Toiveena vauva 2017-2018

Aamulla soittelin perhesuunnitteluneuvolaan että lähdetään nyt selvittämään että mikä on kun ei tärppää. Parin viikon päähän soittopyyntö hoitajalle kun hän on lomalla, saa nähdä miten pitkälle syksyyn menee että saan sitten jonkun ajan sinne.
Mulla on yleensä hirveen korkea kynnys soittaa mihinkään virallisiin paikkoihin mutta ompahan sekin nyt alta. :) Nyt on vissiinkin kp31/jotain menossa ja ei ole kyllä minkäänlaisia tuntemuksia suuntaan tai toiseen :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: -dino- ja Yuna
Meillä on alusta asti ollut puhetta että vuoden jälkeen hoitoon, niin ei varsinaisesti oo tarvinnu keskustelua "avata" ainakaan vielä. Sitä en tiedä miten saan ton laukeemaan kuppiin, mun mies on aika jännittäjä ja stressaaja enkä tiedä saako hän edes vehjettä toimintakuntoon jos on ihan lääkärin määräämänä pakko :confused: pitänee ottaa tän kierron jälkeen taas puheeksi.
Joo meiltäkin löytyy stressaaja. Ja on myös paineita suoriutua. En tiedä miten tuo tilanne meillä tulisi koskaan onnistumaan, samoja ajatuksia siis... Oon itse ajatellut että vuoden vaihteessa yhteyttä lekuriin. Alkuvuodestahan kävin gynellä tuon kierron takia, mutta se ei lähtenyt vielä tekemään mitään. Sanoi vain että syksyllä takas jos ei ole palautunut. En tiedä, hankalaa. Tai no, eihän se hankalaa ole.. Ajatus päässä on vaan että en haluaisi kolmatta osapuolta tähän sekottaa.:confused:

Reirei, juu täällä kanssa yksi myötäeläjä ja toistenkin puolesta jännääjä! :D Onneksi tässä ketjussa on paljon porukkaa ja kierrot ei mene synkassa niin on koko aika jonkun puolesta jännäilyä ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Reirei85 ja Yuna
Te joilla heittelevä kierto niin missä vaiheessa aloitatte ovistestit? mietin jos aloitan varmuuden vuoksi 13kp ei varmaan ainakaan siihen mennessä vielä ole tullut, mulla nyt menee kokeiluun neljä hedelmällisintä päivää näyttävät testit..tiedä sitten miten päiviä pitää hyödyntä ei varmaan joka plussapäivänä pysty
 
Eilen oli limoja, aamulla lämpö dippasi ja nyt se näyttää nousevan kohisten ollen nyt jo 36,9. Munasolu tais siis ottaa ja irrota mutta siihen vauvaan kai tarvittas niitä siittiöitäkin.. Viimeks talleteltu tiistaina. Itkettää ja masentaa ja on kaikinpuolin petetty ja hylätty olo. :cry:
 
Te joilla heittelevä kierto niin missä vaiheessa aloitatte ovistestit? mietin jos aloitan varmuuden vuoksi 13kp ei varmaan ainakaan siihen mennessä vielä ole tullut, mulla nyt menee kokeiluun neljä hedelmällisintä päivää näyttävät testit..tiedä sitten miten päiviä pitää hyödyntä ei varmaan joka plussapäivänä pysty
Mä alan niillä tienoin testaan, millon yleensä "normaalissa kierrossa" on ovulaatio. Tiedän että mun kierto on yli 30pvä ollut jo ennen pillereitä (n.32-34pvä), niin voi alkaa "myöhemmin". Aloin viime kierrossa tikuttaan kp15. Vuoden vaihteessa tikuttelin ja sillon sain muistaakseni kp19.21,22 plussat otesteihin. Viime kierrossa tuli tosi myöhään, vasta kp29. Yleensä dpo15/16 alkaa sit menkat.
 
