Toiveena vauva 2017-2018

Onnea äippä 84, jollain sentään tärppää! <3 Harmillisen monella on mennyt nyt mönkään. Avantasia, kuva näkyy tosi huonosti kännykällä, mutta onko siinä viiva tuon täplän vasemmalla puolella? :) Ja Piikulain3n, itse olen varhaisimmat plussat saanut dpo9 ja Pregcheckillä. Tämä siis viiden raskauden kokemuksella, näistä yksi kemiallinen ja yksi tuulimuna. Tuo kemiallinen näkyi vasta kun vuodon piti alkaa, aavistelin huonoa, ja vuoto tulikin sitten kolme päivää myöhässä. Mikä ei tietysti tarkoita sitä, että aina myöhäisempi plussa tarkoittaisi onnetonta raskautta, kun vaihteleehan se hormonimäärä. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Piikulain3n
Moikka!
Täällä 24v yhden pojan äiti. Mies täyttää loppuvuodesta myös 24 ja alkukuusta päätettiin, että kierukka otetaan pois ja vauva saa tulla. Kuitenkin aika äkkiä tajuttiin, että ois paras jos laskettu osuis toukokuulle, joten ajateltiin käyttää kondomia sinne asti.

Noh, kierukan poistosta tuli eilen 11 päivää ja tunsin ovulaatiokivut, sekä testasin ovistestillä plussan. Oltiin edellisenä yönä menty paljaalla ja viime yönä vielä unenpöpperössä uudelleen :D:D oon ollut raskaana kahdesti ja molemmat alkaneet laakista, joten plussaa odotellessa.. Nyt siis kai dpo 1?
Pojasta plussasin aikoinaan tosi aikasin jo joskus dpo9, kun ovulaatio olikin ollut oletettua myöhemmin. Eli vajaan parin viikon päästä täällä testaillaan
 
  • Tykkää
Reactions: -tanjuska
Niin ja joku niistä kierukan langoista kyseli, niin mulla oli langat ihan sisällä etten tuntenut niitä itse. Kävin mehiläisessä gynellä poistattamassa ja se sai ihan näpsäkästi sen pois, ei mennyt kun pari min. Maksoi joku 80e
 
No onpa harvinaisen paljon uusia kiertoja:cry: Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja iso peukku uuteen yritykseen (y)

ISOSTI onnea plussasta äippä 84:love:

Isoja plussatuulia myös kaikille muille jännääjille!

Täällä ei MITÄÄN oireita. Eilen meinasin testata, mutta maltoin mieleni, kun ei sieltä ois mitään kuitenkaan vielä näkynyt (dpo 8 eilen). Yritän malttaa mieleni vielä ens viikonloppuun ellei täti kurvaa sitä ennen paikalle. Huom, yritän :D Ainoa "oire", jota oon tässä pari iltaa miettinyt on järkyttävä turvotus vatsalla. Mut sitäki mietin, et oonko vaan syöny liikaa :p Muutoin ei juurikaan nippailuja eikä yhtään mitään missään.

Aurinkoista juhannuksen jatkoa kaikille!
 
Saako tänne vielä osallistua? Ollaan molemmat 27 miehen kanssa ja yritys alkaa elo-syyskuussa. Kierukka lähtee ens viikolla ja siitä sit kuukaus ainakin odotellaan :) Esikoista lähetään yrittämään ja saa nähdä kauan menee että tärppää.

Mullakaan ei langat ole kierukasta tuntunut enää kuukausiin, voin kertoa sit miten helposti se lähti. Vähän kyl jännittää et onhan se vielä siellä missä sen pitää...
 
Niin siis meillä tosiaan Idina on ehkäisyneuvola samassa ja kierukan otto hoidettiin siellä.

Tämä aamu alkoi kuten arvata saattaa sillä, että totesin olevan kp1. Blah.
Sama täällä, vuoto alko vihdoin eli samoilla päivillä mennään taas!

Mullekin voi siis päivittää kp1. Tän kierron surutyön kerkesin jo tekemään parin päivän tuhruttelun aikana niin ei onneks vuodon alkaminen tuntunu pahalta kun en mitään muuta odottanutkaan. Ei muuta ku uuteen kiertoon!
 
