Toiveena vauva 2017-2018

Emmätajua... :eek: Odottelin ovista nyt viikonlopulle, mutta nyt tais käydä niin että se oli jo torstaina (kp13). Tai sitten en ovuloi ollenkaan tässä kierrossa. Testillä en saanu kiinni, vaikkakin melko vahva viiva oli kp12. Tein CB:n digitestin aina aamulla (tai siis mun heräämisillä kyseessä on aamuyö about klo 4:30, ehkä huono aika testailla...?), eikä se hymyillyt mulle kertaakaan. OneStep liuskoja tein satunnaisesti iltapäivisin/illalla ja vahvimmat viivat oli juurikin kp12, ei kuitenkaan mielestäni plussavahvoja.

Limojen ja himojen perusteella ovis olis ollu juuri tuolloin kp 13, koska eilen testiviivat oli haalistunut lähes olemattomiin ja alakertaan iski saharakuivuus ja himot lopahti kuin seinään. Tänään testit ihan blankkoja ja kuivuus jatkuu, joten jos tästä nyt jotain voi päätellä ja ovis on ollut, niin nyt olis sitten meikäläisellä kp 15/27 ja dpo2 menossa. Onneksi sentään koko viikko ja ko. päivät tuli hyödynnettyä hyvin ja tarkoitus jatkaa vielä varmuuden vuoksi kierron loppuun saakka. :rolleyes: Toiveet oli aika korkeella tämän kierron suhteen, mutta nyt jotenkin lässähti fiilis, kun ei sitä plussaa ovistestiin tullut. :unsure: Mutta ei kai auta kuin odotella sit se pari viikkoa.

Plussatuulia ja tsemppipeukkuja kaikille! :love:
 
Täälläkin on iskenyt hämmennys ovistesteihin, sillon torstaina(?) oli suht vahva viiva mutta sen jälkeiset olleet samaa kun viikko sitten kun aloitin testaamisen. Tänään tehty jo yksi, mutta siinä oli juurijuuri nähtävillä o_O Tosin se voi johtua siitä, että en jostain syystä tänä aamupäivänä osannutkaan pissata purkkiin :ROFLMAO::ROFLMAO: ja tuotos oli siis laimeaa muutenkin aamupalan, veden ja kahvin jälkeen. Illallemmalla uusiksi varmuuden vuoksi! (y) Tosiaan sovellus näyttää tiistaille ovista, kun laskee keskimääräisen kierron pituudella ymsymsyms... Mutta luulisi kai noiden herkkien otestien näyttävän pidempään plussaa, jos se torstaina olisikin ollut se "plussa"? Jos rfsu:nkin testit on mulla joskus näyttäneet 2pvää plussaa..? Vai onko ne yhtä puppua kuin herkät rtestit?
 
Vaikka tiesin että sielä se tulee niin.. kp 1 siis täällä. Ekalle tero-kierolle tuli mittaa 27 päivää. Oisin kyllä toivonu alkavaksi huomenna ku tänää yökyläilyä tiedossa. :oops: Miehen kanssaki pitäny vähän riidellä.. Pidetään nyt mykkäkoulua vaikka molemmat on aivan surkeita siinä! :LOL::LOL:

Ovistestailuun ja tulkintaan en osaa oikeen sanoo mitään. Ite en osaa ottaa siitä niin isoo stressiä, onhan se plussa kiva saada mutta jossei niin sitte ei. (n)

Tsemppiä piinailijoille, plussatkaa nyt taas joku<3
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82 ja Karkki95
Nalkuttaja, ei mullakaan mitkään hyvät mahikset, kun ovulaation aikoihin ei kahteen päivään ollut mahdollisuutta petipuuhiin. Eikä olo tunnu yhtään siltä, et voisin olla raskaana. Mutta toiveet on silti..
Paljon plussatuulia sulle! Ja kaikille muillekin tietenkin! :love:
Meillä myös oli oviksen aikoihin muutaman päivän tauko. Minä tosin alan jo uskoa,että emme onnistu ilman tohtoreiden apua,joten toiveet on mennyt.
Huomasinkin,että teit jo negan.Pahoittelut siitä,mutta toiveita on vielä! Mä niin toivon,että myöhemmin saat toisenkin viivan ja nyt oli vain liian aikaista.(y)
 
Tänä iltana alkoi sitten se vaaleanpunainen valkovuoto, mikä tulee aina ennen varsinaista vuotoa. :cry: Stressasinkohan sen tulemaan näin aikaisin..:cautious: Alkoi kyllä päivällä sellaset menkkakivut, et meinas huuto tulla!

Mikä tilanne felessalla ja Nalkuttajalla?
 
Me aloteltiin tässä kierrossa nyt jo hyvissä ajoin...jos viimekierto 23päivää toistaa itsensä...tätä beibii ollaan kyllä tekemässä :D tosin jos normi kierto niiin saas nähdä, mies alkuviikosta työreissulla...