Nyt mua v*tuttaa nuo ovistestit tai oman kehon toimimattomuus. Eilen päivällä suht vahva viiva ja sen jälkeen illalla planko ja tänään haaleempaa. En tiiä oliko se ovis vai jääkö myöhäseen. Tänään kp14. En kyl esikoisestakaan saanu ikinä ovisplussaa et sinänsä ja talletettu on tasaseen joka toinen päivä, viimeksi eilen, mut nyt on semmonen fiilis et tästä ei tuu yhtään mitään ja oisin niin halunnu vappuvauvan ja olin jo niin varmakin:oops:

Tsemppiä kaikille ahdistuneille!
 
Hei onko kukaan teistä käyttäny alkuraskaudessa fluconazol orion hiivalääkettä... Sain pari päivää sitten positiivisen tuloksen ja laskurin mukaan olisin rv 4+4 ja menin ottamaan sen hiivalääkkeen tajusin kattoo sen jälkeen selosteen ja sielä on että ei suositella raskauden aikana pitää keskustella lääkärin kanssa ennen käyttöä... Oon täällä nyt aika paniikissa että oonko Tosta jotain vakavia seuraamuksia :cry::(

Kaikissa hiivalääkkeissä lukee niin. Paikallishoitoja saa käyttää vapaasti, puikkoja ilman asetinta. Suun kautta ei suositella ainakaan pitkäaikaista/toistuvaa käyttöä. En usko että yhdestä tabletista tapahtuu mitään :)
 
  • Tykkää
Reactions: Yuna
Eevee, teitkö tänään uuden testin? Mä täällä jännitän teidän puolesta, kun itsellä piinapäivät vasta tulossa :LOL:
En oo tehnyt, oon ollut koko päivän raivohullu ja maannut lastenhuoneen lattialla kiukuissani. :mad: Lapsetkin on pysyneet loitolla. :D Olo on sellainen, että menkat on just alkamassa, ootan vaan, että alkais, jos tää olo sitten vähän helpottais..

Muille piinailijoille pitkää pinnaa ja plussatuulia!
 
Eilen oli limoja, aamulla lämpö dippasi ja nyt se näyttää nousevan kohisten ollen nyt jo 36,9. Munasolu tais siis ottaa ja irrota mutta siihen vauvaan kai tarvittas niitä siittiöitäkin.. Viimeks talleteltu tiistaina. Itkettää ja masentaa ja on kaikinpuolin petetty ja hylätty olo. :cry:
Mutta eihän tiistaista niin kauaa ole. Siittiöt elää hyvinkin sen 3 päivää! En heittäisi kirvestä nyt kaivoon! (y)
 
Onnea plussanneille! :love:
Ja -dino-:lle voimia, se on aika raskas paikka kuulla mutta toisaalta on mahdollisuus saada apuja kun tiedetään missä vika.

Mä oon itkeä tihruttanu päivän miehelle, että oon ihan loppu tähän koko hommaan.. Sillon pari päivää takaperin pc anto viivanpaikkaa ja tänään raskauskeijun "erittäin herkkä" ei mitään :cry: ovistesti on antanut kolme päivää vahvaa viivaa joten kai mulla pco oikuttelee eikä tuu edelleenkään vauvoja tähän talouteen. Aika paska fiilis mutta kai sitä taas parin päivän päästä on ihan messissä yrityksessä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Hienosti täällä tullut kesäplussia (y)

Jaksamista kaikille vielä plussaa odottaville!

Mulle voi päivittää dpo1 ja kierron pituudeksi 25-37. Kivasti on pistäny hormonihoidot kierron sekaisin :mad:. Viime kierrossa ovis oli kp18 ja nyt jo kp13, joten paljon vaihtelee ja ennätysaikaisin oli tässä kierrossa. Testasin taas digitestillä, mutta olisin bongannut oviksen tällä kertaa ilman testejäkin, sellaiset kivut oli kyllä. Ovisplussapäivän (kp12) iltana oli jo vessassakäyminenkin vaikeaa kun pienimmästäkin ponnistuksesta tuntui että munasarjat räjähtää. Ja siis molemmat, oikea ja vasen. Liekö irronnut sitten molemmilta puolilta?
Oviksen aikaiset positiiviset fiilikset alkavat kyllä taas jo haihtua ja suren jo valmiiksi tulevaa negaa. Ei jaksa oikein enää toivoa riittää. Kaupungilla liikkuminenkin tuntuu pahalta kun ei voi kymmentä metriä kävellä ilman että tulee lapsiperheitä tai raskaana olevia vastaan. Yritän kovasti olla katkeroitumatta, mutta vaikeaa se on.
 