Juhannuksen vietosta palattu. Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille. Perästä varmasti tullaan, sillä tää kierto meni kyllä harakoille. Ovista en oo vielä tikutellut, kun yritän muka ottaa tän rennosti (hah), mutta eilen oli voimakkaimmat oireet ja limat. Tarkoittaakohan se että ovis oli vasta eilen eli KP 20?? Oireita on muuten ollut jo vajaan viikon, mutta muistan myös esikoisen yritys ajoilta tikuttaneeni oviksen noinkin myöhään. Se ei kyllä ainakaan taida parantaa raskautumismahdollisuuksia. (n) Joka tapauksessa oltiin reissussa, joten hommailtiin vasta eilen ja sitä edellisen kerran tiistaina. Taisi tulla hukkakierto siis. :(
 
Mitä tekisitte? nyt kp30 eikä vielä vuotoa, mahassa kyllä tuntemuksia, nega varmasti jo näkyisi mutta tiedän että mieli vaan murenee enemmän jos testaan vai odottelenko vaan? toisaalta olisi hyvä tietää negakin kun toiveet alkaa kuitenkin kokoajan nousta vaikka ovista en testannutkaan, vaikeaa
 
Mitä tekisitte? nyt kp30 eikä vielä vuotoa, mahassa kyllä tuntemuksia, nega varmasti jo näkyisi mutta tiedän että mieli vaan murenee enemmän jos testaan vai odottelenko vaan? toisaalta olisi hyvä tietää negakin kun toiveet alkaa kuitenkin kokoajan nousta vaikka ovista en testannutkaan, vaikeaa
Minkä pituinen kierto sulla onkaan? Itse koitan pitää kiinni siitä, että testaan vasta kun menkat myöhässä ainakin päivän..eli eipä ole tarvinnut vielä kertaakaan testailla. :unsure:
 
Kierto ei ole täysin säännöllinen, sehän vaikeuttaakin, 33-35 päivää olleet viimeset joten en täysin tiedä mitä odottaa. oviksen puuttuminen musta antaa aihetta odottaa että kierto voi venyäkin mutta jos onkin tullut aiemmin...
 
Miten te jo yrittävät valmistauduitte yritykseen? Tiedän että turha stressaa mutta haluun tehdä jo nyt jotain kun en millään malttaisi odottaa. Tekisi jo nyt mieli alkaa ommella vauvanvaatteita mut yritän rauhotella itteäni kun siinä yrittämisessä voi mennä vuosi jos toinenki...
 
teris Tsemppiä(y) Kannattaa vaan testailla muutaman päivän päästä uudestaan. Esikoisesta tein liian ajoissa testin ja negaa näytti. Ehin sitä surrakin jo pari päivää (vaikka menkat ois olleet silloin jo myöhässä kun testin tein), kunnes sitten lopulta pärähtikin haamu tikkuun. Toivotaan, että kaikki osuis kohilleen ja tää kierto venyiskin 9kk mittaiseksi ;)

Nano89 Muistan esikoisen kohalla, kun mua neuvottiin aloittamaan foolihappojen syönti. Sen oon tehnyt nyt jokaisen yrityksen kohdalla ja oon sillä tavoin "valmistautunut". Tosin nyt ehittiin aloittamaan yritys ennen foolihappolisää, mutta otin ne käyttöön heti yrityksen aloittamisen jälkeen. Ne viikot ennen tositoimia on aika kuumottavia. Me on kanssa aiemmin puhuttu useasti, että katotaan sitten myöhemmin, mutta niin vaan ollaan livetty aikataulusta joka kerta :D Nytkin oli puhetta, että katsotaan kesän jälkeen...ja yritystä on ollut nyt toukokuusta asti:p Tsemppiä odotukseen(y)

ON:
Mikä mua vaivaa?? Eilen just ilmotin, että minä ainakin jaksan ootella testailujen kanssa ensi viikonloppuun. PAH!:poop::ROFLMAO::oops: Äsken (en edes aamuun malttanut!!) testattu tyylipuhdas nega:cry: Tiesin, että negaa näyttää varmasti, koska vasta viikon päästä sunnuntaina menkat on virallisesti myöhässä. Mutta kun ei malta, niin ei malta :D :D
 
  • Tykkää
Reactions: Nano89
Mä kävin poistamassa kierukan ehkäisyneuvolassa, mutta käsitääkseni ihan yleislääkärikin voi sen poistaa esim. terveyskeskuksessa.