Piinailijoille. Toivotaan teille sitä toistakin viivaa. Mulla ei tullu koskaan näkyviin ennen kuin menkkojen olis pitänyt alkaa.

En kestä, nään joka puolella vauvamasuja...
 
Reirei, Halaus! Pahoittelut vuodosta.Hitto,se on aina rankkapäivä,kun ne menkat sieltä lorahtaa. :cry: Tsemppiä ja paljon uskoa uuteen kiertoon.(y)

omaa napaa: Menkat alkoi. En ole edes yllättynyt tai pettynyt,kuten aiemmin mainitsin,koska en usko enää että ilman apua pystymme vauvaa saamaan.:cry:
Olen miettinyt kaikenlaista hieman älytöntäkin,kuten pitäisikö vaan uskoa,että jos meille ei suoda vauvaa,että sillä on jokin tarkoitus.Masennuspäivinä ajattelen että me ei edes ansaita vauvaa.
Noh,kolmisen viikkoa aikaa miettiä jatkoa ennen polia.

Nyt plussatkaa joku,muuten en kestä omia masisfiiliksiä!! Hop,hop leidit,plussailkaa!:love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Maria82
Mä olen yrittänyt tikuttaa ovista ja olen nyt kyllä ihan pihalla sen homman kanssa. :LOL: Alakerrassa kosteus lisääntyi jo keskiviikkona, aloin tikuttaa torstaina ja tulokset on: torstai ei mitään, perjantaina hailakka viiva, lauantai ei mitään ja tänään hailakka viiva, joka oli vähän tummempi kuin perjantaina. Nännit on ollut jo pari päivää arat ja tänä aamuna ne oli niin arat, että heräsin siihen. o_O Tänään menossa siis KP14, kierto vähän vaihtelee, yleensä on jotain 28-30 päivää. Mutta onko mulla ovis siis vielä tulossa vai joko se meni? En tajua. :confused:
 
Nyt plussatkaa joku,muuten en kestä omia masisfiiliksiä!! Hop,hop leidit,plussailkaa!:love::love:
Heh, mulle tulee kans ittelle aina parempi mieli kun joku onnellisena täällä kertoo plussasta. :)

Täällä oli pari koeajalla olevaa, oon tässä miettinyt kun tekis mieli vaihtaa työpaikkaa että irtisanookohan ne koeajan puitteissa jos tuleekin raskaaksi. Raskaus ei saa olla syynä mutta ne voi kyllä koeajalla sanoa vaan että ei sovi työhön. Mullakin on tupannut raskaudet näkyä mahan kohdalla jo suunnilleen siinä vaiheessa kun plussa tulee! :D
Näin muuten viimeyönä unta että olin raskaana ja hämmästelin että miten ei nyt alkuraskauden turvotusta olekaan sillai kuin edellisisllä kerroilla.

Nyt olis dpo 16 ja kp 31/30. Lämmöt ei ole vielä laskenut yhtään niin vähän epäilyttää että heittäskö mulla tuo oviksen paikka sittenkin pari päivää. Menkkakipuja ollut nyt toista päivää että kyllä ne sieltä kovasti tulossa on.
 
Mä olen yrittänyt tikuttaa ovista ja olen nyt kyllä ihan pihalla sen homman kanssa. :LOL: Alakerrassa kosteus lisääntyi jo keskiviikkona, aloin tikuttaa torstaina ja tulokset on: torstai ei mitään, perjantaina hailakka viiva, lauantai ei mitään ja tänään hailakka viiva, joka oli vähän tummempi kuin perjantaina. Nännit on ollut jo pari päivää arat ja tänä aamuna ne oli niin arat, että heräsin siihen. o_O Tänään menossa siis KP14, kierto vähän vaihtelee, yleensä on jotain 28-30 päivää. Mutta onko mulla ovis siis vielä tulossa vai joko se meni? En tajua. :confused:
Mulla menee yleensä ovisplussasta pari päivää ennenku tissit, etenkin nännit, kipeytyy.. Mutta kosteus taas voi alkaa jo viikkoakin ennen. Paha sanoa, kaikki on niin yksilöllistä :confused:
 
Samoilla päivillä mennään nyt @-dino- n ja @Spukka n kanssa eli mulle voi päivittää kp 2 ja ya 9/15. Menkkojen alkaminen oli tällä kertaa ihan helpotus kun haamuviivakin jäi kiinnittymisyritykseksi tai jotain. Ehkä mä vielä joskus saan viivan joka näkyy kauemmin kun yhden päivän.
 
Oon kanssa miettinyt tota työjuttua ja koeaikaa, et heitetäänköhän sitä pihalle sen takia et on raskaana. Riippuu varmaan työnantajasta tosi paljon ja työpaikasta. Äitiysloma maksaa työnantajalle kuitenki aika paljon ja eihän sitä nykyään oikein ajatellakaan muuta ku rahaa. Mietin myös työpaikan saantia täs kolmenkympin kieppeillä ja kuinkakohan paljon tää ikä vaikeuttaa sitä just sen takia, että on "odotetussa perheenperustusiässä". Välillä kyl haluaisin olla mies.