Onko muita "epäterveellä" kierrolla olevia jotka ois käyny lääkärissä? Miulla tosiaan aiemma tkolme kiertoa sen 37 mikä on jo pitkä mutta nythän mennään jo kohta viikolla yli tuonkin. Ja sitä lääkäriä harkitsen. Niin tekeekö ne edes mitään, tai antaako ne mitään?
 
En ole ehtinyt tänne paljon kirjoitella, kun on masentanut oman kierron venyminen ja tasaisin aikavälein tehdyt negatiiviset testit. Kp:t on huidelleet jo reilusti yli 70 e-pillereiden lopettamisen jälkeen :confused:

Mutta ehkä tämä antaa jollekin muulle saman ongelman kanssa painivalle toivoa: minulla tyhjennysvuotoa tai menkkoja ei nyt sitten koskaan ehtinyt tulla, koska tein tänään positiivisen testin :oops::love:

(http://aijaa.com/ZPYBGH)

Plussatuulia kaikille! :love:
 
Eipä tarvinnut edes testiä tuhlata, kun menkat alkoin just silloin kun pitikin... eli mulle voi päivittää kp1/27 ja yk3. Ja päätin juuri, etä tästä alkaa "the kierto", eli about kuukauden päästä teen raskaustestin, johon pärähtää selkeääkin selkeämpi plussa!!! :ninja::LOL:

Tämä lauantaiaamu on hyvä aloittaa isolla lasillisella greippimehua, kippis! Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja paljon onnea plussan jo saaneille! :love:
 
Onnittelut plussanneille! <3

Mä testasin tänä aamuna Apteekin omalla negan. Olisihan se ollut vähän liian helppoa, jos olisi heti tärpännyt. Ja miehen sanoin, saadaanpa harjoitella enemmän. :D Nyt puuttuu enää menkat, että pääsis uuteen kiertoon.
 
Onnea plussanneille! :love:
Ja -dino-:lle voimia, se on aika raskas paikka kuulla mutta toisaalta on mahdollisuus saada apuja kun tiedetään missä vika.

Mä oon itkeä tihruttanu päivän miehelle, että oon ihan loppu tähän koko hommaan.. Sillon pari päivää takaperin pc anto viivanpaikkaa ja tänään raskauskeijun "erittäin herkkä" ei mitään :cry: ovistesti on antanut kolme päivää vahvaa viivaa joten kai mulla pco oikuttelee eikä tuu edelleenkään vauvoja tähän talouteen. Aika paska fiilis mutta kai sitä taas parin päivän päästä on ihan messissä yrityksessä :)
Ne tais olla ne erityisherkät, jotka näyttää myöhemmin ku vähemmän herkät, joten en vielä heittäs pyyhettä kehiin vaan tekisin digin kun menkat myöhässä
 
Tsemppiä mama blue ja eevee, teillä on hyvä asenne :)

Onnea muurukka!

Täällä kp14 ja en oo vielä kattonu mitä ovistesti näyttää, mut seksi-ilta. Tekis kyllä mieli käsitellä miestä tällä hetkellä vähemmän hellästi....Meillä on keittiöremppa eikä olla mistään samaa mieltä :D

Jotain limoja on kyl näkyny, mut muuten en oo mitään erikoisenerikoista huomannu et ovis on voinu olla, olla olematta tai tulossa. Koitan olla antamatta tuntemuksien vähyyden häiritä koska ei ekasta plussanneella kierrollakaan ollu mitään ihmeellistä, eikä ovisplussaa.
 