Esikoisen yrittämisen aikoihin tutustuin ovulaatiolaskureihin ja aloin seurata kiertoani tarkemmin. Ovulaatiotestejä en käyttänyt. Greippimehua litkin innokkaasti. :D Nyt pikkukakkosta yrittäessä yritän taas pysyä kärryillä miten tämä kierto menee ja käytän monivitamiinia, jossa on foolihappoa. Ehkä pitäisi ensi kauppareissulla kipaista mehuhyllyltä nappaamassa myös se greippimehu mukaan. :) Sen verran taikauskoinen olen, etten hankkinut mitään vauvakamaa ennen ensimmäistä ultraa ja vasta sen jälkeen kerroin myös vähän laajemmalle piirille raskaudestani.
 
  • Tykkää
Reactions: Nano89
Täältä taustalta huutelee, itse kävin kierukan poistattamassa ihan terveyskeskuksessa hoitajalla. Koko homma 10min. ohi ja ei edes sattunut.

Oma kroppa jotenkin täysin sekasin, Alkaa mieliin kohta flippaa.. 31.5 taas gynellä käyty, 2kpl.oli rakkuloita kypsymässä ja neuvoja kuunneltiin ja hommailtua tulikin.. kasi haamua saatiin testiin 16.6 ja 17.7, mutta 18.6 alkoi mun minimaaliset menkat, mutta ne olikin tavallisen kolmen päivän sijaa 5pvä. Noh en enempää ajatellut kun kesken se meni mitälienee on mennäkseen. Mutta eilen alkoi uudet vuodot! Vain tuhruttelua ja pönttöön lurahtelee kirkkaan punaista,ilman mitään klimppejä.. Sori oikeesti aika ällötys päivitys, Mutta mitä tää on? Näyttääkö rtesti vielä tässä vaiheessa vai odottelenko vuodot pois ja taas gynelle tarkistaa?
 
No niin mulle voi sit päivittää kp 1/kp 26-32 ja yk 2. En saa tekstiä punaiseksi nyt jostain syystä. Kaksi haamutestiä kerkesin tehdä ja sen jälkeen kaksi blancoa. Uutta kohti...taidanpa tikutella ovista tässä kierrossa, niin tiedän milloin se suurinpiirtein olisi.
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädeistä. :unsure:

Täällä DPO 11 mutta eipä oo mahiksia raskauteen ja ihan normikierron oireetkin on eli ei ole ees neitseellinen raskaus mahdollinen. Uskomatonta miten sitä odottaa raskautta ja pettyy vaikka tiedossa on ettei sitä raskautta ole. Huoh. Hermotki on niin kireellä, että kaikki äänet kuulostaa päässä epävireiseltä viululta. Kolmen lapsen huuto siis on tosiaan musiikkia korville just nyt. Vielä muutama päivä ja sitten uuteen kiertoon. En oo vielä tilannu tukkupakkauksia testejä vaikka uhkailin. Pitäs panna töpinäksi. :rolleyes:
 
No niin mulle voi sit päivittää kp 1/kp 26-32 ja yk 2. En saa tekstiä punaiseksi nyt jostain syystä. Kaksi haamutestiä kerkesin tehdä ja sen jälkeen kaksi blancoa. Uutta kohti...taidanpa tikutella ovista tässä kierrossa, niin tiedän milloin se suurinpiirtein olisi.
Pahoittelut. Mullakin viime kierto kemiallinen. Veriarvoissa näkyi raskaushormoni ja sit alko kuitenkin vuoto. Arvo olikin tosi matala niille päiville, lääkärin mukaan eli osasin odottaa. Sekä haamu hävisi testeistä.
 

Yhteistyössä