Täällä on dpo6 tai ehkä 3, en tiedä. Toivon kuutta koska eilen ja tänään tuli ihan pientä tiputtelua, huomasin vaan kun kokeilin kohdunnapukkaa ja limoja, siis ihan hailakan vaaleanpunasta. Jos dpo3:lla tulee verta niin sit täytyy kyllä mennä gynelle kuukautisten jälkeen.
 
Yksi uusi kuumeilija liittyy joukkoonne :) 26v olen, yksi lapsi löytyy miehen kanssa ennestään (2v) ja toista ollaan tjottailtu säännööllisen epäsäännöllisesti tammikuusta alkaen. Menossa kp 23, väsymystä on ollut ilmassa, vatsaa nippaillut, alaselkää särkenyt ja samoin tukkosuutta on. Maha myös pirun sekaisin. Kahtellaan :D

Listalle saa laittaa: 26v, kp 23/25-30, 2. lapsi ja tjot 1/16
 
Viimeksi muokattu:
Täällä varsinaisia piinapäiviä vaikkei oviksesta varmaa tietoa olekaan, eilenkin vielä clearbluella vilkkuhymiö ja nyt testit loppuivatkin, en kyllä enää osta kahden hormonin testejä jos noin huonosti ainakin mulla toimivat ja hintakin oli viidessäkympissä. Tänään ollut alavatsalla kipuilua, voisko sitten liittyä ovikseen vai ei nyt vaan odotellaan..

Täälläkin työmietintää, en usko että meillä hyvällä katsotaan raskautumista enkä ole yrittämisestä edes mitään maininnut tietenkään mutta tällä iällä täytyy olla tyytyväinen jos nyt vauvelin vielä saa sitten menee työpaikka vaihtoon jos asenne on väärä, hoitoalalla työtä kyllä riittää.
Uusillekin tsemppiä yritykseen ja tervetuloa!
 
Kerran täällä jo olin ja lähdin kun olin aivan valmis lopettamaan yrityksen. Nyt olen kerännyt voimia ja haluan liittyä taas mukaan jokaiseen keskusteluun mihin voin :p

Eli kolmatta yritetään, miehen ja minun ensimmäistä yhteistä. Mulla on 7,5 ja 9v muksut edellisestä liitosta,
Vauvan yritys alkoi 12/2012. Sillon tärppäsikin heti, joka päätyi keskeytyneeseen keskenmenoon tammikuussa 2013. Seuraava plussa tuli syyskuussa 2014, päättyi keskenmenoon/oli kemiallinen raskaus. Siitä menikin taas jonkun aikaa seuraavaan plussaan joka ilostutti huhtikuussa 2016. Se raskaus päättyi ennen kuin kunnolla alkoikaan, muutama päivä plussan jälkeen.

Syynä tähän ettei lasta kuulu on ainakin mun pcos, jonka takia ovulaatiota ei oo tapahtunut melkein ikinä. Pcos:ta hoidettu mun laihduttamisella ja metforem lääkityksellä. Paino on nyt jonkun verran pudonnut ja lääkkeet auttaa. Koska viimeset 3kk olen ovuloinut minulle hyvinkin säännöllisesti (y)
Greippimehua olen myös juonut viimeset 3kk, se on auttanut ovulaation tunnistamiseen ja limaisuutta on enemmän havaittavissa kuin aiemmin.

Nyt on menossa yk 44, kp 27/30 (dpo 8/9) ja jännitys on korkealla, oireita kun on vaikka ja mitä, mutta niinhän niitä tuntuu olevan joka kierrossa.. :rolleyes:

haaveilija-84 (31v) /3. lapsi /ya 12/12 / kp 27/30

Piinailijoihin voisin hypätä myös heti, dpo 8/9 tänään
 
Hei apua! Mä olin eilen ulkona ja vedin aivan tolkuttoman kännin päälle, unohtaen tyystin että saattaisin hyvällä tuurilla ehkä olla raskaana. Nyt kauhe morkkis ja pohdin vaan että mitä jos.... Tänään dpo 10, eli en saa mielenrauhaa vasta kuin loppuviikosta. Anteeks omanapaisuus, mutta tää raskaushomma on ihan unohtunut useemmaksi päiväksi ja nyt sitten ahdistaa että oonko pilannut kaiken.
 
Mä jään taustalle kuumeilemaan tai oikeastaan yritän vähän saada ajatukset muualle tästä raskauden yrittämisestä. Jotenkin tuntuu, että haluan keskittyä hetken aivan johonkin muuhun. Vaikka tietenkin jatkamme yritystä, mutta yritän relata enemmän ettei kierto toisensa jälkeen olisi yhtä suuri pettymys. Kiitos kumminkin kaikille täällä, tämä on ihana ketju! :love:

Plussatuulia ja uskotaan haaveisiimme :)
 

Yhteistyössä