinen Äiti.

Pitäkää pellot ja sormet ja ties mitä meille tsemppinä♡
Kaikille muille myös eletään teidän jännityksiä:)
 
Ikävä aina lukea keskenmenokokemuksia. :( Toivottavasti nyt olisi paljon kaikilla tarrasukkia matkassa! :love:

Testailen nyt Clear bluen kahden hormonin ovulaatiotestillä tätä kiertoa. Onko ollut muilla käytössä? Nyt on vasta eka kierto hormonikierukan jälkeen, joten vaikea sanoa miten tämä nyt tästä kehkeytyy. Veikkaisin ovulaation olevan noin viikon päästä, mutta vaikea sanoa varmaksi.

Esikoisesta ekat raskausoireet olivat "painontunne" alavatsalla, rintojen aristus ja hajuaistin herkistyminen. Pissatti ja janotti varmaan normaalia enemmän. Pahoinvointi alkoi aika pian positiivisen testin tekemisen jälkeen ja sitä sitten jatkuikin jonkin aikaa....
 
Heippa! Vieläkö mahtuisi mukaan juttuun? En ois vielä muutama vuosi sitten arvannnut, että täällä ollaan taas :) Meillä oli lapsiluku täynnä kuopuksen jälkeen (kaksi lasta siis ennestään, nyt 6v ja 4v). Jostain syystä pitkien keskustelujen jälkeen tultiin miehen kanssa siihen tulokseen, että kyllähän se kolmas olis enemmän kuin tervetullut ja mahtuis vielä mainiosti tähän perheeseen ;) Nyt ei malttais oottaa miten käy. Meillä molemmilla ikää 30v. Nyt menossa yk 2 ja kp 2/28-30. Ja siis mähän päätin ekalla kiekalla, etten laske kiertopäiviä enkä mitään muutakaan, vaan tulee jos on tullakseen. Arvatkaa vaan onnistunko? :D
 
Aamulla taas one step 10 ja kiinalainen tyhjiä. Nyt tein taas one stepin ja ihan kun siinä näkyisi jotain. Ja se näkyy jo heti kun olin tikkuun kusassut. Saas nähdä! Huomenna en tiiä ehtiikö testaamaan kun esikoisen kevätjuhla aamulla heti. Ja sunnuntaina oon reissussa.
Dpo 7-8 kai nyt ja kp 23/28.
 
Wuf
miten voikin mennä näin, että siskon kanssa kierto menee ihan samassa:ROFLMAO::ROFLMAO: eli mulle voi päivittää dpo1. Ei mun pitänyt ovistestejä tehdä, mutta sisko yllytti ja sain siltä sit muutamat testit :D
Nyt sit vaan jännäämään ja odottamaan miten käy. Eilen ei kyllä kerennyt peittoa heilutella kun siskon lapset oli hoidossa ja kun ne lähti oltiin molemmat ihan poikki ja mentiin nukkumaan... No onneksi on tässä pari päivää aiemmin kuitenkin ollut toimintaa niin on toivoa et tärppi olis käynny
 
miten voikin mennä näin, että siskon kanssa kierto menee ihan samassa:ROFLMAO::ROFLMAO: eli mulle voi päivittää dpo1. Ei mun pitänyt ovistestejä tehdä, mutta sisko yllytti ja sain siltä sit muutamat testit :D
Nyt sit vaan jännäämään ja odottamaan miten käy. Eilen ei kyllä kerennyt peittoa heilutella kun siskon lapset oli hoidossa ja kun ne lähti oltiin molemmat ihan poikki ja mentiin nukkumaan... No onneksi on tässä pari päivää aiemmin kuitenkin ollut toimintaa niin on toivoa et tärppi olis käynny
Milloin sulla toi testi oli positiivinen? Jos oli eilen niin sullahan on ovis tänään tai huomenna.
 
  • Tykkää
Reactions: ÄippäVm82
Tosi huono kuva mut alkuperäisessä kuvassa kännykän näytöllä näkyy haalea viivan alku.
En saa linkkiä auki, mut peukut voimakkaasti ylhäällä että muutaman pv päästä hailakkuus on jo vahva plussa! :love:

Ite hu aamusta aattelin testata ku sit ois se 2 vkoa limailusta menny.. luulis että joku haamu tulis näkyviin, jos on tullakseen.. :love:
 
  • Tykkää
Reactions: mirajalapset
Saakohan tässä vaiheessa vielä käyttää jotain hiivaa helpottavaa? Dpo 6 nyt ja pahenee vaan. Canestenista tai Diflucanista on kyllä kova haave just nyt :oops: Mahakin möyrii ja on vähän sekaisin. Nyt on hyvät neuvot kalliit..
 
Omaan napaan kuuluu vaan tylsyyttä. Tää oviksen odottelu on ihan hanurista kuten myös piinapäivät ja menkat ja ja ja :D:D vielä viikko siis ehkä että pääsee piinapäiville ja ei kyllä tällä menolla oo mitään piinattavaa kun ollut illasta niin väsynyt että menty suoraan nukkumaan kun lapset saatu unille :rolleyes:
Onko kukaan kokeillu sitä gelee royalea? En ees muista kirjoitetaanko noin :ROFLMAO: Eikös jotkut sitäkin raskauden yrittämisessä käytä apuna..
 
Huomenta. :)

Tyylipuhdas nega tuli tekastua. Eli menkkoja ootellessa, jotka siis limailun mukaan pitäs ti alkaa.. ellei ala niin viim pe uus testi kehiin ellei oo alkanu värkki losottammaan ku sit ois illanistujaista luvassa.. :D

Mut ens viikkoon siis.. :whistle:
 
Tsempit piinailijoille!

Tein perjantaina One stepin ja pc:n testit, one step näytti negatiivista mutta pc antoi selkeän värillisen haamun. Eilen edelleen one step nega mutta tänään testattu pc ihan selkeä positiivinen. Eli raskaana ollaan, toivottavasti pysyy mukana. Viime kemiallisessa vuoto alkoi 4+3 tai jotain sinne päin. Vielä siis ollaan varovaisin mielin. Tänään 30/27-32 ja dpo 13.
Tällä kertaa mulla oli hyvin vahva tunne raskautumisesta. Ennen tällästä ei oo tullut. :)
 

Yhteistyössä