maisa93 pahoitteluni :cry:
muurukka onnea! :p

Te pidempään yrittäneet, miten olette avanneet keskustelun sen kuuluisan vuoden yrittämisen jälkeen, että pitäisikö asiaa lähteä tutkimaan? Vai odottelitteko pidempään kuin vuoden ennen hakeutumista?
Meilläkin ollut alusta asti selvää että jossei vuodessa tärppää nii sitte tutkimuksiin. Nyt vaan ilmotin että meen varaan ajan gynelle. Mies ottaa huumorilla treffit purkin kanssa, kyllähän se varmasti sitte jännittää tosipaikan tullen. :D

Onneksi ihana ystävä kävi tänään niin sai vähän tuntojaan purkaa <3 En vois kuvitellakkaan että olisin kertomatta näistä asioista. Nyt suunnitellaan kaikkee kivaa syksyksi että menis aika äkkiä :)

Nii ja mulle vois päivittää DPO -1. Huomenna alkaa sit terot, toivottavasti ei tuu hirveitä sivuoireita. (n)
 
maisa93 pahoitteluni :cry:
muurukka onnea! :p



Meilläkin ollut alusta asti selvää että jossei vuodessa tärppää nii sitte tutkimuksiin. Nyt vaan ilmotin että meen varaan ajan gynelle. Mies ottaa huumorilla treffit purkin kanssa, kyllähän se varmasti sitte jännittää tosipaikan tullen. :D

Onneksi ihana ystävä kävi tänään niin sai vähän tuntojaan purkaa <3 En vois kuvitellakkaan että olisin kertomatta näistä asioista. Nyt suunnitellaan kaikkee kivaa syksyksi että menis aika äkkiä :)

Nii ja mulle vois päivittää DPO -1. Huomenna alkaa sit terot, toivottavasti ei tuu hirveitä sivuoireita. (n)
Mäkin alotan huomenna terot, voidaan sit vertailla oireita! :D jos tulee joku oire mitä toisella ei oo niin senhän on pakko olla sit raskausoire! :ROFLMAO:
 
Eilen oli limoja, aamulla lämpö dippasi ja nyt se näyttää nousevan kohisten ollen nyt jo 36,9. Munasolu tais siis ottaa ja irrota mutta siihen vauvaan kai tarvittas niitä siittiöitäkin.. Viimeks talleteltu tiistaina. Itkettää ja masentaa ja on kaikinpuolin petetty ja hylätty olo. :cry:
Tsemppiä jännäilyyn, sanoisin minä.

Viisi viikkoa sitten synnytin ja viime syksynä murehdin tässä ketjussa, että riittääkö keskiviikon talletuksen siittiöt lauantain ovikseen. Todistetusti riitti!
 
Mutta eihän tiistaista niin kauaa ole. Siittiöt elää hyvinkin sen 3 päivää! En heittäisi kirvestä nyt kaivoon! (y)
Kiitos tsemppauksesta :) Kuhmura tuossa toimiikin elävänä esimerkkinä siitä että kyllä ni simpat melko sinnikkäitä otuksia on. Mä oon jostai syystä nyt poikkeuksellisesti vaan niin vähälimanen että epäilyttää pääseekö ne mussa yhtään etenemään.
Suhtaudun tähän vaan niin hölmösti tunteella että pienetkin asiat tuntuu maailmanlopuilta välillä..

Mutta.. mies selvisi yli noista jutuistaan (sillä kai työstreesi on nyt aika maximaalista) ja päätiin petipuuhiin ihan antaumuksella illalla joten jos aamulla oli ovis niin eikös niiden eilen illalla kylvettyjen pitäs ehtiä vielä ajoissa sen yksinäisenä harhailleen muniksen luo? Kun munasolu kerran säilyy toimintakykyisenä vuorokauden verran, vai kuinka kauan niillä siittiöillä mahtaa siihen matkaan mennä?

No jokatapauksessa, mä voisin siirtyä piinaileviin tiedoilla DPO 1 tänään.
 

Yhteistyössä